Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ačiū, bus vėliau pridėta.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Pasibaisėjo kelione namo: mano laiškas turėjo atrodyti „pypt-pypt-pypt-pypt“

      Ar dirbantys viešajame transporte ką nors nutuokia apie šį dinozaurą? Kažkelintų (sovietinių) metų surūdijusią, dvokiančią, trumpą atgyveną – ikarus – kurioje žmonėms tenka važiuoti? Per tokius karščius!
      Turbūt sumaišė su kuria Karosa.

      Comment


        Sumaišė su kokybės etalonu MB, kuris vertinamas entuziastų kaip labai koNfortiškas autobusas, tai ne šiuolaikinės skarbonkės

        Comment


          454. Šiam senoliui kitą mėnesį 30 metų sueina
          http://fotobus.msk.ru/vehicle/64741/#n675264

          Comment


            „Vilniaus viešasis transportas“ siekia atnaujinti transporto parką

            „Savo strateginiame plane bendrovė numatė, kad realiausias instrumentas įsigyti naujas transporto priemones – transporto priemonių ilgalaikė nuoma. Gaila, tačiau Vilniaus miesto savivaldybė iki šiol dar neturi Vilniaus miesto maršrutinio transporto vystymo strategijos. Neaišku, kokios transporto priemonės bus naudojamos maršrutiniame transporte artimiausioje ateityje, kas labai apsunkina strategijos planavimą“, – rašoma VVT praėjusių metų ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Privačių vežėjų atėjimo į sostinę laikas vėl nusikelia: „Edineras” apskundė teismo sprendimą

              http://ebus.lt/privaciu-vezeju-ateji...smo-sprendima/
              Paskutinis taisė Petr; 2016.07.18, 17:50.

              Comment


                Prašau nedėti plikų nuorodų. Bent straipsnio pavadinimą įterpkit.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  Privačių vežėjų atėjimo į sostinę laikas vėl nusikelia: „Edineras” apskundė teismo sprendimą

                  http://ebus.lt/privaciu-vezeju-ateji...smo-sprendima/
                  Įdomu kam čia iš rimtesnių dalyvių prireikė laiko ir kas gaus naudos iš šio stabdymo

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Įdomu kam čia iš rimtesnių dalyvių prireikė laiko ir kas gaus naudos iš šio stabdymo
                    Gal kokia įmonė greit užpirks 100 naujų autobusų
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass
                      Gal kas žinote kur būtų galima rasti TP skaičių autobusų ir troleibusų maršrutuose?
                      Štai čia, puslapio apačioje: http://tinklarastis.nvtka.lt/ Tiesa, duomenys nėra atnaujinti pagal pasikeitimus nuo 09-01, bet yra kelių metų senumo istorija.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        /\ Dėkui

                        -----------------------------------------------------------------------------------------

                        Vilniaus opozicija piktinasi „už akių“ planuojamu autobusų nuomos konkursu
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Vilniaus opozicija su Zuoku priešaky jau nebeturi ką veikt, tai ieško priekabių. Pats konkursas dar tik planuojamas, tai normalu, kad dar ne viskas mums yra žinoma, kai paskelbs konkursą, tada ir sužinosim daugiau... Be to, pakankamai ta nauja informacija jau buvo išeskaluota, tikrai žiniasklaida jau apie tai rašė, tai koks čia jiems "už akių" ?
                          Įdomesnis dalykas - VMS ir VVT sutarties pabaiga lapkričio mėnesį. Nesuprantu, juk VVT yra pačios savivaldybės įmonė, kas jiems trukdo sudaryti neterminuotą sutartį ? Juk, nemanau, kad VMS ar VVT yra suinteresuotos, kad į Vilnių ateitų naujas pagrindinis vežėjas, keleiviai irgi ne.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Parašė lukass
                            Gal kas žinote kur būtų galima rasti TP skaičių autobusų ir troleibusų maršrutuose?
                            Štai čia, puslapio apačioje: http://tinklarastis.nvtka.lt/ Tiesa, duomenys nėra atnaujinti pagal pasikeitimus nuo 09-01, bet yra kelių metų senumo istorija.
                            Atnaujinau duomenis pagal tvarkaraščius nuo 09-01, bet kaži kodėl pas mane gaunasi 346, o ne 348 (šaltinis) autobusai darbo dienomis.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Vilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
                              Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasos
                              Paskutinis taisė 10.000; 2016.09.01, 21:18.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Vilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
                                Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasos
                                Turi. Man kadaise teko važiuoti 1719-u (2 maršrutu) su nuleistais "ūsais" nuo Stoties beveik iki Rūdninkų st. (tuo metu Stotyje 1709-to "ūsas" buvo įstrigęs tarp kontaktinio tinklo laidų ir reikėjo jį apvažiuoti).

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Vilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
                                  Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasos
                                  ...Tai pirmieji troleibusai Vilniuje, turintys autonominę eigą – juose įrengti akumuliatoriai, kurie, atsiradus problemoms važiuoti naudojantis kontaktiniu tinklu, leidžia troleibusui važiuoti naudojant akumuliatoriuje sukauptą energiją. Visi kalbinti šiais troleibusais važinėjantys vairuotojai yra pasinaudoję šia galimybe,tad akivaizdu – įvairių avarijų atveju tokie troleibusai mieste būtų nepamainomi. Šio modelio troleibusuose įrengti tik iki 1 km leidžiantis nuvažiuoti akumuliatoriai, tačiau buvo planuojama, įsibėgėjant troleibusų surinkimui, gaminti modifikacijos, kurios leistų įveikti net iki 25 km ilgio ruožus autonomine eiga!..
                                  Šaltinis
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Vilniaus gatvėse – tobulai išnykstantis troleibusas
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Bendrovėje „Vilniaus viešasis transportas“ bręsta permainos

                                      Comment


                                        - Geresnis vairuotojų darbas, be abejo, svarbu. Tačiau tam, kad paslaugos kokybė gerėtų iš esmės, būtina atnaujinti transporto priemonių parką. Ar žadama artimiausiu metu įsigyti naujų transporto priemonių?

                                        – Išties, dabartinė transporto priemonių parko būklė – katastrofiška. Ji nesikeis, jei kasmet įsigysime vos po keletą dešimčių autobusų. Todėl nusprendėme išsyk įsigyti didesnį jų kiekį – pusantro šimto. Ilgai svarstėme, kas įmonei būtų pigiau ir parankiau: pirkti transporto priemones lizingo būdu ar rinktis veiklos nuomą. Apsistojome ties pastarąja. Veiklos nuoma mums patogesnė tuo, kad nereikia turėti išsyk didelės sumos pradiniam įnašui. Kiekvieną mėnesį mokėsime tam tikrą pastovų mokestį, autobusus prižiūrės bei remontuos juos mums nuomojanti įmonė. Tikimės, jog autobusų nuomotojai bus suinteresuoti, kad transporto priemonės būtų prižiūrėtos, prireikus pakeistos naujomis. Sutartyje su jais bus numatyta, kiek autobusų kasdien būtina išleisti į maršrutus. Jei jų išvažiuos mažiau, grės baudos. Mes savo ruožtu įsipareigosime per metus nuvažiuoti tam tikrą sutartą kilometrų kiekį.
                                        Mechanizmas naujoms tr. priemonėms. Pradeda atrodyti įmanomas.

                                        Neaiškumas tik su troleibusais. Tr. priemonė, be KT, mano nuomone nėra troleibusas.

                                        - Ankstesnė miesto valdžia pasisakė už laipsnišką troleibusų pasitraukimą iš miesto gatvių. Ar galite užtikrinti miestiečius – šios transporto priemonės išliks?

                                        – Be abejo. Gavę lėšų iš struktūrinių ES fondų, jas skirsime troleibusams su autonomine eiga įsigyti. Planuojame įpirkti apie trisdešimt elektrinių transporto priemonių. Be to, svarstysime ir apie galimybę diegti mieste elektrinius autobusus, juolab kad infrastruktūra tam jau yra. Neseniai teko lankytis Čekijoje, SOR gamykloje, iš arti susipažinti su elektrinių autobusų gamybos procesu, jų eksploatavimu. Ši transporto rūšis padarė gerą įspūdį. Štai Hradec Kralovo mieste jie per dieną nuvažiuoja 300 kilometrų, vos keletą kartų po šešias minutes papildomai įkrovus baterijas galinėse stotelėse. Svarstysime ir apie galimybę savo parke surinkinėti elektrinius autobusus. Kai turėsime visą būsimos strategijos vaizdą, teiksime šį pasiūlymą valdybai.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Mechanizmas naujoms tr. priemonėms. Pradeda atrodyti įmanomas.

                                          Neaiškumas tik su troleibusais. Tr. priemonė, be KT, mano nuomone nėra troleibusas.
                                          Kontaktinis tinklas - tai atgyvena. Anksčiau ar vėliau jis išnyks, tad metas keisti požiūrį. Technologijos tobulėja, laikui bėgant atsiranda vis šiuolaikiškesni sprendimai, suteikiantys daugiau ekologiškumo ir mobilumo. Ekologiškumas, aišku, ginčytinas dalykas, bet mobilumo tai tikrai suteiks.

                                          P.s. Pažiūrėkite, kiek naudos atnešė bevielio interneto atsiradimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X