Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Būtu gerai jei tramvajus bus statomas kiek įmanoma praktiškesnis, o ne tik kad pasirodyti, kad va, turim tramvajų. Kol kas ( kiek žinau ) iš studijos buvo viešinta tik galvojama maršutų schema, kuri vienužodžiu atrodo gan keistoka.
- 1 patinka
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąJei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Veiklus nėra geriau už neveiklų, bet produktyvus geriau už neproduktyvų.
Komentuoti:
-
Jei nuties Kaune (kuo aš nelabai tikiu) bus įrodymas, kad oligarchinis meras yra geriau nei neoligarchinis
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoje rimtai svarstoma apie tramvajų: Kaunas gali nušluostyti nosį Vilniui
„Stadler Polska“ gamykloje apsilankęs Lietuvos susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis aktyviai domėjosi ir lenkų gaminamais tramvajais. Ministras neatmetė galimybės, kad tokia transporto rūšis galėtų atsirasti ir Lietuvoje. Bet pirmiausia ne Vilniuje, o Kaune.
Jis gamintojų teiravosi, kiek yra sudėtinga sukurti tramvajaus sistemą mieste, kokios yra kitų miestų patirtys. Jei Lietuva ketintų imtis tokio projekto, „Stadler Polska“ atstovai rekomendavo idėjų semtis iš kito Lenkijos miesto Olštyno.
Paklaustas, ar Lietuvoje artimiausiu metu galima tikėtis naujos transporto rūšies, E. Sabutis patvirtino, kad tokia galimybė visai reali. Šią idėją Susisiekimo ministerija visai neseniai aptarė su Kauno valdžios atstovais, keletu Seimo narių.
„Kauno miestas aktyviai dirba su savo noru turėti tramvajų. Ne taip seniai Kauno meras su savo komanda buvo atvykęs į ministeriją, taip pat Kaune išrinkti vienmandatininkai Seimo nariai, ir mes tikrai nemažai laiko praleidome kalbėdami apie tramvajų.“
„Nors Kaunas tuo domisi, be europinio finansavimo sunku tą įsivaizduoti. Nesinori žongliruoti skaičiais, bet čia mes kalbėtume ne apie vieną šimtą milijonų eurų“, – aiškino susisiekimo ministras.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu reikia papildomų argumentų tramvajui Lietuvoje ir provinciški proteliai vis mėto savo siaurus epitetus apie kosminius kaštus, nepakankamą tankį, netinkamą reljefą, skraidančias mašinas arba "čia ne Amerika", parodykite jiems šį Europos žemėlapį, žymintį tramvajų sistemas bei pilkąją dėmę Lietuvos vietoje. Nustokime išradinėti dviračius ir pritaikykime, kas veikia nuostabiai kitur:
- 32 patinka
Komentuoti:
-
Modernūs tramvajai tokias įkalnes kaip Milikonių įvažiuoja be didelių problemų. Beto mano manymu vienas iš didesnių pliusių jei važiuotu pro ten, tai pagaliau duoti iniciatyva investicijom Vilijampolėje. Žiūrint į pirmąjį planuojamą maršrutą, atrodo kad jis būtu statomas ten kur nemažai vietos naujai statybai, didžioji dalis prie Šiaurės pr. tačiau ten nelabai patraukli vieta. Vilijampolė dabar praktiškai lušnynas, bet užtai yra didelis potencialas naujai statyba, vistiek patogi vieta, arti centras, Neries upė, mažiau triukšmo t.t
Bei Milikonių įkalnėj, manau būtu įmanoma padaryti 2 juostas krypčiai ( 1 iš jų VT ), tai mašinom neturėtu per daug trukdyti.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.26, 21:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei pavyktų paleisti tramvajų, kuris nesimaišo su automobiliais ir nestovi prie kiekvieno šviesaforo(taip manau ir planuojama Baltų pr), bus viskas gerai su keleivių srautais
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąVažiuojant iš Taubučių į Centrą Nemuno krantine gal ir logiškiau, bet žmonėms gyvenantiems į vakarus nuo Žemaitijos pl. net piko metu tikriausiai labiau apsimokėtu važiuoti dabartiniais autobusais, tad koks tikslas tiesti tramvajų. Bei pastačius tramvajų, tikriausiai jau retai važiuojantys autobusai ( ypač Šilainiuose ), važiuos dar rečiau ( jei pagrindinis Šilainių maršrutas kaip 40, važiuoja rečiau negu kas pusvalandį, tai nesinorėtu kad dar rečiau važiuotu ). Tiesiog manau, kad būtu geriausia tiesti tramvajų, ten kur daugiausiai žmonių jį gali pasiekti, ir juo naudosis.
