Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kaip p1zdukas iš Venesuelos pardavė 100 000 padirbtų lėktuvų atsarginių dalių :
    https://www.bloomberg.com/news/featu...lague-airlines
    Čia taip atsitinka, kai variklius remontuoji ne pas gamintojus, o garažninkus, panašiai kaip ir su auto.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kaip p1zdukas iš Venesuelos pardavė 100 000 padirbtų lėktuvų atsarginių dalių :
    https://www.bloomberg.com/news/featu...lague-airlines

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    The European air connectivity report reveals incomplete and imbalanced recovery, pointing to systemic changes in aviation market
    https://www.aci-europe.org/press-rel...on-market.html

    Raportas: https://www.aci-europe.org/downloads...ort%202023.pdf

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Airbus wins record order for 500 jets from India’s IndiGo at Paris Air Show https://apnews.com/article/airbus-in...8c30cfc534ff4b
    New Delhi-based IndiGo’s order surpasses another mammoth deal signed months earlier by Air India for 470 aircraft from both Airbus and U.S.-based rival Boeing. Indian airlines are racing to tap surging demand for travel from the nation’s growing ranks of middle-class consumers. The A320 jets that IndiGo is buying are typically used on short-haul routes.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Ryanair“ Lenkijoje atidarys 130 mln. Eur vertės mokymo centrą

    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz84dHwRRbV

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nesigauna jau taip paprastai be pastovių valstybių paramų: https://www.vz.lt/rinkos/2023/05/26/...airways-akciju
    „Lufthansa“ ketvirtadienį sutiko įsigyti Italijos vežėjos „ITA Airways“, sukurtos iš valstybinės „Alitalia“ pelenų, akcijų paketą. Šis žingsnis pažymės Vokietijos oro linijų milžinės plėtrą svarbioje Europos rinkoje.
    Susitarimas yra labai svarbus Italijai, kuri išleido milijardus eurų bandydama pastatyti nacionalinę oro linijų bendrovę ant kojų. „Lufthansa“, viena didžiausių Europos vežėjų, pranešė, kad už 41%. ITA akcijų sumokės 325 mln. Eur (348 mln. USD), o Italijos finansų ministerija taip pat skirs 250 mln. Eur.
    Ir prieš ITA sulipdymą irgi sukišo vyriausybė daug daug

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Air India“ teikia didžiausią istorijoje komercinių lėktuvų užsakymą https://www.vz.lt/transportas-logist...ktuvu-uzsakyma
    Buvusį nacionalinį oro vežėją ir didžiausią Indijos oro linijų bendrovę pertvarkantis koncernas „Tata“ įsigis 470 naujų „Airbus“ ir „Boeing“ orlaivių. „Air India“ pirmą kartą nuo 2006 metų vykdomas naujų orlaivių įsigijimas yra dalis plano, kuriuo siekiama po koronaviruso pandemijos vėl grįžti prie pelningos veiklos trečioje pagal dydį oro transporto rinkoje. Bendrovė pasirašė ketinimų protokolą su Europos kompanija „Airbus“ dėl 210 siauro fiuzeliažo orlaivių „A320neo“ ir 40 plataus fiuzeliažo A350 įsigijimo.
    „Bloomberg“ praneša, kad artimiausiu metu „Air India“ planuoja paskelbti apie panašią pirkimo sutartį, sudarytą su antru didžiausiu lėktuvų gamintoju – amerikiečių „Boeing“. Šie du sandoriai, sudarantys 470 orlaivių, būtų didžiausias lėktuvų užsakymas aviacijos istorijoje. „Bloomberg“ duomenimis, iki šiol didžiausią vieną užsakymą istorijoje 2011 m. pateikė „American Airlines“, įsigijusi 460 naujų lėktuvų.Amerikiečių gamintojas indams pateiks 220 lėktuvų: 190 siauro fiuzeliažo „Boeing 737 MAX“, 20 plataus fiuzeliažo 787 ir 10 dabar didžiausių šio gamintojo modelių 777X.
    Abu lėktuvų gamintojai skelbia, kad indams paliekama galimybė didinti savo užsakymą. „Boeing“ užsimena, kad jis galėtų būti papildytas dar 50-čia „737 Max“ ir dar 20-čia 787. Šio užsakymo kaina gali būti tik spėliojama: „Airbus“ dabar neskelbia savo kainynų, o „Boeing“ nurodo, kad standartinė tokio pirkimo kaina siektų 34 mlrd. USD.
    Pirmieji lėktuvai indams bus pristatyti iki šių metų pabaigos. „Airbus“ turi jau pagamintus šešis A350. Tai – Rusijos aviacijos kompanijos „Aeroflot“ užsakyti lėktuvai, kurie pastarajam nebuvo perduoti dėl įsigaliojusių tarptautinių sankcijų karą sukėlusiai valstybei.
    Lėktuvų gamintojai skaičiuoja, kad per du artimiausius dešimtmečius šiai šaliai reikės apie 2.200 naujų orlaivių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    https://www.delfi.lt/login/tele2-ino....d?id=92231351
    Diegs lėktuvuose 5G picocell

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    airBaltic visuose savo skrydžiuose siūlys nemokamą WiFi:

    https://www.lrt.lt/naujienos/mokslas...nterneto-rysiu

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nuo 2023 m. balandžio mėnesio SAS vykdys tiesioginius skrydžius naujais lėktuvais į Niujorką iš Danijos Alborgo (Aalborg) ir Švedijos Geteborgo (Göteborg; Landvetter) oro uostų.

    Šaltinis: https://www.sasgroup.net/newsroom/pr...utes-to-the-us.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pilotams paskelbus streiką SAS aviakompanija nebeatlaikė – pateikė prašymą dėl bankroto https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...kroto-23879022
    Siekdama „tęsti pagrindinių (verslo pertvarkymo plano) elementų įgyvendinimą, SAS ir kai kurios jos antrinės įmonės savanoriškai pateikė paraišką pagal JAV bankroto kodekso 11 skyrių“, kuris leidžia bendrovei restruktūrizuoti savo skolas prižiūrint teismui, teigiama sunkumų patiriančios vežėjos pareiškime. SAS tvirtina, kad „padavus prašymą, jos veikla ir skrydžių tvarkaraštis nesikeičia, SAS toliau įprastai aptarnaus savo klientus“, bet pažymi, kad pirmadienį Skandinavijos pilotų profesinių sąjungų pradėtas streikas ir toliau turės įtakos veiklai. „Vykstantis streikas dar labiau apsunkino ir taip sudėtingą padėtį. Procesas pagal 11 skyrių suteikia mums teisinių priemonių paspartinti mūsų pertvarką, tačiau tuo pat metu galime toliau vykdyti įprastą veiklą“, – pareiškime cituojamas bendrovės vadovas Ankas Van der Werffas.
    Didžiausios bendrovės akcininkės yra Danija ir Švedija, valdančios po 21,8 proc. akcijų paketą. Danija praėjusį mėnesį pareiškė esanti pasirengusi padidinti savo akcijų paketą iki 30 proc. Švedija atsisakė suteikti finansinę injekciją, tačiau skelbė, jog yra pasirengusi skolą konvertuoti į kapitalą. 2018 m. SAS palikusi Norvegija išreiškė ketinimą grįžti, bet tik konvertuojant skolą į nuosavą kapitalą.
    p.s. Chapter 11 procedūra nereiškia galutinio bankroto, tai apsauga nuo kreditorių reikalavimų.
    p.p.s. tautinių avialinijų gerbėjai tegul galvoja iš naujo
    Paskutinis taisė Arunasx; 2022.07.05, 11:00.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Estų Nordica atsiskyrė nuo LOT.

    Nordica CCO Deepak Ahluwalia explains why the Estonian carrier has taken the decision to start operating flights under its own AOC and IATA code for the first time.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    EU teismai atmetė LOT pretenzijas ir leido Lufthansai su EasyJet užbaigti AirBerlin aktyvų supirkimą.
    The case dates back to 2017, when Lufthansa received the EU green light from the European Commission to buy Air Berlin’s subsidiary LGW in return for giving up some slots at Duesseldorf airport. In another deal, EasyJet secured unconditional clearance from the EU competition enforcer for the 40 million euros ($46.5 million) deal in 2017, which included some of Air Berlin’s operations at Tegel airport, leases for up to 25 A320 aircraft and about 1,000 Air Berlin pilots and cabin crew.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT Panorama 2021.10.15
    Italai atsisveikina su 75-erius metus skraidinusia „Alitalia“

    Per tokius pokyčius labiausiai nukenčia įmonės darbuotojai.
    Reportaže viena buvusi darbuotoja sakė: "ITTA perėmė visą turtą - lėktuvus, spalvas, skrydžių laikus. Vienintelis neperimtas turtas -"Alitalia" darbuotojai.
    Prisižaidė su tom profsąjungom, dabar įmonei norint daryti bent kokius pokyčius reikia skelbti bankrotą ir formaliai kurti nuo tuščio lapo naują kompaniją.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT Panorama 2021.10.15
    Italai atsisveikina su 75-erius metus skraidinusia „Alitalia“
    Italija atsisveikina su 75-erius metus skraidžiusiomis šalies oro linijomis „Alitalia“. Ketvirtadienį Romos Fumičino oro uoste nusileido paskutinio reiso iš Kaljario lėktuvas. Nuo spalio 15-osios šalies oro linijas keičia nauja įmonė – Italijos Oro Transportas (Italia Trasporto Aereo arba ITA).

    10-ies tūkstančių darbuotojų likimas – oro bendrovės vietą užimančios įmonės – Italijos Oro Transportas (ITA) – rankose. ITA sako, kad darbo vietų turės tik ketvirtadaliui.

    Pastarosiomis savaitėmis įmonės darbuotojai būrėsi į demonstracijas. Piktinosi vadovų elgesiu, reiškė abejones dėl ITA pajėgumų perimti „Alitalia“ darbą. ITA reisais kils per pus mažiau – 52 lėktuvai. (...)

    Italija ne kartą gelbėjo šalies simboliu tapusias oro linijas – per pastaruosius trejus metus investavo 8 milijardus eurų. „Alitalia“ nuostolingai dirbo daugiau nei dešimtmetį, o per pandemiją sustabdytas turizmo sektorius skrydžių bendrovei buvo paskutinis lašas. (...)
    ​​​​
    Pasikeitus oro linijų bendrovei, „Alitalia“ pamėgę keleiviai daug pokyčių – bent vizualiai – nepajus – naujoji ITA už 90 milijonų nusipirko „Alitalia“ prekės ženklą ir interneto svetainę.

    Video mediatekoje: http://www.lrt.lt/naujienos/verslas/...kai-mire-tevas
    Per tokius pokyčius labiausiai nukenčia įmonės darbuotojai.
    Reportaže viena buvusi darbuotoja sakė: "ITTA perėmė visą turtą - lėktuvus, spalvas, skrydžių laikus. Vienintelis neperimtas turtas -"Alitalia" darbuotojai.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Ukraina šiandien prisijungia prie EU Common Aviation Area.
    -The European Union and Ukraine are set to sign an aviation agreement at a summit in Kyiv

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    United Airlines gavo $1.9 milijonų baudą iš FAA už 25 atvejus, kai keleiviams buvo uždrausta palikti lėktuvą (disembark'inti) iškilus ilgai truksiančioms problemoms vykdyti reisą tarp 2015-21.
    https://www.cbsnews.com/amp/news/uni...ys-passengers/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Avia Solutions Group“ (ASG) praneša apie užmegztą strateginę partnerystę su kelionių ir turizmo sektoriaus investicijų valdymo kompanija „Certares Management“, sandorį ketinama užbaigti šiemet. Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojama grupė skelbia, kad naujasis partneris – Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) įkurta investicijų valdymo įmonė – į grupės kapitalą investuos 300 mln. Eur. Šios investicijos bus paskirtos naujam ASG plėtros etapui, kuris bus orientuotas į keleivių ir krovinių aviacijos, orlaivių priežiūros ir inžinerijos paslaugų, įgulos mokymo, antžeminio aptarnavimo ir logistikos paslaugų augimą. ASG nurodo ketinanti investiciją visų pirma panaudoti tolesniems strateginiams įsigijimams ir „kitų įmonės plėtros tikslų“ įgyvenimui.
    2012 m. JAV įkurta „Certares“ daugiausia dėmesio skiria tiesioginėms investicijoms į nuosavybės teise valdomus sandorius. „Bloomberg“ nurodo, kad tai yra didžiausia kelionių ir turizmo sektoriuose veikianti privataus kapitalo įmonė. Jos investicijų portfelyje yra viena didžiausių Brazilijos oro kompanijų „Azul S.A.“, per bendrą įmonę valdoma „American Express Global Business Travel“, JAV saugumo tarnyba „Guardian Alarm“, automobilių nuomos kompanija „Hertz Global Holdings“, Čilės oro kompanija „Latam Airlines“, kelionių platforma „Liberty TripAdvisor Holdings“, Prancūzijos kelionių agentūra „Marietton Developpement“, Jungtinės Karalystės superautomobilių gamintojas „McLaren Group“ ir įvairios kelionių agentūros Europoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir JAV. Tikimasi, kad ASG ir „Certares“ sandoris bus užbaigtas 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį, gavus reikalingus konkurencijos ir priežiūros institucijų leidimus atitinkamose valstybėse, kur veikia sandorio šalys.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-300-mln-eur

