Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Praėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti
    Jei spėt kada statybos tai nenustebintų kokie 2035 m., ne anksčiau.
    Šiuo metu perasfaltuojamas Pramonės pr., tiesiog benkunsk stiliumi keičiama danga, nes buvo labai susibangavusi po 2015 m. išitisnio asfaltavimo.
    Net ir prieš tą perasfaltavimą numaniau, kad be 2030 m. statybų nebus, labai nustebčiau jei būtų kitaip.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Praėjo jau daugiau nei pusė metų nuo studijos išvadų - gal kas žinote, ar kas nors vyksta savivaldybėje dėl šio klausimo šiuo metu? Labai nesinorėtų, kad viskas tiesiog būtų padėta į stalčių. Projektavimo darbai užima daug laiko. Norėtųsi, kad jie prasidėtų kuo greičiau. Galėčiau ramiau miegoti

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Toks dalykas, kad pirmoji linija planuojama statyti aplinkui tankiausius rajonus, bet ne juose, tad tramvajus pasiektu mažiau žmonių, o tramvajaus esminis skirtumas nuo autobuso, yra tai, kad jo talpa yra didesnė, tad logiška jį statyti ten, kur daugiausiai žmonių. Jei tramvajaus trasa nuo Girstupio iki Eigulių, būtu kaip 14/13 troleibusas, tai kaip pirmąjam tramvajaus maršrutui, viskas būtu gerai ( bent jau mano manymu ).
    Bet tokiu atveju tramvajus aplenktų svarbius objektus, tokius kaip Kauno kolegija, bazę ir Dainavos polikliniką.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Galima ir ne tik moderatoriams, jei yra už ką. Beje, jau yra 9 alternatyvaus "entelekto".

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    [QUOTE=digital;n2209760]
    Ne tiek svarbu kaip pavadinsi, esmė aiški - kad geriau ne kažkoks "oligarchas", kaip pas kacapus, o veiklus ar produktyvus. Ačiū, kad parašei šitą, galim visi matyti kol kas 7 debilus, kurie palaikino (tikiuosi ne visi iš jų

    Kaip matau, jei esi moderatorius, tai galima kitus debilais vadinti.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Čia jau, aišku, seniai išdiskutuota tema, bet pasikartosiu: manau, kad pasiūlyta pagrindinė trasa pusžiedžiu aplink tankiausiai apgyvendintas teritorijas yra visai logiška, tik reikia planuoti ir Šilainių prijungimą. Žinoma, galima diskutuoti, ar nereikėtų jos pravesti Lukšio gatve vietoje Šiaurės prospekto ar Laisvės alėja vietoje Karaliaus Mindaugo prospekto, bet esminio skirtumo tai nesudaro. Ta trasa jungia turbūt didžiausius Kauno traukos taškus (bazė, studentų miestelis, Akropolis, arena) ir eina per didžiausius rajonus (Eiguliai, Dainava, Baršausko g.) Daug logiškiau yra daryti tokią trasą nei Savanorių prospektu, kuriuo ir taip greitai galima iki centro nuvažiuoti, ar juo labiau vinguriuoti Žaliakalniu. Principe, tokia stuburinė trasa leistų ateityje paprastai padaryti atšakas į pvz. gamyklas Raudondvario plento pradžioje (taigi ir Piliamiestį), Partizanų gatvę, Klinikas ir t. t.
    Toks dalykas, kad pirmoji linija planuojama statyti aplinkui tankiausius rajonus, bet ne juose, tad tramvajus pasiektu mažiau žmonių, o tramvajaus esminis skirtumas nuo autobuso, yra tai, kad jo talpa yra didesnė, tad logiška jį statyti ten, kur daugiausiai žmonių. Jei tramvajaus trasa nuo Girstupio iki Eigulių, būtu kaip 14/13 troleibusas, tai kaip pirmąjam tramvajaus maršrutui, viskas būtu gerai ( bent jau mano manymu ).

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
    Čia jau, aišku, seniai išdiskutuota tema, bet pasikartosiu: manau, kad pasiūlyta pagrindinė trasa pusžiedžiu aplink tankiausiai apgyvendintas teritorijas yra visai logiška, tik reikia planuoti ir Šilainių prijungimą. Žinoma, galima diskutuoti, ar nereikėtų jos pravesti Lukšio gatve vietoje Šiaurės prospekto ar Laisvės alėja vietoje Karaliaus Mindaugo prospekto, bet esminio skirtumo tai nesudaro. Ta trasa jungia turbūt didžiausius Kauno traukos taškus (bazė, studentų miestelis, Akropolis, arena) ir eina per didžiausius rajonus (Eiguliai, Dainava, Baršausko g.) Daug logiškiau yra daryti tokią trasą nei Savanorių prospektu, kuriuo ir taip greitai galima iki centro nuvažiuoti, ar juo labiau vinguriuoti Žaliakalniu. Principe, tokia stuburinė trasa leistų ateityje paprastai padaryti atšakas į pvz. gamyklas Raudondvario plento pradžioje (taigi ir Piliamiestį), Partizanų gatvę, Klinikas ir t. t.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Veiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.
    Ne tiek svarbu kaip pavadinsi, esmė aiški - kad geriau ne kažkoks "oligarchas", kaip pas kacapus, o veiklus ar produktyvus. Ačiū, kad parašei šitą, galim visi matyti kol kas 7 debilus, kurie palaikino (tikiuosi ne visi iš jų suprato ką).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
    Tai dėstyk kaip būtų praktiškiau ir kuo tai geriau nei dabar planuojama

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Jei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis
    kam kokios vertybės

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Veiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nebus. Bus nebent įrodymas, kad veiklus geriau už neveiklų.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Jei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Lietuvoje rimtai svarstoma apie tramvajų: Kaunas gali nušluostyti nosį Vilniui

    „Stadler Polska“ gamykloje apsilankęs Lietuvos susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis aktyviai domėjosi ir lenkų gaminamais tramvajais. Ministras neatmetė galimybės, kad tokia transporto rūšis galėtų atsirasti ir Lietuvoje. Bet pirmiausia ne Vilniuje, o Kaune.

    Jis gamintojų teiravosi, kiek yra sudėtinga sukurti tramvajaus sistemą mieste, kokios yra kitų miestų patirtys. Jei Lietuva ketintų imtis tokio projekto, „Stadler Polska“ atstovai rekomendavo idėjų semtis iš kito Lenkijos miesto Olštyno.

    Paklaustas, ar Lietuvoje artimiausiu metu galima tikėtis naujos transporto rūšies, E. Sabutis patvirtino, kad tokia galimybė visai reali. Šią idėją Susisiekimo ministerija visai neseniai aptarė su Kauno valdžios atstovais, keletu Seimo narių.

    „Kauno miestas aktyviai dirba su savo noru turėti tramvajų. Ne taip seniai Kauno meras su savo komanda buvo atvykęs į ministeriją, taip pat Kaune išrinkti vienmandatininkai Seimo nariai, ir mes tikrai nemažai laiko praleidome kalbėdami apie tramvajų.“

    „Nors Kaunas tuo domisi, be europinio finansavimo sunku tą įsivaizduoti. Nesinori žongliruoti skaičiais, bet čia mes kalbėtume ne apie vieną šimtą milijonų eurų“, – aiškino susisiekimo ministras.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-nosi-vilniui

    Komentuoti:


  • puodukas
    replied
    Jeigu reikia papildomų argumentų tramvajui Lietuvoje ir provinciški proteliai vis mėto savo siaurus epitetus apie kosminius kaštus, nepakankamą tankį, netinkamą reljefą, skraidančias mašinas arba "čia ne Amerika", parodykite jiems šį Europos žemėlapį, žymintį tramvajų sistemas bei pilkąją dėmę Lietuvos vietoje. Nustokime išradinėti dviračius ir pritaikykime, kas veikia nuostabiai kitur:
    Click image for larger version

Name:	europe tram systems.png
Views:	1010
Size:	1,01 MB
ID:	2187018

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Modernūs tramvajai tokias įkalnes kaip Milikonių įvažiuoja be didelių problemų. Beto mano manymu vienas iš didesnių pliusių jei važiuotu pro ten, tai pagaliau duoti iniciatyva investicijom Vilijampolėje. Žiūrint į pirmąjį planuojamą maršrutą, atrodo kad jis būtu statomas ten kur nemažai vietos naujai statybai, didžioji dalis prie Šiaurės pr. tačiau ten nelabai patraukli vieta. Vilijampolė dabar praktiškai lušnynas, bet užtai yra didelis potencialas naujai statyba, vistiek patogi vieta, arti centras, Neries upė, mažiau triukšmo t.t
    Bei Milikonių įkalnėj, manau būtu įmanoma padaryti 2 juostas krypčiai ( 1 iš jų VT ), tai mašinom neturėtu per daug trukdyti.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.26, 21:29.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jei pavyktų paleisti tramvajų, kuris nesimaišo su automobiliais ir nestovi prie kiekvieno šviesaforo(taip manau ir planuojama Baltų pr), bus viskas gerai su keleivių srautais

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Važiuojant iš Taubučių į Centrą Nemuno krantine gal ir logiškiau, bet žmonėms gyvenantiems į vakarus nuo Žemaitijos pl. net piko metu tikriausiai labiau apsimokėtu važiuoti dabartiniais autobusais, tad koks tikslas tiesti tramvajų. Bei pastačius tramvajų, tikriausiai jau retai važiuojantys autobusai ( ypač Šilainiuose ), važiuos dar rečiau ( jei pagrindinis Šilainių maršrutas kaip 40, važiuoja rečiau negu kas pusvalandį, tai nesinorėtu kad dar rečiau važiuotu ). Tiesiog manau, kad būtu geriausia tiesti tramvajų, ten kur daugiausiai žmonių jį gali pasiekti, ir juo naudosis.
    Nebūtinai. Gyvenantiems netoli Baltų pr. net ir prie ligoninės veikiausiai apsimokėtų važiuoti tramvajumi - blogiausiu atveju kelionė truktų tiek pat kiek ir autobusu. Beje, dabar atkarpoje tarp ligoninės ir Žiemgalių g. nėra nė vieno maršruto Kauno pilies link, tad atsirastų nauja jungtis. Jeigu tramvajaus linija eitų Baltijos gatve, didelė dalis Šilainių būtų palikta veltui. Gal ir galima tiesti tramvajų pagal A39 (Baltijos - Žiemgalių - Baltų - Žemaičių), bet tuomet tikrai sunkiai konkuruotų su autobusais. Beje, tramvajus Milikonių kalnu būtų tikrai sudėtingas projektas, kadangi ta vieta ir stati, ir turbūt reikėtų visiškai uždrausti automobilius.

    Bet turbūt esminis dalykas, kodėl nesvarstomas nei vienas, nei kitas projektas, yra persikėlimo per Nerį problema. Iš planų matyti, kad Vilijampolės tiltu nenorima leisti tramvajaus, o dėl naujo tilto statybų reikia spręsti jau dabar, nes netrukus prasidės pėsčiųjų tilto statybos iš Piliamiesčio. Niekas nenori įsipareigoti, kai dar nėra nuspręsta dėl tramvajaus. Bet akivaizdu, kad preliminari trasa per Aklųjų ir silpnaregių sankryžą yra visiškai nelogiška.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Na jeigu jau kalbama yra apie išlaidų neribojimą ir daryti tik gerai, tai gal toks variantas būtų iš vis geriausias? Būtų pilnas žiedas​
    ​​
    Neskaičiuojant pinigų, reiktų tramvajų vesti Šešupės gatve, tarp Raudondvario pl. ir Baltų pr., ir tolyn link Megos. Kita trasa tegul eina Neries krantine. Abi trasos susitiktų Jotvingių gatvėje. Tokiu atveju prireiktų ir nuosavų namų griovimų ir įveikti stačią įkalnę, bet keleiviams būtu patogiausia.
    Paskutinis taisė acetonas; 2025.02.26, 16:20.

    Komentuoti:

Working...
X