Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.
    Kaip tik reikėtų stebėtis tokiu pratęsimu, nes ten nepravažiuos niekas, kas yra didesnis už mikrobą.

    Beje, kaip ten su Europos parko stotele?
    Oficialiuose tvarkaraščiuose ji yra, bet fiziškai jos ten nėra.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Turint omeny, kad 146 maršrutu gali važiuoti moksleivių, gyvenančių toliau už Skirgiškių, maršrutą derėjo palikti bent jau iki Balsių (jeigu jau taip nenorima važiuoti į miestą)
      Be to, taip būtų galima persėsti į daugiau maršrutų, o ne vienintelį 66.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Turint omeny, kad 146 maršrutu gali važiuoti moksleivių, gyvenančių toliau už Skirgiškių, maršrutą derėjo palikti bent jau iki Balsių (jeigu jau taip nenorima važiuoti į miestą)
        Be to, taip būtų galima persėsti į daugiau maršrutų, o ne vienintelį 66.
        Apie persėdimus negali būti nė kalbos su tokiais grafikais. 146 išvyksta ~15-20 min. prieš 66 atvykimą arba atvyksta mažiausiai 20-25 min. anksčiau prieš 66 išvykimą.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Nesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.

          Beje, kaip ten su Europos parko stotele? Dabartiniame 146-ame maršrute jinai yra Europos parko gatvėje (per Trafi žemėlapį prie tvarkaraščio puikiai matosi), miesto 66-ame maršrute tos stotelės nėra. Kaip čia bus? Ta stotelė gatvėje bus naikinama, ar po kurio laiko stos ir miesto autobusas ten, ar bus užsukimas prie Europos parko vartų?
          Realybėje Europos parko stotelė-žiedas yra prie Europos parko. O pagrindinėje gatvėje šios stotelės nėra. 66 į Europos parko st., užvažiuos kai bus sutvarkytas žiedas tai yra išasfaltuos. Kol kas važiuos tiesiai į Skirgiškes.

          Parašė digital Rodyti pranešimą
          O ten yra žiedas ar apsisukimo vieta?
          Autobusų apsisukimo stotelė-žiedas.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Turint omeny, kad 146 maršrutu gali važiuoti moksleivių, gyvenančių toliau už Skirgiškių, maršrutą derėjo palikti bent jau iki Balsių (jeigu jau taip nenorima važiuoti į miestą)
          Be to, taip būtų galima persėsti į daugiau maršrutų, o ne vienintelį 66.
          Gal čia tik vasaros sezonui taip padaryta.

          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kaip tik reikėtų stebėtis tokiu pratęsimu, nes ten nepravažiuos niekas, kas yra didesnis už mikrobą.
          Oficialiuose tvarkaraščiuose ji yra, bet fiziškai jos ten nėra.
          Pagrindine Skirgiškių gatve laisvai pravažiuotų normalus autobusas.

          O į Europos parko st. laikinai neužvažiuos. Nuo St. Juozapiškės iki st. Skirgiškės duodama 6 min., nuo st. Skirgiškės iki St. Juozapiškės duodama 7 min.

          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Apie persėdimus negali būti nė kalbos su tokiais grafikais. 146 išvyksta ~15-20 min. prieš 66 atvykimą arba atvyksta mažiausiai 20-25 min. anksčiau prieš 66 išvykimą.
          Nuo rudens bus kiti tvarkaraščiai.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            Pagrindine Skirgiškių gatve laisvai pravažiuotų normalus autobusas.
            Aš ne apie pagrindinę gatvę, o apie tą skersgatvį, kuris veda iki Skirgiškių sodų stotelės. Buvau ten vos 1 kartą, bet to užteko įsitikinti, kaip viskas Vilniaus rajone daroma ne pro tą galą. Apsisukimas - smėlis ir be jokio stotelės ženklo. „Vietiniai ir taip žino.“

            Nuo rudens bus kiti tvarkaraščiai.
            O nuo žiemos dar kiti. Bet tai nekeičia to fakto, kad pirmadienį persėdimo galimybės nebus.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Apie persėdimus negali būti nė kalbos su tokiais grafikais. 146 išvyksta ~15-20 min. prieš 66 atvykimą arba atvyksta mažiausiai 20-25 min. anksčiau prieš 66 išvykimą.
              Tuomet labai įdomu, kas apskritai važiuos šiuo maršrutu. Įtariu, oro vežiojimas garantuotas.
              Bratoniškių ir s/b "Pavasaris" gyventojams toks maršrutas - tai tas pats, kas jokio viešojo transporto.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.06.11, 22:28.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Nepastebėjau, ar kas nors užsiminė apie A29 pratęsimą iki Vilkpėdės. Nuo birželio 13d. autobusai vyks Žemaitės, Naugarduko gatvėmis iki Vilkpėdės žiedo.

                A67 autobusas nebevažiuos iki Kalno g., važiuos tik iki Parko g. žiedo Pramonės gatve.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Kvailystė su 29. Vilkpėdėje ir taip per daug autobusų. 13-ą iš viso reikėtų trumpinti iki stoties, o iki Vilkpėdės galėtų kursuoti tik piko valandomis. Nes Panerių g. keleivių ne piko valandomis NĖRA, visi važiuojantys iki Vilkpėdės, o tų "visų" vos vienas kitas, kurie laisvai galėtų naudotis 73 ir persėsti į troleibusu autobusus, jei jiems reikia į stotį.

                  Comment


                    Nevisai aišku, kas važiuos su A29 iki Vilkpėdės. Gal čia labiau susiję su nauju statomu Maksimos ofisu??

                    Comment


                      Oficialiai teigta, kad maršrutas pakeistas dėl jungties Lazdynai - Savanorių pr. - Vilkpėdės ligoninė. Ar daug tame esmės? Nemanau.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Oficialiai teigta, kad maršrutas pakeistas dėl jungties Lazdynai - Savanorių pr. - Vilkpėdės ligoninė. Ar daug tame esmės? Nemanau.
                        Kas važiuos iš Grigiškių į Vilkpėdę? 2-3 žm. per dieną? Geriau jau tuomet iki Švitrigailos g. pratęstų. Bent jau palengvintų studentų susisiekimą.
                        Iki LIDL ir naujos Maximos yra daugybė būdų nusigauti kitaip.

                        Comment


                          Yra kam reikia iš Grigiškių į Panerių g. pramonės įstaigas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Tokių keletą, kuriems kažkur reikia galima surasti bet kur. Bet visgi dėl jų atskirų maršrutų neorganizuoja. Eilinis maršrutų sudarinėtojų marazmas. Jau verčiau iki stoties paleistų kaip 23 pro Švitrigailos g. ir tai naudos būtų daugiau.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tokių keletą, kuriems kažkur reikia galima surasti bet kur. Bet visgi dėl jų atskirų maršrutų neorganizuoja. Eilinis maršrutų sudarinėtojų marazmas. Jau verčiau iki stoties paleistų kaip 23 pro Švitrigailos g. ir tai naudos būtų daugiau.
                              Būtent. Jei orientuotis į grigiškiečius, tai jiem reikalingas geras persėdimas susisiekimui su miestu. Dabartinis prie RIMI ne blogiausiais, bet pvz.: man į oro uostą reikia važiuoti su dviem persėdimais.
                              Įtariu, kad oro uostas (ar visos kitos Vilniaus dalys) labiau aktualu nei Vilkpėdė??
                              Juolab jei man reikia iki ligoninės ar Mokvežos, tai aš geriau jau pėsčias nueisiu nuo Eigulių ar G.Vilties, nei važinėsiu ratais kvadratais.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Jeigu būtų tai padarę nuo 2013-07-01 d., jau būtų pats populiariausias maršrutas. Visi Skirgiškių gyventojai labai džiaugiasi A66 pratęsimu iki Skirgiškių kaimo.
                                Iš pradžių lygiai tą patį galima buvo pasakyti ir apie 82, tačiau 66-o maršruto realybė bus tokia pati. Po 20 val. pusė keleivių sudaro jaunimas su sportine apranga ir telefonine šūdmuzika bei girtuokliai, geriantys tiesiog autobuse. Be abejo, važiuoja jie irgi ne visą maršrutą, o tik iki "rajono galo" ar parduotuvės.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Iš pradžių lygiai tą patį galima buvo pasakyti ir apie 82, tačiau 66-o maršruto realybė bus tokia pati. Po 20 val. pusė keleivių sudaro jaunimas su sportine apranga ir telefonine šūdmuzika bei girtuokliai, geriantys tiesiog autobuse. Be abejo, važiuoja jie irgi ne visą maršrutą, o tik iki "rajono galo" ar parduotuvės.
                                  Čia bus kitaip, nes pačiuose Skirgiškėse parduotuvė dirba iki 22 val., kai padarys užvažiavimus į Europos parką tada prisidės dar darbuotojai ir turistai. Kiek šiandien teko sutikti keleivių važiuojančių A66 tai džiaugiasi, kad gali nuvažiuoti į miestą apsipirkti ir grįžti atgal. O sodininkai džiaugiasi, kad dabar galės naudotis Vilniečio kortele važiuojant ir į sodą esantį Skirgiškėse. Nepamirškim, kad žmonės priprasti prie naujovių reikia minimum savaitės.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Juodšiliuose irgi dirba iki vėlumos, bet Salininkų ar Liepkalnio Maximos yra patrauklesnės
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      tačiau 66-o maršruto realybė bus tokia pati. Po 20 val. pusė keleivių sudaro jaunimas su sportine apranga ir telefonine šūdmuzika bei girtuokliai, geriantys tiesiog autobuse. Be abejo, važiuoja jie irgi ne visą maršrutą, o tik iki "rajono galo" ar parduotuvės.
                                      O kameros šito nesprendžia?

                                      Comment


                                        O kaip jos tai išspręs ? Čia nebent reiktų kvietinėt policiją pastoviai, tačiau šitaip ir pats vairuotojas, ir kiti keleiviai (nesilaikoma tvarkaraščio) gali nukentėti.

                                        Comment


                                          Kažin, ar pasiteisins 30 autobusas. Lyg ir bėda buvo, kad Pilaitė neturi susisiekimo su centru, o gavosi, kad sukurtas maršrutas į Kalvarijų turgų. Žinoma, kad atsirado pasukimas iš Kalvarijų g. į Stiklainiškes patogu turgaus lankytojams/Kalvarijų g. gyventojams, bet Pilaitės klausimo tas nė kiek neišsprendžia - ruože nuo Pilaitės iki Stiklainiškių 4g važinėja sausakimšas, o 30 tuščias. Argi nebuvo galima padaryti maršruto, kuris užsuktų kitapus Neries? Nenorint apkrauti jau ir taip apkrauto Žaliojo tilto galima būtų išnaudoti menkai VVT naudojamą Mindaugo tiltą, arba išvis, padaryti, kad važiuotų panašiai, kaip 3 troleibusas (tada apimtų beveik visą centrą). Arba dar galėtų užsukti per Pedagoginio tiltą, palei upę ir per Žirmūnų tiltą grįžti.

                                          Kitas dalykas, 30 važiuoja "retai gyvenamu" Pilaitės prospektu, kai keleivių srautai eina iš vidurio ir pietinės Pilaitės. Kodėl nepadarius, kad autobusas nuo Bitėnų st. važiuotų per Salotę (ten kelias jau išasfaltuotas) ir Smalinės gatve? Taip nuo 4g būtų aprinkti pietinės Pilaitės gyventojai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X