Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dizaino konkursas buvo skelbtas žymiai anksčiau, nei į Vilnių atvyko pirmieji Oslo MANai
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Tik Castrosua, kurį laiką nebus dažomos raudonai, dėl kažkokių garantinių įsipareigojimų. Ar spjaus į tai ir viską nudažys?
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė k0fis Rodyti pranešimą

        Kad buvo berods pristatyta. Man atrodo ir meras fb buvo įmetęs.
        Kur ir kada? Pristatymas turi būti toks, kad visi apie jį žinotų, o ne slaptas. Šimašiaus FB šiemet nei vieno įrašo apie tai. Ir FB nėra tas kanalas, kuriame oficialiai pateikiami tokie dalykai.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Kur ir kada? Pristatymas turi būti toks, kad visi apie jį žinotų, o ne slaptas. Šimašiaus FB šiemet nei vieno įrašo apie tai. Ir FB nėra tas kanalas, kuriame oficialiai pateikiami tokie dalykai.
          Neatsimenu tiksliai kur, bet tikrai buvo raudonas autobusas su dizaino išklotinėmis įdėtas, dėl FB tai tikrai nesutinku, nes FB pranešimai neretai pasiekia jei ne didesnę, tai tą auditoriją kuri tinklapių neskaito, tad ir FB būtina oficialiai pranešti.

          Comment


            Graudus sprendimas ta raudona. Norėjosi kokio derinio. Dabar lendvieji auto vis dažniau išleidžiami dviejų spalvų. Be to, galimas ir funkcinis atskyrimas. Stokholme, pavyzdžiui, raudona yra miesto vietiniai autobusai, o mėlyna greitieji.

            Dabar mieste bus raudoni autobusai ir pusiau raudoni troleibusai. Visiškai nepatogu.

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą

              Neatsimenu tiksliai kur, bet tikrai buvo raudonas autobusas su dizaino išklotinėmis įdėtas, dėl FB tai tikrai nesutinku, nes FB pranešimai neretai pasiekia jei ne didesnę, tai tą auditoriją kuri tinklapių neskaito, tad ir FB būtina oficialiai pranešti.
              Jei niekas konkrečiai nežino, tai reiškia, kad komunikacija prasta. FB kaip papildomo kanalo neneigiu, tačiau blogiau tai, kad ir ten nieko nerandama

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Graudus sprendimas ta raudona. Norėjosi kokio derinio. Dabar lendvieji auto vis dažniau išleidžiami dviejų spalvų. Be to, galimas ir funkcinis atskyrimas. Stokholme, pavyzdžiui, raudona yra miesto vietiniai autobusai, o mėlyna greitieji.

                Dabar mieste bus raudoni autobusai ir pusiau raudoni troleibusai. Visiškai nepatogu.
                Visi autobusai nebus. Kaip matyti, dauguma naujų autobusų bus balti ir tikrai netikiu, kas juos naujus, su garantija, ims perdažinėti. Nebent kai praeis garantinis laikotarpis. Tai viena. Antra, neaišku, kokios spalvos bus perkami 150 autobusų. Trečia, jei per tiek metų nebuvo sugebėta visų autobusų privesti prie vieno apipaviadlinimo, tai nemanau, kad ir dabar tai bus. Senesni išliks tokie, kokie yra, galbūt juos rimčiau remontuojant ir perdažys.

                Comment


                  Tie 150 pagal konkurso sąlygas turėjo būti pilki, bet galbūt pakeitė.

                  Comment


                    Na geltona mėlyna buvo pasiekta labai plačiai. Kokia 80 proc.

                    Comment


                      Per kiek metų? Ir tai ne visi panaudoti autobusai buvo perdažomi. Karosos jau buvo su tokia spalva iš gamyklos, išskyrus vieną nedidelę partiją ir dar keletą kitų. Nors egzistavo kaip ir standartas, kad nauji autobusai sidabriniai, o panaudoti mėlynai geltoni, jau gal kokius 10 metų ar daugiau to nesilaikoma ir visi perkami panaudoti paliekami senų spalvų. Išimtį sudaro tik midibusai Neoplanai, kurie buvo sidabriniai. Nors iš kitos pusės, pavyzdžiui, Noge Sprinter iš Liepojos sidabrinės spalvos iš tikrųjų atrodytų nekaip. Tuo labiau mėlynai geltoni...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        <...> Išimtį sudaro tik midibusai Neoplanai, kurie buvo sidabriniai. <...>
                        Sakyčiau Neoplanai midibusai vieninteliai, kurie yra perdažyti į pilką spalvą.

                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Įdomu ar su naujais autobusais keisis ir jų priežiūra ir serviso kokybė? Dabar daugelis vairuotojų iš autobuso padaro kažkokią parodiją: visaip savavališkai "modifikuoja" savo kabiną, priklijuoja lipnios juostos, neveikia AC, išorėje maskatuojasi visokios atidarytos durelės ir šiaip skardos. Na žodžiu bendras vaizdas kaip iš kokio Mogadišo ar Ndžamenos VT. Nors Ndžamenoje šiuo metu turbūt važinėja daugiau tvarkingų autobusų, negu Vilniuje. Įdomu, kas per kosmonautai šiuo metu valdo Vilniaus VT, nes labai jau daug akivaizdžių red flag'ų, kad ten viskas valdoma blogai.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Na geltona mėlyna buvo pasiekta labai plačiai. Kokia 80 proc.
                            Geltonai mėlynos (dažymas ir spalvų derinys buvo itin prastas) senienos bagia savo gyvenimą ir, įsigijus naujus autobusus, jų išvis neliks. Logiška būtų naujų autobusų (tų 150) dažymą derinti prie 2003-2014 naujai įsigytų panašaus skaičiaus (Mercedes, Volvo, Soliaris, Costrosua) autobusų dizaino (pilkų tonų). Taip nudažyti autobusai atrodo "solidžiai" , nors man asmeniškai nepatinka - manau, viešojo transporo dažymas turi būti ryškus, išsiskiriantis, kas pavyko Kaune ir Klaipėdoje. O kad kitų vežėjų autobusų dažymas bus skirtingas, tik įdomiau.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Įdomu ar su naujais autobusais keisis ir jų priežiūra ir serviso kokybė? Dabar daugelis vairuotojų iš autobuso padaro kažkokią parodiją: visaip savavališkai "modifikuoja" savo kabiną, priklijuoja lipnios juostos, neveikia AC, išorėje maskatuojasi visokios atidarytos durelės ir šiaip skardos. Na žodžiu bendras vaizdas kaip iš kokio Mogadišo ar Ndžamenos VT. Nors Ndžamenoje šiuo metu turbūt važinėja daugiau tvarkingų autobusų, negu Vilniuje. Įdomu, kas per kosmonautai šiuo metu valdo Vilniaus VT, nes labai jau daug akivaizdžių red flag'ų, kad ten viskas valdoma blogai.
                              Kas valdo miestą, tas valdo ir VT. Visi klausimai valdžiai.

                              Comment


                                Privatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
                                a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
                                b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
                                c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
                                d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
                                e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2017.09.07, 09:54.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Privatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
                                  a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
                                  b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
                                  c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
                                  d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
                                  e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.
                                  a) visiškai izoliuoja kabiną nes nenori kad i saloną išeitų iš vairuotojo kabinos šiluma.
                                  b) neatidaro kad nebūtų skersvėjo vairuotojui, nes kabinoje šilta o iš lauko atidarius duris pučia šaltas vėjas (iškart po tokių kelių dienų susirgęs būsi)
                                  c) jei vieną kartą atidaro kitą kartą ne tai čia jau vairuotojas kaltas, bet yra toks dalykas kad aplamai nėra pas vairuotoją durų atidarymo knopkės o turi patys keleiviai pasispausti prie durų esančią knopkę kad durys atsidarytų.
                                  d) taip yra tokių autobusų pvz Kauno Vanhool kad salono vėdinimą ar šildymą vairuotojas nereguliuoja (jei viskas tinkamai veikia) vasaros metu nepriklausomai nuo oro temperatūros veikia kondicionierius ar lauke 10 ar 30 šilumos pilnas galingumas, o atėjus žiemos sezonui nuo spalio mėnesio bus įjungtas šildymas nepriklausomai ar lauke bus šilta ar ne.
                                  e) čia manu kalbama apie ne Solaris Castrosua ar pan autobusus. O apie senesnius kuriuose naudojama originali švieslentė kuri valdoma ne su kompu kuriuos montuoja autobusų parkas.
                                  Tokiu atveju įmanomas tik vienas maršruto įvedimo būdas todėl imama lentelė su kryptimi.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Privatus vežėjas "tiuningo" neleis, o štai VVT... Yra daug vairuotojų su sovietiniu mastymu:
                                    a) Būtina visiškai izoliuota kabina su atskira durų varčia.
                                    b) Priekinės durys neatidaromos; blogiausiu atveju 1 varčia ir tik įlipimui. Ypatingai Solaris troleibusuose.
                                    c) Jeigu autobusas 4 durų (ilgas), tai galinės 4-os neatidaromos, nes "nematau ar išlipa". Tuose pačiuose raudonuose MAN Lion's city kai kurie neatidaro 4-ų durų, nors jiems net nereikia žiūrėti į veidrodžius: priekabos durys turi puikias kameras.
                                    d) Kondicionierius nejungiamas, nes sumažėja autobuso galingumas ir "peršalsiu". Kitas VVT kraštutinumas - Oslo Man Lion's city - ten kondicionierius veikia visada ir jo niekaip neišjungsi. Keleiviai šąla ir skundžiasi, bet vairuotojas nieko negali padaryti.
                                    e) nemokama naudotis švieslentėmis: imamos lentelės arba maršrutas nustatomas vieną kartą ir kryptis visą pamainą nėra perjunginėjama.
                                    Taiklios pastabos. Dešimtmetį tos pačios (kamerų tik gal nebuvo).

