Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
AirBaltic pelningai pradėjo dirbti tik berods 2012 ar 2013m., o atidaryti jie buvo 1995m., t.y. beveik du dešimtmečius nešė Latvijos valstybei nuostolį
2) airBaltic geografija visai kita, virš 70 krypčių, dabar jau net ir į Abu Dabį skrenda.
Aberdeen (Dyce) - kažkoks eilinis miestas kažkur Škotijoje, greičiausiai “emigrantinė kryptis”, kokių apstu ir VNO.
Almaty - Vilnius užtat turi Astaną, kurios neturi latviai. Vėlgi, jokio Rygos pranašumo
Amsterdam, Athens, Barcelona, Berlin (Tegel), Billund - yra ir iš VNO
Bordeaux, Catania, Dubrovnik - sezoninės, atostoginės kryptys, kurių turėjimas ar neturėjimas jokio investuotojų dėmesio Lietuvai nesukuria
Copenhagen, Dublin, Frankfurt - yra ir iš VNO
Gdansk - WizzAir uždaro kitą savaitę. Vadinasi paklausos nėra
Geneva - Germania kažkada skraidė į Ziurichą, po to uždarė. Vadinasi paklausos nėra
Kaliningrad, Kazan - tikrai ne tos kryptys, kurių turėjimas būtų prioritetas Lietuvai
Gothenburg, Helsinki, Kiev, Larnaca, Lviv, Madrid - yra ir iš VNO
Liepaja - ne prioritetas Lietuvai
Lisbon - sezoninė, atostoginė kryptis. Labiau reikalinga patiems latviams, o ne užsieniečiams.
London (Gatwick) - užtat Villnius jau greit turės LCY
Madrid, Malta, Milan (Malpensa), Minsk, Moscow (Sheremetyevo), Munich, Nice, Odessa - yra ir iš VNO
Malaga, Olbia, Palma de Mallorca, Rijeka, Split - atostoginės kryptys, jei jau taip mirtinai reikia, tai skirsk su charteriais

Oslo, Paris, Reykjavik, Rome - yra ir iš VNO
Palanga - bus daugiau skrendančiųjų be Žilvino Grigaičio ?
Rhodes - yra iš KUN
Sochi - ne prioritetas Lietuvai
St. Petersburg, Stavanger, Stockholm, Tallinn, Tbilisi, Tel Aviv, Vienna, Vilnius, Warsaw - yra ir iš VNO (arba greit bus, TBS atveju)
Taigi, kas lieka - visokie random Suomijos miesteliai (Tampere, Turku), abejotino reikalingumai Lietuvai kryptys (Abu Dhabi, Baku). O iš tiesų reikalingų krypčių su ES miestais vos kelios - Budapest, Dusseldorf, Hamburg, Prague.
3) Nacionalinės avialinijos nebūtų tiesioginės konkurentės WizzAir ar Ryanair, kaip ir ArBaltic nėra, sutampa gal tik kelios kryptys, į tą patį Londoną ar Paryžių pigių skrydžių bendrovės skraidina į kaimo oro uostus, į kokį pvz. Ciurichą apskritai net neskrenda, beto dažnai blogu laiku, kas visiškai netinka verslo klientams ar skrendantiems su persėdimu, plius dar AirBaltic nauji A220 orlaiviai, komfortiški ir tylūs, tad čia jūs lyginat ne maximą su kaimo maisto parduotuve, o Maximą su IKEA arba kokia Apranga. Maximoje irgi yra baldų, indų ar drabužių kaip ir IKEA ir Aprangoje, bet tai visai kitas segmentas iš esmės ir tiesioginiai nekonkuruoja.

Komentuoti: