Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Pagal žemėlapį maršrutas iš Melburno eina virš Himalajų. Nežinau ar dėl saugumo sumetimų ar kitų priežasčių, komerciniai lėktuvai ten beveik neskraido ir kalnus aplenkia šonu, tad realiai maršrutas būtų dar ilgesnis.
-
Čia tik techninė smulkmena, kuri keleiviams nieko nekeičia. Bilietų svetainėse vis tiek rodoma kaip skrydis su persėdimu ir net skrendama ne su tuo pačiu lėktuvu.Šiaip galutinis maršrutas yra ne Pertas, o Melburnas ir Sidnėjus, paprasčiausiai degalų papildymą padarė ne Dubajuje, o pačioje Australijoje, bet skristi visai be degalų papildymo dar neįmanoma.
https://thepointsguy.com/2018/03/12-...-perth-london/Qantas flight 9 isn’t just the 17-hour flight from Perth to London. Qantas #9 originates in Melbourne (MEL) and flies 3.5 hours from Melbourne to Perth before continuing onward to London. And with this flight getting so much media coverage, Qantas didn’t want to take any chances. While a Dreamliner registered as VH-ZND (delivered in February 2018) was used for the Perth-London leg, a different Qantas 787-9 (VH-ZNB) operated the first segment of Qantas flight 9 from Melbourne to Perth.
Vilnius per daug šiaurėje (neskaitant kitų trūkumųLabai paprasta isspresti nuotolio problemele, paleisti reisa Melburnas-Vilnius. Ziurint i treka matosi kad Vilnius pirmas europinis oro uostas marsrute MEL - LHR
), Stambulas tam reikalui gerai tiktų. Atstumas iki Melburno 14600 km. Praktiškai toks pat kaip nuo Londono iki Perto.
Paskutinis taisė senasnamas; 2018.03.27, 14:43.
Komentuoti:
-
Minskas arba Varšuva patogiauParašė agnette Rodyti pranešimąLabai paprasta isspresti nuotolio problemele, paleisti reisa Melburnas-Vilnius. Ziurint i treka matosi kad Vilnius pirmas europinis oro uostas marsrute MEL - LHR
Komentuoti:
-
Labai paprasta isspresti nuotolio problemele, paleisti reisa Melburnas-Vilnius. Ziurint i treka matosi kad Vilnius pirmas europinis oro uostas marsrute MEL - LHR
Komentuoti:
-
Žodžiu dar negreit bus pagamintas toks lėktuvas, kuris galėtų tokią ilgą distanciją skristi (komerciniu režimu). Naujas Boeing 777X galės skristi maximum 16 tūkst. km.Parašė agnette Rodyti pranešimąSkirtumas vos ne pustrecio tukstancio:
]Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.27, 13:55.
Komentuoti:
-
Neturi, tas QF9 skrydis yra iš Melburno į Londoną, Perte tik sustojant 1,5h pasipildyt degalų ir keleivių, seniau tą darydavo Dubajuje. Čia labiau psichologinis skirtumas, kad skrendama nesustojant iš Australijos žemyno į Europą, bet techniškai didelio skirtumo nėra tarp sustojimo Dubajuje ir Singapūre.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKiek supratau, tai skrendantys į Melburną ar Sidnėjų turės persėsti, nes maršrutas yra Londonas-Pertas.
https://www.flightradar24.com/data/flights/qf9
Komentuoti:
-
Kiek supratau, tai skrendantys į Melburną ar Sidnėjų turės persėsti, nes maršrutas yra Londonas-Pertas.
Komentuoti:
-
Šiaip galutinis maršrutas yra ne Pertas, o Melburnas ir Sidnėjus, paprasčiausiai degalų papildymą padarė ne Dubajuje, o pačioje Australijoje, bet skristi visai be degalų papildymo dar neįmanoma.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKeista, kad tik dabar. Juk iš Europos į Australiją ir atgal skraidoma ne taip ir mažai. Bilietas perkant prieš mėnesį maždaug 1000 eur. Tai ne tiek daug ir brangesnis nei skrydžiai su persėdimu. Pirmos 10 dienų išparduota beveik 100 proc. Jei Londonas pasiteisins, toliau Qantas svarsto Paryžių.
Komentuoti:
-
Keista, kad tik dabar. Juk iš Europos į Australiją ir atgal skraidoma ne taip ir mažai. Bilietas perkant prieš mėnesį maždaug 1000 eur. Tai ne tiek daug ir brangesnis nei skrydžiai su persėdimu. Pirmos 10 dienų išparduota beveik 100 proc. Jei Londonas pasiteisins, toliau Qantas svarsto Paryžių.
Komentuoti:
-
Įvykdytas istorinis tiesioginis skrydis iš Perto į Londoną http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...erto-i-londona
Lėktuvas su 200 keleivių ir 16 įgulos narių iš Perto pakilo šeštadienį, 18.49 val. vietos laiku. Australijos nacionalinės vežėjos „Qantas Airways“ skrydis nr. QF9 truko kiek daugiau nei 17 valandų. Iš viso įveiktas 14 tūkst. 498 kilometrų atstumas. Oro linijos istorinį skrydį įvykdė su patobulintu ir našesniu „Boeing 787-9 Dreamliner“ orlaiviu. Kad tokio ilgo skrydžio keleiviams kelionė būtų lengvesnė, lėktuve pagerinta oro kokybė ir sumažintas triukšmas salone.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šią vasarą iš Rygos oro uosto – skrydžiai 100 krypčių
Tarptautinis Rygos oro uostas šią vasarą žada daugiausiai skrydžių krypčių istorijoje: į 100 skirtingų vietų skraidins 19 skrydžių bendrovių.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AbcC8wUR
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo rugpjūčio norvegų avialinijos ketina skraidinti iš Londono į San Paulą arba Rio de Žaneirą.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz59boQ63vx
Komentuoti:
-
Na Boeing 737 gaminamas nuo 1967 m. O naujo An 148 vidus atrodo taip:Parašė Jopapa
Bet technologijos gamybos senos kaip supratau labai?Bet kokiu atveju rusisku lektuvu neteko skrist ir neskrisiu tikiuosi niekada


Komentuoti:
-
An-148 pradėjo skraidyti 2004 (vakar nukritęs lėktuvas buvo pagamintas 2010) - tai tikrai nėra senas modelis. Suprantama, kad didelę reikšmę turi techaptarnavimas. Bet apie vakarikščio įvykio priežastis kalbėti dar ankstoka.Parašė LetteredŠiuo atveju greičiausiai kaltas senas atgyvenęs lėktuvas:
Komentuoti:
-
„Lufthansa“ atsinaujina – štai kaip atrodys keleivių vietos
Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy
Komentuoti:
-


Komentuoti: