Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. .
    Sutinku su viskuo, tiktai kad dvigubi autobusai bei troleibusai ir net trigubi autobusai yra naudojami

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.
    Nejuokauk gal su savo skraidančiais auto

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???
    AI autonominiai skraidantys automobiliai yra ateitis, seniuk. Neverta tiesti jokių bėgių ir pirkti autobusų, kai netrukus mus pasieks ši nauja Musko inovacija. Tramvajai yra woke leftistų komunistų šlapios svajonės.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    O be greičio, talpos, patogumo, planavimo detalumo, patikimumo ir ekologijos, kuom dar tramvajai geresni už kelis papildomus elektrohidrobusus???

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Erni, čia be pyzdavojimųsi, o realiai esi tramvajum važiavęs? Ar teko gyventi ilgesnį laiko tarpą kokiame mieste, kur išvystytas viešasis transportas (metro, tramvajai) ir juo reguliariai naudotis?

    Argumentai, kodėl tramvajus geriau:
    -greitis. Dedikuotuose linijose galima išvystyti didesnį greitį nedalyvaujant bendrame eisme, taip pat tramvajus gali turėti eismo pirmenybę;
    -talpa. Galima prijungti daugiau vagonų išplėčiant talpą, autobusai/troleibusai 'garmoškės' Kaune jau nebenaudojami berods, beto jų manevringumas labai komplikuotas. Prijungiant daugiau vagonų ar paleidžiant daugiau reisų eismas nesikemša, kitaip nei su autobusais/troleibusais;
    -patogumas. Tramvajus yra sujungtas standžiąja jungtimi ir rieda bei stoja tolygiai, nereikia įsukinėti į stotelės kišenes (mažiau kratymo). Tramvajaus trasos planuojamos kaip įmanoma labiau tiesios ir be bereikalingų posūkių;
    -planavimo detalumas. Tramvajus juda tik bėgiais ir iš anksto tiksliai žinomom trajektorijom, todėl infrastruktūrą galima suplanuoti centimetrų tikslumu;
    -patikimumas. Tramvajų valdyti gerokai paprasčiau, beto jis neturi vidaus degimo variklio, todėl gedimai daug retesni;
    -ekologija. Čia labiau dėl ES paramos, bet kas gali nenorėti naujos VT rūšies, kurią didele dalimi finansuotų ES?;

    200tūkst. už studiją yra centai, intelektualinis darbas kainuoja, ypač, kai pas mus nėra tokių kompentencijų. Beto, dirbant su tarptautinėm konsultacinėm įmonėm korupcijos rizikos minimalios.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.24, 12:07.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.
    Kad JT greičiausiai palaikytų gatvių siaurinimą

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.
    bet čia genocidas, gausim kokia JT rezoliuciją, o gal net tvarkdarių kontingentą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Vienintelė galimybė pagydyti yra drastiškas gatvių siaurinimas.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Galės dar daugiau laiko praleisti savo SUV sėdėdamas kamščiuose, kuriuos smarkiai padidins šimtai, o gal net tūkstančiai tramvajų, užkimšdami ir taip siauras Kauno gatves.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?
    Joks. Ne dėl tų beždžionių stato. Joms ir toliau bus aktualu tik su savo SUV važiuoti visur, nesvarbu, kaip aplink gerės viešasis transportas

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    • Greitesnis susisiekimas
    • Komfortabilesnis susisiekimas
    • Didesnė talpa
    • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
    • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
    • Miesto VT įvaizdis
    o tai koks pliusas beždžionei kuri į 200 m nutolusia parduotuvę važiuoja su savo SUV?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Tiek daug rašliavos, bet niekas taip ir neparašė rimtų argumentų tramvajaus naudai, neskaitant kažkieno paminėto miesto įvaizdžio ir vos ne esminio estetinio akcento
    • Greitesnis susisiekimas
    • Komfortabilesnis susisiekimas
    • Didesnė talpa
    • Atsparumas kamščiams ir avarijoms gatvėse
    • Atsiradus bent kelioms linijoms - galimybė realiai pertvarkyti miesto VT sistemą
    • Miesto VT įvaizdis

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.
    Ir pačius kauniečius ištratins

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
    su tramvajumi dar atvažiuos gėjai norvegai ir atims kauniečių vaikus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
    Todėl jį ir reikia kaip įmanoma labiau atskirti nuo esamo automobilinio transporto.
    Tramvajus važiuos, kol kiti stovės kamščiuose.
    Kaune gatvių tinklas tankesnis nei Vilniuje, vietos šiuolaikiniam tramvajui tikrai galima rasti.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Keista,kad visur piešiamas neigiamas vaizdas apie tramvajų. Aišku,Kaune tvarkytinų vietų yra daug,ypač baisi miegamųjų rajonų infrastruktūra…

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Būtent, kad ir tame TV3 žinių reportaže apie šią Kauno užgaidą buvo minėtas "penktadalis milijono" eurų kainavusi studija, o pats tramvajus kainuos net ketvirtį milijardo. Nesu realiame gyvenime girdėjęs, kad kas sakytų "pirkau butą už penktadalį milijono", bet kai reikia pabrėžti koks absurdiškas dalykas tas baisusis tramvajus, tai turbūt sakytų ir šešioliktadalis milijono, ir pan.
    Vilniuje daugiau nei ketvirtį milijardo išleis VT dar irgi nevisai aišku kam, ir ne per kelioliką metų, o per keturis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kodėl manai, kad studijoje to nėra? Dokumentas rodos kol kas oficialiai viešai nepaskelbtas, tai reikėtų susilaikyti nuo aiškinimų apie tariamus studijos trūkumus.

    P.S. VLR savo paaiškinimu kalė į klyną.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Rimtai niekas dar neparašė apie tramvajų talpumą, patogumą ir greitį?
    Parašė, bet "greitesnis", "gražesnis", "talpesnis" yra apie nieką. Tokiam rimtam projektui neužtenka tokių apibūdinimų. Turi būti rimta analizė ir palyginimas su kitomis transporto rūšimis, pateikiant konkrečius skaičius - keleivių srautai, jų pasiskirstymas dienos eigoje, atstumai iki stotelių ir tarp jų, kelionės trukmė minutėmis ir t.t. ir pan. Ant žemėlapio papaišyt linijų, išrenkant tokią, kurią lengviausia įgyvendint, dar nėra rimta VT studija. Todėl aiškint, kad kažkas metus laiko dirbo ir už tai gavo pinigus nereikėtų, nes galėjo dirbt ir du metus. Man visai negaila pinigų, bet jie turi būti mokami ne už sugaištą laiką, bet už darbo rezultatą, kurio, mano manymu, ten trūko...

    Komentuoti:

Working...
X