Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Polish Airlines Passengers Were Asked To Fund For REPAIRS Their Boeing 787 Fault So That The Plane Could Take off http://www.waytoimprove.net/polish-a...ould-take-off/

    p.s. bet jau sumos menkumas ir jei tikrai nebuvo kito kelio, tai bausti babkes surinkusį darbuotoją irgi kvailai atrodo.
    p.p.s kokios Audi RS4 turbina kainuotų turbūt kokius 5 kart brangiau nei Boeing 787 Dreamliner pompa su pakeitimu.
    Sunku patikėti kad nebuvo kitos išeities. Vienam didžiausių pasaulio oro uostų vienintelė išeitis - rinkti grynus pinigus iš lėktuvo keleivių už remonto darbus? Čia tik LOT darbuotojo neteisingas elgesys ir ne kitaip.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Polish Airlines Passengers Were Asked To Fund For REPAIRS Their Boeing 787 Fault So That The Plane Could Take off http://www.waytoimprove.net/polish-a...ould-take-off/
    Passengers on board a flight from Beijing to Poland were asked to fund the repairs on a fault so that the plane could take off.
    There were around 250 passengers on the LOT Polish Airlines flight when the Boeing 787 Dreamliner suffered a hydraulic pump fault, according to local media.
    They were asked to foot the bill after the mechanic who had been employed to fix the pump demanded that he would only take cash as payment.
    ...
    LOT Polish Airlines spokesman Adrian Kubicki said: ‘An employee at the Boeing warehouse in Beijing refused to accept a bank transfer and insisted on cash.’
    He claimed that crew from the flight managed to scrape together around 2,500 RMB (280 GBP) from passengers on the plane for repairs, which are believed to have taken around 10 hours.
    After the plane landed in Warsaw, Kubicki told outraged passengers: ‘I know that you encountered an unusual situation today, for which I would like to apologise for from the bottom of my heart.
    ‘Believe it nor not, but there was a situation with a warehouse employee in Beijing who refused all methods of payment other than cash which led to the confusion.
    ‘Nevertheless, I am grateful to him and that the flight returned safely to Warsaw.’ According to local media, the borrowed money was immediately returned to the passengers once they landed in Warsaw along with flight vouchers.
    Passengers are able to claim 600 EUR (534 GBP) in compensation for the lengthy delay.
    According to the LOT spokesman, disciplinary measures will be taken against the employee who collected the cash from passengers.
    p.s. bet jau sumos menkumas ir jei tikrai nebuvo kito kelio, tai bausti babkes surinkusį darbuotoją irgi kvailai atrodo.
    p.p.s kokios Audi RS4 turbina kainuotų turbūt kokius 5 kart brangiau nei Boeing 787 Dreamliner pompa su pakeitimu.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.20, 20:22.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Baigti perkelti pranešimai į temą Aviakatastrofos ir aviacijos techniniai incidentai.
    Senoje temoje liko tik 79 puslapiai, naujoje - 42. Po nesėkmingų aviacijai 2014 metų buvo daug pranešimų apie Germanwings piloto savižudybę, po kelis incidentus Rusijoje, Indonezijoje Bei kitose šalyse.

    Kadangi teko perskanuoti virš 120 puslapių, tai buvo laiko pagalvoti apie temų išgryninimą
    Akivaizdu, jog lengviausia sukuriama tema, kurios nesupainiosi - Pasaulio oro uostai.
    Tuomet, pvz., naujiena apie naują Stambulo oro uostą nepaskęs bendrame sraute.
    Ta proga bus galima prijungti kelias esamas neaktyvias poros puslapių temas apie oro uostus Londone, Tailande ir Kinijoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pradėjau kiloti pranešimus į naują temą Aviakatastrofos ir aviacijos techniniai incidentai
    Jei kas turi pasiūlymų dėl naujos temos pavadinimo, prašom rašyti.
    Ten jau 26 puslapiai, o čia sumažėjo nuo 123 iki 97...

    Iki 2010 m. temoje "Aviacijos naujienos" buvo vos vienas kitas pranešimas apie nelaimes, nors 2009 metais įvyko reiso paslaptinga AF 447 Rio de Žanieras - Paryžius katastrofa. Po 2010 metų tokių pranešimų kažkodėl padažnėjo. O 2014 metais po Malaizijos MH 370 ir Indonesia AirAsia 8501 reisų kelti reikėjo ištisus puslapius (atitinkamai 10 ir 4).

    Gal pavyks iki dienos pabaigos visiškai iškelti visus pranešimus. Dabar esu 2014/2015 metuose ties 48 (ex 62) puslapiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuomones.

    Dėl aviacijos katastrofų, nelaimių ir incidentų atskyrimo į atskirą temą niekas neabejoja.
    Tuomet pradedu kėlimą. Kaip kažkas sakė - "viskas padaroma darymo būdu".
    Pažiūrėsime, kiek tas perkėlimas užtruks.

    Kol bus keliami pranešimai, pagalvosim ir dėl kitų temų tikslingumo.
    Maža replika
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Būdamas stambių temų gerbėju manau, kad siauros temos bus pasmerktos užmarščiai, nes forume nėra tiek žmonių ir tiek susidomėjimo, kad tos temos būtų gyvos. (...)
    O jei bus krūva siaurų temų, kurios pamirštos nusislinks į kažkelintą puslapį, forumo moderatoriams tiesiog bus daugiau darbo kilnojant pranešimus, nes dalyviai dažnai rašo populiarioje ir aktyvioje temoje. Be to, kuo siauresnė tema, tuo didesnė tikimybė, kad diskusija nusuks į šoną ir neatitiks temos pavadinimo.
    Visos "Vandens ir oro transporto" skilties temos užima tik du puslapius. Pagal dabartinį aktyvumą Į tą kažkelintą puslapį tema sąraše nukeliaus tik po 14 mėnesių, o atsiradus daugiau temų - gal po 12 mėnesių.

    Dėl temų persipynimo tenka iš dalies pritarti.
    Pvz, atidaro koks ...Air'as tiesioginę liniją į Maroką ar uždaro skrydžius į Graikiją. Ta naujiena yra pvz. VNO ar KUN oro uosto temoje. Tačiau tas tiktų ir oro linijų temoje (kurioje dabar lyderis yra viena problemų turinti kompanija).

    Gal šiame etape logiškas atskyrimas būtų iškėlus į atskirą temą VNO Vilniaus oro uosto rekonstrukciją ir pastato ar pakilimo tako klausimus, o diskusijas ir naujienas apie aviacinę veiklą palikus ten kur ir yra. Tuomet būtų lengviau, pvz., surasti 1993 m.ar vėlesnės rekonstrukcijos brėžinius.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Romas
    Beje šioje temoje ir anksčiau (gal prieš 40 puslapių) buvo diskutuota apie Indonezijos oro linijų avaringumą..
    Atskyrus nelaimių temą bus lengviau sudrasti panašias naujienas ar kitą informaciją.

    Pritarčiau senasnamas dėl aviacijos incidentų temos, nes turbūt 60 psl, iš 120 yra prirašyta būtent šia tema. Visa kita tai entuziastų įkelta viena ar kita nuoroda su kokia nors naujiena.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Temų atskyrimo poreikis kilo, kai dabar atsirado naujienų (LOT streikas, Stambulo oro uosto atidarymas), o visi kalba tik apie Indonezijos lėktuvo katastrofą.
    Kitos naujienos paprasčiausiai pasimes tarp pranešimų apie Indonezijos lėktuvo nuolaužas.
    Praktiškai mąstant 99% lietuvių net ir po vasaros sezono turėtų būti aktualesnės naujienos apie LOT streiką ir Varšuvos oro uosto eismo sutrikimą, o ne apie nelaimę tolimoje šalyje (nebent tai konstrukcinis lėktuvo nesklandumas, kuris gali pasikartoti).
    Tačiau žmogaus prigimtis tokia ,kad temos apie nelaimes yra įdomesnės ("gerai kad ten manęs ir mano artimųjų nebuvo").

