Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    „Avia Solutions Group“ (ASG) praneša apie užmegztą strateginę partnerystę su kelionių ir turizmo sektoriaus investicijų valdymo kompanija „Certares Management“, sandorį ketinama užbaigti šiemet. Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojama grupė skelbia, kad naujasis partneris – Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) įkurta investicijų valdymo įmonė – į grupės kapitalą investuos 300 mln. Eur. Šios investicijos bus paskirtos naujam ASG plėtros etapui, kuris bus orientuotas į keleivių ir krovinių aviacijos, orlaivių priežiūros ir inžinerijos paslaugų, įgulos mokymo, antžeminio aptarnavimo ir logistikos paslaugų augimą. ASG nurodo ketinanti investiciją visų pirma panaudoti tolesniems strateginiams įsigijimams ir „kitų įmonės plėtros tikslų“ įgyvenimui.
    2012 m. JAV įkurta „Certares“ daugiausia dėmesio skiria tiesioginėms investicijoms į nuosavybės teise valdomus sandorius. „Bloomberg“ nurodo, kad tai yra didžiausia kelionių ir turizmo sektoriuose veikianti privataus kapitalo įmonė. Jos investicijų portfelyje yra viena didžiausių Brazilijos oro kompanijų „Azul S.A.“, per bendrą įmonę valdoma „American Express Global Business Travel“, JAV saugumo tarnyba „Guardian Alarm“, automobilių nuomos kompanija „Hertz Global Holdings“, Čilės oro kompanija „Latam Airlines“, kelionių platforma „Liberty TripAdvisor Holdings“, Prancūzijos kelionių agentūra „Marietton Developpement“, Jungtinės Karalystės superautomobilių gamintojas „McLaren Group“ ir įvairios kelionių agentūros Europoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir JAV. Tikimasi, kad ASG ir „Certares“ sandoris bus užbaigtas 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį, gavus reikalingus konkurencijos ir priežiūros institucijų leidimus atitinkamose valstybėse, kur veikia sandorio šalys.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-300-mln-eur

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tikrai įdomi situacija, verta žinoti:
    Atostogų vykę lietuviai tokio akibrokšto nesitikėjo – keturiese atvykę į oro uostą sužinojo, kad vietos lėktuve užteks tik vienam https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=88101471
    „Mums pasakė laukti prie vartų, jei kas neateis – mums praneš. Aišku, visi atėjo, liko viena vieta ir mūsų paklausė, kuris skrisime. Na atleiskite, bet mes keturiese, dvi poros... ką mes darysime su ta viena vieta? Tada mus įspėjo, kad jei nei vienas neskrendame – negausime kompensacijos, nes visiems buvo pasiūlyta galimybė skristi, bet mes visi atsisakėme tos vienos vietos“, – apie nemalonią situaciją pasakoja Tomas.
    Skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ operacijų vadovas Sigitas Kačiušis aiškina, kad reiškinys, kai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei orlaivyje yra vietų, egzistuoja ir pasitaiko gana seniai visame pasaulyje. Tai nėra išskirtinai tik „WizzAir“ aviakompanijos praktika. Pasak jo, tokia situacija paprastoje praktikoje apibūdinamas kaip „overbookas“ arba perpardavimas, tačiau šiuo atveju situacija išties nestandartinė ir įdomi. „Šiuo atveju, situacija nėra palanki minėtai 4 keleivių grupei. Nė vienam iš keleivių nepasirinkus skristi šiuo reisu, formaliai lėktuvas liko neužpildytas ir pakilo su viena laisva vieta. Šiuo atveju vienam iš 4 asmenų reikėjo „aukotis“ ir skristi, tuo tarpu kiti 3 keleiviai būtų gavę rašytinius oro linijų patvirtinimus, kad jie neišskrido dėl „overbookinimo“. Tai suteiktų teisę visiems 3 keleiviams reikalauti 400 Eur kompensacijų (viso 1200 Eur) ir oro linijos jas būtų sumokėjusios. Taip pat keleiviai turėjo reikalauti oro linijų juos kuo skubiau nuskraidinti į galutinį kelionės tašką. Greičiausiai „WizzAir“ to nebūtų galėję pasiūlyti, o tai suteiktų teisę keleiviams savarankiškai ieškoti kitų bilietų ir vėliau reikalauti iš „WizzAir“ oro linijų naujų bilietų kainos padengimo. Išvada ir patarimas ateityje keliautojams – užpildyti lėktuvą“ – sakė S. Kačiušis. Anot jo, keleiviai, kurie netilpo, galėtų reikalauti kompensacijų pagal ES 261/04 reglamentą, kuriame nurodoma, kad kompensacijos dydis gali būti 250–600 eurų, priklausomai nuo kelionės atstumo. Nustatant atstumą, atsižvelgiama į paskutinę paskirties vieta, į kurią keleivis dėl atsisakymo vežti arba skrydžio atšaukimo atvyksta vėliau už tvarkaraštyje numatytą laiką. „Ši 4 keleivių grupė vis dar gali kreiptis į „WizzAir“ oro linijas ir reikalauti sugrąžinti oro uosto mokesčius už nepanaudotus skrydžio bilietus. Tai bent iš dalies kompensuos keleivių nuostolius“, – patarė specialistas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Neradau temos apie "airBaltic".

