-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?
Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
-greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
-talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
-patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
-planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
-patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
-ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;
200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.
Tiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
Greitesnis susisiekimas
Komfortabilesnis susisiekimas
Didesnė talpa
Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
Todėl jį ir reikia kaip įmanoma labiau atskirti nuo esamo automobilinio transporto.
Tramvajus važiuos, kol kiti stovės kamščiuose.
Kaune gatvių tinklas tankesnis nei Vilniuje, vietos šiuolaikiniam tramvajui tikrai galima rasti.
Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
Būtent, kad ir tame TV3 žinių reportaže apie šią Kauno užgaidą buvo minėtas "penktadalis milijono" eurų kainavusi studija, o pats tramvajus kainuos net ketvirtį milijardo. Nesu realiame gyvenime girdėjęs, kad kas sakytų "pirkau butą už penktadalį milijono", bet kai reikia pabrėžti koks absurdiškas dalykas tas baisusis tramvajus, tai turbūt sakytų ir šešioliktadalis milijono, ir pan.
Vilniuje daugiau nei ketvirtį milijardo išleis VT dar irgi nevisai aišku kam, ir ne per kelioliką metų, o per keturis.
Kodėl manai, kad studijoje to nėra? Dokumentas rodos kol kas oficialiai viešai nepaskelbtas, tai reikėtų susilaikyti nuo aiškinimų apie tariamus studijos trūkumus.
Rimtai niekas dar neparašė apie tramvajų talpumą, patogumą ir greitį?
Parašė, bet "greitesnis", "gražesnis", "talpesnis" yra apie nieką. Tokiam rimtam projektui neužtenka tokių apibūdinimų. Turi būti rimta analizė ir palyginimas su kitomis transporto rūšimis, pateikiant konkrečius skaičius - keleivių srautai, jų pasiskirstymas dienos eigoje, atstumai iki stotelių ir tarp jų, kelionės trukmė minutėmis ir t.t. ir pan. Ant žemėlapio papaišyt linijų, išrenkant tokią, kurią lengviausia įgyvendint, dar nėra rimta VT studija. Todėl aiškint, kad kažkas metus laiko dirbo ir už tai gavo pinigus nereikėtų, nes galėjo dirbt ir du metus. Man visai negaila pinigų, bet jie turi būti mokami ne už sugaištą laiką, bet už darbo rezultatą, kurio, mano manymu, ten trūko...
Komentuoti: