Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Taigi rašo, kad dėl nuolatinio atsarginių detalių trūkumo.. Ne dėl to, kad orlaivis blogas
    Read between the lines and lines: trūksta dalių, nes dažnai genda? Genda nuolat turbūt ne patys geriausi gaminiai?
    ​​​​​​
    Komunikacijos pradžiamokslis, gerbiant savo partnerius, niekada niekas nesakys, kad jų produktas...

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Taigi rašo, kad dėl nuolatinio atsarginių detalių trūkumo.. Ne dėl to, kad orlaivis blogas

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kartais nemaišote su Irkut MC-21? Šitas berods bus Airbus kopija.
    Tas irgi, bet SSJ ne ką mažiau:



    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Hmmm įdomu kodėl? o šiaip ten Airbusai, tik surinkti Rusijoje. Čia kaip Amberis lietuviškas troleibusas
    Kartais nemaišote su Irkut MC-21? Šitas berods bus Airbus kopija.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Airijos CityJet atsisako rusiškų lektuvų SUKHOI SUPER JET https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-1104342
    Hmmm įdomu kodėl? o šiaip ten Airbusai, tik surinkti Rusijoje. Čia kaip Amberis lietuviškas troleibusas

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Airijos CityJet atsisako rusiškų lektuvų SUKHOI SUPER JET https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-1104342

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kaip keleivis suagiausiai psichologiškai jaučiuosi, kai pilotas yra žilagalvis, o ypač skraidant JAV neretai stiuardesės pabrėžia, kad mūsų kapitonas šiandien yra "former fighter pilot" - dar 50 ramybės balų.
    ​​​​​​
    Visi prisimenam, ką padarė naikintuvo pilotas už Airbus šturvalo, nutūpdė keleivinį lėktuvą Hudsono upėje

    O jeigu rimtai Jav yra susiklosčiusi tradicija, kad buvę naikintuvų, malūnsparnių pilotai keliauja į tradicines JAV bendroves: American airlines, Delta ir United. Ir kaip bebūtų keista ar ne, 99,9% yra baltaodžiai vyrai.

    Mokymosi galimybės yra vienodos ir iš JAV skraidymo mokyklų ateina ir abiejų lyčių ir skirtingų rasių pilotai, keista bet jie dirba Amerikos LCC bendrovėse Southwest, Frontier, Jetblue.

    Bet JAV štampuoja tiek karinių jūrų pajėgų pilotų kasmet, jog tai yra didžiausia pilotų kasykla JAV kompanijoms.

    O biografijos jų įspūdingos: 20 m skraidymo patirtis, stresinių situacijų valdymas, protokolo laikymasis, fizinė parengtis, patriotizmas.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.02.16, 13:32.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Atsiprašau, bet nebūti visą tekstą rašyti pariebintu šriftu. Net jei tekstas nukopijuotas telefonu.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Avialinijos „Ryanair“ paskelbė naujienų, kurios turėtų padėti gerinti keleivių aptarnavimo sistemą. Pradedant lengvesniu susisiekimu su „Ryanair“ pagalba ir baigiant uždarbiu, jeigu rasite pigesnį bilietą nei „Ryanair“ https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...us-638-1103178

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Nu va Airbus paleido nauja Beluga XL kurios pagrindas A330neo. Teko metus dirbti salia siuo Broughton aerouosto Chesterio pakrastyje, esu prisiziurejes senesniu Belugu. Naujosios Belugos fiuzeliazas mazdaug apie metra didesnis negu senosios. Dabar kaip suprantu i ja laisvai galima ikisti A350 sparnus kuriuos gamina Broughton AIRBUS gamykloje.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.02.15, 18:48.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Alaska Airlines pledges to increase its African American female pilots by 2025

    Today, we only have four African American female pilots at Alaska and Horizon combined, which is about 1 percent. It begs the question: why so few?
    Unfortunately, there isn’t a pool of qualified African American women ready to be hired. And creating this pool takes time.
    Marazmas plinta. Kiek yra inuitų, čerokių, irokėzų kilmės pilotų (-ių)?
    https://worldairlinenews.com/2019/02...LZ1LjGRI5g-oa8

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    A380 tiesiog per anksti sukurtas
    Kažin, bendrovės juk žiūri į priekį ir negyvena vien šia diena. Keleivių skaičiai auga seniai ir nuolat, bet bendrovės nepuola jo užsakinėti. Tiesiog keičiasi tendencijos. Panašiai kaip NBA , kur seno tipo tradicinių centrų vaidmuo mažėja, nes imama žaisti greičiau. Bendrovėms reikia lankstumo ir efektyvumo. Mažesni, bet irgi didelius atstumus galintys įveikti lėktuvai, tai suteikia. Ir mažesnė rizika neišpardavus vietų. B747 savu laiku geriau pataikė į rinkos tendencijas. Aišku, tada buvo ir mažesnė konkurencija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    A380 tiesiog per anksti sukurtas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, oro uostų slotų mažėja ir jie brangsta, pilotų atlyginimai irgi didėja labai sparčiai ir jų trūksta, po kokių 10 metų manau vėl galės būti atnaujinta programa, ypač jei bus pagaminti pakankamai galingi varikliai, jog užtektų dviejų. Šiaip ir šiemet išeisiančio 777 facelifto 2 varikliai turės labai panašią galią kaip A380 keturi.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Na ir kas. Akivaizdu, kad Airbus iš A380 tikėjosi gerokai daugiau ir ateityje tas modelis ko gero bus įvardijamas kaip nesėkmingas ir nepateisinęs lūkesčių.
    Išeit ant 0 grubiai skaičiuojama apie 1000 pagamintų vienetų. Didžiausia bėda, kad nėra antrinės rinkos.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    A380 gamybos nutraukimas bus ne rytoj, ir net ne po pusmečio. Net ir nutraukus gamybą, lėktuvai bus eksploatuojami dar ne vienerius metus.
    Na ir kas. Akivaizdu, kad Airbus iš A380 tikėjosi gerokai daugiau ir ateityje tas modelis ko gero bus įvardijamas kaip nesėkmingas ir nepateisinęs lūkesčių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
    A380 gamybos nutraukimas bus ne rytoj, ir net ne po pusmečio. Net ir nutraukus gamybą, lėktuvai bus eksploatuojami dar ne vienerius metus.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
    787 nėra ko kikenti, jų konkurentas a350, kuriam puikiai sekasi - pagaminta jau apie 300, o užsakymų yra apie 900. Tuo tarpu b787 pagaminta 800, užsakymų 1400, bet tokia maža smulkmena, Boeing 5 m. anksčiau perdavė vežėjams savo pirmąjį orlaivį.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Meanwhile in Toulouse...

    Airbus says A380 superjumbo production will end


    European aircraft manufacturer Airbus has said it will stop making its A380 "superjumbo", the world's largest passenger aircraft.

    In a statement, the firm said it would make its last deliveries of the aircraft in 2021.

    The decision comes after Emirates, the largest customer of the A380, reduced its order.

    The costly aircraft has struggled to compete with more efficient, smaller models.

    Komentuoti:

Working...
X