    VZ.LT 2021.08.18
    Latvijos vyriausybė iš principo pritarė „Air Baltic“ kapitalo padidinimui

    https://www.vz.lt/rinkos/2021/08/18/...#ixzz73swfyZHe

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    The US airline's JetBlue inaugural transatlantic flight landed at London Heathrow on August 12. I was on board, and I reckon this new offering is here to stay, despite the effects of the pandemic. JetBlue has been working towards this transatlantic flight for the past two years. It's got a new Airbus A321 Long Range aircraft with an interior specifically imagined for this purpose.
    One of the benefits of flying with a small aircraft -- there are just 114 regular seats on board alongside 24 business class suites -- is JetBlue isn't going to have the Norwegian problem. It'll be easy to fill every seat -- plus a small aircraft is highly fuel efficient.
    https://edition.cnn.com/travel/artic...ght/index.html

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedijos startuolis "Heart Airlines" užsitikrino stambų užsakymą iš didelės JAV skrydžių bendrovės "United Airlines". Sandorio tikslas užsakovui pagaminti 100 (pradinis užsakymas) vienetų negabaritonių elektrinių lėktuvų ES-19. Startuolis iš Geteborgo pristatęs pirmąjį pilnai elektrinio lėktuvo modelį skrydžiams tarp šalies regionų prieš kelis metus bei dabar sulaukė pirmojo tarptautinio užsakymo. Sandorio suma - 30 milijonų eurų.

    Heart ES-19



    Plačiau.: https://siliconcanals.com/crowdfundi...e-raises-29-6m.

    Suomių "FinnAir" taip pat svarsto įsigyti 20 vienetų ES 19 regioniniams skrydžiams.



    Plačiau.: https://www.flightglobal.com/airline...143047.article.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.07.21, 02:27.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Italija pasiekė susitarimą su ES dėl naujos oro bendrovės, pakeisiančios „Alitalia“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ncios-alitalia
    Romai ir Briuseliui sutarus dėl „konstruktyvaus ir subalansuoto sprendimo“, „Italia Trasporto Aereo“ (ITA) – naujoji Italijos nacionalinė oro bendrovė – „visu pajėgumu veiks nuo spalio 15 dienos“, rašoma ministerijos paskelbtame pranešime. Iš pradžių buvo tikėtasi, jog naujoji oro bendrovė veiklą pradės rugpjūtį, kad būtų galima pasinaudoti turistinio sezono piku, tačiau derybos su Komisija užsitęsė, nors išankstinis susitarimas buvo pasiektas dar gegužę. Komisija tvirtina, jog naujoji oro bendrovė nebus ta pati „Alitalia“, tik pakeitusi pavadinimą.Naujosios oro bendrovės orlaivių parkas bus perpus mažesnis negu ankstesnės nacionalinės oro vežėjos. Taip pat bus atskirta antžeminė veikla.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Norwegian Air Shuttle“ vadovas: bendrovė išsigelbėjo
    Generalinis direktorius Jacobas Schramas paskelbė, kad „Norwegian Air Shuttle“ sėkmingai užbaigė skolų restruktūrizavimo planą, surinkusi 721 mln. USD per obligacijų be išpirkimo termino ir teisių emisijas. Planą patvirtinę teismai pareikalavo oro linijų bendrovės surinkti mažiausiai 541 mln. USD, kad būtų galima nutraukti apsaugos nuo bankroto taikymą jos atžvilgiu abejose šalyse, kas ir įvyko trečiadienį.

    Osle įsikūrusi oro linijų bendrovė sausį pranešė nutraukianti tolimuosius maršrutus ir didžiausią dėmesį skirsianti veiklai Europoje. Tuomet bendrovė paskelbė planą, numatantį jos orlaivių parko sumažinimą nuo 140 iki maždaug 50 orlaivių. Oro linijų bendrovė taip pat atšaukė užsakymus „Boeing“ ir „Airbus“ orlaiviams, kurių bendra vertė buvo maždaug 10,2 mlrd. USD.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Geriausiai Europoje kol kas sekasi „Turkish Airlines“, ant kulnų lipa „Aeroflot“
    https://www.vz.lt/transportas-logist...-lipa-aeroflot

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Per pastaruosius 2 metus yra dydziausias skrydziu nuosmukis per puse amziaus. Man tikrai baisu pagalvoti kas bus kai epidemija pasibaigs ir skrydziu skaicius staigiai pakils i pries-epideminius lygius. Noreciau kad mano prognozai neissipildytu...
    O kas čia baisaus? 2019 metai buvo labai baisūs kažkuom?

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Per pastaruosius 2 metus yra dydziausias skrydziu nuosmukis per puse amziaus. Man tikrai baisu pagalvoti kas bus kai epidemija pasibaigs ir skrydziu skaicius staigiai pakils i pries-epideminius lygius. Noreciau kad mano prognozai neissipildytu...

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Sweden Wants Landing Fees Tied To Aircraft Emissions
    The scheme is set to come into force by July and will initially apply to Stockholm Arlanda Airport and Gothenburg Landvetter Airport, the two busiest airports in Sweden. The project has yet to receive approval from parliament, with organizers claiming they are still fine-tuning the details.

    Tomas Eneroth, Sweden’s Minister for Infrastructure, announced on Twitter,

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Keliaujantiems iš Anglijos – tūkstantinės baudos
    Jungtinėje Karalystėje vis dar įvestas griežtas karantinas, kuris riboja tarptautines keliones. Visgi, tai gyventojų nesustabdo – tūkstančiai jų kasdien renkasi ne tik darbines, bet ir turistines keliones. Jau nuo kovo 29 d. įsigalios dar griežtesnis nurodymas – visi, keliaujantys be rimtos priežasties, sulauktų net 5 000 svarų sterlingų (5,8 tūkst. Eur) baudos.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Galima ir taip daryti, norisi paminėti tas vietas kur atrodo svarbūs faktai ir aplinkybės Europinei ar mums aktualiai aviacijos rinkai, kad būtų galima diskutuoti, tik jas grupuojant į trumpą loginės sekos atpasakojimą daug išsišokimų/dalinių minčių šuolių būtų, o ilgą - gautųsi praktikanto rašymas. Ben bandysiu tuomet tą pirmą variantą geriau.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.20, 03:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ar būtina dėti tokias ilgas citatas angliškai?
    Užtektų nuorodos, vienos pastraipos ir trumpo esmės atpasakojimo.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Ryanair Unhappy With TAP Air Portugal Bailout
    Ryanair’s CEO Eddie Wilson has said the airline would continue to fight state-aid for national carriers to the very ‘last resort’. Following appeals of EU Commission approval for French, German, and Swedish government aid, it has its sights set on the Portuguese bailout of flag-carrier TAP – which could end up reaching over €3 billion before its restructuring process is complete.

    The fact that Ryanair is unhappy with a state-supported bailout of a national airline should come as a surprise to no one. Over the past year, the Irish low-cost carrier has brought court cases against government support to Air France, SAS, Lufthansa, and Finnair. The airline has filed no less than 16 lawsuits against the European Commission related to state-aid since the beginning of the pandemic.

