
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
-
Meanwhile in Toulouse...
Airbus says A380 superjumbo production will end
European aircraft manufacturer Airbus has said it will stop making its A380 "superjumbo", the world's largest passenger aircraft.
In a statement, the firm said it would make its last deliveries of the aircraft in 2021.
The decision comes after Emirates, the largest customer of the A380, reduced its order.
The costly aircraft has struggled to compete with more efficient, smaller models.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Boeing 747 švenčia 50-metį.
Happy 50th Birthday, Queen of the Skies!
On 9 February 1969, Boeing test pilots Jack Waddell and Brien Wygle, together with Jess Wallick at the flight engineer’s station, took control of the first Boeing 747 – msn 001 and nicknamed ‘City of Everett’ – and took off for a test flight over Western Washington.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bankrutuoja oro bendrovė „Germania“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-oro-linijos
Vidutinės kainos oro linijų bendrovė „Germania“ skraidė į maždaug 60 vietų Europoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose. „Germania“ bankroto procedūras pradėjo praėjus vos metams po to, kai bankrutavo dar viena Vokietijos oro bendrovė – „Air Berlin“.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.
O bendra skrydžio laikų ilginimo tendencija buvo žinioma ir skelbta. Tai ne vien dėl oro linijų noro pasirodyti gražiomis, bet ir oro trasų, nusileidimo takų užkrautumo didėjimo lyginant su situacija prieš 10-20 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tikrai prisimenu prieš kokius 5 ar daugiau metų straipsnį, kad airbaltic yra daugiausiai vėluojanti oro linija Europoje ar panašiai.
Kas lėmė tokį neįtikėtiną šuolį nuo pačios apačios į patį viršų?
Nesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.
https://www.telegraph.co.uk/travel/t...re-never-late/ Airlines extending flight times to avoid payouts for delays, report claims
(...)
OAG found that over the last couple of decades, despite new technology, scheduled flight times - ie. how long an airline estimates it will take to complete a journey - have actually increased by as much as 50 per cent.
Looking at Europe’s busiest international route, for example - Heathrow to Dublin - it found that in 1996 the vast majority of airlines published a scheduled flight time of between 60 and 74 minutes. Fast forward 22 years and almost all claim the journey takes between 75 and 89 minutes, while a handful bank on 90 minutes or more.
Which? Travel, meanwhile, compared the flight times of 125 routes and found that 76 are scheduled to take longer now than they were in 2008 - some but as much as 35 minutes. Nine out of 11 Ryanair routes, nine out of 12 Virgin services, and 16 out of 26 EasyJet flights, are said to be slower.
Komentuoti:
-
Lietuvoje tiesioginės ir netiesioginės pajamos iš aviacijos sudaro 3% GDP.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaip, atsiprašau, turėjau omeny Germania, kuri skraidė į Ziurichą berods iki 2017m.
Taip Germania projektas buvo pakankamai utopinis manau. Su be galo prastais išvykimų laikais ir absoliučiai be jokių jungimų.
Swiss grįžimas gal ir nebūtų blogiausias variantas ypač po kelių metų, tik ar Lufthansa leis, va kur klausimas.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai ką mes lyginam? Oro uostus ar visą šalį, KUN nėra antrasis VNO takas, nes tuomet TRP yra OSL trečiasis takas.
Pats minėjote skrydžius į Šveicariją, kad sustabdė nes nėra poreikio, o Swissair dar seniau nei BA sustabdė 1998 m.?
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad 2018m. VNO statistika dar oficialiai nepaskelbta, tai iš kur tokios žinios kad 2,5 mln. keleivių daugiau ? Kadangi RIX aptarnavo 7mln. keleivių, VNO turbūt kokius 4,8-4,9mln., tai skirtumas susidaro 2,1-2,2 mln. Atmetam 1mln., kuriuos aptarnavo antrasis VNO takas, kodiniu pavadinimu “KUN”, ir 300 000 keleivių, aptarnautų Palangos. Koks lieka skirtumas ? Mažiau nei milijonas - turbūt tie patys lietuviai, estai, suomiai iš Turku ir Tamperės, kurie RIX naudoja tik kaip persėdimų tašką. Dar Šiaurės Lietuva, kuriems RIX arčiau nei VNO
Atmeskim tuomet baltarusius, latvius iš Palangos.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O kada tai įvyko ? 2000m. ir 2005 m. ? Nemanote, kad tuo metu dar buvo šiek tiek kitokia paklausa, negu dabar ? Be to, BA pardavinėja brangesnius bilietus negu mūsų tautiečiai perka skrisdami su Ryanair ir WizzAir. O paklausa nuo bilietų kainos taip pat priklauso.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kol nėra jokių nacionalinių avialinijų Lietuvoje, tol jiems labai gerai, bet vyriausybė galėtų pasiūlyti, arba darom bendrą projektą arba bandysim atskirai konkuruoti. KLM - Air France irgi manau ne veltui susijungė, nes suprato, kad dviese bus konkurencingesni nei pavieniui.nu taip, dar yra keletas vasarinių maršrutų visokiose Rumunijose ir Makedonijose, bet dėl tokių sezoninių, žemo dažnio maršrutų Lietuvai turėbūti būti nei šilta nei šalta.
Dėl to šitos jūsų kalbos apie “grūmojimą piršteliu” Latvijai, atseit junkimės, arba mes su jumis konkuruosim yra šiek tiek juokingos. “Konkuruokit” sakys latviai, atidarys tokias pačias tiesiogines kryptis iš VNO kaip ir lietuviai, tada mūsiškiai, neatlaikę konkurencijos su AirBaltic, bankrutuos ir mes eilinį kartą būsim išmetę keletą ar kelioliką milijonų į orą, o latviai galės tuomet atsitraukti ir vėl viskas bus kaip po senovei. Iš esmės panašiai kaip 2008-2010m.Paskutinis taisė 10.000; 2019.01.09, 15:22.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Ir kodėl gi su tuo turėtų sutikti mūsų kaimynai latviai ? AirBaltic dabar veikia pelningai, tai kokia prasmė kelti dalį lėktuvų parko į Lietuvą, kur pradžia, dėl konkurencijos su Ryanair ir Wizzair, tikrai bus nuostolinga ? Jau nekalbu apie politinę šio reikalo pusę - koks latvių politikas sutiks su tiesioginio susisiekimo su Latvija bloginimu (jei būtų nuspręsta kad dalis krypčių bus ne dubliuojamos, o skraidinamos arba iš Vilniaus arba iš Rygos) ?
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaigi, kas lieka - visokie random Suomijos miesteliai (Tampere, Turku), abejotino reikalingumai Lietuvai kryptys (Abu Dhabi, Baku). O iš tiesų reikalingų krypčių su ES miestais vos kelios - Budapest, Dusseldorf, Hamburg, Prague.
Kaip matai, sutampa žyymiai daugiau, negu “vos kelios kryptys”. O į “ne kaimo” oro uostos, kaip kad Amsterdamo AMS, Briuselio CDG, Paryžiaus CDG ar Stokholmo ARN iš Lietuvos jau ir taip yra tiesioginiai skrydžiai. Kas dėl naujų AirBaltic orlavių - prajuokinoteWizzAir ir Ryanair irgi skraido “šviežiena”. Bet šiaip jau orlaivių amžius tikrai nėra svarus argumentas, diskutuojant apie Lietuvos susisiekimą oru
Wizz ir Ryanair skraido 30 metų senumo modelio lėktuvais (čia tas pats, kas važinėti su kątik iš gamyklos išriedėjusiu pirmos kartos passatu, naujai pagamintas, bet atgyvenęs), airBaltico Airbus A220 yra naujo dizaino orlaivis, ergonomiškesnis, patogesnis keliaujant dviese, didesni langai, gerokai tylesni ir ekonomiškesni varikliai ir t.t. Beto dar vienas argumentas už airBaltic punktualumas.Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.09, 14:24.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas ir nesiūlo kurti mažų avialinijų su keliais lėktuvais, tai tikrai nekonkurencinga, manau pirmiausia reiktų gal net su pačiais latviais tartis ir Lietuva galbūt galėtų tapti airBaltic akcininke, tada būtų Baltijos šalyse du airBaltic hub'ai, VNO ir RIX.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNegalima lyginti tik pagal kryptis, reiktų ir į dažnį žiūrėti, o čia ir pasimatytų, kodėl RIX pernai skraidino 2,5 mln. kelevių daugiau.
Kaip ir negalima teigti, jog jei yra uždaryta nėra paklausos - British airways, Vilnių uždarė net 2 kartus, bet nepasakyčiau, kad nėra paklausos.
Komentuoti:
-
Niekas ir nesiūlo kurti mažų avialinijų su keliais lėktuvais, tai tikrai nekonkurencinga, manau pirmiausia reiktų gal net su pačiais latviais tartis ir Lietuva galbūt galėtų tapti airBaltic akcininke, tada būtų Baltijos šalyse du airBaltic hub'ai, VNO ir RIX.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
1) Ką reiškia sunku? Jei nedirbsim sunkiai, neturėsim ir rezultato. Jeigu tokias turi už Lietuvą 1,5 karto mažesnė valstybė ir dar dirbančias pelningai, tai mums būtų gerokai lengviau.
.
Jeigu požiūris bus, kad 'ai va, latviai turi AirBaltic, tai ir mes galim' ir po to seks panašūs žingsniai, kaip AirLituanicos atveju, t.y. išsinuomojami du maži lėktuvėlei ir manoma, kad to užtenka avialinijoms įkurti - tai deja, bet tas neįmanoma. AirLituanica su nežmoniškais nuostoliais tai parodė, Nordicos bandymas buvo daug rimtesnis ir profesionalesnis, bet ir jiems atrodo nepavyks. Dėl to ir sakau, kad šiais laikais, kai Vilniaus oro uoste karaliauja WizzAir ir Ryanair, įkurti konkurencingas avialinijas - yra super sunku, o sukurti tokias, kurias po to kas metus subsidijuosim - neįmanoma, nes užrauks Europos komisija. Tai turim pasirinkimą - viskas arba nieko, nėra jokio vidurinio pasirinkimo, kuriame galėtų egzistuoti visokios AirLituanicos. Viskas arba nieko reiškia, kad arba mes neturim avialinijų, arba iš kart kuriam gebančias konkuruoti. Tai nėra neįmanoma, bet tikrai nėra taip lengva, kaip kad įkurti AirLituanicą ar net tą pačią Nordicą. AirLituanica Lietuvos aviacijai iš vis padarė meškos paslaugą - buvo prarastas brangiai kainuojantis laikas ir dabar sukurti konkurencingas avialinijas yra dar sunkiau, nei prieš 6 metus. Jeigu nebūtų buvę piarino Zuoko projekto, tai galbūt būtų buvę kalbų ir bandymų kurti normalias avialinijas, bet jis tą idėją dėl savo reitingų ir už mūsų pinigus sukompromitavo.
Komentuoti:
-
Negalima lyginti tik pagal kryptis, reiktų ir į dažnį žiūrėti, o čia ir pasimatytų, kodėl RIX pernai skraidino 2,5 mln. kelevių daugiau.
Kaip ir negalima teigti, jog jei yra uždaryta nėra paklausos - British airways, Vilnių uždarė net 2 kartus, bet nepasakyčiau, kad nėra paklausos.
Komentuoti:
Komentuoti: