Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • xvoss
    replied
    Istorinis sprendimas: nuo šiandien Lietuvoje registruoti lėktuvai gali skraidyti JAV.

    Nuo šiandien JAV rinka yra atverta visiems Lietuvoje registruotiems orlaiviams ir visoms Lietuvoje registruotoms aviacijos kompanijoms, tokią žinią pirmadienį pranešė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...av-663-2224666

    Kas žino ar Latvija turi tokį leidimą? Įdomu dėl AirBaltic ir jos planų už Atlanto

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Įdomus reportažas:

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Įrodymas, kad avia linijų biznis yra žiauriai sudėtingas ir gali sumerkti labai daug šimtų mln į balą.
    Tikrai manau geriau dotuoti norimas kryptis ar tiesiog investuoti į oro uostą ir vėliau stengtis siūlyti i pigesnes paslaugas avialinijoms siekiant jas pritraukti.
    Oro uosto neišsivež.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Estijos vyriausybė parduoda oro vežėją „Nordica“
    Estijos vyriausybė pritarė 100 proc. valstybei priklausančių bendrovės „Nordic Aviation Group“ (NAG), kuri valdo oro vežėjas „Nordica“ ir „Xfly“, akcijų pardavimui.

    „Valstybė parduoda „Nordica“, nes bendrovė siūlo tik užsakomuosius skrydžius ir nėra pagrindo manyti, kad ji gali pradėti teikti skrydžių paslaugas iš Talino. Todėl Estijos valstybei ši bendrovė neturi strateginės reikšmės“, – teigiama pranešime.

    NAG buvo įsteigta 2015-ųjų kaip bankrutavusios nacionalinės oro vežėjos „Estonian Air“ įpėdinė. Kuriant naują bendrovę tikėtasi, kad ji teiks reguliariai skraidins iš Talino, užtikrins reikiamas konkurencines sąlygas rinkoje bei komerciškai tvarią veiklą.

    Pernai NAG patyrė 19,1 mln. eurų nuostolį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vidutinėse platumose vėjas vyraujantis yra iš vakarų į rytus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Tai sukuria problemas nes vėjai pučia viena kryptimi iš rytų į vakarus, sukomplikuoja planavimą ir skrydžius priešinga kryptimi.
    Plius dėl padidintos turbulencijos greičiau susidėvi lėktuvai
    Vėjas pučia ir iš vakarų į rytus, tai avialinijoms čia galimybė atsiranda taupyti kaštus, nes maršrutus dažnai gali pasidėlioti, ypač labai ilgus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manomai dėl Žemės atšilimo sustiprėjo vėjai aukštuose sluoksniuose iki 426 km/h ir skrendantis lėktuvas virš Atlanto pasiekė viršgarsinį 1350 km/h greitį
    https://www.washingtonpost.com/weath...ds-dc-flights/
    https://lenta.ru/news/2024/02/27/skorost-zvuka/

    Tai sukuria problemas nes vėjai pučia viena kryptimi iš rytų į vakarus, sukomplikuoja planavimą ir skrydžius priešinga kryptimi.
    Plius dėl padidintos turbulencijos greičiau susidėvi lėktuvai

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šių metų vasaros sezono metu (nuo balandžio mėnesio vidurio) padaugės skrydžių tarp Stokholmo-Arlanda (ARN) ir JAV bei Kanados miestų. Bendrai, United Airlines ir Delta Airlines vykdys apie 30 skrydžių per savaitę (po 5 reisus kasdien). Kitos skrydžių bendrovės taip pat siūlus reisus į kelis didžiausius Amerikos miestus.

    Šaltinis: https://www.swedavia.com/arlanda/new...ng-summer-2024.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Panašu, kad Žiemelis pasikvietė į svečius Sam Chui

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    AirCanada taip pat kuriasi Švedijos rinkoje ir nuo šių metų pasiūlys tiesioginius skrydžius tarp Stokholmo Arlanda oro uosto ir Toronto bei Monrealio.

    Plačiau: https://www.swedavia.com/arlanda/new...rlanda-airport.
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.02.04, 03:50.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Didžiausia Japonijos oro linijų bendrovė ANA steigia atstovybę Švedijos rinkoje. Bus vykdomi tiesioginiai skrydžiai tarp Stokholmo-Arlanda ir Tokyo-Haneda oro uostų.

    Plačiau: https://www.swedavia.com/arlanda/new...o-fran-arlanda.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Boeing keliauja į antrą lygą:
    Užsakymų statistika irgi Airbus naudai. Aišku Boeing stipriai pirmauja wide-body segmente, kur ir koncentruojasi daug metų dar nuo 747 išleidimo laikų.





    Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.24, 11:47.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Boeing keliauja į antrą lygą:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O estai tuo tarpu susitarė su Finnair dėl Tartu

    Čia panašiai buvo toks siūlymas daryti ir Lietuvai, subsidijuoti LOT, kad padidintų dažnį VNO ir atidarytų maršutus į KUN ir PLQ. Tada Lietuva iš esmės turėtų HUB'ą su pasauliu, tik dar pigiau ir su daugiau krypčių nei potencialus savas naujas oro usotas Žąsliuose.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.17, 14:11.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    O estai tuo tarpu susitarė su Finnair dėl Tartu


    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Kodėl tiesiog neskrist su persėdimu?

    Click image for larger version

Name:	VNO-STR.PNG
Views:	1536
Size:	53,3 kB
ID:	2104104
    Labai trumpas persėdimui laikas, rizika nespėti ir lagaminus prarast.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Žmogau, tau tikrai labai sunku su diskusijos supratimu. Prie ko čia ta tavo data ar, kad tau reiks iš Vilniaus atvažiuoti.
    Aš tenorėjau parodyti kiek kainuoja bagažas ryanair, o ne, kad tau siūlau būtent šitą atsitiktinę dieną skristi iš Kauno

    Kelintą kartą kartoju - niekas čia niekur nesiūlo skristi tik su ryanair.
    Diskusija buvo viso labo tik apie krepšių kiek duoda, kad neva LH skristi geriau, nes duoda bagažą
    Niekas čia niekur nesakė, kad visur kur skrenda LH ten yra ir ryanair ar wizzz, ar kažko kito.
    Viso labo apie neteisingus bagažo stereoti[us kalba buvo.
    Diskusija nėra vien tik apie bagažą. Diskusija yra apie skrydžio lėktuvu visumą, tu kažkaip labai siaurai viską supranti. Diskusija apie tai, kad nereikia žiūrėti tik į bagažo kainą, bet dar ir į skrydžio datą, antžeminio transportavimo kainą etc. etc. Nes dauguma žmonių nežiūri į visumą ir tuomet pasidaro klaidingas išvadas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai bet tu čia žiūri visiškai ne tą datą, jeigu man reikia skristi šeštadienį, gegužės 11, tai matyt negaliu skristi keturiom dienom vėliau, negu kad tu siūlai. Jau nekalbu apie tai, kad tavo pasiūlytas skrydis vykdomas iš Kauno, ne iš Vilniaus, tai įskaičiuok dar antžeminės kelionės išlaidas, viešbučio išlaidas (jei skrydis ankstyvas), dar ko gero tokios pačios išlaidos bus ir Londone (nes Luton žymiai toliau miesto centro negu Gatwick) ir t.t.
    Žmogau, tau tikrai labai sunku su diskusijos supratimu. Prie ko čia ta tavo data ar, kad tau reiks iš Vilniaus atvažiuoti.
    Aš tenorėjau parodyti kiek kainuoja bagažas ryanair, o ne, kad tau siūlau būtent šitą atsitiktinę dieną skristi iš Kauno

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aha, bet iš Frankfurto visvien skrisi su Lufthansa nes Ryanair iš Frankfurto šiuo metu neskrenda, o kai skrenda, tai skrenda iš Hahn oro uosto, kuris yra tokioje šiknoje kad iki jo traukiniai net nevažiuoja, tik autobusas kažkoks iš Frankfurto 5 kartus į dieną
    Kelintą kartą kartoju - niekas čia niekur nesiūlo skristi tik su ryanair.
    Diskusija buvo viso labo tik apie krepšių kiek duoda, kad neva LH skristi geriau, nes duoda bagažą
    Niekas čia niekur nesakė, kad visur kur skrenda LH ten yra ir ryanair ar wizzz, ar kažko kito.
    Viso labo apie neteisingus bagažo stereoti[us kalba buvo.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.01.15, 01:39.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Būtent, skrenda Lufthansa, o ne Ryanair. Plius mano darbiniai reikalai Esslingen, kas yra šiek tiek už Štutgarto, tad iš ofiso išvykti reikia apie 15 val. Esu važiavęs tuo traukiniu ne kartą. Jei turi lankstumo tai ok, bet tiktai nėra tai paprasta ir patogu. Plius Štutgarte yra amžiaus niekada nesibaigiančios traukinių stoties statybos, tai išlipt į "stroikes". O dar šiuo atveju reikia automobilio nuomos, ko nėra prie traukinių stoties, tik oro uoste.
    ​​​
    Kodėl tiesiog neskrist su persėdimu?

    Click image for larger version

Name:	VNO-STR.PNG
Views:	1536
Size:	53,3 kB
ID:	2104104

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aha, bet iš Frankfurto visvien skrisi su Lufthansa nes Ryanair iš Frankfurto šiuo metu neskrenda, o kai skrenda, tai skrenda iš Hahn oro uosto, kuris yra tokioje šiknoje kad iki jo traukiniai net nevažiuoja, tik autobusas kažkoks iš Frankfurto 5 kartus į dieną

    Be to vėlyviausias skrydis iš Frankfurto į Vilnių vyksta 20:40, reiškiasi oro uoste turi būti ~18:30, reiškiasi iš Štutgarto turi pajudėti ~16:30. Tai čia dar gali būti, kad taip anksti negalėsi, nes gal dar tuo metu nebus pasibaigę darbiniai susitikimai (nebus pasibaigusios darbo valandos ir pan.)
    Būtent, skrenda Lufthansa, o ne Ryanair. Plius mano darbiniai reikalai Esslingen, kas yra šiek tiek už Štutgarto, tad iš ofiso išvykti reikia apie 15 val. Esu važiavęs tuo traukiniu ne kartą. Jei turi lankstumo tai ok, bet tiktai nėra tai paprasta ir patogu. Plius Štutgarte yra amžiaus niekada nesibaigiančios traukinių stoties statybos, tai išlipt į "stroikes". O dar šiuo atveju reikia automobilio nuomos, ko nėra prie traukinių stoties, tik oro uoste.
    ​​​

    Komentuoti:

Working...
X