Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
    Akivaizdi problema, prasčiokai tūsosi be reikalo ir stabdo eismą. Reikia naikinti perėją ir įrengti tvoreles. Prie tvorelių prijungti elektros srovę. Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.
    Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Šitą problemą gerai spręstų grietojo viešojo transporto viadukas virš žiedo (kad ir koks jis būtų – BRT, tramvajus ar metro). Bet ne, perėją reik naikint. Tada jau tikrai kamščių nebus!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
    Daug kartų pro ten važiuoju, ir per patį piką, kai visas Konstitucijos pr. užsikišęs ir apačioje įvažiavimas ir pati GV gatvė. Bet būtent ties ta perėja nebūna jokio kamščio. Beto važiuojantys žiedu privalo sustoti ir duoti kelią įvažiuojantiems, jei patys negali toliau išvažiuoti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    bukvaliai skaitau kad Jūsų pasiūlymas nėra nei realus nei legalus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
    Ne į temą.
    Jis tepaprieštaravo teiginiui, kad už žiedo perėja mažiau daro kamščius nei prieš žiedą. Prieš žiedą kamštis tik toje eismo kryptyje. Už žiedo - kamštis gali susidaryti pačiame žiede ir tada jau gali stoti daugiau nei vieną į žiedą įvažiuojanti kryptis.

    Jo pasakymas nebuvo prieš pėsčiuosius, tik pasakė, kad už žiedo perėja nėra mažiau kamščių daranti nei prieš žiedą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
    Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.
    tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
    Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
    budulis su uniforma

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nebūtina pėsčiųjų uždrausti, užtenka pereiti prie paketinio trafiko valdymo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
    Suprantu, kad nejuokavo.
    Gal policijoje dirbi?

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu tankis yra 12 kartų mažesnis, tai ir gatvių juostų skaičius turėtu būt 12 kartų mažesnis.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    reik uždraust pėsčiuosius
    bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
    Suprantu, kad nejuokavo.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.
    reik uždraust pėsčiuosius

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą


    Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	461
Size:	367,8 kB
ID:	2183911
    kam čia ta varpinė jei žmogus turi iš darbo namo nuvažiuoti?

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?
    Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
    APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

    Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.

    Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	461
Size:	367,8 kB
ID:	2183911

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
    Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?
    Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?

    Komentuoti:

Working...
X