Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Pvz.., AirBaltic į Abu Dabį skraidys su Bombardier CS. Ne tiek svarbu didelis lėktuvas, kiek sugebėti pirmiau užpildyti mažą . Ir mažo fiuzeliažo naujų modelių lėktuvai dabar įveikia neblogus atstumus. FlyDubai turi apie šimtą krypčių, bet verčiasi vien su Boeing 737.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Deja, bet į Dubajų ar Dohą irgi nenusimato reguliarių skrydžių.
Tik nesuteikiant per daug vilčių dreamlainerių ir 777 VNO tikrai nematysim, bet Qatar a320 ir Flydubai b738, kurie turi jungimus į Aziją ir Afriką tikrai galime sulaukti.
Tik jei bus dirbama, taip, kaip buvo su Turkish cargo praeitą mėnesį, manau reikalai gali užtrukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąIr labai teisingai dirbama, tik pasiekus 5-6 mln. gali atkreipti kitų vežėjų dėmesį, o ne Uzbekistano, kuris naudojas RIX, greičiausiai, kaip benzino kolonėle.
Kitas dalykas, siekiant turėti Lietuvoje long-haul, ne ilgo tako reikia, o žmonių skiačiaus, kurie skristų į Aziją ir mokėtų pakankamai daug už 12 valandų tiesioginį skrydį. Bet vargu bau ar tai įvyks, kai su persėdimu Kijeve, Stambule ar tam pačiame Helsinkyje gali sumokėti 400 eurų pigiau.
Greičiau, mes į Aziją skraidysim per Dohą ir Dubajų, o į JAV per Islandiją, nei turėsime tiesioginius reisus.
Komentuoti:
-
Ir labai teisingai dirbama, tik pasiekus 5-6 mln. gali atkreipti kitų vežėjų dėmesį, o ne Uzbekistano, kuris naudojas RIX, greičiausiai, kaip benzino kolonėle.
Kitas dalykas, siekiant turėti Lietuvoje long-haul, ne ilgo tako reikia, o žmonių skiačiaus, kurie skristų į Aziją ir mokėtų pakankamai daug už 12 valandų tiesioginį skrydį. Bet vargu bau ar tai įvyks, kai su persėdimu Kijeve, Stambule ar tam pačiame Helsinkyje gali sumokėti 400 eurų pigiau.
Greičiau, mes į Aziją skraidysim per Dohą ir Dubajų, o į JAV per Islandiją, nei turėsime tiesioginius reisus.
Komentuoti:
-
Kad, rodos, dar net nėra - tik nuo spalio mėn.
Lietuvoje dirbama kita linkme - kad daugiau keleivių turėtų kiti oro uostai
Lietuvos oro uostų parama – papildomiems skrydžiams į Helsinkį ir Sankt Peterburgą
Oro linijų bendrovėms „Finnair“ ir „RusLine“ Lietuvos oro uostai šiemet skirs 112 tūkst. eurų dydžio finansinę paramą už papildomus skrydžių dažnius iš Vilniaus į Helsinkį ir Sankt Peterburgą.Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.30, 14:48.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNet Ryga, turėdama ir vietinę bendrovę, ir ilgesnį taką, ir 5,5 mln. keleivių, neturi skrydžių į Aziją, neskaitant Uzbekijos . Tai dėl Vilniaus nereikėtų per daug įsisvajoti.
Komentuoti:
-
Net Ryga, turėdama ir vietinę bendrovę, ir ilgesnį taką, ir 5,5 mln. keleivių, neturi skrydžių į Aziją, neskaitant Uzbekijos . Tai dėl Vilniaus nereikėtų per daug įsisvajoti.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNiekas taip lengvai neprisideda - vieniems vizų reikia, kiti turi savo oro uostus, kitiems patogiau kitur. Netgi Minsko oro uosto keleivių skaičius panašus į Vilniaus. O estai pašonėje turi Helsinkio oro uostą.
Komentuoti:
-
Na, Ukrainoje gyventojų bemaž 10 kartų daugiau nei Lietuvoje. Bet ir Lietuvoje, pridėjus Baltarusiją, Rusijos Kaliningrado sritį, Latviją ir Estiją, susidarys tikrai pakankamas keleivių srautas bent vienam maršrutui į Aziją. O dar pridėjus turistus iš Azijos
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNe su Lenkija, o pradžiai su Ukraina reikia lygintis. Iš Kijevo yra tiesioginių skrydžių į Dubajų, Bankoką, Dohą ir pan. Demografija vis tik daug lemia.
Beje, į Dubajų yra reguliarus skrydis netgi iš trečiojo pagal dydį Čekijos miesto Ostravos https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leoš...irport_Ostrava
Komentuoti:
-
Ne su Lenkija, o pradžiai su Ukraina reikia lygintis. Iš Kijevo yra tiesioginių skrydžių į Dubajų, Bankoką, Dohą ir pan. Demografija vis tik daug lemia.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPasvajoti galima ir kartais netgi reikia, bet gal pirma palyginame keleivių rinkos vertę bent jau su Lenkija?