Bet turbūt esminis dalykas, kodėl nesvarstomas nei vienas, nei kitas projektas, yra persikėlimo per Nerį problema. Iš planų matyti, kad Vilijampolės tiltu nenorima leisti tramvajaus, o dėl naujo tilto statybų reikia spręsti jau dabar, nes netrukus prasidės pėsčiųjų tilto statybos iš Piliamiesčio. Niekas nenori įsipareigoti, kai dar nėra nuspręsta dėl tramvajaus. Bet akivaizdu, kad preliminari trasa per Aklųjų ir silpnaregių sankryžą yra visiškai nelogiška.
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąNa jeigu jau kalbama yra apie išlaidų neribojimą ir daryti tik gerai, tai gal toks variantas būtų iš vis geriausias? Būtų pilnas žiedas
Paskutinis taisė acetonas; 2025.02.26, 16:20.
Komentuoti:
-
Važiuojant iš Taubučių į Centrą Nemuno krantine gal ir logiškiau, bet žmonėms gyvenantiems į vakarus nuo Žemaitijos pl. net piko metu tikriausiai labiau apsimokėtu važiuoti dabartiniais autobusais, tad koks tikslas tiesti tramvajų. Bei pastačius tramvajų, tikriausiai jau retai važiuojantys autobusai ( ypač Šilainiuose ), važiuos dar rečiau ( jei pagrindinis Šilainių maršrutas kaip 40, važiuoja rečiau negu kas pusvalandį, tai nesinorėtu kad dar rečiau važiuotu ). Tiesiog manau, kad būtu geriausia tiesti tramvajų, ten kur daugiausiai žmonių jį gali pasiekti, ir juo naudosis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vadovaujantis logika tiesti tramvajų ir taip plačiomis gatvėmis, logiškiausia trasa į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu. Tas maršrutas užkabina gerą gabalą Vilijampolės, Demokratų daugiabučius, daug aplink Taubučius ir Grušo mokyklą esančių daugiabučių, Šilainių polikliniką ir visą Baltų pr. kartu su naujais kotedžais.
Labai norint, ateityje galima nutiesti atšaką iki Jotvingių/Kuršių sankryžos arba net iki Vytėnų (Užnerio/Vytėnų sankryžos arba darbinio 35 maršruto žiedo) - taip maršrutas apgaubia Kuršių g. link esančius daugiabučius, Megos kompleksą ir netgi Vytėnų kotedžus.
Neaprėpta Vilijampolės dalis liktų aptarnaujama 5 troleibuso ir eilės Milikonių kalnu besileidžiančių autobusų maršrutų. Savanorių pr. linijos apskritai net nereikia, nes ten VT jau ir taip važiuoja greitai ir dažnai, nuo Kalniečių iki Laisvės al. 13 troleibusu viso labo 15 min. kelio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na jeigu jau kalbama yra apie išlaidų neribojimą ir daryti tik gerai, tai gal toks variantas būtų iš vis geriausias? Būtų pilnas žiedas
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąĮ Šilainius linija tokia greičiausiai dėl to, kad tai mažiausiai išteklių reikalaujantis linijos variantas? Beveik per visą Baltų pr. iki pat Neries krantinės eina žolės skiriamoji juosta, kurioje netrukdomai išsitektų. Varnių tiltas taip pat platus. Greičiausiai norėta kad būtų sujungta ir su Klinikomis, bei Savanorių pr. - žmonių darbai ir t.t.
Jūsų siūloma alternatyva irgi gera, bet turbūt labai tolimuose etapuose, nes pareikalautų daug daugiau išlaidų - vien Milikonių kalno reikalai daug darbų reikėtų ten, jei nenorime, kad stovėtų kamštyje kartu su mašinomis. Į siauresnę Baltijos g. kišti tramvajų irgi neprotinga, kai Baltų pr. yra toks platus ir idealiai tinkantis.
Dėl išlaidų, taip Milikonių atkarpa galimai kainuotu nemažai, bet kitur tai arba pakeiti pora vidurinių juostų kad jais važiuotu tramvajai ( ir galimai autobusai, pvz Bp. T. Wilczyńskiego – „Google“ žemėlapiai , manau, kad galima kaž ką panašaus daryti Baltijos g. bet manau maršrutas gali būti ir per Baltų pr. ), arba kaip panerių gatvėje kurioje būtu sutvarkoma važiavomi danga, šaligatviai ir įdėdami bėgiai ( Rautatienkatu – „Google“ žemėlapiai ) ( kelius remontuojame ne pirmą karta tai nemanau kad tai būtu didžiulis kosmosas. )
Be to, jei statoma tramvajų sistema, arba bet koks tokio lygio infrastruktūros projektas, geriau pastatyti taip, kad būtu daugiau naudos, negu pataupyti ant projekto iš kurio poto mažai naudos.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.26, 15:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Į Šilainius linija tokia greičiausiai dėl to, kad tai mažiausiai išteklių reikalaujantis linijos variantas? Beveik per visą Baltų pr. iki pat Neries krantinės eina žolės skiriamoji juosta, kurioje netrukdomai išsitektų. Varnių tiltas taip pat platus. Greičiausiai norėta kad būtų sujungta ir su Klinikomis, bei Savanorių pr. - žmonių darbai ir t.t.
Jūsų siūloma alternatyva irgi gera, bet turbūt labai tolimuose etapuose, nes pareikalautų daug daugiau išlaidų - vien Milikonių kalno reikalai daug darbų reikėtų ten, jei nenorime, kad stovėtų kamštyje kartu su mašinomis. Į siauresnę Baltijos g. kišti tramvajų irgi neprotinga, kai Baltų pr. yra toks platus ir idealiai tinkantis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPagal galimybių studijos analizes buvo nagrinėjami šie maršrutai:
Savivaldybė lygtais JAU ruošiasi statyti maršrutą C
Manau būtu žymiai geriau jei linija į Šilainius ( kuri tikriausiai bus 3 statomas maršrutos po A ir C marštutų, jei būtu statoma tramvajų sistema) eitu iš maždaug dabartinio planuojamo naujo savivaldybės pastato vietos ( vietoj Pilies žiedo ), per naują planuojama pesčiųjių tiltą ( suplanuoti tiltą biški platesnį nemanau, kad labai sudėtinga ), per Vilijampolę ir poto Šilainius. Vietos šiuose rajonuose visai nemažai, Panerių g. eismo nedaug tai galima būtu padaryti gatvę tik VT ( labiau skatinant naują statybą ), o Linkuvos g. truputi pakasius, vietos tai pat pakankamai. Lyginant su planuojamu maršrutu, keleivių būtu daug daugiau, pasiektu daugiau gyventojų, keičiant autobusus ir skatinant naują statybą Panemunėje, atsikratant dabartinių lušnynų ir galimai kainuojant mažiau.
Komentuoti:
-
Tačiau taip, tai labiau išimtis senamiesčiams dėl kainos. Šilainiams laido reiktų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąBe bėgių, tramvajui dar ir laido viršuje reikia... Panašiai kaip troleibusui, tik vieno
https://invisiblebordeaux.blogspot.c...power.html?m=1
Komentuoti:
-
Tramvajus ir jo suteikiamas greitis bei mobilumas vienintelis šansas Šilainiams netapt getu. Troleibusai tik prisidės pries slow death.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: