Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Atrodo, bus apie ką paskaityti norintiems turėti tautines nacionalines oro linijas
15min.lt 2024.06.03
Nepavykęs eksperimentas: Estijos vyriausybė atsikratys nacionalinėmis oro linijomis
2015 matais pradėjusias veikti Estijos valstybės valdomas "Nordicia" avialinijas jau kuris laikas ruošiamas dėti ant prekystalio, o Estijos prokuratūra šeštadienį paskelbė, kad kad jau kuris laikas tiria galimas nusikalstamas kompanijos vadovų procesūras
2023 metais bendrovė fiksavo 19,1 mln EUR nuostolį.
2024 m. pirmojo ketvirčio rezultatai -6,2 mln. EUR nuostolio

https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-667-2251836
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rusija atkirto Estijos miestą Tartu nuo pasaulio: sustabdyti visi skrydžiai
Suomijos oro linijos „Finnair“ teigia, kad jos įprasti skrydžiai į Tartu, Estijos kultūros centrą, negali būti vykdomi saugiai, nes artėjimas prie oro uosto priklauso nuo pasaulinės padėties nustatymo sistemos (GPS) technologijos.
Pranešime socialiniame tinkle X „Finnair“ teigė: „Nuo balandžio 29 d. iki gegužės 31 d. stabdome skrydžius į Tartu. Šiuo metu Tartu oro uoste taikomi artėjimo tūpti metodai yra pagrįsti GPS signalu, o GPS trikdžiai vietovėje turi įtakos šio metodo tinkamumui naudoti.“
Rusija yra plačiai įtariama trukdanti arba gadinanti GPS signalus netoli savo sienų. Tartu oro uostas yra maždaug už 40 km nuo Rusijos sienos.
„Finnair“ teigia, kad dirba prie alternatyvaus nusileidimo sprendimo, kuriam nereikalingas GPS signalas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Istorinis sprendimas: nuo šiandien Lietuvoje registruoti lėktuvai gali skraidyti JAV.
Nuo šiandien JAV rinka yra atverta visiems Lietuvoje registruotiems orlaiviams ir visoms Lietuvoje registruotoms aviacijos kompanijoms, tokią žinią pirmadienį pranešė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...av-663-2224666
Kas žino ar Latvija turi tokį leidimą? Įdomu dėl AirBaltic ir jos planų už Atlanto
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įrodymas, kad avia linijų biznis yra žiauriai sudėtingas ir gali sumerkti labai daug šimtų mln į balą.Parašė digital Rodyti pranešimą
Tikrai manau geriau dotuoti norimas kryptis ar tiesiog investuoti į oro uostą ir vėliau stengtis siūlyti i pigesnes paslaugas avialinijoms siekiant jas pritraukti.
Oro uosto neišsivež.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estijos vyriausybė parduoda oro vežėją „Nordica“
Estijos vyriausybė pritarė 100 proc. valstybei priklausančių bendrovės „Nordic Aviation Group“ (NAG), kuri valdo oro vežėjas „Nordica“ ir „Xfly“, akcijų pardavimui.
„Valstybė parduoda „Nordica“, nes bendrovė siūlo tik užsakomuosius skrydžius ir nėra pagrindo manyti, kad ji gali pradėti teikti skrydžių paslaugas iš Talino. Todėl Estijos valstybei ši bendrovė neturi strateginės reikšmės“, – teigiama pranešime.
NAG buvo įsteigta 2015-ųjų kaip bankrutavusios nacionalinės oro vežėjos „Estonian Air“ įpėdinė. Kuriant naują bendrovę tikėtasi, kad ji teiks reguliariai skraidins iš Talino, užtikrins reikiamas konkurencines sąlygas rinkoje bei komerciškai tvarią veiklą.
Pernai NAG patyrė 19,1 mln. eurų nuostolį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vėjas pučia ir iš vakarų į rytus, tai avialinijoms čia galimybė atsiranda taupyti kaštus, nes maršrutus dažnai gali pasidėlioti, ypač labai ilgus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Tai sukuria problemas nes vėjai pučia viena kryptimi iš rytų į vakarus, sukomplikuoja planavimą ir skrydžius priešinga kryptimi.