    Turbūt daug nediskutuojant reikia pabandyti atskirti nelaimių ir incidentų temą. Prieštaraujančių turbūt nebus.

    Beje šioje temoje ir anksčiau (gal prieš 40 puslapių) buvo diskutuota apie Indonezijos oro linijų avaringumą..
    Atskyrus nelaimių temą bus lengviau sudrasti panašias naujienas ar kitą informaciją.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Būdamas stambių temų gerbėju manau, kad siauros temos bus pasmerktos užmarščiai, nes forume nėra tiek žmonių ir tiek susidomėjimo, kad tos temos būtų gyvos. Pvz., Stambulo oro uosto atidarymas juk neeilinis įvykis, bet forume nelabai kas apie tai rašo. Nebent galima išskirti atskirą aviacijos incidentų (streikų ir visų kitų sutrikimų) temą, nes ji sulaukia pakankamai dėmesio ir pranešimų. O jei bus krūva siaurų temų, kurios pamirštos nusislinks į kažkelintą puslapį, forumo moderatoriams tiesiog bus daugiau darbo kilnojant pranešimus, nes dalyviai dažnai rašo populiarioje ir aktyvioje temoje. Be to, kuo siauresnė tema, tuo didesnė tikimybė, kad diskusija nusuks į šoną ir neatitiks temos pavadinimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kai tema pasiekia120 puslapių, pasitarkime, kaip šią mega temą Aviacijos naujienos reikėtų suskaidyti.

    Bent kelios mažesnės temos yra aiškios (pavadinimus galima bus patikslinti):
    - Aviacijos technikos naujienos (pvz. atsirado naujas lėktuvas)
    - Nauji oro uostai, esamų oro uostų plėtra (pvz., naujasis Stambulo oro uostas)
    - Nauji maršrutai (pvz., UIA netrukus paleidžia maršrutą iš Kijevo į Bukareštą ir mums Rumunija pasidaro taip pat patogiai pasiekiama kaip Odesa)
    - Eismo sutrikimai oro uostuose (pvz., ten būtų galima dėti info apie LOT streiką ir skrydžių iš Varšuvos sutrikimus)
    - Ekonominės naujienos, įmonių susijungimai, bankrotai ir pan.
    - Incidentai ir nelaimės aviacijoje
    - ...

    Gerai išdiskutuokime, kokios dar gali būti temos
    Vienu metu būtų galima pertvavarkyti šią mega temą - kad būtų patogu surasti reikiamą informaciją, o rašantys iškart žinotų, jog rašo tinkamoje temoje.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    F-35 ore:

    https://www.businessinsider.com/chec...e-water-2018-8

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Masinis avaikompanijų skrydžių trukmės "ilginimas" siekiant turėti rezervą:
    Schedule padding: Is this why air travel is getting slower? https://www.which.co.uk/news/2018/08...re-never-late/
    Scheduled flight times are up to 35 minutes slower this summer than 10 years ago, a Which? Travel investigation has revealed. Despite advances in air travel, 76 out of the 125 flights we analysed take longer now than in 2008 – if flight timetables are to be believed.
    In fact, nine out of 11 Ryanair routes we looked at are slower in 2018, according to data from aviation analysts OAG. Even the budget airline’s short hop from London Stansted to Berlin Schonefeld has extended by 10 minutes, on average.
    ‘The problem for airlines is that if there’s any delay, then the knock-on effect through the rest of the flying programme that day is affected,’ he explained. This phenomenon is known as schedule padding. One of the benefits is that it also allows airlines to improve their punctuality records. Last year, Hong Kong Airlines was congratulated after it soared to the top of global rankings with 94.8% of flights classed as on time – ie touching down within 15 minutes of their scheduled arrival. It was hailed as a success story, until it emerged that the airline had simply extended the scheduled arrival time on several of its routes. The airline’s vice chairman, Tang King-shing, said: ‘We saw on-time performance was a problem, so we allowed extra time.’

