Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stadionas
    replied
    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

    Labiausiai užknisantis dalykas iš tokių "genijų" BMW vairuotojų lietuvių, jog kelio tiesimas tai visada bus pliusas, o VT tai didžiausias minusas mieste ir gyvenime.

    Kiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.

    Jeigu lietuviams nekiši per prievartą, tai jie tikrai nenorės ir dar skųsis, kaip yra blogai, ir kaip viską sugadins, nes kaip dabar yra, taip yra gerai ir ne kitaip.


    Dėl visų tų diskusijų dėl vairuotojų trūkumo ir t.t. Teko pagyventi pusę metų Čekijoje, šalyje, kur tramvajus vienas iš geriausiai išvystytų Europoje. Brno mieste, šiek tiek didesnis negu Kaunas, apie 400 tūkst. gyventojų., tramvajus visas savaitės dienas važiuoja kas 10-15 min ir nesvarbu kuris; turi 12 tramvajaus linijų, kuriuos yra visos išnaudojamos pilnai; naktimis parvažiuosi namo į visus kampus iš centro su autobusu kas 30 min - ir svarbiausia - centras ir pats miestas yra labai panašaus dydžio kaip Kaunas, net Kaunas atrodo yra platesnis. Vairuotojų ten visada užtenka, nebuvo nei karto, kad nevažiuotų tramvajus dėl trūkumo darbuotojų, niekada nebuvo jokių avarijų ar atsitikimų, ką čia kiti svaigsta, jog sunku bus pravažiuoti dėl kliūties - atskiros linijos, nebus kliūčių, nes nebus mašinų ar troleibusų, kurie ir sukelia kliūtis didžiausias. Taip pat, visas Brno senamiestis yra uždarytas mašinoms, tik viešasis ten važiuoja, t.y. tramvajus (VT) ("daugumos Lietuvių didžiausia baimė"), ir tu jautiesi ten ramesnis ir labiau atsipalaidavęs bei gali susišnekėti su žmogumi, ne taip kaip Kaune, kur bijai, kad koks dalbajobas BMW vairuotojas nenupistų nuo vaizdo pralėkdamas Kęstučio gatve ant 100 km/h arba turi rėkti, jog pasakytum savo mintis žmogui šalia esančiam.

    Normali infrastruktūra - kuri atsiranda per laiką - sumažina kiekį mašinų mieste ir padidiną VT kiekį. Visada yra tokia sąlyga - yra paklausa, atsiras/bus ir pasiūla. Visi tipiniai mašinistai lietuviai rėkauja, jog "kĄ čIa SiAUriNti GaTvES, iR tAip TrŪkstA gAtvėSe viETos". Bet jeigu tu nesiaurinsi gatvių įdiegdamas naują VT ir pakišį jį po žemę ar dar kažkaip, tai jis ir neįgaus paklausos, ypač Lietuvoje (kitaip tariant - mažojoje Amerikoje), nes kam tada vaikščioti, įdėti pastangų kažkur nusigauti, jei gali sėsti toliau į mašiną ir keliauti tokiais pačiais keliais kaip ir anksčiau - tai gaunasi, jog tada pinigai išmesti į balą. Geriau paliekam taip kaip yra, nes kitaip auksinėmis grandinėmis apsikarstęs, praplikęs, storas diedas su savo X6 BMW arba F150 vairuotojai negalės pravažiuoti iki restorano durų laisvės alėjoje, teks atlikti sunkiausią darbą savo gyvenime - eiti.

    Unpopular opinion, bet asmeniškai, su geru VT ir susiekimu, neprieštaraučiau, jeigu tam tikrą Kauno centro dalį irgi uždraustų automobiliams įvažiuoti. Manau pagyvintų patį centrą ir miestą, bei gal pritrauktų daugiau keltis verslų kurtis ir žmonių į centrą gyventi, kur paslaugos visos arčiau ir patogiau pasiekiamos, nei statytis kotedžą Ramučiuose ar Romainiuose, kad turėti 1m^2 šašlykinei savo pasistatyti ir skūstis kamščiais, nes turi važiuoti "2 val.", kad nusipirktum McDonalds...

    Plius, šiais laikais kalbama, jog geras miestas - miestas, kuris turi kelis susibūrimo centrus, ne vieną, kaip senamiestis. Tad geras VT padėtų gal net plėsti šiuos centrus, nes tiesiog būtų patogu susisiekti iš centro ar kitos Nemuno pusės su tolimesnėmis miesto dalimis kaip Urmas, Vilijampolė, Lampėdžiai, kur galėtų būti nauji centrai. Geriausias pavyzdys - Urmas. Jau po truputį mirštantis dalykas tas turgus ten, tai įrengus barus, kavines ir kitokias įdomias paslaugas ir veiklas, žmonės ten keliautų iš Dainavos ir kitų rajonų pabūti, pasėdėti ir išgėrus 4 bokalus alaus, su VT parvažiuoti namo. Iš to manau išsivystytų gal didesnė miesto kultūra ir išėjimas iš namų.
    o kas ta "žertva"?

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Pagal dabar nupieštą tramvajaus linijos schemą, iš Eigulių iki Pilies žiedo reikėtų važiuoti maždaug 35 min. Su troleibusu senamiestį/centrą dabar galima pasiekti per 20-25 min, o autobusu nuo Šiaurės pr. per 12-13 min. Beje, pėstute iš Eigulių ar Kalniečių iki centro galima nueiti per valandą ar valandą ir 15 minučių.
    P.S. pro Urmą, jeigu NuTipo nežinojo, ir dabar važiuoja gal 10 autobusų ir 4 troleibusai, tai galima ir po 6 bokalų su VT grįžt namo nes dabar tai taip porina apie Kauną, kuriame net susišnekėt neįmanoma , kad atrodo jog jame niekada net nebuvęs ir troleibuso nematęs

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Taigi Vilnius plačiai išsidėstęs, tai girdim kad būtent dėl to ir nereik tramvajaus. Baikit pūst bezdalus į akis.
    Visi žino, kad Vilniuj klimatas, geologinės sąlygos, vandens kietumas, saulėtų dienų skaičius per metus, Maxima parduotuvių tankis per mažas tramvajui, gerai ir pergrūsti autobusai

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Būtent apie atsipirkimą kniaukia lizinginio BMW visureigio turėtojai. Ar finansiškai jis apsimoka su draudimais remontais kuro išlaidom? Ne. Ar vairuoja? Taip. Na bet visada geriau skaičiuoti kitų pinigus nei savo ir sakyt "Geriau už tuos pinigus...", tik kad už tuos pinigus nieko niekas nedarys, nes jų ES neskirs 13 juostų Baršausko gatvei su skirtingom lygių sankryžom į kiekvieną kiemą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Taigi Vilnius plačiai išsidėstęs, tai girdim kad būtent dėl to ir nereik tramvajaus. Baikit pūst bezdalus į akis.

    Komentuoti:


  • NuTipo
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Savivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.


    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20250109_002816_Facebook.jpg Views:	543 Size:	320,2 kB ID:	2175310
    Labiausiai užknisantis dalykas iš tokių "genijų" BMW vairuotojų lietuvių, jog kelio tiesimas tai visada bus pliusas, o VT tai didžiausias minusas mieste ir gyvenime.

    Kiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.

    Jeigu lietuviams nekiši per prievartą, tai jie tikrai nenorės ir dar skųsis, kaip yra blogai, ir kaip viską sugadins, nes kaip dabar yra, taip yra gerai ir ne kitaip.


    Dėl visų tų diskusijų dėl vairuotojų trūkumo ir t.t. Teko pagyventi pusę metų Čekijoje, šalyje, kur tramvajus vienas iš geriausiai išvystytų Europoje. Brno mieste, šiek tiek didesnis negu Kaunas, apie 400 tūkst. gyventojų., tramvajus visas savaitės dienas važiuoja kas 10-15 min ir nesvarbu kuris; turi 12 tramvajaus linijų, kuriuos yra visos išnaudojamos pilnai; naktimis parvažiuosi namo į visus kampus iš centro su autobusu kas 30 min - ir svarbiausia - centras ir pats miestas yra labai panašaus dydžio kaip Kaunas, net Kaunas atrodo yra platesnis. Vairuotojų ten visada užtenka, nebuvo nei karto, kad nevažiuotų tramvajus dėl trūkumo darbuotojų, niekada nebuvo jokių avarijų ar atsitikimų, ką čia kiti svaigsta, jog sunku bus pravažiuoti dėl kliūties - atskiros linijos, nebus kliūčių, nes nebus mašinų ar troleibusų, kurie ir sukelia kliūtis didžiausias. Taip pat, visas Brno senamiestis yra uždarytas mašinoms, tik viešasis ten važiuoja, t.y. tramvajus (VT) ("daugumos Lietuvių didžiausia baimė"), ir tu jautiesi ten ramesnis ir labiau atsipalaidavęs bei gali susišnekėti su žmogumi, ne taip kaip Kaune, kur bijai, kad koks dalbajobas BMW vairuotojas nenupistų nuo vaizdo pralėkdamas Kęstučio gatve ant 100 km/h arba turi rėkti, jog pasakytum savo mintis žmogui šalia esančiam.

