Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.
    Yra tiesos, per tramvajaus begius pravaziavus taip ir rata pamesti galima

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Bet kokia infrastruktūra, pro kurią negalima prasinešti su dvidešimties metų senumo daužtais benvu ar Audi, yra kosmodromas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    O jum tramvajus dar vis kosmodromas?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Biudžetas ~ +17 / -21 , 4 deficitas.
    Iš ko norite kosmodromus statyti?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Pasitaisau: Lietuvos BVP artėja prie 100mlrd.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Justin Rodyti pranešimą

    100 mlrd eurų? Tikrai?
    Mauricas lygtai tiek sakė, pataisykit, jei klystu

    Komentuoti:


  • Justin
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė
    100 mlrd eurų? Tikrai?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Aš tikrai nesuprantu, kaip mąsto tie žmonės, kurie teigia, kad mes neturim pinigų tramvajui, reikia gynybai bla bla bla. Čia turbūt antras pagal populiarumą komentaras mainstreaminėj žiniasklaidoj po straipsniais apie tramvajų einantis po visiem žinomų: Kauno dydžio miestui tramvajus nereikalingas/čia krabo pinigų plovykla.

    Jūs supraskit, Lietuvos biudžetas yra 100mlrd eurų, mes esam turtinga valstybė, nebe 1995 metai. Jau galit nusiimti tą biednumo filtrą, laikai pasikeitė. Aš jau nekalbu, kad tokie projektai finansuojami didele dalimi net ne iš mūsų pačių biudžeto.

    Ir kuo labiau Kaunas modernės, kuo labiau augs, tuo patrauklesnis jis bus naujiems gyventojams ar grįžtantiems. Tokie projektai kuria darbo vietas, pinigai įsilieja į ekonomiką. Užsidaryt į kiautą ir galvot tik apie gynybą yra neišmintinga, niekas taip nedaro, nebent jūs norit gyvent Kauno Tvirtovės laikais.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.02.02, 12:17.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.

    Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.
    Na, Panevėžio dydžio Daugpilis tiesia jau 5-ąją tramvajaus liniją, mažesnė Liepoja irgi plečia tramvajų tinklą. Tad Kauno populiacijai iki buvimo per maža vienai tramvajaus linijai trauktis laiko dar liko labai daug. Ir čia mes, aišku, ignoruojam imigraciją, augančią Lietuvos ekonomiką ir tą faktą, kad Kauno ir priemiesčių populiacija paskutiniu metu augo, o ne traukėsi.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Labai nustebtum...
    Tęsk mintį.........

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.

    Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".
    Aš parašiau tik apie gimstamumą Lietuvoje, gynyba ir tramvajų. Nerašiau nei apie Rail Baltica, nei apie Via Baltica. Abejoju, kad tu gyvenai šaltojo karo metu.

    Čia kažkaip primena Krabo klapčiuko kliedesį.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2025.02.02, 06:32.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
    Labai nustebtum...

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
    Tai dabar kadangi reikia lėšų gynybai, reikia atšaukti visus infrastruktūros projektus? Davai tada atšaukiam Rail ir Via Balticos statybas. Kažkaip abejoju kad mes tokie skurdžiai kad nesurastume pinigų ir tam ir tam. Šaltojo Karo metu kažkaip Vakarų Europa surado pinigų ir gynybai skirti 4+% BVP, ir statytis belenkiek greitkelių/metro/etc. Lenkija dabar irgi neplanuoja atšaukinėti savo infrastruktūros projektų nes "neužtenka gynybai". Net tas pats ultra-militarizuotas Izraelis surado pinigų Tel Avive ir Jeruzalėje pasistatyti light rail.

    Čia kažkaip primena tą Amerikos ultradešiniųjų kliedesį, kad "jei ne JAV kariai jūs net nesvajotumėt apie nemokamą sveikatos apsaugą".

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Kauno gyventojų skaičius per pastaruosius 7 metus išaugo bene 10%.

    Informacija?

    Kaip tik ES labai rūpi tramvajus, iki tiek kad finansuoja iki 80% tokių sistemų statybos kainos
    Klysti, ar dabar reikia lėšų Europai tramvajui (Kaunui), ar lėšų ES apsaugai nuo putlerio?
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2025.02.01, 20:35.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.
    Neaišku at specialiai, bet sustoja taip, kad nepatogu eiti iki pirmųjų durų ir arčiau būna vidurinės, o kartais net galinės.
    Esu apie tai rašęs. Tvarkos pradžioje taip nebuvo, dabar jau niekas beveik nebesilaiko tvarkos ir tikrai atrodo, kad specialiai.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kaune per 30 metų gyventojų sumažėjo 136000.(1991 m. gyveno 433 000, 2022 m. 297 000).
    Kauno gyventojų skaičius per pastaruosius 7 metus išaugo bene 10%.

    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Lietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.
    Kaip tik ES labai rūpi tramvajus, iki tiek kad finansuoja iki 80% tokių sistemų statybos kainos

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Gal pirmiausia reikėtu pagalvoti, kaip Kaune ir Lietuvoje paskatinti gimstamumą, nes po 50 metų tie tramvajai neturės keleivių. Kaune per 30 metų gyventojų sumažėjo 136000.(1991 m. gyveno 433 000, 2022 m. 297 000). Kiek čia rašančiu augina ar jau užaugino bent du vaikus? Jūs kaip maži vaikai žaislų parduotuvėje – „mamyte nupirk man mašinytę“. Lietuva bando sukrapštyti pinigų krašto apsaugai, o čia jau taškomasi pinigais, kuriu nėra. Nei ES, nei Lietuvos valdžiai šiuo metu Kauno tramvajus nerupi.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
    Beveik kasdien važiuoju VT, ir niekad nepastebėjau, kad stotų specialiai taip, kad niekas neliptų per troleibuso priekį. Jeigu stotelėj žmonių nedaug, niekas neišlipa, o įlipa 2-3 žmonės, paprastai atidaro tik priekines duris, o tirštose stotelėse atidaro visas, ir galima įlipti per bet kurias duris. Manau, sistema puikiai veikia.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
    Aš manau, kad laiko atžvilgiu geriausia sistema yra boarding through all doors. Jeigu nenorima matyti visokių bomžų ir alkašų tai boarding through first door only, bet tik atskirose stotelėse. Pvz Vilniuje tai stotyje, prie nakvynės namų, Naujininkuose, Paneriuose. Dėl Kauno nelabai žinau nes iš Vilniaus aš.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Ta pirmų durų sistema parodija, niekas jos nesilaiko, troleibusai specialiai stoja taip, kad niekas net nebandytų lipti per troleibuso priekį. Reikia šią sistemą arba naikinti, arba kontroliuoti, nes dabar tiesiog kelia painiavą ir tiek.
    Jie stoja stotelės gale, manau tokios taisyklės, nes tada du VT telpa vienoje stotelėje. Deja visos stotelės statomos su stoginėmis ir suoliukais per vidurį, t.y. tiesiai prieš vidurines duris.

    Vien komposteriai galėtų būti dedami tik priekyje, tada būtų natūralus pretekstas lipti per priekį. Dabar komposteriai padėti ir per vidurį, ir skatina šitą lipimą.

    Komentuoti:

Working...
X