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
    Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
    Ši. Dauguma keleivių mieliau renkasi galimybę skristi be persėdimų iš A į B. O tiesioginių maršrutų, kurie stabiliai generuotu tokius srautus, kad užpildytų A380 yra palyginus labai nedaug. Sumažėjus keleivių srautams (pvz. dėl ekonomikos svyravimų) kuriame nors maršrute, A380 dargi nėra kur perkelti ir kam išnuomoti ar parduoti. Vidutinio dydžio lėktuvų parkas aviakompanijoms siūlo didesnį lankstumą. Atsižvelgus į viską, operuoti porą mažesnių lėktuvų yra pigiau, nei vieną A380, nors mąsto ekonomika tam tarsi prieštarautų. Santykinai seni A380 varikliai taip pat nepadeda pasiekti didesnio efektyvumo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
    Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
    Hub-to-hub veikia visai neblogai, pvz. Emirates, Qatar, Lufthansa, Singapore airlines ir t.t. A380 sunkiai sekasi dėl didelių kuro sąnaudų, reiktų ekonomiškesnių variklių arba net padaryti versiją tik su dviem varikliais.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
    Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.
    Jei verslas kuriasi ten kur yra geras susisiekimas, dažni skrydžiai, o gyventojai(darbo jėga) kraustosi į didmiesčius, tai pagal idėją keleivių srautai turi koncentruotis. Didelius kiekius pigiausia pervežti su dideliais lėktuvais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    A380 truputį per anksti išleistas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, pilotų trūksta, slotai brangsta, auga prabangių skrydžių/komforto paklausa, nelabai įsivaizduoju aviacijos ateities be tokių didelių lėktuvų.
    Tai kokia jo nesėkmės priežastis? Ką ne taip suprognozavo aviacijos marketingistai?
    Viena iš priežasčių, kiek suprantu, nepasiteisinusi hub-to-hub koncepcija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Too big to fail? The future of the Airbus 380 megaplane, once secure, is now very shaky
    https://montrealgazette.com/news/can...d-14fc5ce6e09f
    A380 truputį per anksti išleistas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, pilotų trūksta, slotai brangsta, auga prabangių skrydžių/komforto paklausa, nelabai įsivaizduoju aviacijos ateities be tokių didelių lėktuvų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Too big to fail? The future of the Airbus 380 megaplane, once secure, is now very shaky
    https://montrealgazette.com/news/can...d-14fc5ce6e09f

    It was designed to become the grande dame of aviation, an enormous modern plane that could seat 544 passengers — 853 if you squeezed people in — on two decks, replacing the venerable Boeing 747 with a new standard of luxury in flight.
    Just 11 years later — almost a nanosecond in the life of a commercial airplane — two Airbus 380s can’t find a home and are about to be broken up and sold for parts.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bet tai iš kur tokių atsiranda?

    Į „Ryanair“ orlaivį Antrojo pasaulinio karo sprogmenį bandęs įsinešti lietuvis sukėlė paniką

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1006934?copied
    Niekuo čia tie lietuviai neišsiskiria, suvenyrus visi mėgsta https://noe.orf.at/news/stories/2923701/

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Bet tai iš kur tokių atsiranda?

    Į „Ryanair“ orlaivį Antrojo pasaulinio karo sprogmenį bandęs įsinešti lietuvis sukėlė paniką

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1006934?copied

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Savo bjaurumu panašus į Fiat Multipla ant steroidų

    Komentuoti:

Working...
X