Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Kai viešasis transportas bus padarytas tam, kad būtų patogiau, greičiau negu automobiliu nuvažiuoti, o ne tam, kad tie, kurie automobilio neturi, galėtų bent kažkaip pasiekti tikslą.

    Bent jau Vilniuje taip, nežinau apie Kauną.
    Nepamirškit dažnį paminėti. Jeigu lyginti Vilnių ir Kauną tai gausite nekažką sakydami, kad Kaune geriau.
    Taip geriau, bet ne visais aspektais.
    Vilniuje didesnis dažnis, transportas dirba ilgiau. Kaune didesnis greitis, pirmos duris atidaromos ir niekas neverkia

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą
    Kiek dar laiko prireiks užkietėjusiems mašinistams ir miesto galvoms suprasti, jog VT nėra skirtas uždirbti pinigus, o skirtas žmonėms ir lengvesniam, paprastesniam ir patogesniam miestui bei keliavimui.
    Kai viešasis transportas bus padarytas tam, kad būtų patogiau, greičiau negu automobiliu nuvažiuoti, o ne tam, kad tie, kurie automobilio neturi, galėtų bent kažkaip pasiekti tikslą.

    Bent jau Vilniuje taip, nežinau apie Kauną.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tos stotelės su tuštesne aplinka suteiks puikią progą Kaunui pasižaisti su TOD (transit-oriented development) pagal geriausias praktikas. Net smagu, kad tokių galimybių bus ir neabejoju, kad jos bus išnaudotos.

    (Žr. nuo 11:54)




    Nuo bulvialaukių Romainuose iki Amsterdamo lygio TOD, va čia tai būtų šuolis!

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Nesuprantu kam iš viso šiam veikėjui dar turime įrodinėti kodėl tramvajus yra talpiau/saugiau/komfortabiliau negu ratinės transporto priemonės. Jau per visas temas milijonas argumentų išsakyta
    Dar pamiršai paminėti: gražiau, tyliau ir ekologiškiau
    Niekas tavęs neprašė čia kažką įrodinėti Nesusireikšmink labai...

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Gyventi ten būtų kažkas panašaus į šitai (geniali Vilniaus ReVingio vizualizacija):

    Click image for larger version Name:	citify-gelezinio-vilko-g-6a-30311.jpg Views:	0 Size:	177,6 kB ID:	2180249
    Nebūtinai gyvenamieji namai. Galėtu būti oficai ir komercinės patalpos

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    O kas jei atsikratūme Draugystės žiedo, padarant paprastas sanryžas arba kelis mažesnius žiedus ir tarp gatvių pristatyti naujų statinių. Jei automobilių srautas nebūtu labai didelis, būtu labai gera vieta naujai statybai. Būtu galima ir pro čia vesti Tramvajų. Manau kad būtu viesai gerai vesti Tramvajų per Kovo-11 osios g. ir Draugystes g. nes būtu sujungiama daugiau gyventojų ir traukos centrų.
    Gyventi ten būtų kažkas panašaus į šitai (geniali Vilniaus ReVingio vizualizacija):

    Click image for larger version  Name:	citify-gelezinio-vilko-g-6a-30311.jpg Views:	0 Size:	177,6 kB ID:	2180249

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Kad nemanau, jog reikia nuvertinti atkarpą Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., kai prasieinu ten savaitgalias visad būna žmonių su pirkinių maišais einant palei prospektą, nes dabar trūlu važiuojant kad ir nuo Dainava iki Girstučio reikia ilgai ir nuobodžiai sukinėtis gigantiškame Draugystės žiede, kuri yra viso mikrorajono dydžio.
    O kas jei atsikratūme Draugystės žiedo, padarant paprastas sanryžas arba kelis mažesnius žiedus ir tarp gatvių pristatyti naujų statinių. Jei automobilių srautas nebūtu labai didelis, būtu labai gera vieta naujai statybai. Būtu galima ir pro čia vesti Tramvajų. Manau kad būtu viesai gerai vesti Tramvajų per Kovo-11 osios g. ir Draugystes g. nes būtu sujungiama daugiau gyventojų ir traukos centrų.
    Click image for larger version  Name:	Draugystes ziedas.png Views:	1 Size:	1,12 MB ID:	2180239
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.30, 16:55.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Taip Pvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
    Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
    Nesuprantu kam iš viso šiam veikėjui dar turime įrodinėti kodėl tramvajus yra talpiau/saugiau/komfortabiliau negu ratinės transporto priemonės. Jau per visas temas milijonas argumentų išsakyta, kitų Europos miestų patirtimis pasidalinta.

