Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
500 eur negauna vairuotojai? Bet 3 klientai po 50 irgi nieko geri?
Studentai turi važinėti su mėnesiniu, o ne trukdyti vairuotoją.
Vargingesni dirbantys tikrai neperka tų po eur. O turi mėnesinis arba 20x30 min. Negi norite pasakyti, kad jie kartą mėnesį vyksta į darbą?
Pensininkai 80+ turi metinį bilietą. 65-80 jei aktyvūs, visur lankosi - mėnesinį bilietą.
Ne ta rinka yra "pas vairuotoją".
"Mašina servise pro kur čia į autobusą įlipti"; "stipriai pašventėme"; "atvykau pas daktarą į Santariškes".




Na, sutiksiu kad tas skirtumas nėra būtent 20 %, nors būtent taip teko skaityti vienoje čekų svetainėje. Tuo labiau, prieš dešimt metų pirko dabar esančius pusantrinius Solarius, sakė, kad su Škodos įranga troleibusai būtų apie 200tūkst. litų brangesni, na tai būtų maždaug 70tūkst. eurų. Čia ir gautusi apytiksliai 20 procentų. Ir troleibusai kainuotų ne 380 tūkstančius, o 310. Žinant, kad troleibusas yra ekologiškesnis (man kaip vilniečiui (arba kauniečiui)) daug geriau, jeigu tie teršalai atsirastų elektrinėje kur nors Švedijoje nei čia po mano nosimi) ir DAUG ilgaamžiškesnis (daug matot autobusų senesnių nei 1990? o tokių troleibusų virš pusšimčio. Autobusai tesiog tiek neatlaikytų), tai tas 40tūkst. skirtumas beveik nublanksta.
Comment