Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

    Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

    Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

    Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų
    Jeigu Vilniuje vis dėl to pakels kainas bilietų tai kontrolės bilietas kainuos 15 eur. Užtenka kontrolieriams pasitaikyti daugiau negu 3 kartus ir jau sumokėjai daugiau negu 30d bilietas.

    Komentuoti:


  • NuTipo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Manau aiškiau būtų pastatyti kameras, kurios stebi pirmas duris, jos būtų susietos su kompu kažkur Judu jeigu Vilniuje ar KA jei Kaune. Už durų neatidarymą -20% nuo dienos uždarbio.
    Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

    Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

    Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Tęsk mintį.........
    Labai nustebtum kokius dalykus ir kiek ES finansuoja. Dėl to, kad tavo makaulė mato vien karą ir svarbą ginkluotis, nereiškia kad taip galvoja ir ES. ES finansuoja begalę įvairių, kartais net absurdiškų dalykų. Finansuoti tramvajų dar visai racionalu, nes kitu atveju galbūt paskirstys tuos pinigus pvz LGBT teisių organizacijoms (pavyzdžiui Lietuvos LGBT organizacija per paskutinius 5 metus gavo virš 1 milijoną eurų iš ES). Taip kad tavo utilitariniai gynybos prioritetai labai skirtini nei ES idėjinių
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.02, 18:07.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Na jūs taip nesigličinkit dėl kelių adaptuotų ir trolių čia, jų vis tiek nepakeisim, o ir į jų nuomonę nieks neatsižvelgs, jeigu Kauno m. savivaldybė nuspręs tikrai vykdyti tramvajaus planus
    Paskutinis taisė Auwris; 2025.02.02, 16:58.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?
    Ir kaip čia Kauno Žalgiris nepateko į kosmodromų sąrašą...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.
    Afrikoje tramvajų daugiau negu Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Iš tiesų Tramvajus yra gan paprastas projektas. Tiesiog pakeiti pora juostų bėgiais, arba dedi juos vidury ar prie kelio, pastatai keleta stotelių ir tramvajų parką ir nusiperki pačius tramvajus. Jei toks dalykas mum per sudėtingas ir brangus, tai galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?
    Kėdainių g. tilto statybos, Kauno šiaurinio aplinkelio rekonstrukcija ir rytinio tiesimas - kosmodromas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
    Kaune buvo panašaus ilgio autobusas. Ar pasiteisino?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
    Kartojamės, bet autobusams yra du variantai:
    - Pigusis variantas, kur Kauno autobusai būtų tiesiog pakeičiami ilgesniais ir labiau vizualiai panašiais į tramvajų. Toks variantas Kauno transporto sistemai jokio proveržio neduotų.
    - Brangusis variantas, kur yra statoma BRT sistema - norint pasiekti siūlomą tramvajaus serviso lygį, tokiai sistemai reiktų lygiai tokios pačios gatvių pertvarkos, kokios reikia tramvajui (dar didesnės, nes tramvajaus prioritetui reikia mažiau pločio posūkiuose), taigi kalbame apie tuos pačius šimtus milijonų

    Kurį iš šių variantų siūlai?

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.
    Yra tiesos, per tramvajaus begius pravaziavus taip ir rata pamesti galima

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    O jum tramvajus dar vis kosmodromas?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Pasitaisau: Lietuvos BVP artėja prie 100mlrd.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Justin Rodyti pranešimą

    100 mlrd eurų? Tikrai?
    Mauricas lygtai tiek sakė, pataisykit, jei klystu

    Komentuoti:


  • Justin
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė
    100 mlrd eurų? Tikrai?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Aš tikrai nesuprantu, kaip mąsto tie žmonės, kurie teigia, kad mes neturim pinigų tramvajui, reikia gynybai bla bla bla. Čia turbūt antras pagal populiarumą komentaras mainstreaminėj žiniasklaidoj po straipsniais apie tramvajų einantis po visiem žinomų: Kauno dydžio miestui tramvajus nereikalingas/čia krabo pinigų plovykla.

    Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė, nebe 1995 metai. Jau galit nusiimti tą biednumo filtrą, laikai pasikeitė. Aš jau nekalbu, kad tokie projektai finansuojami didele dalimi net ne iš mūsų pačių biudžeto.

    Ir kuo labiau Kaunas modernės, kuo labiau augs, tuo patrauklesnis jis bus naujiems gyventojams ar grįžtantiems. Tokie projektai kuria darbo vietas, pinigai įsilieja į ekonomiką. Užsidaryt į kiautą ir galvot tik apie gynybą yra neišmintinga, niekas taip nedaro, nebent jūs norit gyvent Kauno Tvirtovės laikais.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.02.02, 12:17.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.

    Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.
    Na, Panevėžio dydžio Daugpilis tiesia jau 5-ąją tramvajaus liniją, mažesnė Liepoja irgi plečia tramvajų tinklą. Tad Kauno populiacijai iki buvimo per maža vienai tramvajaus linijai trauktis laiko dar liko labai daug. Ir čia mes, aišku, ignoruojam imigraciją, augančią Lietuvos ekonomiką ir tą faktą, kad Kauno ir priemiesčių populiacija paskutiniu metu augo, o ne traukėsi.

    Komentuoti:

Working...
X