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tikrai įdomi situacija, verta žinoti:
    Atostogų vykę lietuviai tokio akibrokšto nesitikėjo – keturiese atvykę į oro uostą sužinojo, kad vietos lėktuve užteks tik vienam https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=88101471
    „Mums pasakė laukti prie vartų, jei kas neateis – mums praneš. Aišku, visi atėjo, liko viena vieta ir mūsų paklausė, kuris skrisime. Na atleiskite, bet mes keturiese, dvi poros... ką mes darysime su ta viena vieta? Tada mus įspėjo, kad jei nei vienas neskrendame – negausime kompensacijos, nes visiems buvo pasiūlyta galimybė skristi, bet mes visi atsisakėme tos vienos vietos“, – apie nemalonią situaciją pasakoja Tomas.
    Skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ operacijų vadovas Sigitas Kačiušis aiškina, kad reiškinys, kai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei orlaivyje yra vietų, egzistuoja ir pasitaiko gana seniai visame pasaulyje. Tai nėra išskirtinai tik „WizzAir“ aviakompanijos praktika. Pasak jo, tokia situacija paprastoje praktikoje apibūdinamas kaip „overbookas“ arba perpardavimas, tačiau šiuo atveju situacija išties nestandartinė ir įdomi. „Šiuo atveju, situacija nėra palanki minėtai 4 keleivių grupei. Nė vienam iš keleivių nepasirinkus skristi šiuo reisu, formaliai lėktuvas liko neužpildytas ir pakilo su viena laisva vieta. Šiuo atveju vienam iš 4 asmenų reikėjo „aukotis“ ir skristi, tuo tarpu kiti 3 keleiviai būtų gavę rašytinius oro linijų patvirtinimus, kad jie neišskrido dėl „overbookinimo“. Tai suteiktų teisę visiems 3 keleiviams reikalauti 400 Eur kompensacijų (viso 1200 Eur) ir oro linijos jas būtų sumokėjusios. Taip pat keleiviai turėjo reikalauti oro linijų juos kuo skubiau nuskraidinti į galutinį kelionės tašką. Greičiausiai „WizzAir“ to nebūtų galėję pasiūlyti, o tai suteiktų teisę keleiviams savarankiškai ieškoti kitų bilietų ir vėliau reikalauti iš „WizzAir“ oro linijų naujų bilietų kainos padengimo. Išvada ir patarimas ateityje keliautojams – užpildyti lėktuvą“ – sakė S. Kačiušis. Anot jo, keleiviai, kurie netilpo, galėtų reikalauti kompensacijų pagal ES 261/04 reglamentą, kuriame nurodoma, kad kompensacijos dydis gali būti 250–600 eurų, priklausomai nuo kelionės atstumo. Nustatant atstumą, atsižvelgiama į paskutinę paskirties vieta, į kurią keleivis dėl atsisakymo vežti arba skrydžio atšaukimo atvyksta vėliau už tvarkaraštyje numatytą laiką. „Ši 4 keleivių grupė vis dar gali kreiptis į „WizzAir“ oro linijas ir reikalauti sugrąžinti oro uosto mokesčius už nepanaudotus skrydžio bilietus. Tai bent iš dalies kompensuos keleivių nuostolius“, – patarė specialistas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neradau temos apie "airBaltic".

    VZ.LT 2021.08.18
    Latvijos vyriausybė iš principo pritarė „Air Baltic“ kapitalo padidinimui

    https://www.vz.lt/rinkos/2021/08/18/...#ixzz73swfyZHe

    Komentuoti:

Working...
X