    Normali infrastruktūra - kuri atsiranda per laiką - sumažina kiekį mašinų mieste ir padidiną VT kiekį. Visada yra tokia sąlyga - yra paklausa, atsiras/bus ir pasiūla. Visi tipiniai mašinistai lietuviai rėkauja, jog "kĄ čIa SiAUriNti GaTvES, iR tAip TrŪkstA gAtvėSe viETos". Bet jeigu tu nesiaurinsi gatvių įdiegdamas naują VT ir pakišį jį po žemę ar dar kažkaip, tai jis ir neįgaus paklausos, ypač Lietuvoje (kitaip tariant - mažojoje Amerikoje), nes kam tada vaikščioti, įdėti pastangų kažkur nusigauti, jei gali sėsti toliau į mašiną ir keliauti tokiais pačiais keliais kaip ir anksčiau - tai gaunasi, jog tada pinigai išmesti į balą. Geriau paliekam taip kaip yra, nes kitaip auksinėmis grandinėmis apsikarstęs, praplikęs, storas diedas su savo X6 BMW arba F150 vairuotojai negalės pravažiuoti iki restorano durų laisvės alėjoje, teks atlikti sunkiausią darbą savo gyvenime - eiti.

    Unpopular opinion, bet asmeniškai, su geru VT ir susiekimu, neprieštaraučiau, jeigu tam tikrą Kauno centro dalį irgi uždraustų automobiliams įvažiuoti. Manau pagyvintų patį centrą ir miestą, bei gal pritrauktų daugiau keltis verslų kurtis ir žmonių į centrą gyventi, kur paslaugos visos arčiau ir patogiau pasiekiamos, nei statytis kotedžą Ramučiuose ar Romainiuose, kad turėti 1m^2 šašlykinei savo pasistatyti ir skūstis kamščiais, nes turi važiuoti "2 val.", kad nusipirktum McDonalds...

    Plius, šiais laikais kalbama, jog geras miestas - miestas, kuris turi kelis susibūrimo centrus, ne vieną, kaip senamiestis. Tad geras VT padėtų gal net plėsti šiuos centrus, nes tiesiog būtų patogu susisiekti iš centro ar kitos Nemuno pusės su tolimesnėmis miesto dalimis kaip Urmas, Vilijampolė, Lampėdžiai, kur galėtų būti nauji centrai. Geriausias pavyzdys - Urmas. Jau po truputį mirštantis dalykas tas turgus ten, tai įrengus barus, kavines ir kitokias įdomias paslaugas ir veiklas, žmonės ten keliautų iš Dainavos ir kitų rajonų pabūti, pasėdėti ir išgėrus 4 bokalus alaus, su VT parvažiuoti namo. Iš to manau išsivystytų gal didesnė miesto kultūra ir išėjimas iš namų.
    Paskutinis taisė NuTipo; 2025.01.30, 09:52.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet žinutė labai aiški, miestas nori tramvajaus, meras taip pat sako, kad reikia tramvajaus, tik prie jo finansavimo turėtų prisidėti ES fondai ar vyriausybė, profesionali studija taip pat užsakyta su labai aiškiomis išvadomis. Tuo tarpu Vilniuje tiek meras, tiek visi kiti kalba, kad jokio bėginio VT nereikia, net jei būtų pinigų, nes nėra srautų ir tankumo, net apie jokias studijas neina kalba.
    Ir Kaunui - paeis.
    Kaip paėjo su visais projektais per paskutinius 12 metų.

    Vienintelis noras - kad nebūtų vienas maršrutas. Ar vienas maršrutas ar trys - vistiek depo reikia su plovykla, direktoriaus, vairuotojų-mašinistų mokyklos, remonto bazės ir pan. Antra ir trečia linija labai neišbrangintų projekto nes būtų daug kas jau sukurta pirmajai linijai. T.y. link LEZ ir KUN, o trečia - kitas Neries krantas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    LRT straipsnis debilišku pavadinimu:

    "Kaunas svajoja apie tramvajų, bet iš kur gauti pinigų – nežinia"

    https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/24...pinigu-nezinia
    Bet žinutė labai aiški, miestas nori tramvajaus, meras taip pat sako, kad reikia tramvajaus, tik prie jo finansavimo turėtų prisidėti ES fondai ar vyriausybė, profesionali studija taip pat užsakyta su labai aiškiomis išvadomis. Tuo tarpu Vilniuje tiek meras, tiek visi kiti kalba, kad jokio bėginio VT nereikia, net jei būtų pinigų, nes nėra srautų ir tankumo, net apie jokias studijas neina kalba.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.27, 13:34.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.

    Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:
    • Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
    • Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
    • A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
    • Maironio g.
    • I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
    Dar įdomu, jog taip pat nupaišytas tęsinys į A. Juozapavičiaus pr. toliau gatvės viduriu. Kolkas mažai realu, kad tai bus įgyvendinta.
    Click image for larger version

Name:	III-dalis-23_bendras.png
Views:	1017
Size:	646,7 kB
ID:	2178891
    O ar ten tikrai viduryje tramvajus turėtų važiuoti? Kažkaip atrodo, kad traukos centrai yra miesto pusėje ir patogiau būtų turėti tramvajų joje.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    LRT straipsnis debilišku pavadinimu:

    "Kaunas svajoja apie tramvajų, bet iš kur gauti pinigų – nežinia"

    https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/24...pinigu-nezinia

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Gyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.

    Jeigu isvardinti papunkciui:
    -nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
    -pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
    -nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
    -socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;
    Šiaip sakyčiau 2-4 punktai sprendžiasi savaime ir tiek paslaugos, tiek kultūrinimasis keliasi iš centro jau kokius 10 metų. Tik kai sprendžiasi padrikai ir be jokio plano, tai sėkmės bandyt išspręst 1 punktą.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.


    Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.
    Gyvenant didmiestyje yra didele koncentracija paslaugu, pramogu, galimybiu vienoje vietoje ir viskas yra pasiekiama lengvai is periferijos. Vilniuje viso to yra, bet pasiekiama tokiais greiciais kaip gyvenant mieste su 2mln+ gyventoju.

    Jeigu isvardinti papunkciui:
    -nera isvystyto viesojo transporto (kaip ir aisku);
    -pagrindines paslaugos koncentruojasi centre, kuris nepatogiai pasiekiamas is atokesniu lokaciju;
    -nera isvystyto lokaliu centru tinklo, kur pavyzdziui stotu tarpmiestiniai autobusai ar traukiniai;
    -socialinis, kulturinis gyvenimas pagrinde tik centre;

    Tyrimo išvada: vilniečiai spūstyse per metus sugaišta daugiau laiko nei Londono ar Paryžiaus vairuotojai

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...ojai-120081172

    Tik tiek, kad Londono ir Paryžiaus gyventojai turi alternatyvą.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 17:07.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl Kauno
    Bet cia diskusija apie Kauno tramvaju

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.

    Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
    Kokie yra didmiesčio privalumai kurių Vilnius neturi? Bent 5 būtų gerai sužinoti. Klausimas visiems kas gali atsakyti.


    Edit: šiek tiek OT, bet klausimas vykstančiai diskusijai ir nesugalvoju kaip kitaip/kitur paklausti.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parengtoje Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studijoje siūloma alternatyva su VT viduryje gatvės, plačiau apie ją šiame poste.

    Parengtuose preliminariuose brėžiniuose numatytos stotelės:
    • Stotelė tik į centrą ties sankryža su Kaunakiemio g. (užvažiavimas ant M. K. Čiurlionio tilto)
    • Prie Karmelitų tilto ir Kaunakiemio g. (Akropolio pietūs)
    • A. Mickevičiaus g. (Akropolio šiaurė)
    • Maironio g.
    • I. Kanto ir Nemuno g. (gaisrinė, naujasis pėsčiųjų tiltas)
    Dar įdomu, jog taip pat nupaišytas tęsinys į A. Juozapavičiaus pr. toliau gatvės viduriu. Kolkas mažai realu, kad tai bus įgyvendinta.
    Click image for larger version

Name:	III-dalis-23_bendras.png
Views:	1017
Size:	646,7 kB
ID:	2178891

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Vilniuj situacija kritinė. Miestas su didmiesčio problemom, bet be didmiesčio privalumų.

    Kaunas imasi lyderystės, nes žino kaip įgyvendinti didelius projektus. Vilniuj bijo net šnekėti apie tai, nes bus dar vienas nebaigtas projektas prie ilgo sąrašo.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 16:10.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?
    Kaip gyvenančiam tarp abiejų miestų, man atrodo, kad Vilniui light rail reikia labiau, nei Kaunui. Aišku, džiaugiuosi dėl Kauno

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    prie ko cia Kauno tramvajus ir tas benkunskas?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Benkunskas kaip strutis. Tik vietoj smėlio, galvą sukišęs į plaukų želės kibirą.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto
    Ten buvo eigh sarkazmas.

    Komentuoti:

Working...
X