Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RokasLT
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    '79 metų reklama.
    Nu ir... 1991 m. pirmas sprogdinimas buvo. Kai ištaikė progą, kada saugumas buvo silpnesnis - rėžė su lėktuvais.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	pia.jpg
Views:	163
Size:	61,3 kB
ID:	2177881
    '79 metų reklama.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Pakistano oro linijos grąžina skrydžius į Paryžių.
    Click image for larger version

Name:	nnnnnnnnnnnnnnnnnnn.jpg
Views:	177
Size:	262,8 kB
ID:	2177880
    Click image for larger version

Name:	pia.jpg
Views:	163
Size:	61,3 kB
ID:	2177881

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl nusprendė parduoti, pernai uždirbo 871 mln. eur pelną, net 2022, kai dar daug kas dirbo nuostoliai, uždirbo kelis šimtus milijonų pelno.
    Supratau, kad likau neatsakęs į klausimą. O atsakymas būtų toks: tenai atsirado politinė valia apkarpyti valstybės skolą, jau galima sakyti bendras politinis sutarimas, ir reikia lėšų tam įgyvendinti. Tikslai nuo BVP yra ~90% ir net iki 80% optimistiniu variantu, iki dešimtmečio pabaigos. O dėl bendrovės privatizavimo, tai papildomas kontekstas būtų pagal svarbą: !) idealus laikus t.y. sektorius dabar pelningas, o kur investuoti pinigus dabar į asmeninius augimus nėra, kai visos Boeing'e/Airbus'e spendžiamos/išspręstos problemos suformavo laukančiųjų eiles ir brangią nuomą, *) į Portugaliją atkeliaujančių srautas leidžia tikėtina lengviau gyventi tokiame komerciniame variante be nacionalinio vežėjo ,) Didžiuosius vežėjus dar gali dominti ir bankrotų bangelė Brazilijoje, bandyti eiti į rinką, kam TAP būtų patogiausias variantas.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2025.01.20, 18:43.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Pakistano oro linijos grąžina skrydžius į Paryžių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Keistos naujos „nacionalinės“ oro linijos: kinai ir Vengrija įkūrė „Hungary Airlines“ https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ngary-airlines
    Vengrijoje įkurtos naujos „Hungary Airlines“ oro linijos praėjusią savaitę užsitikrino oro vežėjo sertifikatą (AOC) ir galės vykdyti veiklą savo vieninteliu turimu „Airbus A330-200F“ krovininiu lėktuvu. Skirtingai nei tradicinės nacionalinės oro linijos, kurias priimta vadinti nacionalinėmis, ši kompanija yra įkurta kinų verslininko ir neskraidins keleivių.
    Vengrijoje įkurtos naujos „Hungary Airlines“ oro linijos praėjusią savaitę užsitikrino oro vežėjo sertifikatą (AOC) ir galės vykdyti veiklą savo vieninteliu turimu „Airbus A330-200F“ krovininiu lėktuvu. Skirtingai nei tradicinės nacionalinės oro linijos, kurias priimta vadinti nacionalinėmis, ši kompanija yra įkurta kinų verslininko ir neskraidins keleivių.
    Šiuo metu Budapeštą su septyniais Kinijos miestais, t. y. Pekinu, Čongčingu, Guangdžou, Ningbo, Šendženu, Šanchajumi ir Sianu tiesiogiai jungia „Shanghai Airlines“, „China Southern“, „Air China“ ir „Hainan Airlines“.
    Pati Vengrija nuo 1954 m. turėjo nacionalinį keleivinį vežėją „MALEV Hungarian Airlines“, tačiau šios oro linijos 2012 m. nutraukė veiklą. Žinomiausia šalies aviacijos įmonė šiuo metu yra buvusio „MALEV Hungarian Airlines“ vadovo Jozsefo Varadi 2004 m. įkurta privati pigių skrydžių bendrovė „WizzAir“.
    Jos kaimynė Čekija savo nacionalinio vežėjo dalies atsisakė 2018 metais, o kuriam laikui dar paliktas „Czech Airlines“ prekės ženklas savo gyvenimą užbaigė pernai rudenį. Slovakų „Slovak Airlines“ gyvavimą baigė 2007 m., Slovėnijos vyriausybės valdyta „Adria Airways“ bankrutavo 2019 m. „Austrian Airlines“ taip pat yra tik prekės ženklas – ši aviakompanija nuo 2009 m. priklauso „Lufthansa“ grupei.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Neseniai vykusio Sweden-Singapore Business Forum metu Švedijos Swedavia ir Singapūro Changi Airport Group vadovybė pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Pagrandinė bendradarbiavimo tema - ateities oro uostų plėtros spartinimas. Pagrindinės bendradarbiavimo sritys yra šios.:

    - Customer Centric Operations - geresnės klientų patirtys
    -
    Automation of Airport Operations - operacijų automatizavimas siekiant didesnio efektyvumo
    -
    Sustainable and Environmentally Friendly Airport Operations - tvarus ir aplinką tausojantis oro uosto veiklos užtikrinimas.

