Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Kursavimo intervalai yra dažninami
    O kodėl?

    Comment


      Nes atsirado poreikis. Reiškiasi, SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius ir specialiai tų VT kursavimo intervalų tikrai negadina

      Comment


        Įpilu žibalo į ugnį dėl 30-o maršruto:

        Užklausiau SĮSP'ofacebook sienoje:

        "30 maršruto autobusai ir važiuos į centrą – Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. yra kuo tikriausias Vilniaus centras. Be to, maršrutas važiuos per Kalvarijų g. sulaukus gyventojų prašymų, kad būtų galima patogiau pasiekti Kalvarijų g. ir Šiaurės miestelyje įsikūrusias įstaigas ir kitas lankytinas vietas. Tai galioja ir priešinga kryptimi keliaujantiems – Šiaurės miestelyje gyvena daug jauno amžiaus vilniečių, kurie važiuoja dirbti į Pilaitės pr. esančius verslo centrus."
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Reikėtų kažkokio normalaus centro maršruto. Jis turėtų būti dažnas ir privežti nuo G iki objektų centre. Tokio nėra, nes 11 yra per retas, o 88 kilpa į oro uosta patinka turistams, bet ne miesto gyventojams. Iš kiekvieno rajono neprivežiosi be persėdimų į centrą.
          Po centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Nes atsirado poreikis. Reiškiasi, SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius ir specialiai tų VT kursavimo intervalų tikrai negadina
            a115 atsiranda po vieną papildomą reisą per valandą (ir tik piko metu) tik todėl, kad a67 trasa yra trumpinama. Grubiai tariant, vienas 12 metrų a67 keičiamas mažos talpos a115. Nors šiuo atveju vasarą čia problemų neturėtų kilti, bet Jūsų ideologija "SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius" čia netinka.

            Comment


              54 maršrutą galima būtų iš Pilaitės nukreipti į stotį per centrą: Narbuto g. - Konstitucijos pr. - Žaliąjį tiltą. Arba, paliekant esamą trasą, per Savanorių pr. - Basanavičiaus g. Tuomet atsirastų geresnė Centro ir Pilaitės jungtis.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Po centrą galima ir pasivaikščioti, išvis ten eismą reikėtų uždrausti. Nėra nei vienos vietos Vilniaus centre, iki kurios reiktų eiti daugiau nei 15min.
                Nematau net prasmės ginčytis. Jei gyveni viename centro pakraštyje, o dirbi kitame reiškia 15 min eiti, tada 10 min važiuoti ir vėl 15 min eiti yra normalu? Aš manau, kad tai skatina automobilizmą.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  a115 atsiranda po vieną papildomą reisą per valandą (ir tik piko metu) tik todėl, kad a67 trasa yra trumpinama. Grubiai tariant, vienas 12 metrų a67 keičiamas mažos talpos a115. Nors šiuo atveju vasarą čia problemų neturėtų kilti, bet Jūsų ideologija "SĮSP atsižvelgia į keleivių poreikius" čia netinka.
                  Ar daug važiuodavo iš Mickūnų į Kalno g.? Nebent kortom pas draugus pažaisti.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    O nuo birželio 13d. dažnina 115-ą. Autobusų yra, poreikis yra, rezultatas irgi. Reiškiasi, niekas piktybiškai VT kursavimo intervalams nekenkia.
                    A115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Nematau net prasmės ginčytis. Jei gyveni viename centro pakraštyje, o dirbi kitame reiškia 15 min eiti, tada 10 min važiuoti ir vėl 15 min eiti yra normalu? Aš manau, kad tai skatina automobilizmą.
                      O tu skaityt moki ? Gi parašiau, kad eismą centre reikėtų uždrausti. Tai kaip būtų skatinamas automobilizmas ten, kur tie automobiliai išvis nevažinėtų ? Be to, tie 15min. ėjimo centre yra ekstra atvejis, dažniausiai atstumai iki artimiausio VT yra mažesni
                      Paskutinis taisė 10.000; 2016.06.02, 10:04.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        A115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.
                        Būtent. Ten, kur padidėja poreikis, SĮSP padidina autobusų skaičių. Buvusiajam 30-am nepadidino, reiškiasi didelio poreikio nebuvo.
                        Paskutinis taisė 10.000; 2016.06.02, 10:05.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Ar daug važiuodavo iš Mickūnų į Kalno g.? Nebent kortom pas draugus pažaisti.
                          Niekur nesakiau, kad 67 buvo reikalingas iki Kalno g. Pats daug kartų forume inicijavau diskusijas, kad jį reikia trumpinti.

                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          A115 yra sodų, kurie nyksta, bet vis dar yra, autobusas. Vasarą populiarumas išauga.
                          Nyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            O tu skaityt moki ? Gi parašiau, kad eismą centre reikėtų uždrausti. Tai kaip būtų skatinamas automobilizmas ten, kur tie automobiliai išvis nevažinėtų ?
                            Sunku įsivaizduoti tokį draudimą. Atrodė išvarys brangus parkavimas, bet gyventojai, išsiderėjo išimtį, parkuoja butui po 2 mašinas santykinai nebrangiai. Viso mėnesiui 28 eur raudonojoje zonoje. Pigiau nei nuolatinis

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Niekur nesakiau, kad 67 buvo reikalingas iki Kalno g. Pats daug kartų forume inicijavau diskusijas, kad jį reikia trumpinti.

                              Nyksta? Pasivažinėkite šiuo maršrutu kasdien ir iškart pakeisite savo nuomonę. Kiti forumiečiai man pritars.
                              Kalno g. kažkada buvo "mikrorajono centriukas" to rajono, nes buvo parduotuvė.

                              Dabar tas "mikrorajono centriukas" pasislinko į Šiaurės g. ties Rimi ir Norfa. Bet nėra susisiekimo iš Rokantiškių sodų.

                              Dėl sodų - sodus keičia namai. Reiškia daugiau nuolatinių, mažiau vasarojančių.

                              Comment


                                Šiaip ar taip tos 15min. iki VT - ekstra atvejis. Dažniausiai prireikia eiti mažiau laiko

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Kalno g. kažkada buvo "mikrorajono centriukas" to rajono, nes buvo parduotuvė.

                                  Dabar tas "mikrorajono centriukas" pasislinko į Šiaurės g. ties Rimi ir Norfa. Bet nėra susisiekimo iš Rokantiškių sodų.

                                  Dėl sodų - sodus keičia namai. Reiškia daugiau nuolatinių, mažiau vasarojančių.
                                  Parduotuvė ten yra iki šiol. Buvo jau forume diskusijos ir apie a37 maršruto paleidimą iki Šiaurės gatvės, bet optimaliausio sprendimo neradome.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Parduotuvė ten yra iki šiol. Buvo jau forume diskusijos ir apie a37 maršruto paleidimą iki Šiaurės gatvės, bet optimaliausio sprendimo neradome.
                                    37 turėtų važiuoti iki Kalno g.
                                    115A galėtų važiuoti ->Norfa->Šiaurės g.->Rimi->Kalno g.->žiedas.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Įpilu žibalo į ugnį dėl 30-o maršruto:

                                      Užklausiau SĮSP'ofacebook sienoje:

                                      "30 maršruto autobusai ir važiuos į centrą – Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. yra kuo tikriausias Vilniaus centras. Be to, maršrutas važiuos per Kalvarijų g. sulaukus gyventojų prašymų, kad būtų galima patogiau pasiekti Kalvarijų g. ir Šiaurės miestelyje įsikūrusias įstaigas ir kitas lankytinas vietas. Tai galioja ir priešinga kryptimi keliaujantiems – Šiaurės miestelyje gyvena daug jauno amžiaus vilniečių, kurie važiuoja dirbti į Pilaitės pr. esančius verslo centrus."
                                      Geras kerosinas
                                      Reiškia Šiauriamiesteliečiai (dirbantys+gyventojai) labiau skundėsi nustatyta tvarka oficialiais būdais, o Pilaitės gyventojai tik forume verkšleno.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Reikėtų kažkokio normalaus centro maršruto. Jis turėtų būti dažnas ir privežti nuo G iki objektų centre. Tokio nėra, nes 11 yra per retas, o 88 kilpa į oro uosta patinka turistams, bet ne miesto gyventojams. Iš kiekvieno rajono neprivežiosi be persėdimų į centrą.
                                        Prie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių mikrorajonų gyventojus (aišku, jeigu yra maršrutas į Senamiestį, tasai negalioja). Juk nekalbu apie nedideles gyvenvietes - iš ten pakanka ir prie artimiausio transporto mazgo privežti.

                                        Beje, įdomu, ar Europos parko gatvės įkalnė (tarp Juozapiškių st. ir Naujanerių) nėra pernelyg stati ilgiesiems autobusams?
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.06.02, 10:56.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Prie tokių svarbių persėdimo taškų, kaip Stotis ar Žaliasis tiltas (vienas iš jų), tikrai reikia privežti didelių
                                          Mane Ž.t. erzina, nes ten po "pirmojo autobuso sustojimo vieta" kaip geležinkelio stotis, tik "vagonai" važiuoja skirtingomis kryptimis. Gali trys trumpos transporto priemonės iš eilės įvažiuoti ir reikia labai žiūrėti ir sparčiai lakstyti.

                                          Stotis - lyginant koks anksčiau buvo persėdimų taškas, dabar sumažėjęs. Bet patogumas - nori iki st. "Salininkai" - trys autobusai, trys stotelės. Nori iki Kudirkos? Dvi stotelės, keli maršrutai. Nėra patogu.

                                          Abi vengtinos, jei galima persėsti kitaip

                                          Comment

                                          Working...
                                          X