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąhttp://www.bangkokpost.com/news/tran...routes-in-2018
Gaila, bet Lietuva ir vėl greičiausiai liks nuošalėje. O AA atėjimu tikrai galėjome pasinaudoti ir privilioti į mūsų šalį pirmąjį Long-haul vežėją. Bent jau tai būtų kur kas paprasčiau nei prisivilioti kokį long-haul flagmaną.
Komentuoti:
-
http://www.bangkokpost.com/news/tran...routes-in-2018
Įžymus Azijos LCC Air Asia jau netrukus turėtų paskelbti apie įėjimą į Europos rinką, tai yra, pirmuosius skrydžius iš Tailando į Europos šalis. Anot kompanijos vadovo, aviakompanijos planuose yra skrydžiai į Rytų Europą, į pagrindinius Western Europe oro uostus jie kol kas neplanuoja eiti dėl didelių mokesčių ir konkurencijos.
Tame pat straipsnyje paminėtos ir galimos šalys, nuo kurių Air Asia pradės savo veiklą Europoje. Tai galėtų būti Kroatija, Lenkija, Čekija arba Vengrija.
Gaila, bet Lietuva ir vėl greičiausiai liks nuošalėje. O AA atėjimu tikrai galėjome pasinaudoti ir privilioti į mūsų šalį pirmąjį Long-haul vežėją. Bent jau tai būtų kur kas paprasčiau nei prisivilioti kokį long-haul flagmaną.
Komentuoti:
-
Simonas Bartkus: Kur dingsta aviakompanijos?
Trys didžiosios aviakompanijų grupės Europoje per pastaruosius 15 metų padidino rinkos dalį nuo 21 proc. iki 31 proc., tačiau Europa išlieka mažiausiai konsoliduotu regionu. Jei į Europą ateis ekonominė krizė, manau, galime pamatyti labai didelių ir net visiškai netikėtų susijungimų.
...
Štai Londono Hitrou oro uoste dar 1992 m. pradėtas trečiojo tako projektas ir tik dabar tarsi galutinai susitarta, kad jį tikrai statys. Ir tai – tik susitarimas, ne statybų pradžia. Europai tokie procesai – labai didelis nuostolis, o juk aplinkui turime visai veiksmingų pavyzdžių, – kad ir Stambulą. Ten toje vietoje, kurioje norėta tiesti pakilimo takus, buvo nacionalinis miškas, saugoma teritorija ir kt. ribojimai, tačiau priėmus sprendimą, jog naujas oro uostas yra būtinas šaliai, per pusę metų išrauti visi medžiai ir štai dabar ten tiesiami 8 pakilimo takai.
p.s. panašu, kad padaugino:
While Istanbul New Airport is 35 kilometres from Istanbul, much farther than the current airport, it has the land needed to fulfil its grand plans. Six runways will be developed and delivered in four phases.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.16, 19:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
AirBaltic toliau altyviai plečia savo veiklą ir pristato dar 5 naujus maršrutus iš Rygos, kurie bus paleisti 2018 m. pavasarį. Naujos kryptys - Gdanskas, Splitas, Malaga, Bordo ir Lisabona. https://www.airbaltic.com/lt-LV/camp...tinations-2018
Komentuoti:
-
Antroji pagal dydį Vokietijos oro bendrovė „Air Berlin“ yra nemoki. Įmonė pranešė antradienį pateikusi teismui prašymą pradėti bankroto procedūrą. Šio žingsnio imtasi didžiajam akcininkui „Etihad“ iš Jungtinių Arabų Emyratų paskelbus, kad jis finansiškai neberems bendrovės „Air Berlin“, praneša agentūra AFP.
Italian CAA reinstates Alitalia, CItyliner's permanent AOCs
The Italian civil aviation authority (l'Ente Nazionale per l'Aviazione Civile - ENAC) has confirmed it has lifted restrictions on the validity of the Air Operator's Certificates (AOC) for both Alitalia (AZ, Rome Fiumicino) and its Alitalia CityLiner (CT, Rome Fiumicino) unit.
ENAC placed the two carriers on temporary six-month licenses following their entry into bankruptcy in May this year.
Komentuoti:
-
Lenkija imasi didžiulio oro uosto statybų
Lenkijos vyriausybė ir valdantieji politikai galutinai apsisprendė statyti Centrinį Lenkijos oro uostą, kuris aptarnautų 100 mln. keleivių per metus – beveik 3 kartus daugiau nei šiuo priima visi šalies oro uostai. Varšuvos Frederico Chopino vardo oro uostą planuojama uždaryti.
Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4pWvoeXda
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: