Dizaino konkursas buvo skelbtas žymiai anksčiau, nei į Vilnių atvyko pirmieji Oslo MANai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Kur ir kada? Pristatymas turi būti toks, kad visi apie jį žinotų, o ne slaptas. Šimašiaus FB šiemet nei vieno įrašo apie tai. Ir FB nėra tas kanalas, kuriame oficialiai pateikiami tokie dalykai.Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Kad buvo berods pristatyta. Man atrodo ir meras fb buvo įmetęs.
Comment
-
Neatsimenu tiksliai kur, bet tikrai buvo raudonas autobusas su dizaino išklotinėmis įdėtas, dėl FB tai tikrai nesutinku, nes FB pranešimai neretai pasiekia jei ne didesnę, tai tą auditoriją kuri tinklapių neskaito, tad ir FB būtina oficialiai pranešti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kur ir kada? Pristatymas turi būti toks, kad visi apie jį žinotų, o ne slaptas. Šimašiaus FB šiemet nei vieno įrašo apie tai. Ir FB nėra tas kanalas, kuriame oficialiai pateikiami tokie dalykai.
Comment
-
Graudus sprendimas ta raudona. Norėjosi kokio derinio. Dabar lendvieji auto vis dažniau išleidžiami dviejų spalvų. Be to, galimas ir funkcinis atskyrimas. Stokholme, pavyzdžiui, raudona yra miesto vietiniai autobusai, o mėlyna greitieji.
Dabar mieste bus raudoni autobusai ir pusiau raudoni troleibusai. Visiškai nepatogu.
Comment
-
Jei niekas konkrečiai nežino, tai reiškia, kad komunikacija prasta. FB kaip papildomo kanalo neneigiu, tačiau blogiau tai, kad ir ten nieko nerandamaParašė k0fis Rodyti pranešimą
Neatsimenu tiksliai kur, bet tikrai buvo raudonas autobusas su dizaino išklotinėmis įdėtas, dėl FB tai tikrai nesutinku, nes FB pranešimai neretai pasiekia jei ne didesnę, tai tą auditoriją kuri tinklapių neskaito, tad ir FB būtina oficialiai pranešti.
Comment
-
Visi autobusai nebus. Kaip matyti, dauguma naujų autobusų bus balti ir tikrai netikiu, kas juos naujus, su garantija, ims perdažinėti. Nebent kai praeis garantinis laikotarpis. Tai viena. Antra, neaišku, kokios spalvos bus perkami 150 autobusų. Trečia, jei per tiek metų nebuvo sugebėta visų autobusų privesti prie vieno apipaviadlinimo, tai nemanau, kad ir dabar tai bus. Senesni išliks tokie, kokie yra, galbūt juos rimčiau remontuojant ir perdažys.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGraudus sprendimas ta raudona. Norėjosi kokio derinio. Dabar lendvieji auto vis dažniau išleidžiami dviejų spalvų. Be to, galimas ir funkcinis atskyrimas. Stokholme, pavyzdžiui, raudona yra miesto vietiniai autobusai, o mėlyna greitieji.
Dabar mieste bus raudoni autobusai ir pusiau raudoni troleibusai. Visiškai nepatogu.
Comment
-
Per kiek metų? Ir tai ne visi panaudoti autobusai buvo perdažomi. Karosos jau buvo su tokia spalva iš gamyklos, išskyrus vieną nedidelę partiją ir dar keletą kitų. Nors egzistavo kaip ir standartas, kad nauji autobusai sidabriniai, o panaudoti mėlynai geltoni, jau gal kokius 10 metų ar daugiau to nesilaikoma ir visi perkami panaudoti paliekami senų spalvų. Išimtį sudaro tik midibusai Neoplanai, kurie buvo sidabriniai. Nors iš kitos pusės, pavyzdžiui, Noge Sprinter iš Liepojos sidabrinės spalvos iš tikrųjų atrodytų nekaip. Tuo labiau mėlynai geltoni...
Comment
-
Sakyčiau Neoplanai midibusai vieninteliai, kurie yra perdažyti į pilką spalvą.Parašė Al1 Rodyti pranešimą<...> Išimtį sudaro tik midibusai Neoplanai, kurie buvo sidabriniai. <...>
Comment
-
Įdomu ar su naujais autobusais keisis ir jų priežiūra ir serviso kokybė? Dabar daugelis vairuotojų iš autobuso padaro kažkokią parodiją: visaip savavališkai "modifikuoja" savo kabiną, priklijuoja lipnios juostos, neveikia AC, išorėje maskatuojasi visokios atidarytos durelės ir šiaip skardos. Na žodžiu bendras vaizdas kaip iš kokio Mogadišo ar Ndžamenos VT. Nors Ndžamenoje šiuo metu turbūt važinėja daugiau tvarkingų autobusų, negu Vilniuje. Įdomu, kas per kosmonautai šiuo metu valdo Vilniaus VT, nes labai jau daug akivaizdžių red flag'ų, kad ten viskas valdoma blogai.
Comment
-
Geltonai mėlynos (dažymas ir spalvų derinys buvo itin prastas) senienos bagia savo gyvenimą ir, įsigijus naujus autobusus, jų išvis neliks. Logiška būtų naujų autobusų (tų 150) dažymą derinti prie 2003-2014 naujai įsigytų panašaus skaičiaus (Mercedes, Volvo, Soliaris, Costrosua) autobusų dizaino (pilkų tonų). Taip nudažyti autobusai atrodo "solidžiai" , nors man asmeniškai nepatinka - manau, viešojo transporo dažymas turi būti ryškus, išsiskiriantis, kas pavyko Kaune ir Klaipėdoje. O kad kitų vežėjų autobusų dažymas bus skirtingas, tik įdomiau.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa geltona mėlyna buvo pasiekta labai plačiai. Kokia 80 proc.
Comment
-
Kas valdo miestą, tas valdo ir VT. Visi klausimai valdžiai.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu ar su naujais autobusais keisis ir jų priežiūra ir serviso kokybė? Dabar daugelis vairuotojų iš autobuso padaro kažkokią parodiją: visaip savavališkai "modifikuoja" savo kabiną, priklijuoja lipnios juostos, neveikia AC, išorėje maskatuojasi visokios atidarytos durelės ir šiaip skardos. Na žodžiu bendras vaizdas kaip iš kokio Mogadišo ar Ndžamenos VT. Nors Ndžamenoje šiuo metu turbūt važinėja daugiau tvarkingų autobusų, negu Vilniuje. Įdomu, kas per kosmonautai šiuo metu valdo Vilniaus VT, nes labai jau daug akivaizdžių red flag'ų, kad ten viskas valdoma blogai.
Comment
-
Privatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.Paskutinis taisė Mettal; 2017.09.07, 09:54.
- 4 patinka
Comment
-
a) visiškai izoliuoja kabiną nes nenori kad i saloną išeitų iš vairuotojo kabinos šiluma.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrivatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.
b) neatidaro kad nebūtų skersvėjo vairuotojui, nes kabinoje šilta o iš lauko atidarius duris pučia šaltas vėjas (iškart po tokių kelių dienų susirgęs būsi)
c) jei vieną kartą atidaro kitą kartą ne tai čia jau vairuotojas kaltas, bet yra toks dalykas kad aplamai nėra pas vairuotoją durų atidarymo knopkės o turi patys keleiviai pasispausti prie durų esančią knopkę kad durys atsidarytų.
d) taip yra tokių autobusų pvz Kauno Vanhool kad salono vėdinimą ar šildymą vairuotojas nereguliuoja (jei viskas tinkamai veikia) vasaros metu nepriklausomai nuo oro temperatūros veikia kondicionierius ar lauke 10 ar 30 šilumos pilnas galingumas, o atėjus žiemos sezonui nuo spalio mėnesio bus įjungtas šildymas nepriklausomai ar lauke bus šilta ar ne.
e) čia manu kalbama apie ne Solaris Castrosua ar pan autobusus. O apie senesnius kuriuose naudojama originali švieslentė kuri valdoma ne su kompu kuriuos montuoja autobusų parkas.
Tokiu atveju įmanomas tik vienas maršruto įvedimo būdas todėl imama lentelė su kryptimi.
Comment
-
Taiklios pastabos. Dešimtmetį tos pačios (kamerų tik gal nebuvo).Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrivatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.
Comment
-
Vilniuje pagrindine į visus VVT autobusus, kuriose yra švieslentės yra įvedama taip:Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
a) visiškai izoliuoja kabiną nes nenori kad i saloną išeitų iš vairuotojo kabinos šiluma.
b) neatidaro kad nebūtų skersvėjo vairuotojui, nes kabinoje šilta o iš lauko atidarius duris pučia šaltas vėjas (iškart po tokių kelių dienų susirgęs būsi)
c) jei vieną kartą atidaro kitą kartą ne tai čia jau vairuotojas kaltas, bet yra toks dalykas kad aplamai nėra pas vairuotoją durų atidarymo knopkės o turi patys keleiviai pasispausti prie durų esančią knopkę kad durys atsidarytų.
d) taip yra tokių autobusų pvz Kauno Vanhool kad salono vėdinimą ar šildymą vairuotojas nereguliuoja (jei viskas tinkamai veikia) vasaros metu nepriklausomai nuo oro temperatūros veikia kondicionierius ar lauke 10 ar 30 šilumos pilnas galingumas, o atėjus žiemos sezonui nuo spalio mėnesio bus įjungtas šildymas nepriklausomai ar lauke bus šilta ar ne.
e) čia manu kalbama apie ne Solaris Castrosua ar pan autobusus. O apie senesnius kuriuose naudojama originali švieslentė kuri valdoma ne su kompu kuriuos montuoja autobusų parkas.
Tokiu atveju įmanomas tik vienas maršruto įvedimo būdas todėl imama lentelė su kryptimi.
Priekinėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai ir 55 Santariškės
Šoninėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai – Laisvės pr. – Fabijoniškės – Santariškės ir 55 Santariškės – Fabijoniškės – Laisvės pr. – Lazdynai
Galinėje švieslentėje taip: 55
Taip yra suvesti visi Vilniaus miesto maršrutai į autobusų ir troleibusų švieslentes.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kaune dalyje autobusų tik suvedus maršrutą nuvažiavus į vieną ar kitą galinę stotelę automatiškai pasikeičia kryptis, kitose būtų vienintelis įvedimas pvz. 55 Lazdynai - Santriškės o atvirkščiai pakeist neįmanoma, o dar dalyje autobusų aplamai nėra švieslenčiųParašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Vilniuje pagrindine į visus VVT autobusus, kuriose yra švieslentės yra įvedama taip:
Priekinėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai ir 55 Santariškės
Šoninėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai – Laisvės pr. – Fabijoniškės – Santariškės ir 55 Santariškės – Fabijoniškės – Laisvės pr. – Lazdynai
Galinėje švieslentėje taip: 55
Taip yra suvesti visi Vilniaus miesto maršrutai į autobusų ir troleibusų švieslentes.
Comment
-
Jei keičiasi automatiškai galinėje stotelėje, tai matyt valdymo sistema protingesnė.
Kas dėl kabinų, tai jos mūsų gamtinėmis sąlygomis turėtų būti uždaros. Varšuvoje, kiek pamenu, irgi uždaros ar beveik uždaros, jei tai midibusai, kurių nėra daug. Bet ten perkami tik nauji autobusai, todėl iš karto gamykloje užsakoma norima komplektacija. Be to yra tam tikra nuostata, kad kabina turi būti uždara ir jos laikomasi. Lietuvoje gi perkami naudoti autobusai su įvairiomis kabinomis, dažniausiai atviromis. Naujų autobusų pirkimo atveju irgi matyt nėra jokių reikalavimų kabinai. Nors pirmos partijos Volvo autobusų, pirktų 2004 m., kabinos buvo atviros, vėlesnių jau labiau uždaros.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 11:27.
Comment
Comment