US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.
Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.
Be civilinių lėktuvų gamybos JAV irgi tikrai nenorės likti.
Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.
Tai kad jie praranda daug, dar nereiskia ju bankrutavyma - taip gali bankrutuoti dukterines imones kaip dave duba Germanwings. Bet kokiu atveju Lufthansa turi uznugaryje vokietijos izda.
"We are losing about €1 million in liquidity reserves per hour. Day and night. Week by week," he added.
Spohr said bailout discussions had already started with governments in countries where its airlines were based.
"I'm optimistic that these talks in Bern, Berlin, Brussels and Vienna will lead to good and positive outcomes."
Lufthansa had started the crisis with financial reserves of around €4 billion, he said.
Buffetas spekuliuoja, Vyriausybės - investuoja . Skirtingi visų motyvai. Buffetas gal žiūri į artimiausius porą metų ir mato gerokai pelningesnių sričių, o Latvijos valdžia žiūri gerokai toliau į priekį ir vertina, ką apskritai bendrovė suteikia šaliai.
Geriau likti be susisiekimo? Ryga greičiau pasieks prieškrizinį krypčių skaičių nei VNO. Mes 200 mln. skiriam vienkartinėm pensijoms, latviai pan. sumą investuoja į infrastruktūrą ir verslą. Kas geriau valstiečių elektoratui kaip ir aišku.
„Berkshire Hathaway“ buvo visų 4-ių stambiausių JAV oro linijų bendrovių – „Delta Air Lines“, „Southwest Airlines“, „American Airlines Group“ ir „United Airlines Holdings“ – akcininkė. „Oro linijų pasaulis pasikeitė. Yra tam tikros pramonės šakos, ir deja, oro linijos yra tarp jų, kurioms tikrai pakenkė šiandieninė situacija, kurią mums sunkiai sekasi sukontroliuoti “, – sakė W. Buffetas šeštadienį per metinį „Berkshire Hathaway“ akcininkų susirinkimą, kuris šiais metais buvo virtualus.
Aviacijos dugno paieškos, atrodo įvyko. Trečiadienio vakarui, trys grafikai: trys skirtingi šaltiniai rodo duomenis, kad kreivės pakeitė kryptį ir nuo dugno labai lėtai ir nežymiai pajudėjo į viršų. Tas dugnas Europoje "minus devyniasdešimt kažkiek procentų".
Flightaware fiksuoja visus pasaulyje vykstančius skrydžius - jų skaičius augo šeštą dieną iš eilės. Jeigu "senais normaliais" laikais pasaulyje vyko 100.000 per dieną, tai žemiausiai buvo nukritę iki kažkur 19.000 skrydžių per dieną. Dabar perlipo 20.000 per dieną vidurkį ir įdomiausias klausimas, kur bus "naujieji normalūs" laikai. Eurocontrol fiksuoja pakilusius virš Europos erdvės lėktuvus ir skelbia Y-o-Y daily palyginimą. Dugnas buvo balandžio viduryje, kai skrydžių skaičius buvo kritęs -93%. Vakar ir užvakar jau -87% ir -86%.
TSA, kuri vykdo saugumo patikrą visų keleivių JAV oro uostuose, skaičiuoja kiekvieną dieną, kiek žmonių pro juos praeina (JAV formalių ribojimų skrydžiams nėra, mažinimas yra aviakompanijų sprendimas reaguojant į ištuštėjusius lėktuvus). Amerikiečių noras skristi balandžio viduryje buvo kritęs <4% 2019 m. lygio. Nuo balandžio 30 d. perlipo >6%.
O tai kaip čia gaunasi, kad vyriausybių suvaržytoje Europoje -93%, JAV -96%, o bendrai pasaulyje tik -80%? Labiausiai atsakymą galima surast Kinijoje, kuri oje šią savaitę (gegužės 4-10 d.) pagal ch-aviation duomenis sudaro 33% visų pasaulio skrydžių (negalima lyginti, bet palyginkim: šią savaitę Kinijoje suplanuoti 65.663 skrydžiai, kai pvz. Vokietijoje 2.134).
COVID-19 ten baigėsi anksčiau, Kinijos valdžia metė didžiules dotacijas vidinių skrydžių atstatymui ir vykstantis skrydžių skaičius Kinijoje yra labai arti to, kuris buvo prieš COVID-19 (suplanuotas birželiui yra net didesnis nei buvo prieš COVID-19, bet aviakompanijos ten labai keičia planus, net lėktuvų bilietus įprasta pirkti kelios valandos prieš skrydį). Iš Kinijos entuziazmas dabar metasi į Vietnamą. Tiesa, nėra aišku, kiek tuose suskatintuose skrydžiuose Kinijoje yra keleivių, nes nėra jokie duomenys apie tai skelbiami.
Bet kokiu atveju, dabar dugno paieškos keis "new normal" paieškos. Nepaisant visų subsidijų aviacijos verslams, tikėtina, kad noro keliauti laisvame pasaulyje lengvai nenupirksi ir tikėtina, jog kelerius metus užtruks grįžimas į 2019 m. ir reikia susitaikyti jog kokio trečdalio turizmo sektoriaus darbuotoju artimiausius metus tiesiog nereikės.
Na, o po šiandien paskelbtos informacijos, kad Baltijos šalyse galima bus judėti laisvai nuo gegužės 15 d., yra variantas aviacijos entuziastams jau pirmąjį "atvirą" savaitgalį praskristi Vilnius-Ryga-Talinas-Ryga-Vilnius
airBaltic'as dabar vietoje keleivių skraidina medicininę įrangą.
We are delighted for the opportunity to carry to Latvia almost one million face masks and respirators for our medical staff! ✈️
We performed the 4815 km flight from Ürümqi Diwopu International Airport in China in 6 hours and 35 minutes with our Airbus A220-300 registered as YL-CSI.
The latest announcement on Friday from American Airlines reflect the trends around the industry: Over the next two months, it expects to fly as little as 20% of its domestic schedule and between 10% and 20% of its international schedule.
Many of those planes have just a handful of passengers. American CEO Doug Parker said his planes are about 15% full. US airlines started the year filling about four of five available seats, but are now, on average, filling just one of every five seats, according to data from Airlines for America, an industry group.
Komentuoti: