Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė senis Rodyti pranešimąTaigi rašo, kad dėl nuolatinio atsarginių detalių trūkumo.. Ne dėl to, kad orlaivis blogas
Komunikacijos pradžiamokslis, gerbiant savo partnerius, niekada niekas nesakys, kad jų produktas...
Komentuoti:
-
Taigi rašo, kad dėl nuolatinio atsarginių detalių trūkumo.. Ne dėl to, kad orlaivis blogas
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kartais nemaišote su Irkut MC-21? Šitas berods bus Airbus kopija.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Hmmm įdomu kodėl? o šiaip ten Airbusai, tik surinkti Rusijoje. Čia kaip Amberis lietuviškas troleibusas
Komentuoti:
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąAirijos CityJet atsisako rusiškų lektuvų SUKHOI SUPER JET https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-1104342
Komentuoti:
-
Airijos CityJet atsisako rusiškų lektuvų SUKHOI SUPER JET https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-1104342
Komentuoti:
-
Kaip keleivis suagiausiai psichologiškai jaučiuosi, kai pilotas yra žilagalvis, o ypač skraidant JAV neretai stiuardesės pabrėžia, kad mūsų kapitonas šiandien yra "former fighter pilot" - dar 50 ramybės balų.
Visi prisimenam, ką padarė naikintuvo pilotas už Airbus šturvalo, nutūpdė keleivinį lėktuvą Hudsono upėje
O jeigu rimtai Jav yra susiklosčiusi tradicija, kad buvę naikintuvų, malūnsparnių pilotai keliauja į tradicines JAV bendroves: American airlines, Delta ir United. Ir kaip bebūtų keista ar ne, 99,9% yra baltaodžiai vyrai.
Mokymosi galimybės yra vienodos ir iš JAV skraidymo mokyklų ateina ir abiejų lyčių ir skirtingų rasių pilotai, keista bet jie dirba Amerikos LCC bendrovėse Southwest, Frontier, Jetblue.
Bet JAV štampuoja tiek karinių jūrų pajėgų pilotų kasmet, jog tai yra didžiausia pilotų kasykla JAV kompanijoms.
O biografijos jų įspūdingos: 20 m skraidymo patirtis, stresinių situacijų valdymas, protokolo laikymasis, fizinė parengtis, patriotizmas.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.02.16, 13:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
/\ Atsiprašau, bet nebūti visą tekstą rašyti pariebintu šriftu. Net jei tekstas nukopijuotas telefonu.
Komentuoti:
-
Avialinijos „Ryanair“ paskelbė naujienų, kurios turėtų padėti gerinti keleivių aptarnavimo sistemą. Pradedant lengvesniu susisiekimu su „Ryanair“ pagalba ir baigiant uždarbiu, jeigu rasite pigesnį bilietą nei „Ryanair“ https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...us-638-1103178
Komentuoti:
-
Nu va Airbus paleido nauja Beluga XL kurios pagrindas A330neo. Teko metus dirbti salia siuo Broughton aerouosto Chesterio pakrastyje, esu prisiziurejes senesniu Belugu. Naujosios Belugos fiuzeliazas mazdaug apie metra didesnis negu senosios. Dabar kaip suprantu i ja laisvai galima ikisti A350 sparnus kuriuos gamina Broughton AIRBUS gamykloje.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.02.15, 18:48.
Komentuoti:
-
Alaska Airlines pledges to increase its African American female pilots by 2025
Today, we only have four African American female pilots at Alaska and Horizon combined, which is about 1 percent. It begs the question: why so few?
Unfortunately, there isn’t a pool of qualified African American women ready to be hired. And creating this pool takes time.
https://worldairlinenews.com/2019/02...LZ1LjGRI5g-oa8
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A380 tiesiog per anksti sukurtas
Komentuoti:
-
A380 tiesiog per anksti sukurtas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, oro uostų slotų mažėja ir jie brangsta, pilotų atlyginimai irgi didėja labai sparčiai ir jų trūksta, po kokių 10 metų manau vėl galės būti atnaujinta programa, ypač jei bus pagaminti pakankamai galingi varikliai, jog užtektų dviejų. Šiaip ir šiemet išeisiančio 777 facelifto 2 varikliai turės labai panašią galią kaip A380 keturi.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNa ir kas. Akivaizdu, kad Airbus iš A380 tikėjosi gerokai daugiau ir ateityje tas modelis ko gero bus įvardijamas kaip nesėkmingas ir nepateisinęs lūkesčių.
Komentuoti:
-
A380 gamybos nutraukimas bus ne rytoj, ir net ne po pusmečio. Net ir nutraukus gamybą, lėktuvai bus eksploatuojami dar ne vienerius metus.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąYra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSpekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
Komentuoti:
-
Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
Komentuoti:
-
Meanwhile in Toulouse...
Airbus says A380 superjumbo production will end
European aircraft manufacturer Airbus has said it will stop making its A380 "superjumbo", the world's largest passenger aircraft.
In a statement, the firm said it would make its last deliveries of the aircraft in 2021.
The decision comes after Emirates, the largest customer of the A380, reduced its order.
The costly aircraft has struggled to compete with more efficient, smaller models.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: