Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • puodukas
    replied
    Transport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:


    Parašė puodukas Rodyti pranešimą

    Vesti tramvajų per Nerį į Šilainius vėlesnėse tramvajaus stadijose galima, tačiau reikėtų pažvelgti į dabartinį KMS tramvajaus planą. Kartu su šiuo projektu, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:

    Click image for larger version  Name:	tramvajus.jpg Views:	0 Size:	185.6 KB ID:	2177983


    Attached Files

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Toks šūvis iš toliau: galimai, kai Kaunas pradės paleidinėti tramvajų, atsiras kažkas autonomiško ir tų vairuotojų nebereikės.
    Gal užtenka tų nesąmonių apie autonominius automobilius ir tramvajus. Netgi Ciuricho VT strategijos pristatyme vadovai minėjo, kad vairuotojas/darbuotojas vis tiek privalės likti, jeigu iškiltų problemų, kažkas su neįgaliaisiais ir pan. Juk galų gale tai aparatas, vežantis šimtus žmonių ir dar dažnu atveju pravažiuojantis pro sankryžas su komplikuotu eismu ir pro pėsčiųjų zonas, kur aplinkui vaikšto žmonės ir yra klausimai dėl dešimčių gyvybių. Autonomiškai važinės geriausiu atveju depe, o mieste, kur daug nenumatytų dalykų, to dar labai ilgai nesulauksime ir niekas nesiruošia to daryti.

    Dar yra daugybė neautomatizuotų metropolitenų, nors sąlygos automatizavimui yra kone idealios, lyginant su tramvajumi. Aišku, darant nuo nulio metropoliteną, automatizavimas yra logiškas (pvz. Kopenhaga), bet čia juk visiškai nuo kitų eismo dalyvių atskirtos trasos. Apie tramvajų nėra ką ir kalbėti.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Toks šūvis iš toliau: galimai, kai Kaunas pradės paleidinėti tramvajų, atsiras kažkas autonomiško ir tų vairuotojų nebereikės.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kodėl nesulaukiame John nuomonės?
    ji teigiama

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kodėl nesulaukiame John nuomonės?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    KMS niekaip ir nekomunikuoja šios temos, žiniasklaida remiasi studiją atlikusiais specialistais, o savivaldybės komentarai labai rezervuoti. Matyt savivaldybė dabar savo ruoštu skaičiuos, ieškos pinigų šaltinių ir sugrįš su normalesne komunikacija (tikėkimės). O automarozų pasipiktinimas socialiniuose tinkluose kažin ar geras matas, nes jie piktinasi viskuo - ar VT gerinamas, ar bloginamas, ar keliai platinami, ar seurinami!1!!

    Sutinku nebent, kad tokios studijos pristatymas neturėjo atsirasti Lryte žurnalistui pasidomėjus savo valia, o per spaudos konferenciją, kur būtų normaliai atsakyta į klausimus ir pateikti artimiausi veiksmai, kurių imsis savivaldybė svarstant šį projektą.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Bet kol kas KMS, kaip suprantu, dar nėra priėmusi sprendimo, tai gal nėra ką ir dėl ko įtikinėti?
    Kol nebus užtikrintas finansavimas tol ir nepriims. Tą aiškiai pasakė meras, kad vien tik savo lėšomis tikrai nestatys, sieks ES arba vyriausybės paramos.
    Bet vis viena, mano nuomone idėjos pristatymas yra prastas ir pristatymui reikėjo daugiau pasiruošti.
    Įtikinti gal netinkamas mano žodis, gal labiau tinkamai supažindinti su pačia idėja.
    Šiame forume esantys žmonės tikiu yra ženkliai platesnės pasaulėžiūros, daugiau keliavęm, matę ir naudojesi tramvajum ar metro nei statistinis kaunietis kuris komentuoja po straipsniu Kas vyksta Kaune, dėl to jiems reikia daugiau ir aiškesnės informacijos.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Bet kol kas KMS, kaip suprantu, dar nėra priėmusi sprendimo, tai gal nėra ką ir dėl ko įtikinėti?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Viena didžiausių mano nuomone problemų yra tai, kad nėra tinkamai pristatoma ir iškomunikuojama ši idėja.
    Nėra aiškiai sudėliotų jos privalumų ir aprašymų kaip ji galėtų funkcionuoti ir t.t.
    Kol kas matau pagrindinius argumentus tokius kaip kad bus sumažinta mieste 1,5% išmetamųjų dujų kurios sukelia šiltnamio efektą.
    Rimtai tokiais argumentais įtikinsite visuomenę tokiam projektui?
    Kur skaičiai per kiek laiko tokį atstumą įveikia autobusas - troleibusas ir per kiek įveiks tramvajus. Koks bus jo dažnumas, kaip jis veiks ir t.t.
    Apie tai joios informacijos.
    Ir čia didžiausia mano nuomone klaida yra KMS, nes kai paleidi tokią naujieną, komunikacija turi būti aiški argumentuota ir paliekanti kiek galima mažiau vietos įvairioms interpretacijoms.
    Šiuo atveju paskelbta tiesiog, kad va turim studiją ir svarstysim jei gausim finansavimą..

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą
    Kas vyksta Kaune straipsnio "asociatyvinė" foto tramvajaus gera - Oslo tramvajaus avarija, nežinau jau kelintas dugnas pramušinėjamas...
    Tam puslapyje tikrai vos ne literally niekas nepalaikys tramvajaus, nes ten kaip fb puslapis Reidas kažkuria dalimi apie automobilių vairuotojų gyvenimą ir sunkumus. Kažkokie bėgiai tai gryna bezabrazija, nebe caro riuriko laikai, kai nieks mašinų neturėjo, o traukinys geriau nei su arkliu važiuoti.

    Ten palaikys idėjas ir ginčus kaip perdaryt Pramonės pr. ir Baršausko g. į greito eismo gatvę kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis, ten tikrai tikrai jokio tramvajaus nepalaikys, net nepergyvenkim.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.14, 13:10.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Mūsų forumietis juk

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Naršydamas po europinius tramvajų pavyzdžius, radau nemažą lietuvio kanalą su europinio VT vaizdais:

    https://m.youtube.com/@MrGintaras/videos

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Tiesiog daugelis paprastų žmonių bijo naujovių, turi siaurą pasaulėžiūrą ir neturi lakios vaizduotės. Apsišvietusių žmonių, galinčių suvokti ir kurti kažką naują visais laikais buvo mažuma.

    Komentuoti:


  • Dominykas Dikčius
    replied
    Mano manynu daryti apklausas internetu yra gan bereikšmiška, nes perdaug lengva išreikšti neigiamą nuomonę/ją išpūsti iš masto. Interneto pagalba gali atrasti tiktais 90% palaikomas idėjas, visos kitos paskęsta negatyvo jūroje, kurioj niekas nenori klausytis argumentų kodėl tai yra gera mintis.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Ir, beje, trečioji linija eitų Donelaičio g. prieš eismą?
    Tramvajų eismas būtų dvipusis, ir matyt 1 juosta automobiliam ir VT vienpusė

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Kas vyksta Kaune straipsnio "asociatyvinė" foto tramvajaus gera - Oslo tramvajaus avarija, nežinau jau kelintas dugnas pramušinėjamas...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Facebook'e "Kas Vyksta Kaune" vyksta apklausa ar reikia tramvajaus Kaune. Kviečiu sudalyvauti diskusijoje.

    https://www.facebook.com/share/p/19sWH9Bhni/
    Įdomūs variantai, gaila kad Šilainiai lieka už borto.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Ir, beje, trečioji linija eitų Donelaičio g. prieš eismą?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Facebook'e "Kas Vyksta Kaune" vyksta apklausa ar reikia tramvajaus Kaune. Kviečiu sudalyvauti diskusijoje.

    https://www.facebook.com/share/p/19sWH9Bhni/
    Kažkokia kaimo tetų ir automarozų kuriem gatvės ir taip siauros virkavimai

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kitos trasos. Na, šiek tiek besidubliuojančios, nes naujai kitom trasom bėgiai būtų tiesiami Savanorių pr., Ožeškienės, Donelaičio, Gertrūdos, Šauklių gatvėmis ir Vytauto pr.

    Click image for larger version

Name:	IMG_1914.jpeg
Views:	893
Size:	151,5 kB
ID:	2176259

    Komentuoti:

Working...
X