    Tramvajus ir reikalingas kaip kamieninė sistema, ir pagal ją jau būtų koreguojami tie jūsų minimi 12 VT maršrutų kad privežinėtų prie tramvajaus.
    Paskutinis taisė arsiakas; 2025.01.30, 17:14.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Šiaurės pr. man taip pat daugiausiai klausimų kelia, nes vienoje prospekto pusėje yra tik garažiukai ir automobilių plovyklos, o konversijos kažin ar galima ten tikėtis, kai mieste yra daug kitų laisvų ir patrauklesnių plotų arčiau centro.

    Kita vertus, miesto pusėje esantys tankūs daugiabučiai yra gana toli nuo Lukšio g. stotelių, todėl realu, kad ten gyvenantys žmonės galėtų naudotis tramvajumi net ir iki centro arba stoties. Taip pat yra penkios mokyklos, kurios potencialiai generuotų moksleivių srautą.

    O Baršausko g. srautai iš pažiūros tikrai normalūs - yra daugiabučiai, prekybos centras, mokyklos ir didžiulis studentų miestelis.

    Dar viena probleminė vieta yra Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., bet tą atkarpą tramvajus veikiausiai tiesiog prašoktų, galbūt sustodamas ties sankryža su Chemijos g. Potencialai ši stotelė ir būtų mažiausiai naudojama.
    Kad nemanau, jog reikia nuvertinti atkarpą Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., kai prasieinu ten savaitgalias visad būna žmonių su pirkinių maišais einant palei prospektą, nes dabar trūlu važiuojant kad ir nuo Dainava iki Girstučio reikia ilgai ir nuobodžiai sukinėtis gigantiškame Draugystės žiede, kuri yra viso mikrorajono dydžio.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Būtent prie to, kad nuo Pramonės pr. dalies, kurioje nėra VT, iki Kovo 11 g. stotelių tik apie 300-400 m.
    Gerai, tegul. Kas iš to?

    Nu va pažiūrėjot į žemėlapį ir jau nebeireikia rašyt, kad 10 kart greičiau nueit galima, nors irgi save dideliu egzpertu laikot
    Vis tiek, tos linijos visas srautas keleivių važiuoja nuo galo iki galo?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Mano nuomone šita tramvajaus trasa tikrai neturės keleivių srauto. Kokie dar srautai Šiaurės pr nuo depo ar Baršausko g?
    Šiaurės pr. man taip pat daugiausiai klausimų kelia, nes vienoje prospekto pusėje yra tik garažiukai ir automobilių plovyklos, o konversijos kažin ar galima ten tikėtis, kai mieste yra daug kitų laisvų ir patrauklesnių plotų arčiau centro.

    Kita vertus, miesto pusėje esantys tankūs daugiabučiai yra gana toli nuo Lukšio g. stotelių, todėl realu, kad ten gyvenantys žmonės galėtų naudotis tramvajumi net ir iki centro arba stoties. Taip pat yra penkios mokyklos, kurios potencialiai generuotų moksleivių srautą.

    O Baršausko g. srautai iš pažiūros tikrai normalūs - yra daugiabučiai, prekybos centras, mokyklos ir didžiulis studentų miestelis.

    Dar viena probleminė vieta yra Pramonės pr. tarp VI forto žiedo ir Draugystės g., bet tą atkarpą tramvajus veikiausiai tiesiog prašoktų, galbūt sustodamas ties sankryža su Chemijos g. Potencialai ši stotelė ir būtų mažiausiai naudojama.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 12:52.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Ir iš vis prie ko maršrutų skaičius Kovo 11 g.?
    Taip pat Pramonės pr. dalyje tarp 6 forto ir Maximos yra 0 maršrutų.
    Būtent prie to, kad nuo Pramonės pr. dalies, kurioje nėra VT, iki Kovo 11 g. stotelių tik apie 300-400 m.

    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Iš vis juokinga, kad forumo egzpertai geriau žino nei atlikę studiją žmonės
    Dėl Toronto, tai net google niekaip nesiūlo važiuot visu metro ilgiu nuo galo iki galo, o rinktis autobusą, taip kad reikia pasakyt viską, ne dalį fakto
    Nu va pažiūrėjot į žemėlapį ir jau nebeireikia rašyt, kad 10 kart greičiau nueit galima, nors irgi save dideliu egzpertu laikot

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Mano nuomone šita tramvajaus trasa tikrai neturės keleivių srauto. Kokie dar srautai Šiaurės pr nuo depo ar Baršausko g?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

    Dėl policijų, gaisrinių ir greitųjų, net nereikia jaudintis, o net džiaugtis, nes šios pagalbos mašinos galės naudotis bėgiais, kurie neužkišti mašinų ir galės daug greičiau pravažiuoti, negu lakstyti tarp visų SUV ir kamščių, kas lėtina pagalbos atvykimą į vietą.

    O kad nemokės vairuoti, tai manau net galėtų savivaldybė pasidaryti sau pliusą, nors ir kaip žmonės dėl to lietų ašaras. Visi per ateinamus 3 metus nuo tramvajaus įvedimo, turi perlaikyti teoriją ir 1-3 vairavimus su instruktorium, jog išmoktų vairuoti su nauju VT. Savivaldybė gauna pinigų, atkrenta vairuotojų dalis - nes gal geriau rinksis gerą VT, nei važiuos ir bijos susidaužyti į tramvajų bei užkietėję mašinistai gauna "daugiau" vietos vairuoti savo BMW ar SUV, nes nebus tiek daug nesusipratusių vairuotojų.
    Privaletu lietuviškos vairuotojo teisės negalioti niekur europoje tik Lietuvoj, del to kad čia nėra ir nebus tramvajaus. Net į Latviją reik uždraust važiuot su auto. Nematuoto kvailumo patriedimų čia iš aršių tramvajaus priešinikų dar daug, kažin bus čia?
    Paskutinis taisė evvt; 2025.01.30, 11:49.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Taip Pvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
    Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
    O tai kas, kad ten 13 maršrutų važiuoja? Helsinkyje 1 autobusų marštutą pakeitė tramas, kituose miestuose irgi tiesiant LRT pakeičiami VT maršrutai, tai ne rodiklis. Ir iš vis prie ko maršrutų skaičius Kovo 11 g.?
    Taip pat Pramonės pr. dalyje tarp 6 forto ir Maximos yra 0 maršrutų.
    Ir reik tada jau faktais kalbėt, dažnumas troleibusų geras, autobusų tikrai pastas, maršrutai su 1-3 reisai į valandą yra juokas labiau, kaip kokie 20, 21, 46, 33 ir pan., Vat ką reiškia sausa statistika. Ir šiose trasose keleivių skaičius jau dabar yra pakankamai didelis. Atsiradus LRT būtų peržiūrimas esami autobusų bei troleibusų maršrutai, tikimybė yra, kad kai kurie bus net dažnesni atsilaisvinus vairuotojam.

    Iš vis juokinga, kad forumo egzpertai geriau žino nei atlikę studiją žmonės
    Dėl Toronto, tai net google niekaip nesiūlo važiuot visu metro ilgiu nuo galo iki galo, o rinktis autobusą, taip kad reikia pasakyt viską, ne dalį fakto

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Taip Pvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
    Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.
    Tramvajus vs troleibusas/autobusas irgi ne karta aptarta šioje temoje. Tramvajaus privalumai yra nuo greitesnio susisiekimo ir atsparumo eismo spūstims iki erdvesnės ir komfortabilesnės kelionės. O jūsų skaičiuojamas maršrutų skaičius gatvėse, kuriomis potencialiai eis tramvajus, yra visiškai bereikšmis rodiklis - tramvajus juk ir turi eiti urbanizuotomis teritorijomis, kuriomis ir dabar važiuoja VT, o ne miškais, kur jokio VT šiandien nėra. Pirminis tramvajaus, kaip ir metro, tikslas ne kurti naujas jungtis, o pagerinti jau esamas.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 11:27.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Ne kartą aptarta, kad ši trasa nėra Eigulių-Pilies susisiekimui, o tarprajoniniam pajungimui si kitais rajonais bei traukos taškais, kaip KM, Stotis, KTU, Dainavos poliklinika, prekybos centrai, Urmas, kolegija, you name it.

    Nes taip galima sakyti, kad kanadiečiai irgi susigalvojo kvailą metro liniją tiesti, kai tarp galinių stočių pėstute 10 kart greičiau nueit
    Taip Pvz. Kovo 11 g. yra 12 VT maršrutų, dalyje Pramonės pr. - 13, o Baršausko g. - 7.
    Jeigu nekeltumėt pirmo pasitaikiusio internete paveikslėlio apie Toronto metro schemą, o bent kažkiek pažiūrėtumėt į žemėlapį, gal pamatytumėt, kad tarp jūsų minimų galinių linijos stotelių reikėtų pėdinti beveik 3 val.

