O kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Todėl, kad autobusai labai seni. Kas liūdniausia, kad ir nauji perkami ne elektriniai, o dyzeliniai. Sunku bus Teslą privilioti su tokiu pačių požiūriu į ekologišką transportą...Parašė John Rodyti pranešimąO kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.
Comment
-
Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtisParašė John Rodyti pranešimąO kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.
Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
Comment
-
paduota padidintas kuro kiekis kurio nesugeba sudeginti taip sugeba senas variklis dar dirbti, o padarius normalų kiekį kuro vargu ar taip važiuotų o vos krūtėtų. Varant tech tiesiog sumažinamas kuro kiekis ir tuo metu viskas atitinka normasParašė k0fis Rodyti pranešimą
Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis
Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
Comment
-
Tai kaip praeina TA? Juolab kad EURO normos jiems taikytos net griežtesnės nei lengviesiems dyzeliams (kuriuos TA kankina nesivaržydama).Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis
Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
Comment
-
T.y. važiuoja į remontą arba pila priedus bei pergazuoja trasoje ant aukštų apsukų?Parašė k0fis Rodyti pranešimąTaip pat kaip ir lengvosios
Comment
-
Kiek girdėjau, tai žibalo pila prieš TA lengviesiems garvežiams, lyg ir padeda, nes ne kartą jau girdėjęsParašė Sula Rodyti pranešimą
T.y. važiuoja į remontą arba pila priedus bei pergazuoja trasoje ant aukštų apsukų?

Kiti už 50 pinigų praeina.
Kaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?
Comment
-
Šiaip tai aš manau, kad viskas yra sutarta aukščiausiu lygiu. Berods autobusai pačiame parke ir tikrinami, čia forume daug insaiderių, galėtų pakomentuoti.Parašė k0fis Rodyti pranešimąKaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?
Comment
-
Įdomu, ar autobusus irgi taip pat drožia kaip ir lengvąsias? Man tai apsukų varė virš raudonos linijos, beveik iki 6000, kai paprastai važinėjant retai kada tenka pakelti virš 2500.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Kiek girdėjau, tai žibalo pila prieš TA lengviesiems garvežiams, lyg ir padeda, nes ne kartą jau girdėjęs
Kiti už 50 pinigų praeina.
Kaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?
Comment
-
Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis
Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
Comment
-
Teoriškai yra, juk teoriškai TA gali atimti ir gatvėje, bet dar nesu girdėjęs, kad būtų kam atėmę dėl dūmingumo, tik dėl langų ar padangų. Kad kokiam VT atimtų turbūt išvis iš fantastikos srities būtų, matyt ir eilinis darbuotojas bijotų tą padaryti, nes paskui greičiausiai susilauktų priekaištų iš "viršaus".Parašė John Rodyti pranešimą
Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?
Comment
-
Daromos išimtys proto ribose. Mirtinai nenusinuodysime. Blogai tik kad visi apsimeta - Poker face.Parašė John Rodyti pranešimą
Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?
Kuo tuomet važinėti? Rikšomis?
Šitie ISUZU irgi mes dūmelį kokiais 2025 m. po 500 tūkst km, bet tokių "naujų" niekas gi neišmes.
Comment
-
Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Teoriškai yra, juk teoriškai TA gali atimti ir gatvėje, bet dar nesu girdėjęs, kad būtų kam atėmę dėl dūmingumo, tik dėl langų ar padangų. Kad kokiam VT atimtų turbūt išvis iš fantastikos srities būtų, matyt ir eilinis darbuotojas bijotų tą padaryti, nes paskui greičiausiai susilauktų priekaištų iš "viršaus".
Comment
-
Tektų skambinti kaskart gatvėje pamačius autobusąParašė Creatium Rodyti pranešimą
Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.
- 3 patinka
Comment
-
Tada tektų po miestą važinėti tik troleibusais arba geriausiu atveju laukti autobusų po kelias valandas, jei iš tikrųjų patikrintų ir panaikintų TA.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.
Šiaip manau akivaizdu, kad ne policijos ar techninės apžiūros blogo darbo problema, kad gatvėmis važinėja supuvę autobusai.
Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.07, 13:54.
Comment
-
Todėl reikia vystyti troleibusus, o ne autobusus. Jei anksčiau mieste važinėjo apie 230 troleibusų, tai šiemet rudenį tik 188 darbo d. d. Autobusų buvo apie 230 irgi, o dabar apie 350. Aišku, išsiplėtė dalis važiuojančių į pakraščius, bet ir miesto centrinėje dalyje autobusai išstūmė dalį troleibusų.
Comment
-
Troleibusus irgi reikia pirkti naujus, nes 40 metų senumo Škodos ne tik morališkai pasenusios, bet apskritai vos bepavažiuoja...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl reikia vystyti troleibusus, o ne autobusus. Jei anksčiau mieste važinėjo apie 230 troleibusų, tai šiemet rudenį tik 188 darbo d. d. Autobusų buvo apie 230 irgi, o dabar apie 350. Aišku, išsiplėtė dalis važiuojančių į pakraščius, bet ir miesto centrinėje dalyje autobusai išstūmė dalį troleibusų.
Comment
Comment