Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Litch
    replied
    Šioje temoje vis minimas vairuotojų trūkumas, tai noriu pabrėžti, kad nėra jokio vairuotojų trūkumo. Kaune yra užtektinai žmonių galinčių vairuoti autobusą, tiesiog šioje įmonėje yra mokamas nekonkurencingas atlyginimas. Jei būtų pasiūlytas tarkim tūkstančiu eurų per mėnesį didesnis atlyginimas, norinčių vairuoti autobusą būtų tiek ir tiek, tik rinkitės.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Aš komentavau situaciją būdingą Kaunui, kai koks nors privežamasis maršrutas ištempiamas per pusę miesto ir važiuoja ten pat kur ir troleibusų ar autobusų maršrutai, tik pvz. kokioje Dainavoje apvažiuodamas kvartalą iš kitos pusės. Pvz. koks nors 43 galėtų iš Vičiūnų užsibaigti Geležinkelio stotyje, 3 iš esmės yra du ar trys skirtingi maršrutai, kuriuo nuo pradžios taško iki galinio taško niekas nevažiuoja, be to jo trukmė (75 minutės) daro jį labai pažeidžiamą vėlavimams.
    Ir taip, ir ne. Per visą miestą vinguriuojantys maršrutai sukuria nemažai jungčių, kurios būtų nutrauktos, jeigu maršrutas būtų perskirtas pusiau. Ir jeigu kokius nors Romainius su šimtu skirtingų maršrutų galima sutvarkyti - kaip kažkada siūliau kitoje temoje - sukuriant persėdimų hub'us Kaniūkuose ir Šilainiuose, norint atsisakyti maršrutų-gyvačių didesniuose rajonuose, tokiuose kaip Eiguliai ar Dainava, reikia rimtesnio stuburo, kuriuo galėtų tapti tramvajus. Tik vargu, ar tam užtektų dabar siūlomos vienos tramvajaus linijos - turėtų būti bent 2 ar 3 rimtesnės jungtys.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesuprantu argumento skaidyti maršrutus. Paprastumo dėlei:
    Tarkim maršrutas valandos ilgio į vieną pusę. Imam, kad turime 2 autobusus. Vadinasi kiekvienoj stotelėje atvažiuos kas valandą.
    Dabar skaidome maršrutą per pusę. Tie patys 2 autobusai važiuoja savo pusėse. Kiekvienoje stotelėje taip pat autobusas atvažiuoja kas valandą.
    Čia neišlošiama niekas. O pralošiama tas, kad tie keleiviai, kurie važiuodavo be sustojimo tose maršruto dalyse, kurios būdavo tarp maršruto vidurio, dabar turės daryti perlipimą.
    Jokios naudos tiems, kad nevažiuodavo tarp stotelių tarp maršruto vidurio ir nenauda tiems kas važiuodavo.
    Aš komentavau situaciją būdingą Kaunui, kai koks nors privežamasis maršrutas ištempiamas per pusę miesto ir važiuoja ten pat kur ir troleibusų ar autobusų maršrutai, tik pvz. kokioje Dainavoje apvažiuodamas kvartalą iš kitos pusės. Pvz. koks nors 43 galėtų iš Vičiūnų užsibaigti Geležinkelio stotyje, 3 iš esmės yra du ar trys skirtingi maršrutai, kuriuo nuo pradžios taško iki galinio taško niekas nevažiuoja, be to jo trukmė (75 minutės) daro jį labai pažeidžiamą vėlavimams.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Bet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.

    Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti
    šito maršruto tikslas ne patogiai nuvykti nuo vieno galo iki kito o kuo pigiau/patogiau/greičiau prijungti kuo daugiau gyventojų prie traukinių stoties.
    Teisingiausia siūlomą maršrutą vertinti kaip du sujungtus maršrutus nuo stoties.

    Parinktos gatvės su daugiausia vietos infrastruktūrai ir greičiausiai įveikiamomis sankryžomis jei darytų dviejų lygių.
    nors man atrodo trasa per Žukausko, Lukšio ir Kovo 11 kabintų daugiau gyventojų kuriems iki stotelių būtų tik 5min pėsčiomis, nes 10min eiti jau daug kas ieškos artimesnės autobuso stotelės ar važiuos automobiliu.
    bet aišku tose gatvėse būtų sudėtingiau įrengti infrastruktūrą, o tiesiant Šiaurės pr atsirastų paskata visokių garažų konversijoms sukuriant ženkliai didesnį tankumą.

    Reikia pasakyti kad studiją padarė gerai, jei ir yra šansai atsirasti tramvajui tai būtent toje trasoje jie realiausi. Aiški tolimesnė tąsa link Piliamiesčio tik klausimas kaip po to geriausia pratęsti iki Šilainių.

    beje važiuojant automobiliu panašų maršrutą skaičiuoja kaip greičiausią.

    Click image for larger version  Name:	auto kaunas.png Views:	0 Size:	521,0 kB ID:	2175332
    Paskutinis taisė jan; 2025.01.08, 23:19.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kaune tragiškas maršrutų tinklas, milžiniškos ridos, pilna tokių kurie važiuoja kartą per valandą ir atkartoja pagrindinių maršrutų trasas. Net ir tokie maršrutai kaip 3 galėtų būti išskaidyti į tris skirtingus maršrutus.
    Nesuprantu argumento skaidyti maršrutus. Paprastumo dėlei:
    Tarkim maršrutas valandos ilgio į vieną pusę. Imam, kad turime 2 autobusus. Vadinasi kiekvienoj stotelėje atvažiuos kas valandą.
    Dabar skaidome maršrutą per pusę. Tie patys 2 autobusai važiuoja savo pusėse. Kiekvienoje stotelėje taip pat autobusas atvažiuoja kas valandą.
    Čia neišlošiama niekas. O pralošiama tas, kad tie keleiviai, kurie važiuodavo be sustojimo tose maršruto dalyse, kurios būdavo tarp maršruto vidurio, dabar turės daryti perlipimą.
    Jokios naudos tiems, kad nevažiuodavo tarp stotelių tarp maršruto vidurio ir nenauda tiems kas važiuodavo.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Būtent, statant Tramvajų teks kitus maršrutus retinti dar labiau, tad klausimas ar aplomai VT mieste pagerės( ypač savaitgaliais, kai popiuliariūs maršrutai kaip 37 ar 40 važiuoja tik kas ~30min ), nes abėjoju, kad magiškai atsiras naujų vairuotojų ( nebent atsivežant imigrantų ). Būtu geriau jei Tramvajus važiuotu esamų pagrindinių maršrutų trasomis kur pasiekiama daugiausiai gyventojų ir traukos centrų, nes planuojama trasa didžiają dalį eina pro nelabai tankiai apgyvendintas vietas, arba pačio miesto ( mikrorajonų pakraščiuose ).
    Kaune tragiškas maršrutų tinklas, milžiniškos ridos, pilna tokių kurie važiuoja kartą per valandą ir atkartoja pagrindinių maršrutų trasas. Net ir tokie maršrutai kaip 3 galėtų būti išskaidyti į tris skirtingus maršrutus.
    Šiaip gal ir išmintinga būtų neardyti pagrindinio troleibusų stuburo, nors šitoks tramvajaus maršrutas greičiausiai nuimtų 7, 9, 15 troleibusus ir reiktų koreguoti autobusų maršrutus. Lietuvoje apskritai vengiama persėdimų tarsi tai būtų blogis, nors tik jie gali užtikrinti dažną kursavimą VT koridoriais nevežiojant tuščių transporto priemonių.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kur galima rasti pilną studiją pasiskaityti?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Bet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.

    Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kažkokia diletantė. Prie ko čia Kęstučio g. siaurinimas ir automobilių atsisakymas?

    Žmogus su tokiu prierašu, o tramvajum netiki…

    Click image for larger version  Name:	IMG_1851.jpeg Views:	0 Size:	133,7 kB ID:	2175323

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Savivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.


    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250109_002816_Facebook.jpg
Views:	847
Size:	320,2 kB
ID:	2175310

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Būtent, statant Tramvajų teks kitus maršrutus retinti dar labiau, tad klausimas ar aplomai VT mieste pagerės( ypač savaitgaliais, kai popiuliariūs maršrutai kaip 37 ar 40 važiuoja tik kas ~30min ), nes abėjoju, kad magiškai atsiras naujų vairuotojų ( nebent atsivežant imigrantų ). Būtu geriau jei Tramvajus važiuotu esamų pagrindinių maršrutų trasomis kur pasiekiama daugiausiai gyventojų ir traukos centrų, nes planuojama trasa didžiają dalį eina pro nelabai tankiai apgyvendintas vietas, arba pačio miesto ( mikrorajonų pakraščiuose ).
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.08, 19:51.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    tikrai neteisingai mastote
    Apie kurią čia dalį ir kodėl?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai berods 1200eur gauni su mikriuku su minimaliom vakandom ir be kitų priedų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Pagal dabartines sąlygas tik gali dirbti entuziastai, nes atlyginimai padidėjo tik valandiniu užmokesčiu bet tą padidėjusį skirtumą padengė priedų sąskaita.
    Už tokį darbą 1200 gauti manau mažoka.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    tikrai neteisingai mastote

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Aš tai nematau didelio skirtumo tarp autobusų, troleibusų ir tramvajų vairuotojų trūkumo klausimu. Tramvajų juk valdytų ta pati savivaldybė (galbūt net Kauno autobusai), tad ir algos vargu ar smarkiai skirtųsi. Šiuo metu VT grafikai Kaune ir kituose (ne tik Lietuvos) miestuose yra dirbtinai retinami dėl darbuotojų trūkumo. Jeigu būtų statomas tramvajus, personalo trūkumas būtų dar didesnis, nes reiktų užpildyti ne tik dabartines spragas, bet ir rasti, paruošti daug naujų žmonių. Tad tai gali tapti net ir lemiama problema tramvajaus projektui.

    Dar vienas iššūkis tai, kad, vertinant dabartinę planuojamą trasą, nedaug troleibusų/autobusų galima pakeisti tramvajais. Galbūt būtų galima atsisakyti A54 ir T15, galėtų koreguotis ir kelių kitų T ir A trasos (tokių kaip A39 ar A43), bet poreikis lįsti giliau į rajonus (Krėvės, Partizanų, Lukšio, Kovo 11-osios, Kęstučio ir Donelaičio gatves) vis tiek išliktų. Atsiradus tramvajaus jungčiai Centras-Šilainiai jau būtų galima imtis rimtesnių reformų, bet čia dar labai tolimas reikalas. Tad vairuotojų kol kas reikės tik daugiau ir daugiau.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.01.08, 16:59.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.
    Abejoju, kad valdyti transporto priemonę negalinčia apvažiuoti net menkiausios kliūties yra mažesnis stresas. Troleibuse blogiausiu atveju lazdos nušoks nuo kontaktinio tinklo, arba jas visada galima permesti ant kitų laidų jeigu ne taip pravažiuosi iešmą. Tramvajumi jeigu iešmą ne taip pervažiuosi jau taip paprastai neišsisuksi. Be to jeigu nuo troleibuso nesunkiai galima persiorentuoti į autobuso vairavimą, tai su tramvajumi ne taip paprasta. Ar daug bus norinčių mokytis labai ribotos specialybės? Tai jeigu trūksta vairuotojų kitame VT, tai tramvajus nebus išimtis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Troleibusų nesiūliau, nors ir troleibusą nesunku pastumti nuo bėgių. Kiti kažkaip sutelpa.

    Click image for larger version

Name:	antwerp_tram.png
Views:	633
Size:	2,07 MB
ID:	2175188

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Mano žiniomis savivaldybė yra pradėjusi derybas ir kalbas dėl projektavimo, tačiau pirma reiktų teisinės bazės, ką manau ir iššauks Kauno stiprūs žingsniai link bėginio VT
    Kaži kas projektuos. Lietuvių įmonės neturi patirties tokio tipo projektavime, gal į užsienį žvalgysis?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tiesa, yra daug iššūkių. Tiek pinigų, tiek žmogiškųjų resursų, tiek teisės aktų, tiek depo ir kas be ko visuomenės bei žurnalistų.
    Kad yra trūkūmas baranką sukiot visą dieną tai sutinku, pats nepavydžiu vairuotojam, ypač kai piko metu turi taisykles pažeidinėt ir su keleiviais kurie nemoka stop mygtuko paspaust dorotis. Bet reik turėt omenyje, kad tramvajus važiuos kur yra bėgiai, reiškia reikia tik pedalu ir mygtukais naudotis, atrodo kaip pakankamai chill darbas + Lietuvoje egzotika su komandiruotėmis užsienyje, dėl ko manau su trūkumu neturėtų susidurti tramvajų vairuotojai kai streso bent 50% mažiau.

    Komentuoti:

Working...
X