Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jpou
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
    US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės
    „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime
    Boeing galvojo kad B737-Max "cock up" padengs B777X sekme. Bet kas gi juos pirks dabartineje situacijoje...

    Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.12, 17:11.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės

    „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime

    https://slaptai.lt/boeing-vadovas-ti...87-gZ9NbW3k-7Q

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bankrutuoja Lufthansa.
    Tai kad jie praranda daug, dar nereiskia ju bankrutavyma - taip gali bankrutuoti dukterines imones kaip dave duba Germanwings. Bet kokiu atveju Lufthansa turi uznugaryje vokietijos izda.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bankrutuoja Lufthansa.
    Dar nebankrutoja. Gera proga restruktūrizuotis. Gal perduoti dukterines atgal jų vietinėms vyriausybėms (Swiss, Austrian, Brussels...)

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ištemps valstybės ir niekas nebankrutuos.
    "We are losing about €1 million in liquidity reserves per hour. Day and night. Week by week," he added.
    Spohr said bailout discussions had already started with governments in countries where its airlines were based.
    "I'm optimistic that these talks in Bern, Berlin, Brussels and Vienna will lead to good and positive outcomes."
    Lufthansa had started the crisis with financial reserves of around €4 billion, he said.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Bankrutuoja Lufthansa.

    German airline giant Lufthansa 'losing €1 million per hour'

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Buffetas spekuliuoja, Vyriausybės - investuoja . Skirtingi visų motyvai. Buffetas gal žiūri į artimiausius porą metų ir mato gerokai pelningesnių sričių, o Latvijos valdžia žiūri gerokai toliau į priekį ir vertina, ką apskritai bendrovė suteikia šaliai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tautinių avialinijų gerbėjams 2 faktai:
    W. Buffetas dėl koronaviruso pardavė skrydžių bendrovių akcijas https://www.vz.lt/finansai-apskaita/...droviu-akcijas

    Latvijos vyriausybė pasiryžo į „Air Baltic“ įlieti iki 250 mln. Eur https://www.vz.lt/transportas-logist...ki-250-mln-eur
    Geriau likti be susisiekimo? Ryga greičiau pasieks prieškrizinį krypčių skaičių nei VNO. Mes 200 mln. skiriam vienkartinėm pensijoms, latviai pan. sumą investuoja į infrastruktūrą ir verslą. Kas geriau valstiečių elektoratui kaip ir aišku.
    ​​​
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.08, 13:05.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tautinių avialinijų gerbėjams 2 faktai:
    W. Buffetas dėl koronaviruso pardavė skrydžių bendrovių akcijas https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2020/05/03/w-buffetas-del-koronaviruso-pardave-skrydziu-bendroviu-akcijas
    „Berkshire Hathaway“ buvo visų 4-ių stambiausių JAV oro linijų bendrovių – „Delta Air Lines“, „Southwest Airlines“, „American Airlines Group“ ir „United Airlines Holdings“ – akcininkė. „Oro linijų pasaulis pasikeitė. Yra tam tikros pramonės šakos, ir deja, oro linijos yra tarp jų, kurioms tikrai pakenkė šiandieninė situacija, kurią mums sunkiai sekasi sukontroliuoti “, – sakė W. Buffetas šeštadienį per metinį „Berkshire Hathaway“ akcininkų susirinkimą, kuris šiais metais buvo virtualus.

    Latvijos vyriausybė pasiryžo į „Air Baltic“ įlieti iki 250 mln. Eur https://www.vz.lt/transportas-logist...ki-250-mln-eur