    Parašė NuTipo Rodyti pranešimą

    O kad nemokės vairuoti, tai manau net galėtų savivaldybė pasidaryti sau pliusą, nors ir kaip žmonės dėl to lietų ašaras. Visi per ateinamus 3 metus nuo tramvajaus įvedimo, turi perlaikyti teoriją ir 1-3 vairavimus su instruktorium, jog išmoktų vairuoti su nauju VT. Savivaldybė gauna pinigų, atkrenta vairuotojų dalis - nes gal geriau rinksis gerą VT, nei važiuos ir bijos susidaužyti į tramvajų bei užkietėję mašinistai gauna "daugiau" vietos vairuoti savo BMW ar SUV, nes nebus tiek daug nesusipratusių vairuotojų.
    Suprantu, kad jums nuo pirmos dienos labai patinka rašyti daug komentarų, bet bent nerašykit tokių nesąmonių...
    Paskutinis taisė ernissss; 2025.01.30, 11:11.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Vienintelis noras - kad nebūtų vienas maršrutas. Ar vienas maršrutas ar trys - vistiek depo reikia su plovykla, direktoriaus, vairuotojų-mašinistų mokyklos, remonto bazės ir pan. Antra ir trečia linija labai neišbrangintų projekto nes būtų daug kas jau sukurta pirmajai linijai. T.y. link LEZ ir KUN, o trečia - kitas Neries krantas.
    Sutinku, kad norėtųsi daugiau linijų (jeigu ne vienu ypu, tai bent jau netrukus po pirmosios užbaigimo). Bet velniams į low costų oro uostą - kuris tokiu ir išliks, nes vos už 100 km yra kur kas didesnis Vilniaus oro uostas - reikia to tramvajaus? Iki LEZ - taip, galbūt ir būtų galima kažkada ateityje, bet iki Karmėlavos užtektų planuojamos Rail Baltica linijos (tarpmiesčiui ir stoties rajonui) ir dažnesnių didesnės talpos autobusų (miestui).
    Paskutinis taisė eigh; 2025.01.30, 10:48.

    Komentuoti:


  • NuTipo
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Pagal dabar nupieštą tramvajaus linijos schemą, iš Eigulių iki Pilies žiedo reikėtų važiuoti maždaug 35 min. Su troleibusu senamiestį/centrą dabar galima pasiekti per 20-25 min, o autobusu nuo Šiaurės pr. per 12-13 min. Beje, pėstute iš Eigulių ar Kalniečių iki centro galima nueiti per valandą ar valandą ir 15 minučių.
    P.S. pro Urmą, jeigu NuTipo nežinojo, ir dabar važiuoja gal 10 autobusų ir 4 troleibusai, tai galima ir po 6 bokalų su VT grįžt namo nes dabar tai taip porina apie Kauną, kuriame net susišnekėt neįmanoma , kad atrodo jog jame niekada net nebuvęs ir troleibuso nematęs
    Tai viena linija nieko gero neduos ir reikia gero tinklo sukurto, kad VT būtų geriausias pasirinkimas keliauti. Ir nueiti gali visur, kad ir iki Klaipėdos jei nori, bet nepasirinkimas.

    Ir tu pats savo žodžiais patvirtinai tipinį lietuvio mąstymą, kad "yra gerai kaip dabar yra", nes iki ten važiuoja daug autobusų ir tramvajų.

    Komentuoti:


  • NuTipo
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Beje visi pamiršo pagrindinį tramvajaus trūkumą - reikės keisti kelių eismo taisykles, vairuotojai nemokės važiuoti kartu su tramvajumi, padaugės avarijų, dėl jų išaugs kamščiai, nebepravažiuos gaistrinės ir greitoji pagalba.
    Dėl policijų, gaisrinių ir greitųjų, net nereikia jaudintis, o net džiaugtis, nes šios pagalbos mašinos galės naudotis bėgiais, kurie neužkišti mašinų ir galės daug greičiau pravažiuoti, negu lakstyti tarp visų SUV ir kamščių, kas lėtina pagalbos atvykimą į vietą.

    O kad nemokės vairuoti, tai manau net galėtų savivaldybė pasidaryti sau pliusą, nors ir kaip žmonės dėl to lietų ašaras. Visi per ateinamus 3 metus nuo tramvajaus įvedimo, turi perlaikyti teoriją ir 1-3 vairavimus su instruktorium, jog išmoktų vairuoti su nauju VT. Savivaldybė gauna pinigų, atkrenta vairuotojų dalis - nes gal geriau rinksis gerą VT, nei važiuos ir bijos susidaužyti į tramvajų bei užkietėję mašinistai gauna "daugiau" vietos vairuoti savo BMW ar SUV, nes nebus tiek daug nesusipratusių vairuotojų.

    Komentuoti:

Working...
X