Plius dėl padidintos turbulencijos greičiau susidėvi lėktuvai
Komentuoti:
-
Manomai dėl Žemės atšilimo sustiprėjo vėjai aukštuose sluoksniuose iki 426 km/h ir skrendantis lėktuvas virš Atlanto pasiekė viršgarsinį 1350 km/h greitį
https://www.washingtonpost.com/weath...ds-dc-flights/
https://lenta.ru/news/2024/02/27/skorost-zvuka/
Tai sukuria problemas nes vėjai pučia viena kryptimi iš rytų į vakarus, sukomplikuoja planavimą ir skrydžius priešinga kryptimi.
Plius dėl padidintos turbulencijos greičiau susidėvi lėktuvai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šių metų vasaros sezono metu (nuo balandžio mėnesio vidurio) padaugės skrydžių tarp Stokholmo-Arlanda (ARN) ir JAV bei Kanados miestų. Bendrai, United Airlines ir Delta Airlines vykdys apie 30 skrydžių per savaitę (po 5 reisus kasdien). Kitos skrydžių bendrovės taip pat siūlus reisus į kelis didžiausius Amerikos miestus.
Šaltinis: https://www.swedavia.com/arlanda/new...ng-summer-2024.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
AirCanada taip pat kuriasi Švedijos rinkoje ir nuo šių metų pasiūlys tiesioginius skrydžius tarp Stokholmo Arlanda oro uosto ir Toronto bei Monrealio.
Plačiau: https://www.swedavia.com/arlanda/new...rlanda-airport.Paskutinis taisė Silber418; 2024.02.04, 04:50.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Didžiausia Japonijos oro linijų bendrovė ANA steigia atstovybę Švedijos rinkoje. Bus vykdomi tiesioginiai skrydžiai tarp Stokholmo-Arlanda ir Tokyo-Haneda oro uostų.
Plačiau: https://www.swedavia.com/arlanda/new...o-fran-arlanda.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Užsakymų statistika irgi Airbus naudai. Aišku Boeing stipriai pirmauja wide-body segmente, kur ir koncentruojasi daug metų dar nuo 747 išleidimo laikų.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBoeing keliauja į antrą lygą:


Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.24, 12:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia panašiai buvo toks siūlymas daryti ir Lietuvai, subsidijuoti LOT, kad padidintų dažnį VNO ir atidarytų maršutus į KUN ir PLQ. Tada Lietuva iš esmės turėtų HUB'ą su pasauliu, tik dar pigiau ir su daugiau krypčių nei potencialus savas naujas oro usotas Žąsliuose.Parašė Perfect Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Lettered; 2024.01.17, 15:11.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O estai tuo tarpu susitarė su Finnair dėl Tartu
Komentuoti:
-
Labai trumpas persėdimui laikas, rizika nespėti ir lagaminus prarast.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Kodėl tiesiog neskrist su persėdimu?
Komentuoti:
-
Diskusija nėra vien tik apie bagažą. Diskusija yra apie skrydžio lėktuvu visumą, tu kažkaip labai siaurai viską supranti. Diskusija apie tai, kad nereikia žiūrėti tik į bagažo kainą, bet dar ir į skrydžio datą, antžeminio transportavimo kainą etc. etc. Nes dauguma žmonių nežiūri į visumą ir tuomet pasidaro klaidingas išvadasParašė Gator Rodyti pranešimą
Žmogau, tau tikrai labai sunku su diskusijos supratimu. Prie ko čia ta tavo data ar, kad tau reiks iš Vilniaus atvažiuoti.
Aš tenorėjau parodyti kiek kainuoja bagažas ryanair, o ne, kad tau siūlau būtent šitą atsitiktinę dieną skristi iš Kauno
Kelintą kartą kartoju - niekas čia niekur nesiūlo skristi tik su ryanair.
Diskusija buvo viso labo tik apie krepšių kiek duoda, kad neva LH skristi geriau, nes duoda bagažą
Niekas čia niekur nesakė, kad visur kur skrenda LH ten yra ir ryanair ar wizzz, ar kažko kito.
Viso labo apie neteisingus bagažo stereoti[us kalba buvo.
Komentuoti:
Komentuoti: