Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.
    Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.
    tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Tada dar tiksliau VMS, nes visi sprendimai priimami tarybos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.08, 08:07.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.
    Nesvajokime. Lygiai kaip ir tvarkarasčiai, taip ir sustojimų vietos dažniausiai įrengiamos kaip patogiau ir parasčiau VVT. Dauguma stotelių likę nuo sovietmečio, o miestas keičias ir kartais atrodo, kad kas antra stotelė yra wtf vietoje. Tai vidur laukų stotelė, tada prie namų kvartalo ar mokyklos sustojimo nėra.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.
    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.

    John įdėta vieta puikus pavyzdys. Maximos pusėje esančią stotelę atkelti prieš šviesoforą (bus arčiau parduotuvės ir tako į mokyklą). Kitoje pusėje irgi perkelti stotelę prieš pat šviesoforą.
    Perėjoje padaryti salelę, kad nevyktų autobusų aplenkimai. Voila

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.
    Dar svarbu paminėti, kad dažnai būna, kad vienoje atkarpoje kursuoja daugiau maršrutų. Tai su idealiu taktiniu tvarkaraščiu tuos išvykimus būtų galima padalinti tolygiai, jei du maršrutai važiuoja kas pusvalandį, tai stotelėje jie gali apsilankyti kas 15 min pakaitomis. (:00, :30 ir :15, :45). Jau geriau turėti mažiau maršrutų, bet daugiau transporto priemonių jose ir dažnesnius kursavimo laikus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Rašo, kad jie neturi jokių sutarčių.
    Klausiau štai ko:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-01-06 22-11-34.png Views:	79 Size:	79,1 kB ID:	2102110
    Rašo, kad SĮ "Susisiekimo paslaugas" pavedė komunikuoti su paspirtukų dalijimosi platformomis. Tai ir yra atsakymas, kodėl Judu.lt internetinėje svetainėje nurodomos platformos: Bolt paspirtukai, Cyclocity, Scoot 911. Tas komunikavimas kaip suprantu ir yra tarsi bendradarbiavimas.
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.01.07, 20:05.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nežinau kiek išsprendė, bet miestuose, kuriam gerai oragnizuojamas VT, nebijoma persėdimų priemiesčių maršrutuose, persėdama į talpesnį ir dažniau kursuojama trasportą artimiausiam didesniam transporto mazge

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.
    Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Čia dar neblogiausia, ten rugsėjo 1 ar kokia lapkričio 1 gal kaip nors, blogiausia, kad apie naujų prailigintų troleibusų pirkimą jau ko gero puse metų tyla.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kadangi jau 2024 metai tai būtų įdomu sudalyvauti totalizatoriuje, ar rugsėjo 1 dieną jau važinės nauji trūlai. Anot senos info:
    Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ir „Škoda Group“ atstovai pasirašė pirkimo laimėtojo sutartį ir pradeda naujų troleibusų gamyba. Iš viso čekai gamins 91 troleibusą su autonomine rida, pirmieji „Škoda 32Tr“ troleibusai Vilnių pasieks 2024 metų vasaros pabaigoje. Vieno troleibuso kaina – 574 990 eurų, o bendra sandorio vertė – 52,3 mln. eurų.
    Velnias slypi niuansuose - jei važinės pvz 2 tai galima bus sakyti kad jau važinėja nauji troleibusai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	nauji_mars.jpg Views:	1 Size:	907,9 kB ID:	2101803
    Dar vienas naujas maršrutas numatomas į Mačiuliškes. Tiksliau sakant, dabartinis maršrutas Nr.62 bus suskaidytas į du atskirus: Gureliai -Lazdynai ir Žemieji Paneriai - Mačiuliškės

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tai nežinoma apie planus naikinti kai kuriuos maršrutus?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    [/LIST]Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...
    Tai gi pirkimo dokumentuose pateikti tvarkaraščiai ir preliminarūs kursavimo kartai piko metu, tai visi perkami maršrutai (tiek esami, tiek nauji) piko metu kursuos 4-6 kartus, 4G - 10 kartų per valandą piko metu.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kodėl 89 nesusipratimas? Netgi labai eskursinis maršrutas, turistai atvykę traukiniu/autobusu už miesto VT kainą gali atlikti apžvalginę eskursiją kaip su kokiu citytour. Pats nekartą taip važinėjausi.
    Aš kalbu apie susisiekimą, o ne ekskursijas. Šiaip bet koks miesto VT, kuris važiuoja kas valandą, yra nesusipratimas.

    Komentuoti:

Working...
X