    The latest round of discontent is directed towards the government support for Portuguese flag-carrier TAP Air Portugal. The European Commission first approved the €1.2 billion ($1.435 billion) bailout in June last year. Ryanair has now vowed to appeal the decision and fight what it calls ‘illegal state aid’ to the very ‘last resort’.

    For 2021, the Portuguese government has budgeted another €500 million ($606 million) to help its struggling airline. It has already sought approval from the Commission for the funds to be granted as ‘interim aid’ while the airline undergoes restructuring. The plan, submitted in December, involves 2,000 job cuts by 2022, 25% pay cuts, and another €2 billion in state-guaranteed funds to cover expenses until 2024.

    Eddie Wilson is skeptical about the airline’s potential of ever being able to repay the funds and that keeping TAP alive will end up being all at the expense of the tax-payers.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    American Airlines unveils $7.5 billion debt sale to repay government loans
    American Airlines Group Inc said on Monday it will sell $7.5 billion of bonds and leveraged loans backed by its loyalty program to repay U.S. government debt.

    Under the deal announced on Monday, American will issue a private offering of notes worth about $5 billion, half due in 2026 and half in 2029, and a $2.5 billion term loan credit facility.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tikrai gaila dėl CSA. Tik ar 82 ml. EUR tokia suma dėl kurios bankrutuojama esamomis sąlygomis? Įtariu, kad tai tik ledkalnio viršūnė.
    Čekus vyriausybė atsisakė gelbėti. Bet bankrotas patapo dėl to, kad įsiskolinimų ir turto santykis neigiamas.
    “[Czech Airlines] is unable to meet these obligations owing to a lack of liquid funds,” the petition states, adding that the company’s liabilities exceed the value of its assets. “For this reason the [company] is also in a state of over-indebtedness.”
    Czech Airlines posted losses of 60 million euros for 2020 as its sales slumped to 20 percent of 2019 levels because of the virus.
    https://www.brecorder.com/news/40072...ines-goes-bust
    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.16, 21:57.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tikrai gaila dėl CSA. Tik ar 82 ml. EUR tokia suma dėl kurios bankrutuojama esamomis sąlygomis? Įtariu, kad tai tik ledkalnio viršūnė.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Gaila čekų. Istoriškai prisimenu juos kaip viena inovatoriškesnių, nestandartinių oro linijų.

    Czech Airlines Declared Bankrupt After Previously Laying Off Staff
    The fifth oldest airline in the world, Czech Airlines, has been declared bankrupt in Prague last week. The airline is in debt to 266 creditors, mostly suppliers, and 230,000 passengers who are awaiting refunds for canceled flights. The total debts equal $82 million.

    The Court has asked ČSA’s creditors to register their claims ahead of their meeting in June. Meanwhile, the insolvency administrator is reportedly weighing up whether to ground the fleet and request the airline to sell its assets. At present, Czech Airlines flights are still operating but at a greatly reduced rate. The airline has taken its ATR aircraft out of it fleet and now only has three planes remaining.

    The insolvency proceedings have so far revealed that 266 of ČSA’s creditors are owed CZK 800 million ($36 million). This group contains all the suppliers to the airline. At the same time, there is as many as 230,000 passengers who have been identified as creditors too, because they are owed money for the flights that Czech Airlines had canceled. The total amount of money owed here is as high as one billion Czech Koruna ($46 million).

    Last month, ČSA sent a letter to the Employment Office of the Czech Republic to inform it that it would be dismissing its entire workforce of 430 people. The news was the first strong sign that the airline was on the brink of collapse. The news came just several days before the expiry of an emergency moratorium on the airline’s debts at the end of February.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Wizz Air Abu Dhabi Adds Two New Routes To Kazakhstan

    Wizz Air Abu Dhabi was first announced in 2019 with a target launch date in the second half of 2020. The timeline slightly shifted, with the launch postponed from mid-October to mid-November and then to mid-January.

    The airline’s launch has been impacted by the global health crisis and travel restrictions to some of its planned destinations. Athens and Thessaloniki have been the main services operating thus far.

    Komentuoti:

Working...
X