    Šaltinis.: https://se.linkedin.com/posts/swedav...931073536-xFCh.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Šiaip labai teisingas žingsnis, žmogus pirkdamas bilietą lėktuve gauną vietą. Iš esmės yra parduodamas ta pati prekė antrą kartą.

    Sutinku, kad jei nori sedėti prie lango, atsarginių išėjimų ar 100 proc. kartu gali susimokėti. Bet sąmoningai išskirstyti lėktuve šeimą vien dėl to, kad jie nesusimokėjo yra mažiausiai amoralu.
    Taip, iki kažkokio vaiko amžiaus tikrai galėtų neskirstyti.

    Mane labiausiai piktina, kad visi ryanairai ir wizzairai sukūrė rinkos standartą ir ne pigių skrydžių oro linijoms, plešiančioms už bilietus gerokai daugiau. Dargi, vietų pasirinkimas tradicinėse oro linijose dar brangesnis nei mažų kainų. Realiai, Europoje beveik nebeliko ne low costų, jeigu žiūri į servisą ir turnaround laikus. Nebent dar kokie LOT duoda bandelę Putka, Lufthansa šokoladuką.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ispanija padalino 179 mln. Eur baudų oro linijoms – atsižvelgė į „neteisėtą pelną“ https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...eteiseta-pelna
    Šiaip labai teisingas žingsnis, žmogus pirkdamas bilietą lėktuve gauną vietą. Iš esmės yra parduodamas ta pati prekė antrą kartą.

    Sutinku, kad jei nori sedėti prie lango, atsarginių išėjimų ar 100 proc. kartu gali susimokėti. Bet sąmoningai išskirstyti lėktuve šeimą vien dėl to, kad jie nesusimokėjo yra mažiausiai amoralu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ispanija padalino 179 mln. Eur baudų oro linijoms – atsižvelgė į „neteisėtą pelną“ https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...eteiseta-pelna
    Ispanijos kairiųjų vyriausybė penktadienį pranešė penkioms pigių skrydžių bendrovėms, įskaitant „Ryanair“ ir „EasyJet“, skyrusi iš viso 179 mln. Eur baudą už piktnaudžiavimą, tokį kaip rankinio bagažo apmokestinimas. Oro vežėjai, tarp kurių taip pat yra Ispanijos oro bendrovės „Volotea“ ir „Vueling“ bei „Norwegian Air“ buvo nubausti už mokestį, imamą iš keleivių už gretimų vietų rezervavimą vaikams ir kitiems išlaikytiniams, ir už grynųjų pinigų nepriėmimą parduodant bilietus oro uostuose, sakoma Vartotojų teisių ministerijos pareiškime.
    Didžiausia bauda – 107,8 mln. Eur – skirta Airijos pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“, kuri 2018 metų lapkritį pirmoji pradėjo imti papildomą mokestį už rankinį bagažą.
    „Vueling“, priklausančiai „International Airlines Group“, kuriai taip pat priklauso „British Airways“, nurodyta sumokėti 39,3 mln. Eur baudą.
    „EasyJet“ skirta 29,1 mln. Eur bauda, „Norwegian Air“ – 1,6 mln. Eur bauda, o Barselonoje įsikūrusiai „Volotea“ – 1,2 mln. Eur bauda.
    Baudos taip pat skirtos už klaidinančios informacijos teikimą ir nepakankamą kainų skaidrumą, kuris „trukdo vartotojams palyginti pasiūlymus“ ir priimti informacija pagrįstus sprendimus, pažymėjo ministerija. Konkrečiai „Ryanair“ buvo nubausta ir už tai, kad iš keleivių ėmė „neproporcingai didelę sumą“ už įlaipinimo kortelių spausdinimą terminaluose, kai keleiviai jų neturėjo.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kodėl protingi estai šiknon sukišo dešimtis mln ir jau antrą kartą galas? LT kvaili ir nekuria savo tautinių avialinijų.
    p.s. buvo čia tokių tautinių ekspertų.
    Pradėkim nuo to, kad Nordica jau gerus 7-8 metus nevykdė jokių skrydžių iš ir į Talliną. Bankrotą lėmė SAS nutraukta sutartis, nes jie skraidė už SAS (wet lease). Tad neišeina palyginti pelų su grūdais.

    Talino ir Vilniaus rinkos taip pat visiškai skirtingos ir nepalyginamos praktiškai visais aspektais. Jeigu mes norime suprasti, koks buvo Vilniaus potencialas su vietiniu vežėju reiktų žiūrėti į AirBaltic plėtrą, nuo tada, kai buvo tik vienas reisas Vilnius - Ryga.

    5 Airbaltic lėktuvai, Amsterdamas, Paryžius, Berlynas, Praha, Krokuva, Dubajus, 10 atostoginių krypčų ir t.t. Ir čia be Londono, Dublino ir Oslo.

    Ar kažkam iš Lietuvos būtų pasisekę kažką panašaus padaryti - nežinau, bet kad buvo vietos rinkoje ir potencialo bei neišnaudota galimybė, tai faktas.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.21, 12:02.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    prisimenu zuoka ir jo afera
    Vogė, but užtat vizionierius.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    prisimenu zuoka ir jo afera

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kodėl protingi estai šiknon sukišo dešimtis mln ir jau antrą kartą galas? LT kvaili ir nekuria savo tautinių avialinijų.
    p.s. buvo čia tokių tautinių ekspertų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Estijos valdomos oro bendrovės „Nordica“ likimas – bankrotas arba privatizacija vz.lt
    Bankrotas - Estijos nacionalinė oro bendrovė „Nordica“ skelbia bankrotą

    Estijos valstybinė oro linijų bendrovė „Nordica“ nutrauks veiklą ir iškels bankroto bylą po to, kai potencialus investuotojas anksčiau šią savaitę pasitraukė iš sandorio, trečiadienį pranešė bendrovė.

    „Nordic Aviation Group“ nusprendė likviduoti „Nordic Aviation Group AS“ ir „Regional Jet OU“ („Xfly“) po to, kai pirmadienį (lapkričio 18 d.) žlugo derybos su investuotoju Larsu Thuesenu, rašo Estijos nacionalinio transliuotojo portalas err.ee.

    „Deja, potencialus investuotojas pirmadienį paskelbė, kad neketina tęsti privatizavimo dėl per didelės rizikos. Todėl direktorių valdyba informavo stebėtojų tarybą apie savo sprendimą nutraukti „Nordic Aviation Group“ ir „Xfly“ veiklą ir iškelti bankroto bylą“, – cituojama grupės stebėtojų tarybos pirmininkė Kadri Land.

    „Nordic Aviation Group“ veiklą pradėjo 2015 metais, bendrovė turėjo tapti nauju nacionaliniu oro vežėju, tais pačiais metais bankrutavus nacionaliniam vežėjui „Estonian Air“. Pirmaisiais metais įmonė demonstravo pozityvius rezultatus, skraidė keliolika krypčių, įskaitant Vilnių. Visgi ilgainiui šios nuostolingos veiklos imta atsisakyti. 2018-2019 m. bendrovė pradėjo smarkiai mažinti tinklą, kol reguliarių skrydžių iš Talino nebeliko. Nuo tada bendrovė siūlė užsakomųjų paslaugų paslaugas.

    Estijos vyriausybė nusprendė privatizuoti įmonę 2023 m. pabaigoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Portugalijos vyriausybė patvirtino ankstesnių valdančiųjų planus parduoti TAP kontrolinį akcijų paketą 2025 metais.
    Įdomu, kodėl nusprendė parduoti, pernai uždirbo 871 mln. eur pelną, net 2022, kai dar daug kas dirbo nuostoliai, uždirbo kelis šimtus milijonų pelno.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Portugalijos vyriausybė patvirtino ankstesnių valdančiųjų planus parduoti TAP kontrolinį akcijų paketą 2025 metais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Būtų gerai bent porą sakinių su straipsnio esme parašyti lietuviškai.
    vopsim nori daugiau lektuvu uz mazesne kaina, o jei dar pasiulytu kazkas is ne supuvusiu(Airbus, Boing) vakaru isvis butu pasaka gyvent

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Būtų gerai bent porą sakinių su straipsnio esme parašyti lietuviškai.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    flyDubai nebus atseit trūksta lėktuvų. Sakė per Žinių radiją
    It’s about time aviation industry gets new aircraft manufacturers to break duopoly: flydubai CEO
    Al Ghaith, meanwhile, suggested that regulatory limitations in Europe and the U.S. may be stifling innovation. “Look at Boeing—they’re now dealing with strikes that have further delayed production. Having more competition in the aircraft manufacturing sector would certainly benefit us all, and I welcome it with open arms,” he said.
    64% of striking Boeing workers vote down latest offer as bid to end strike fails
    The labor strife is costing the company about $100 million a day in lost revenue by some estimates, and the stoppage has shut down Boeing plants in Washington, Oregon and California. The fallout is also rippling through Boeing's suppliers. Spirit AeroSystems Holdings Inc. has said that it will furlough 700 workers, and that it might need to resort to layoffs if the strike continues into next month.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2024.10.27, 02:04.

    Komentuoti:

Working...
X