Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jpou
    replied
    Bjauriausias pasaulio lektuvas Airbus Beluga tures didesni broli - BelugaXL. Lektuvas pristatytas Farnborough Airshow. Daugiau apie lektuva https://www.airbus.com/newsroom/even...ght-tests.html

    ir zinoma YouTube.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Dar ne per seniausiai aiškino, kad skrydžius atšaukia dėl Europos eismo kontrolierių trūkumo, kuris, taip išeina, daro įtaką tik Ryanair . Nors jau seniai žinoma, kad jai trūksta pilotų.

    Iškėlė versiją dėl atšaukiamų „Ryanair“ skrydžių: gudrauja keleivių sąskaita

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78544731


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Ryanair“ atšaukia apie 600 skrydžių https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...e-600-skrydziu

    p.s. Ryanair pasitikėti tai savęs negerbti.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    British Airways nori visą Norwegian nusipirkti. Panašu, kad pelnas buvo kol nepradėjo kišti kojos į long haul rinką.
    daug kas nori juos pirkt:
    Lufthansa (
    ) is in contact with Norwegian Air Shuttle, which is also the subject of bid interest from British Airways owner IAG, as the German airline looks to get involved in an expected wave of deals in the sector, its CEO told a newspaper.
    https://www.reuters.com/article/us-n...-idUSKBN1JE0HT

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    British Airways nori visą Norwegian nusipirkti. Panašu, kad pelnas buvo kol nepradėjo kišti kojos į long haul rinką.
    Tai reik suprasti, Norwegian pigūs bilietai pvz. į JAV yra nuostolingas dempingas?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Gal kas ka girdejo apie NORWEGIAN?Kazka girdejau,kad turi kazkokiu problemu ir lyg KLM domisi jais
    British Airways nori visą Norwegian nusipirkti. Panašu, kad pelnas buvo kol nepradėjo kišti kojos į long haul rinką.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Gal kas ka girdejo apie NORWEGIAN?Kazka girdejau,kad turi kazkokiu problemu ir lyg KLM domisi jais

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Čia šviežios naujienos, kad Airbus nupirko Bombardier.

    https://twitter.com/airBaltic/status...89965005262848
    Radau kaip tik vakar įvykusį inauguracinį skrydį:






    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Oho, kaip aš čia atsilikęs nežinojau, kad Bombardier dabar bus Airbus.
    Čia šviežios naujienos, kad Airbus nupirko Bombardier.

    https://twitter.com/airBaltic/status...89965005262848

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Teks skraidyti visur su airBaltic, gal ne taip ir blogai, patogūs trumpi jungiamieji skrydžiai, nauji A220 orlaiviai ir kaina nebloga.
    Oho, kaip aš čia atsilikęs nežinojau, kad Bombardier dabar bus Airbus.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Singapūro bendrovė rengiasi susigrąžinti ilgiausio skrydžio titulą.

    Singapore Airlines to launch the world's longest flight in October

    https://eu.usatoday.com/story/travel...ark/744798002/
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.29, 15:00.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Nuo 2018 m. gegužės 1 d. Hainano saloje įsigaliojo bevizis režimas 59 šalims (tarp jų ir visoms Šengeno šalims).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Arba transporto ministras pradėjo planuot atostogas.

    Bet gal šis maršrutas susijęs su Baltarusijos-Kinijos beviziu režimu? Skris minskiečiai

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O kas ten skraidys?
    Rygiečiai.
    Vietoj poilsio Liepojoje skris į Hainaną ilsėtis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Latvijos transporto ministerija derasi su kinais dėl tarpkontinentinio skrydžio Ryga - Sanija (Hainano sala). Tikimasi, kad skrydžiai prasidės nuo rudens.

    Plačiau: http://www.db.lv/zinas/avioparvadataji-turpina-parsteigt-476019
    O kas ten skraidys?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Latvijos transporto ministerija derasi su kinais dėl tarpkontinentinio skrydžio Ryga - Sanija (Hainano sala). Tikimasi, kad skrydžiai prasidės nuo rudens.

    Plačiau: http://www.db.lv/zinas/avioparvadataji-turpina-parsteigt-476019

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Baltijos šalys galėtų turėti vieną skrydžių bendrovę kaip Danija, Norvegija ir Švedija turi SAS. Bet, matyt, dar trūksta išsivystymo , kad susitartų.
    airBaltic tokia ir yra galima sakyti, aptarnauja visas 3 šalis, iš visų 3 vykdo tiesioginius skrydžius į Europą, net ir pavadinimas atitinkamas. Tik aišku pagrindinis hub'as ne Vilniuje, o Rygoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Baltijos šalys galėtų turėti vieną skrydžių bendrovę kaip Danija, Norvegija ir Švedija turi SAS. Bet, matyt, dar trūksta išsivystymo , kad susitartų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nereikia atmesti ir tokio atvejo, kad nors kiek sugebėjus išlaikyti savą lietuvišką aviakompaniją, žymiai sudėtingiau būtų išgyventi AirBaltic ( natūralu), bet pavojus tame, kad ilgalaikėje perspektyvoje užsilenktų visų Baltijos šalių.
    Estija savas irgi neleistinai dotavo ir buvo priversti paskelbti bankrotą. Dabartinės yra naujas feniksas. Tai dar klausimas, ar tikrai būtų geriau 3 merdėjančios ir mūsų aviakompanija dotuojama iš LR biudžeto, ar kaip dabar iš esmės vienintelis AirBaltic.
    Viskas priklauso nuo strategijos, ar tu turėsi merdintį produktą veziojantį mases, skraidantį pustuščiai lėktuvais, kad tik skraidyti. Ar kursi mažą, skirtą tik vietinei rinkai.

    Bet esant kažkokios krypties dideliam poreikiui, kaip šiuo metu Lt yra Londonas, galima lengviau ir paprasčiau sukurti produktą rinkai, nebūnant priklausomam nuo užsienio žaidėjų malonės.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.05.31, 16:42.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Nustekenus įmonę, ją lengviau parduoti pigiai. Nusipirkus belieka perimti infrastruktūra ir pradėti vykdyti pelningą veiklą.
    Nereikia atmesti ir tokio atvejo, kad nors kiek sugebėjus išlaikyti savą lietuvišką aviakompaniją, žymiai sudėtingiau būtų išgyventi AirBaltic ( natūralu), bet pavojus tame, kad ilgalaikėje perspektyvoje užsilenktų visų Baltijos šalių.
    Estija savas irgi neleistinai dotavo ir buvo priversti paskelbti bankrotą. Dabartinės yra naujas feniksas. Tai dar klausimas, ar tikrai būtų geriau 3 merdėjančios ir mūsų aviakompanija dotuojama iš LR biudžeto, ar kaip dabar iš esmės vienintelis AirBaltic.

    Komentuoti:

Working...
X