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Simonas Bartkus
    Aviacijos dugno paieškos, atrodo įvyko. Trečiadienio vakarui, trys grafikai: trys skirtingi šaltiniai rodo duomenis, kad kreivės pakeitė kryptį ir nuo dugno labai lėtai ir nežymiai pajudėjo į viršų. Tas dugnas Europoje "minus devyniasdešimt kažkiek procentų".
    Flightaware fiksuoja visus pasaulyje vykstančius skrydžius - jų skaičius augo šeštą dieną iš eilės. Jeigu "senais normaliais" laikais pasaulyje vyko 100.000 per dieną, tai žemiausiai buvo nukritę iki kažkur 19.000 skrydžių per dieną. Dabar perlipo 20.000 per dieną vidurkį ir įdomiausias klausimas, kur bus "naujieji normalūs" laikai. Eurocontrol fiksuoja pakilusius virš Europos erdvės lėktuvus ir skelbia Y-o-Y daily palyginimą. Dugnas buvo balandžio viduryje, kai skrydžių skaičius buvo kritęs -93%. Vakar ir užvakar jau -87% ir -86%.
    TSA, kuri vykdo saugumo patikrą visų keleivių JAV oro uostuose, skaičiuoja kiekvieną dieną, kiek žmonių pro juos praeina (JAV formalių ribojimų skrydžiams nėra, mažinimas yra aviakompanijų sprendimas reaguojant į ištuštėjusius lėktuvus). Amerikiečių noras skristi balandžio viduryje buvo kritęs <4% 2019 m. lygio. Nuo balandžio 30 d. perlipo >6%.
    O tai kaip čia gaunasi, kad vyriausybių suvaržytoje Europoje -93%, JAV -96%, o bendrai pasaulyje tik -80%? Labiausiai atsakymą galima surast Kinijoje, kuri oje šią savaitę (gegužės 4-10 d.) pagal ch-aviation duomenis sudaro 33% visų pasaulio skrydžių (negalima lyginti, bet palyginkim: šią savaitę Kinijoje suplanuoti 65.663 skrydžiai, kai pvz. Vokietijoje 2.134).
    COVID-19 ten baigėsi anksčiau, Kinijos valdžia metė didžiules dotacijas vidinių skrydžių atstatymui ir vykstantis skrydžių skaičius Kinijoje yra labai arti to, kuris buvo prieš COVID-19 (suplanuotas birželiui yra net didesnis nei buvo prieš COVID-19, bet aviakompanijos ten labai keičia planus, net lėktuvų bilietus įprasta pirkti kelios valandos prieš skrydį). Iš Kinijos entuziazmas dabar metasi į Vietnamą. Tiesa, nėra aišku, kiek tuose suskatintuose skrydžiuose Kinijoje yra keleivių, nes nėra jokie duomenys apie tai skelbiami.
    Bet kokiu atveju, dabar dugno paieškos keis "new normal" paieškos. Nepaisant visų subsidijų aviacijos verslams, tikėtina, kad noro keliauti laisvame pasaulyje lengvai nenupirksi ir tikėtina, jog kelerius metus užtruks grįžimas į 2019 m. ir reikia susitaikyti jog kokio trečdalio turizmo sektoriaus darbuotoju artimiausius metus tiesiog nereikės.
    Na, o po šiandien paskelbtos informacijos, kad Baltijos šalyse galima bus judėti laisvai nuo gegužės 15 d., yra variantas aviacijos entuziastams jau pirmąjį "atvirą" savaitgalį praskristi Vilnius-Ryga-Talinas-Ryga-Vilnius

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    „Norwegian Air“ balansuoja ant bankroto: kainuoja pigiau nei vienas lėktuvas

    Plačiau: https://www.vz.lt/rinkos/2020/04/19/...#ixzz6K31YJzUS

    Komentuoti:


  • Mr. Vilnius
    replied
    Vizualus skrydžių kiekio palyginimas Europos oro erdvėse prieš metus ir dabar:

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė GNU Rodyti pranešimą

    Įdomiausia, kad tai vidinis skrydis
    Jeigu būti precizišku, tai ne visai. Skrydžiui reikalinga 1-a skrydžių laisvė (teisė skristi virš užsienio valstybės).

    Komentuoti:


  • GNU
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Koronaviruso pandemija sukūrė rekordą – įvyko ilgiausias pasaulyje keleivinis skrydis



    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1291962?copied
    Click image for larger version

Name:	ilgiausias-pasaulyje-skrydis-air-tahiti-nui-5e732c10b3227.jpg
Views:	59
Size:	61,9 kB
ID:	1790505
    Įdomiausia, kad tai vidinis skrydis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    JAV kažkiek sumažino aviacijos susiekimą šalies viduje, bet lyginant su Europa ten oro erdvėje dar labai tiršta.


    https://www.flightradar24.com/37.92,-16.11/4

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    airBaltic'as dabar vietoje keleivių skraidina medicininę įrangą.







    We are delighted for the opportunity to carry to Latvia almost one million face masks and respirators for our medical staff! ✈️
    We performed the 4815 km flight from Ürümqi Diwopu International Airport in China in 6 hours and 35 minutes with our Airbus A220-300 registered as YL-CSI.
    https://www.facebook.com/airBaltic/p...8513358675016?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Poveikis JAV aviacijai

    The latest announcement on Friday from American Airlines reflect the trends around the industry: Over the next two months, it expects to fly as little as 20% of its domestic schedule and between 10% and 20% of its international schedule.

    Many of those planes have just a handful of passengers. American CEO Doug Parker said his planes are about 15% full. US airlines started the year filling about four of five available seats, but are now, on average, filling just one of every five seats, according to data from Airlines for America, an industry group.
    https://edition.cnn.com/world/live-n...hnk/index.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2020.03.26
    Parkavimosi bėdos: oro linijos ieško vietos lėktuvams, stato juos ant pakilimo takų

    https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...ku-637-1294784

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Krenta ir stambūs rinkos žaidėjai.. Nuo kovo 25 d. Emirates neapibrėžtam laikotarpiui uždaro visus savo maršrutus.

    Komentuoti:

Working...
X