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      a) visiškai izoliuoja kabiną nes nenori kad i saloną išeitų iš vairuotojo kabinos šiluma.
                                      b) neatidaro kad nebūtų skersvėjo vairuotojui, nes kabinoje šilta o iš lauko atidarius duris pučia šaltas vėjas (iškart po tokių kelių dienų susirgęs būsi)
                                      c) jei vieną kartą atidaro kitą kartą ne tai čia jau vairuotojas kaltas, bet yra toks dalykas kad aplamai nėra pas vairuotoją durų atidarymo knopkės o turi patys keleiviai pasispausti prie durų esančią knopkę kad durys atsidarytų.
                                      d) taip yra tokių autobusų pvz Kauno Vanhool kad salono vėdinimą ar šildymą vairuotojas nereguliuoja (jei viskas tinkamai veikia) vasaros metu nepriklausomai nuo oro temperatūros veikia kondicionierius ar lauke 10 ar 30 šilumos pilnas galingumas, o atėjus žiemos sezonui nuo spalio mėnesio bus įjungtas šildymas nepriklausomai ar lauke bus šilta ar ne.
                                      e) čia manu kalbama apie ne Solaris Castrosua ar pan autobusus. O apie senesnius kuriuose naudojama originali švieslentė kuri valdoma ne su kompu kuriuos montuoja autobusų parkas.
                                      Tokiu atveju įmanomas tik vienas maršruto įvedimo būdas todėl imama lentelė su kryptimi.
                                      Vilniuje pagrindine į visus VVT autobusus, kuriose yra švieslentės yra įvedama taip:
                                      Priekinėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai ir 55 Santariškės
                                      Šoninėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai – Laisvės pr. – Fabijoniškės – Santariškės ir 55 Santariškės – Fabijoniškės – Laisvės pr. – Lazdynai
                                      Galinėje švieslentėje taip: 55

                                      Taip yra suvesti visi Vilniaus miesto maršrutai į autobusų ir troleibusų švieslentes.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                        Vilniuje pagrindine į visus VVT autobusus, kuriose yra švieslentės yra įvedama taip:
                                        Priekinėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai ir 55 Santariškės
                                        Šoninėje švieslentėje taip: 55 Lazdynai – Laisvės pr. – Fabijoniškės – Santariškės ir 55 Santariškės – Fabijoniškės – Laisvės pr. – Lazdynai
                                        Galinėje švieslentėje taip: 55

                                        Taip yra suvesti visi Vilniaus miesto maršrutai į autobusų ir troleibusų švieslentes.
                                        Kaune dalyje autobusų tik suvedus maršrutą nuvažiavus į vieną ar kitą galinę stotelę automatiškai pasikeičia kryptis, kitose būtų vienintelis įvedimas pvz. 55 Lazdynai - Santriškės o atvirkščiai pakeist neįmanoma, o dar dalyje autobusų aplamai nėra švieslenčių

                                        Comment


                                          Jei keičiasi automatiškai galinėje stotelėje, tai matyt valdymo sistema protingesnė.
                                          Kas dėl kabinų, tai jos mūsų gamtinėmis sąlygomis turėtų būti uždaros. Varšuvoje, kiek pamenu, irgi uždaros ar beveik uždaros, jei tai midibusai, kurių nėra daug. Bet ten perkami tik nauji autobusai, todėl iš karto gamykloje užsakoma norima komplektacija. Be to yra tam tikra nuostata, kad kabina turi būti uždara ir jos laikomasi. Lietuvoje gi perkami naudoti autobusai su įvairiomis kabinomis, dažniausiai atviromis. Naujų autobusų pirkimo atveju irgi matyt nėra jokių reikalavimų kabinai. Nors pirmos partijos Volvo autobusų, pirktų 2004 m., kabinos buvo atviros, vėlesnių jau labiau uždaros.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.09.07, 11:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X