Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
- AirLituanica dirbo ne tik kad nepelningai ir ne šiaip nuostolingai, o tiek nuostolingai, kad turbūt net Gineso rekordų knygos verta buvo - daugiau nei trečdalį įmonės sąnaudų subsidijuodavo savivaldybė.
- Ta subsidija sudare 10 mln. eur per metus ir Vilniaus biudžetui tai buvo milžiniški pinigai, gatvių ir šaligatvių remontams buvo skiriama mažiesnė lėšų suma.
- AirLituanica generavo vos kelis procentus Vilniaus oro uosto keleivių srauto, t.y. tokį mažą kiekį, kad jai bankrutavus Vilniaus oro uostas to net nepastebėjo ir metus baigė su dviženkliu keleivių prieaugiu.
- AirLituanica turėjo kažkokį mistinį verslo planą, pagal kurį jinai kažkada būtų pradėjus dirbti pelningai, tereikėjo neprarasti tikėjimo ja.
- O pažiūrėkit į estus - jie gali subsidijuoti savo avialinijas, o mes ne.
From mid-January onward, Nordica will no longer be flying to St. Petersburg, Oslo and Amsterdam. The latter two destinations have been among Nordica's regular routes since the beginning. In addition, departures will be cut significantly from January on two main routes to Stockholm and Munich.
Beginning 14 January, Estonian national airline Nordica will close down its regular St. Petersburg, Oslo and Amsterdam routes, continuing to operate another eight routes during its winter season.
The Estonian flag-carrier airline will operate direct flights to a total of 13 destinations this summer, down from 21 last summer
šaltinis
Beginning 14 January, Estonian national airline Nordica will close down its regular St. Petersburg, Oslo and Amsterdam routes, continuing to operate another eight routes during its winter season.
The Estonian flag-carrier airline will operate direct flights to a total of 13 destinations this summer, down from 21 last summer
šaltinis
a) bankrutuos
b) Estijos valstybė bandys apeidinėti ES įstatymus ir nelegaliai skirti subsidijas
c) formaliai bankrutuos, o realybėje jos pagrindu bus įsteigtos dar vienos naujos avialinijos su nauju akcinio kapitalo įnašu.

Komentuoti: