Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.

    Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.
    Surišta su finansinio raštingumo dalykais. Pvz. įrengus tramvajų, daugiau nutolusių mikrorajonų gyventojų galėtų kelti miesto centro ekonominį patrauklumą, nes pigiai ir greitai nuvyktų į Centrą. Su 37, 40 iš Dainavos pakraščio važiuot 3x-4x lečiau nei automobiliu negali būti išeitis, nes tai daugiau de facto privežamais maršrutais Dainavos ir Žaliakalnio viduje, kur per 10 min gali kur nors privažiuot Krėvės prospektu ar nuo Birželio 23 g. iki Ąžuolyno, bet kaip susisiekimo priemonė į Centrą yra prasta Partizanų g. gale gyvenantiems žmonėms.

    Aišku kalbu jei įrengs tramvajų kuris bus labiau kaip traukinys (pvz. kaip jau turime Rinkūnai-Stotis-Palemonas maršrutą), o ne dar vienas autobusas kamštyje prie šviesoforo.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Lietuviai lengva ranka kasmet ištaško 2b€ (~5% visko ką kiekvienais metais pagamina) automobiliams importuotis iš užsienio. The worst "investicija", kuri praranda pusę vertės tik pradėjus ją naudoti. Pinigai tiesiog iškeliauja iš šalies dažniausiai nesukūrę nieko - net atvirkščiai pridarę daugiau nett žalos.

    Turint tai omeny norite pasakyti lietuviai negali sau leisti 240m€ ar kiek ten tramvajui pastatyti antram pagal dydį mieste kur gyvena 10% šalies gyventojų? Actual investicija kuri tarnauja dešimtmečiais. Ką jau ir kalbėti apie Vilnių. Niekad nenustosiu stebėtis šitos situacijos idiotiškumu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesitikiu jau troleibuso linijos į Šilainius tokios kaip turime į kokius Petrašiūnus ar Panemunę.
    Laidai neestetiška, plius troleibusai riboja kūrybinę laisvę vystant maršrutų tinklą. Kaune iš vis galvočiau ką daryt su troleibusų linijomis, gal kaip Vilniuje žadama, panaikinti jas visokiuose žieduose, Centre kur nors, bet įrengti kitose tiesiose atsitiktinėse vietose kur važiuoja daugiau VT, bet nekurtų ištisinio tinklo. Šilainiuose gali būti kokia linija tiesiose vietose kaip Baltų pr. Troleibusai taptų labiau kaip elektriniai autobusai, tik krautųsi per laidus, o ne kaip elektromobiliai.

    Sakyčiau tramvajų planuoti yra geriau, nes galima bėgius žolėje nutiesti ir niekam jie netrukdys kur yra daug vietos.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Prasidejus kalboms apie tramvaju, as kazkaip prisimenu apie seniai zadeta troleibusu linija i Silainius. Jeigu 240mln EUR miestas rastu, tai naujai troleibusu linijai tikrai gautu finansavima is ES.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?
    Iš deficito ir statysim.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

    Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

    Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

    Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų
    Jeigu Vilniuje vis dėl to pakels kainas bilietų tai kontrolės bilietas kainuos 15 eur. Užtenka kontrolieriams pasitaikyti daugiau negu 3 kartus ir jau sumokėjai daugiau negu 30d bilietas.

    Komentuoti:


  • NuTipo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Manau aiškiau būtų pastatyti kameras, kurios stebi pirmas duris, jos būtų susietos su kompu kažkur Judu jeigu Vilniuje ar KA jei Kaune. Už durų neatidarymą -20% nuo dienos uždarbio.
    Ašmeniškai manau, kad geriausias variantas yra nauja sistema ties bilietėlių atsiskaitymų ir baudomis pagavus.

    Bent teko susidurti su tokiomis sistemomis kitose šalyse, kur mėnesinį VT bilietą nusiperki per internetą ir jis galioja ant tavo banko kortelės - tau nieko daryti nereikia, nieko žymėti ar rodyti, tiesiog įlipi į VT, atsisėdi, jei vyksta patikra, pateikti banko kortelę su kuria mokėjai ir viskas - done, nieko daugiau nereikia daryti. Taip pat atsiskaitymas pačiam autobuse su banko kortele žmonėm, kurie rečiau naudoja VT arba turistai.

    Su tokia sistema tada nereikia ten nei stebėti ar sekti keleivių, kurie įlipa per ne priekines duris ar kažko kitko daryti, bet jeigu neturi bilieto pagavus, tai bauda ne 6 eurai, o didesnė suma - 20-40 eurų ir tada manau žmonės susimokės tą 1 eurą už bilietą, nes nemanau, kad daug yra norinčių mokėti 20 eurų

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Tęsk mintį.........
    Labai nustebtum kokius dalykus ir kiek ES finansuoja. Dėl to, kad tavo makaulė mato vien karą ir svarbą ginkluotis, nereiškia kad taip galvoja ir ES. ES finansuoja begalę įvairių, kartais net absurdiškų dalykų. Finansuoti tramvajų dar visai racionalu, nes kitu atveju galbūt paskirstys tuos pinigus pvz LGBT teisių organizacijoms (pavyzdžiui Lietuvos LGBT organizacija per paskutinius 5 metus gavo virš 1 milijoną eurų iš ES). Taip kad tavo utilitariniai gynybos prioritetai labai skirtini nei ES idėjinių
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.02.02, 19:07.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Na jūs taip nesigličinkit dėl kelių adaptuotų ir trolių čia, jų vis tiek nepakeisim, o ir į jų nuomonę nieks neatsižvelgs, jeigu Kauno m. savivaldybė nuspręs tikrai vykdyti tramvajaus planus
    Paskutinis taisė Auwris; 2025.02.02, 17:58.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?
    Ir kaip čia Kauno Žalgiris nepateko į kosmodromų sąrašą...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.
    Afrikoje tramvajų daugiau negu Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Iš tiesų Tramvajus yra gan paprastas projektas. Tiesiog pakeiti pora juostų bėgiais, arba dedi juos vidury ar prie kelio, pastatai keleta stotelių ir tramvajų parką ir nusiperki pačius tramvajus. Jei toks dalykas mum per sudėtingas ir brangus, tai galime nebent su Afrika lygintis, kad tokių dalykų nesugebam daryti.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?
    Kėdainių g. tilto statybos, Kauno šiaurinio aplinkelio rekonstrukcija ir rytinio tiesimas - kosmodromas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
    Kaune buvo panašaus ilgio autobusas. Ar pasiteisino?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw
    Kartojamės, bet autobusams yra du variantai:
    - Pigusis variantas, kur Kauno autobusai būtų tiesiog pakeičiami ilgesniais ir labiau vizualiai panašiais į tramvajų. Toks variantas Kauno transporto sistemai jokio proveržio neduotų.
    - Brangusis variantas, kur yra statoma BRT sistema - norint pasiekti siūlomą tramvajaus serviso lygį, tokiai sistemai reiktų lygiai tokios pačios gatvių pertvarkos, kokios reikia tramvajui (dar didesnės, nes tramvajaus prioritetui reikia mažiau pločio posūkiuose), taigi kalbame apie tuos pačius šimtus milijonų

    Kurį iš šių variantų siūlai?

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Gražus, talpus, modernus, patogus
    https://m.youtube.com/watch?v=SsSscNFG3Cw

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.
    Yra tiesos, per tramvajaus begius pravaziavus taip ir rata pamesti galima

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    O jum tramvajus dar vis kosmodromas?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?

    Komentuoti:

Working...
X