Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.
      Todėl, kad autobusai labai seni. Kas liūdniausia, kad ir nauji perkami ne elektriniai, o dyzeliniai. Sunku bus Teslą privilioti su tokiu pačių požiūriu į ekologišką transportą...
      Flickr

      Comment


        Elektriniai autobusai niekur masiškai neperkami, nes tai brangu ir nepatikima. Parkų būklė tokia, kad bet koks naujas autobusas yra geriau. Tiesiog perkama, kas pigiau.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O kodėl Vilniaus autobusai išmetinėja juodus dūmus paskui save? Dyzeliai aišku naudojami daug kur, bet tiek juodų dūmų, kaip Vilniuje, neteko matyti dar niekur. Ar nėra kažkokių teršimo normų? Ar nevykdoma autobusų TA? Nes vaizdas kaip Bangladeše.
          Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.

          Comment


            Parašė k0fis Rodyti pranešimą

            Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
            paduota padidintas kuro kiekis kurio nesugeba sudeginti taip sugeba senas variklis dar dirbti, o padarius normalų kiekį kuro vargu ar taip važiuotų o vos krūtėtų. Varant tech tiesiog sumažinamas kuro kiekis ir tuo metu viskas atitinka normas

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą

              Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
              Tai kaip praeina TA? Juolab kad EURO normos jiems taikytos net griežtesnės nei lengviesiems dyzeliams (kuriuos TA kankina nesivaržydama).

              Comment


                Taip pat kaip ir lengvosios

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Taip pat kaip ir lengvosios
                  T.y. važiuoja į remontą arba pila priedus bei pergazuoja trasoje ant aukštų apsukų?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    T.y. važiuoja į remontą arba pila priedus bei pergazuoja trasoje ant aukštų apsukų?
                    Kiek girdėjau, tai žibalo pila prieš TA lengviesiems garvežiams, lyg ir padeda, nes ne kartą jau girdėjęs
                    Kiti už 50 pinigų praeina.
                    Kaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?

                    Comment


                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                      Kaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?
                      Šiaip tai aš manau, kad viskas yra sutarta aukščiausiu lygiu. Berods autobusai pačiame parke ir tikrinami, čia forume daug insaiderių, galėtų pakomentuoti.

                      Comment


                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                        Kiek girdėjau, tai žibalo pila prieš TA lengviesiems garvežiams, lyg ir padeda, nes ne kartą jau girdėjęs
                        Kiti už 50 pinigų praeina.
                        Kaip dėl VT nežinau, bet akivaizdu, kad tie laužai kažkaip stebuklingai praeina, gal atlaidžiau žiūri?
                        Įdomu, ar autobusus irgi taip pat drožia kaip ir lengvąsias? Man tai apsukų varė virš raudonos linijos, beveik iki 6000, kai paprastai važinėjant retai kada tenka pakelti virš 2500.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                          Lygiai dėl tos pačios priežasties, dėl ko meta ir visi seni dyzeliniai triperiai. Pašalintos visos taršos sistemos, katalizatoriai, dpfai (jei tokie yra), varikliai jau greičiausiai seniai savo resursus viršiję. Dar jei juos remontuoja taip pat kaip autobusų vidų, nėra ko ir stebėtis Bet šiaip gėda betkokia, niekur tokių garvežių nesu matęs, o čia dar ir pro centrą tokie pravažiuoja.
                          Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?
                            Teoriškai yra, juk teoriškai TA gali atimti ir gatvėje, bet dar nesu girdėjęs, kad būtų kam atėmę dėl dūmingumo, tik dėl langų ar padangų. Kad kokiam VT atimtų turbūt išvis iš fantastikos srities būtų, matyt ir eilinis darbuotojas bijotų tą padaryti, nes paskui greičiausiai susilauktų priekaištų iš "viršaus".

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Bet nejaugi nėra jokių normų ar reguliacijų? UK ar bet kur kitur ES toks autousas būtų traktuojamas kaip sugedęs ir keliantis pavojų ir tiesiog nutemptas su vilkikų į dirbtuves arba metalo laužą dėl saugumo/taršos reikalavimų neatitikimo. Negi pas mus tai negalioja?
                              Daromos išimtys proto ribose. Mirtinai nenusinuodysime. Blogai tik kad visi apsimeta - Poker face.
                              Kuo tuomet važinėti? Rikšomis?
                              Šitie ISUZU irgi mes dūmelį kokiais 2025 m. po 500 tūkst km, bet tokių "naujų" niekas gi neišmes.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                                Teoriškai yra, juk teoriškai TA gali atimti ir gatvėje, bet dar nesu girdėjęs, kad būtų kam atėmę dėl dūmingumo, tik dėl langų ar padangų. Kad kokiam VT atimtų turbūt išvis iš fantastikos srities būtų, matyt ir eilinis darbuotojas bijotų tą padaryti, nes paskui greičiausiai susilauktų priekaištų iš "viršaus".
                                Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.
                                  Tektų skambinti kaskart gatvėje pamačius autobusą

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Galima bandyt kada pamačius tokį autobusą skambint į policiją.
                                    Tada tektų po miestą važinėti tik troleibusais arba geriausiu atveju laukti autobusų po kelias valandas, jei iš tikrųjų patikrintų ir panaikintų TA.
                                    Šiaip manau akivaizdu, kad ne policijos ar techninės apžiūros blogo darbo problema, kad gatvėmis važinėja supuvę autobusai.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.07, 12:54.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Todėl reikia vystyti troleibusus, o ne autobusus. Jei anksčiau mieste važinėjo apie 230 troleibusų, tai šiemet rudenį tik 188 darbo d. d. Autobusų buvo apie 230 irgi, o dabar apie 350. Aišku, išsiplėtė dalis važiuojančių į pakraščius, bet ir miesto centrinėje dalyje autobusai išstūmė dalį troleibusų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Todėl reikia vystyti troleibusus, o ne autobusus. Jei anksčiau mieste važinėjo apie 230 troleibusų, tai šiemet rudenį tik 188 darbo d. d. Autobusų buvo apie 230 irgi, o dabar apie 350. Aišku, išsiplėtė dalis važiuojančių į pakraščius, bet ir miesto centrinėje dalyje autobusai išstūmė dalį troleibusų.
                                        Troleibusus irgi reikia pirkti naujus, nes 40 metų senumo Škodos ne tik morališkai pasenusios, bet apskritai vos bepavažiuoja...
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Reikia, bet gi neperka. Ne 40 metų, nereikia sekti pasakų. Apie 30-33 metų seniausioms Škodoms. Su tokia valžia kaip pas mus tai ir autobusai tokio senumo būtų, tik kad jie fiziškai tiek metų neatlaiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X