Parašė DKL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė CityBird Rodyti pranešimąNelabai prie ko čia pasiskolinti COVID pinigai, ne skolintis bandysim. Galima gauti EU 75% tramvajaus finansavimą(ne paskolą), o likusius 25% ne taip ir sunku būtų ir patiems surinkti. Tai pačiai vyriausybei tie 60mln(25% nuo 240mln) nėra kosminiai pinigai kai tai didelės reikšmės projektas
Komentuoti:
-
Nelabai prie ko čia pasiskolinti COVID pinigai, ne skolintis bandysim. Galima gauti EU 75% tramvajaus finansavimą(ne paskolą), o likusius 25% ne taip ir sunku būtų ir patiems surinkti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai prie ko čia pasiskolinti COVID pinigai, ne skolintis bandysim. Galima gauti EU 75% tramvajaus finansavimą(ne paskolą), o likusius 25% ne taip ir sunku būtų ir patiems surinkti. Tai pačiai vyriausybei tie 60mln(25% nuo 240mln) nėra kosminiai pinigai kai tai didelės reikšmės projektas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Deja, bet del nauju poreikiu ES (pagrinde, konkurencingumo didinimo ir gynybos islaidu) bei butinybes grazinti per COVID pasiskolintas lesas (tarp valstybiu nariu nera noro vel eiti i rinka ir pasiskolinti daugiau pinigu padengti skoloms, kaip kad daro valstybes su savo skolomis) yra numatomi karpimai kai kuriuose srityse, viena is labiausiai butent infrastruktura ir zalieji projektai miestuose, tad panasu sansas labai pigiai pasistatyti tramvajus miestuose yra prarastas, pagrinde del Lietuvos politiku trumparegiskumo. Vienintele viltis, ES bandymas surinkti daugiau "nuosavu lesu"- uzdedant papildomus mokescius tabakui, apmokestinant papildomu mokesciu didziausias imones ir kai kurias skaitmenines paslaugas.Tokiu atveju, valstybems nariams nereiktu siusti daugiau lesu i ES biudzeta, bet ir tokiems pasiulymams yra priesinimasi is valstybiu nariu, nes surinkti sie papildomi mokesciai neliktu ju biudzete, nors jos turetu juos administruoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jei spėt kada statybos tai nenustebintų kokie 2035 m., ne anksčiau.
Buvo minėta, kad finansavimui bus bandoma pritraukti ES lėšas. Iš šios finansinės perspektyvos tai padaryti šansų jau nėra, o dėl sekančios terminai maždaug tokie:
- Jei derybos tarp ES šalių dėl 7 metų biudžeto vyks sparčiai ir sėkmingai, tikėtina jis bus patvirtintas 2027m gale/2028 m pradžioje;
- Pagal šiuo metu ES Komisijos pateiktus pasiūlymus biudžetui, kad gauti finansavimą, šalys turės paruošti Nacionalinius ir regioninius partnerystės planus. Tikėkimės, kad Lietuvos vyriausybė čia neužsivėlins ir paruoš tokį planą per metus-pusantrų, o naujai 2027m išrinkta savivaldybės taryba ir meras pasirūpins, kad jame būtų numatytas finansavimas tokio pobūdžio projektams. Turime jau 2029 m.;
- ES Komisija tikėkimės per daug nesikabinės ir 2030m. turėsime planą jau patvirtintą.
Tokiu atveju projektai pagal tą planą galės būti pradėti finansuoti ne anksčiau 2031 m.
Dabar apie patį projektą. Darom prielaidą, kad visos trasos ilgyje pavyks sutilpti į raudonąsias linijas ir nereikės išpirkti jokios papildomos žemės.
Projekto vystymo pradžia - ne anksčiau, nei ES Komisijai bus pateiktas Lietuvos nacionalinis ir regioninės partnerystės planas, nes niekas nesiims jokių veiksmų, jei nebus tikras, kad tikrai galima užsitikrinti finansavimą projektui.
Kažkodėl manau, kad projektas būtų ruošiamas PPP pagrindu su daliniu ES finansavimu visam scope: nuo projekto iki statybų ir pačių tramvajų tiekimo. Jei kam įdomu kodėl, apie tai galėsim padiskutuoti vėliau. PPP projektą paruošti kartu su CPVA ir suderinti vyriausybėje - ne mažiau nei dveji metai. Paraleliai vyktų spec. planavimas, PAV ir t.t.
Į konkursą išeiname 2031m., jei nieko nesustabdys tais pačiais metais vyksiantys savivaldybių rinkimai.Tokio mąsto konkursą pabaigti realu per du metus.
Turime 2033m. konkursą laimi rimtas (arba nelabai rimtas) tarptautinis konsorciumas į kurį įeina tramvajų ir jų elektrifikacijos ir signalizacijos sistemų gamintojas. Prasideda projektavimas. Jo trukmė - ne mažiau nei dveji metai.
Atrodytų kad anksčiausiai statybos gali prasidėti 2035 m., bet yra dar viena sąlyga - ES finansavimas turi būti įsisavintas iki 2037m. pabaigos, todėl konkurso laimėtojas greičiausiai kiek įmanoma paralelina darbus ir juos pradeda kokiais metais anksčiau
Maždaug taip...
Priminsiu viskas vyksta šiais terminais, jei nėra kliūčių nė viename etapePaskutinis taisė DKL; 2025.07.22, 16:06.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O Vilniaus meras bent nueina įdomu?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai turbūt vyksta nemažai, bet savivaldybė linkusi viešinti, kai jau žino, kad darys arba ne. Arba kai reikia paspausti centrinę valdžią. Visgi, beveik visi savivaldybės planai yra ir įgyvendinami, nelabai jie linkę paišyti kokias vizijas, kur nežino kaip padaryti. Tai, manau, ir čia užtruks, bet pradės darbus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė BluefoxEsu neoficialiai girdėjęs, kad prieš porą mėnesių meras ėjo į Vyriausybę kalbėtis dėl finansavimo, bet detalių nežinau.
Komentuoti:
-
Parašė BluefoxEsu neoficialiai girdėjęs, kad prieš porą mėnesių meras ėjo į Vyriausybę kalbėtis dėl finansavimo, bet detalių nežinau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vajė.... VLR dar 10 metų negalės ramiai miegot...Liūdesėlis...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPraėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti
Šiuo metu perasfaltuojamas Pramonės pr., tiesiog benkunsk stiliumi keičiama danga, nes buvo labai susibangavusi po 2015 m. išitisnio asfaltavimo.
Net ir prieš tą perasfaltavimą numaniau, kad be 2030 m. statybų nebus, labai nustebčiau jei būtų kitaip.
Komentuoti:
-
Praėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Toks dalykas, kad pirmoji linija planuojama statyti aplinkui tankiausius rajonus, bet ne juose, tad tramvajus pasiektu mažiau žmonių, o tramvajaus esminis skirtumas nuo autobuso, yra tai, kad jo talpa yra didesnė, tad logiška jį statyti ten, kur daugiausiai žmonių. Jei tramvajaus trasa nuo Girstupio iki Eigulių, būtu kaip 14/13 troleibusas, tai kaip pirmąjam tramvajaus maršrutui, viskas būtu gerai ( bent jau mano manymu ).
Komentuoti:
-
Galima ir ne tik moderatoriams, jei yra už ką. Beje, jau yra 9 alternatyvaus "entelekto".
Komentuoti:
-
[QUOTE=digital;n2209760]
Ne tiek svarbu kaip pavadinsi, esmė aiški - kad geriau ne kažkoks "oligarchas", kaip pas kacapus, o veiklus ar produktyvus. Ačiū, kad parašei šitą, galim visi matyti kol kas 7 debilus, kurie palaikino (tikiuosi ne visi iš jų
Kaip matau, jei esi moderatorius, tai galima kitus debilais vadinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Čia jau, aišku, seniai išdiskutuota tema, bet pasikartosiu: manau, kad pasiūlyta pagrindinė trasa pusžiedžiu aplink tankiausiai apgyvendintas teritorijas yra visai logiška, tik reikia planuoti ir Šilainių prijungimą. Žinoma, galima diskutuoti, ar nereikėtų jos pravesti Lukšio gatve vietoje Šiaurės prospekto ar Laisvės alėja vietoje Karaliaus Mindaugo prospekto, bet esminio skirtumo tai nesudaro. Ta trasa jungia turbūt didžiausius Kauno traukos taškus (bazė, studentų miestelis, Akropolis, arena) ir eina per didžiausius rajonus (Eiguliai, Dainava, Baršausko g.) Daug logiškiau yra daryti tokią trasą nei Savanorių prospektu, kuriuo ir taip greitai galima iki centro nuvažiuoti, ar juo labiau vinguriuoti Žaliakalniu. Principe, tokia stuburinė trasa leistų ateityje paprastai padaryti atšakas į pvz. gamyklas Raudondvario plento pradžioje (taigi ir Piliamiestį), Partizanų gatvę, Klinikas ir t. t.
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBūtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąVeiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąBūtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: