Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Prie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių mikrorajonų gyventojus (aišku, jeigu yra maršrutas į Senamiestį, tasai negalioja). Juk nekalbu apie nedideles gyvenvietes - iš ten pakanka ir prie artimiausio transporto mazgo privežti.

    Beje, įdomu, ar Europos parko gatvės įkalnė (tarp Juozapiškių st. ir Naujanerių) nėra pernelyg stati ilgiesiems autobusams?
    Nesijaudinkite tikrai išvažiuos SĮSP sakė, kad buvo bandymas tiek triašių tiek ilgų autobusų įkalnės įvažiavimą. Nuo st. Juozapiškės įsibėgės nuo įkalnės ir užvažiuos į tą įkalnę. (Europos parko g., įkalnė tokia pati, kaip ir tarp Baltupiai ir Pušynas stotelių. Nuo š.m. birželio mėn. 13 d., sužinosim viską (gal ir video bus, kaip triašiai važiuoja į įkalnę).
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Mane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.

      Stotis - lyginant koks anksčiau buvo persėdimų taškas, dabar sumažėjęs. Bet patogumas - nori iki st. "Salininkai" - trys autobusai, trys stotelės. Nori iki Kudirkos? Dvi stotelės, keli maršrutai. Nėra patogu.

      Abi vengtinos, jei galima persėsti kitaip
      Bet visus nepatogumus, sutikite, nustelbia vienas labai svarbus patogumas - kai iš vienos vietos išvyksta daug maršrutų įvairiausiomis kryptimis.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Bet visus nepatogumus, sutikite, nustelbia vienas labai svarbus patogumas - kai iš vienos vietos išvyksta daug maršrutų įvairiausiomis kryptimis.
        Taip, SĮSP ir internete stoteles išskyrė, ir yra tas aiškumas kaip kas važiuoja.

        Klausimas ar būtų įmanoma Stotyje kažkaip padaryti "atstovos/sulaipinimo stotelę" ir "išvykimo stotelę".

        Pavyzdys:
        Nemenčinės pl. stotelė. Kol nebuvo troleibusų linijos į Saulėtekį, studentai ir visi kam kelias stoteles važiuoti, laukdavo trumpoje Nemenčinės pl. stotelėje. O kas važiuodavo toliau ir norėdavo sėdėti patogiai, Antakalnio žiede laukdavo konkrečioje (anksčiau jų buvo gerokai daugiau nei dvi dabar) "sulaipinimo stotelėje" kur nors čia. Autobusas, tarkim 17, išvažiuodavo iš skirtos vietos Antakalnio žiede, tada po viaduku apsisukdavo ir pravažiuodavo degalinę, vėl apsisukdavo ir stabtelėdavo Nemenčinės pl. stotelėje.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          Greičiausiai važiuos autobusai iš 13, 35, 36, 66, 58, 115 maršrutų, tai gali būti iš pertraukinių grafikų iš bet kurio maršruto.
          Iš pertraukiamo važiuoti negali - tik iš dvipamaininio. Vairuotojo darbo valandos gausis kosminės tada: 6-10 val. + 15-23 val. = 12-13 val.?

          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Nyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.
          Nu jau tikrai pritariu visais 100%. Su kiekvienais metais žmonių vis daugiau ir daugiau važiuoja.

          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          37 turėtų važiuoti iki Kalno g.
          115A galėtų važiuoti ->Norfa->Šiaurės g.->Rimi->Kalno g.->žiedas.
          Tai jau buvo aptarta - kelias nuo Rokantiškių kapinių į viršų iki sodų yra standartinio autobuso pločio ir praktiškai be galimybės prasilenkti.

          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          buvo bandymas tiek triašių tiek ilgų autobusų
          Jeigu gyventume Kaune, pasisakymas būtų logiškas. Dabar gi tai nesamonė. Tas pats, kas sakyti "tiek sudvejintų, tiek prailgintų autobusų".
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nu jau tikrai pritariu visais 100%. Su kiekvienais metais žmonių vis daugiau ir daugiau važiuoja.
            Čia humoras, sarkazmas ar realybė? Panašu į pirmą arbą antrą...
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
              Čia humoras, sarkazmas ar realybė? Panašu į pirmą arbą antrą...
              Realybė.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Realybė.
                Pagal statistikos departamentą iš Lietuvos irgi emigravo tik šeimos su 9-ais ir daugiau vaikų. Kažkaip nesitiki tokia realybė, man panašiau į keleivių masišką mažėjimą, ypač nuo 2010 metų
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Mane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.
                  Erzina, bet nieko čia nepadarysi. Juk pagal paros apyvarta, Žaliojo t. nuo centro stotelė - rekordininkė po Stoties st.

                  Labiau problematiška, mano galva, yra Žaliojo tilto stotelė centro link. Joje telpa per mažai autobusų/troleibusų, ilgai užtrunka, kol pravažiuoja šviesoforą. Manau, reikia griauti tuos plačius laiptus prie įvažiavimo į stotelę ir tada dar viena transporto priemonė tilptų stotelėj, vis šis tas.
                  Paskutinis taisė liootas; 2016.06.02, 15:28.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Prie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių mikrorajonų gyventojus (aišku, jeigu yra maršrutas į Senamiestį, tasai negalioja). Juk nekalbu apie nedideles gyvenvietes - iš ten pakanka ir prie artimiausio transporto mazgo privežti.

                    Beje, įdomu, ar Europos parko gatvės įkalnė (tarp Juozapiškių st. ir Naujanerių) nėra pernelyg stati ilgiesiems autobusams?
                    Prašom atsakymas:
                    Statumas turi mažai įtakos ilgoms transporto priemonėms – jos yra su pakankamai galingais varikliais. Todėl 66 maršrute kursuos triašiai autobusai.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                      Pagal statistikos departamentą iš Lietuvos irgi emigravo tik šeimos su 9-ais ir daugiau vaikų. Kažkaip nesitiki tokia realybė, man panašiau į keleivių masišką mažėjimą, ypač nuo 2010 metų
                      Gal bendrai kažkur ir mažėja jų, tačiau ne 115. Va šiandien mačiau, kaip iš Klinikų link sodų nuvažiavo sausakimšas Noge Sprinter. Ir čia prie 3-4 reisų į valandą, kuomet seniau pakakdavo 2 ~16 vietų mikrobų.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Gal bendrai kažkur ir mažėja jų, tačiau ne 115. Va šiandien mačiau, kaip iš Klinikų link sodų nuvažiavo sausakimšas Noge Sprinter. Ir čia prie 3-4 reisų į valandą, kuomet seniau pakakdavo 2 ~16 vietų mikrobų.
                        Aš sakiau, kad sodai nyksta, o ne keleivių srautai 115. Kodėl tai svarbu?
                        Nes VVT vasarą:
                        • į sodus reisai - intensyvinami, nes daug žmonių važiuoja kasdien pirmyn atgal, arba kelioms dienoms. Keleivių skaičius išauga (lyginant su pavasariu).
                        • gyvenamuosiuose, pramoniniuose rajonuose - mažinami dėl atostogų, nes keleivių kiekis sumažėja (lyginant su pavasariu).

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Po centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.
                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Šiaip ar taip tos 15min. iki VT - ekstra atvejis. Dažniausiai prireikia eiti mažiau laiko
                          Taip, centrui reikia VT. Automobilių eismo ribojimas ne priežastis nepaleisti vieno ar dviejų normalių centro maršrutų. Tik reikia išvalyti gatves, kad galėtų pravažiuoti normalūs autobusai (12 m gal per dideli, grynai dėl judrumo, bet 9-10 m būtų pats tas), o ne mikrobai. Nes pastarųjų beveik 30 metų politika, pradėta dar tarybiniais metais buvo centro ir senamiesčio palikimas be VT stumiant jį į periferiją. Jei tarybiniais laikais automobilių nebuvo daug, tai žmonės buvo priversti vaikščioti. Dabar gi reikia normalaus VT, tuo labiau, kad uždarius eismą Gedimino pr. Senamiestis tapo dar prasčiau pasiekiamas VT, nes tas, kuris yra kursuoja per retai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip, centrui reikia VT. Automobilių eismo ribojimas ne priežastis nepaleisti vieno ar dviejų normalių centro maršrutų. Tik reikia išvalyti gatves, kad galėtų pravažiuoti normalūs autobusai (12 m gal per dideli, grynai dėl judrumo, bet 9-10 m būtų pats tas), o ne mikrobai. Nes pastarųjų beveik 30 metų politika, pradėta dar tarybiniais metais buvo centro ir senamiesčio palikimas be VT stumiant jį į periferiją. Jei tarybiniais laikais automobilių nebuvo daug, tai žmonės buvo priversti vaikščioti. Dabar gi reikia normalaus VT, tuo labiau, kad uždarius eismą Gedimino pr. Senamiestis tapo dar prasčiau pasiekiamas VT, nes tas, kuris yra kursuoja per retai.
                            Tai va kolegos. Net pagalvojau, uždraudus Gedimino pr. lengvąsias auto, galėtų būti VT arterija be kamščių. Žygymantų, Goštauto gatvės yra tolokai nuo darbo vietų (vienoje pusėje išvis upė). O kamščiai būna žiaurūs.

                            Comment


                              Betgi sugalvojo daryti visokius renginius prospekte jį uždarant. Vadinasi, visas tas muges ir netgi visokias eitynes reikėtų organizuoti kitur. O šiaip tai iš tiesų, juk buvo žadėta, kad po rekonstrukcijos Gedimino prospektas bus pėsčiųjų zona. Pirmus kelis metus dar kažkiek ribojo automobilių eismą, dabar visiškai neberiboja, jei nėra renginių.

                              Comment


                                Vystant Gedimino pr. išnaudojimo VT mintį, galima būtų VT leisti prospektu tik darbo dienomis, o savaitgaliais ir švenčių dienomis – ne ir naudoti prospektą mugėms/eitynėms ir pan. Konfliktinė diena gali gautis penktadienis, nes įvairios mugės dažnai pradedamos jau penktadienį, o eitynių darbo dienomis tikrai retai pasitaiko (be to, jų metu VT gali ir kiek lukterėti).

                                Būtų panašiai kaip Klaipėdoje buvo (ir kartais tebėra) su Tiltų gatve.

                                Iš kitos pusės – ar Gedimino prospekto danga atlaikytų sunkiasvorius autobusus ar troleibusus. Provėžos kertant prospektą J. Tumo-Vaižganto gatve daug ką pasako...

                                Comment


                                  Vystant Gedimino pr. išnaudojimo VT mintį, galima būtų VT leisti prospektu tik darbo dienomis, o savaitgaliais ir švenčių dienomis – ne ir naudoti prospektą mugėms/eitynėms ir pan.
                                  Man atrodo, arba jau VT atiduoti, arba renginiams. Nes jeigu VT atiduoti, tai logiška ten ir kontaktinį tinklą perkėlti būtų (manau net iki pat Lukiškių aikštės). Tai yra 2, 3, 10, 17 ir 20 trolebusai važiuotų Gedimino prospektu. O jeigu ten savaitgaliais renginiai, tai šie maršrutai lieka ant ledo (na arba autonominė eiga). Bet mano manymų tai nėra praktiška, geriau jau kažkaip Žygimantų gatvėje problemą reikia išspręsti (pvz. praplatinti ir padaryti A juostą iki pat Operos sankryžos).

                                  Comment


                                    Nu va, ko ir reikėjo tikėtis…

                                    http://ebus.lt/privaciu-vezeju-ateji...kas-nusikelia/

                                    Comment


                                      Nesuprantu, o tai kaip tada konkursai 9,13,20,28,40,56,61 ir 114 praėjo be jokių stabdymų ?

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Nesuprantu, o tai kaip tada konkursai 9,13,20,28,40,56,61 ir 114 praėjo be jokių stabdymų ?
                                        Jie buvo trumpalaikiai, leido dirbti su 1994 metų gamybos transporto priemonėmis.
                                        Čia buvę privatininkai supyko ir padavė į teismą, kad savivaldybė nori kelti kokybę (naujų autobusų) ir reikalauja tam tikrų garantijų (palyginamo dydžio apyvartos su konkurso verte)

                                        Comment


                                          Vilnius regresuoja ir toliau. Suprasčiau jei VMS būtų norėjusi skelbti konkursą seniems trantams ir visuomenė protestuotų, o čia atvirkščiai. Dar vienas niuansas - verslas šantažuoja savivaldybę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X