Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pataisiau

    Comment


      Smulkieji padarys viską, kad tik galėtų savo šūdinus mikriukus vėl išleisti į miesto gatve.

      Verkia, kad konkursas organizuojamas vienai Lietuvos įmonei, bet nutyli, kad konkursas yra tarptautinis.

      Comment


        Šūdinų mikrobų nereikia, bet dabar aišku, kad konkursas rengiamas "Kautrai". Ir jau ne 100, o 54 autobusams. Ir jau tikriausiai ne visiems naujiems, gal tik dalis turės būti naujų arba iki 5 metų senumo. Nes 100 naujų net ir "Kautra" neapžiotų. Ką, savivaldybė negali paimti ES lėšų tiems autobusams nupirkti? Žodžiu, liberalai yra prieš rinką, jiems laisva rinka svarbi tik įlendant į valdišką kišenę ir vykdant prichvatizaciją. Ką ir daro Šimašiaus chebra jau dabar su viešuoju transportu Vilniuje.

        Comment


          Panašu į fiasko
          -dalyvių nelabai yra. Vieni neapžioja, kiti nenori
          -autobusų daug mažiau
          -tarptautiškumas abejotinas
          -teismas pristabdė reikalus

          Tokie konkursai - tai ne 1000 biuro kėdžių ar vaikų darželio statybos paslaugas nupirkti. Kur surašei, paskelbei, išrinkai, pakontroliavai kaip vykdo, priėmei patikrindamas kokybę ir pats naudoji.

          Šilumos ūkių reprivatizacija parodo, kad savivaldybės, kai nori, infrastruktūrinius reikalus puikiai sprendžia pačios.

          Comment


            Dabar aišku, kad konkursas rengiamas "Kautrai"
            O Kautra pastaruosius 10 metų ne šūdą malė, o padarė didėlę pažangą į priekį. Kas dar gali pasiūlyti beveik 100% kokybišką transportą? Su tom pajamom aišku gana keistai. Bet kas dar gali? Nebent Vilneda, Lux Express, na gal KLAP, daugiau niekas normalios vadybos neturi. O po to piktinasi kodėl jie neatitinka sąlygas… Atsakymas paprastas: nes progreso nulis tų imonių veikloje. Ir net visiškai suprasčiau jeigu tikrai konkursas Kautrai rengiamas: geriau priimti į miestą tuos, kurie žinomi ir kurie gerą vardą turi, o ne tuos, kurie išvis nieko nėra padarę.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Panašu į fiasko
              -dalyvių nelabai yra. Vieni neapžioja, kiti nenori
              -autobusų daug mažiau
              -tarptautiškumas abejotinas
              -teismas pristabdė reikalus

              Tokie konkursai - tai ne 1000 biuro kėdžių ar vaikų darželio statybos paslaugas nupirkti. Kur surašei, paskelbei, išrinkai, pakontroliavai kaip vykdo, priėmei patikrindamas kokybę ir pats naudoji.

              Šilumos ūkių reprivatizacija parodo, kad savivaldybės, kai nori, infrastruktūrinius reikalus puikiai sprendžia pačios.
              Jeigu skaitei straipsnį, tai turėjai užtikti vietą, kur savivaldybė teigia, kad yra kalbamasi su 17 įmonių, besidominčių konkursu. Dėkim, kad Lietuvoje tik vienintelė Kautra domisi, tai kiti 16 yra tarptautinės įmonės.

              Comment


                Ką reiškia kalbasi? Gal atsiuntė prašymus sąlygoms ar pasiteiravo ir tiek. Tai nereiškia, kad dalyvaus konkurse. O paskaitę sąlygas durniais ir korupcionieriais palaikė...

                Petr, kokia kokybė? Visur Europoje transporto priemones perka savivaldybės ir netgi jei vežėjas privatus, jis nuomojasi savivaldybės transporto priemones arba įgija jas kartu su savivaldybe dalimis. O čia, sėdint duobėje, tikimasi stebuklo, kad privatus vežėjas nupirks 100 ar net 50 (kas yra daug) naujų normalių autobusų (ne mikrobų) už savo lėšas ir jam tai per 7 metus atsipirks? Iš kur toks vaikiškas naivumas? Tos lėšos, kurias gauna VVT už bilietus, savivaldybės skolos, dotacijų trupiniai neleidžia įsigyti naujų transporto priemonių. Neefektyviai dirba? Joks vežėjas tokiomis sąlygomis suefektyvinti veiklos tiek, kad galėtų nupirkti naujus autobusus, kurie per 7 metus atsipirktų ir duotų pelną (juk dėl jo ir dirbama), neįstengs. Nebent savivaldynė iš karto sudarys šiltnamio sąlygas ir mokės už ridą tiek, kiek priklauso. Tik klausimas, iš kur pinigai. Iš savivaldybės biužeto. Jų ten nėra. Lieka tik VVT sąskaita. Bet tada po poros metų VVT ištiks bankrotas. Gal to ir siekiama? Perimti visą VT ir jau tada šantažuoti savivaldybę - nemoki kiek priklauso, miestas skendi transporto kolapse.
                Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 18:24.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Jeigu skaitei straipsnį, tai turėjai užtikti vietą, kur savivaldybė teigia, kad yra kalbamasi su 17 įmonių, besidominčių konkursu. Dėkim, kad Lietuvoje tik vienintelė Kautra domisi, tai kiti 16 yra tarptautinės įmonės.
                  Kalbasi = savivaldybė mėgina įsisiūlyti net tiems, kas tokia veikla net neužsiima?
                  Palūkanos žemos, tegu pasiskolina ir prasilizinguoja autobusus pati savivaldybė per VVT. Kodėl taip negali?

                  Jei nesuadministruoja savo įmonės, tai kaip sutartį suadministruos su privatininku? Pabrangs kuras 10 proc. ir kas tada? Iš karto bilietus brangins? Privatininkas be pliuso nedirbs. Mes ir išeis.

                  Dabar viskas paprasta. Vyksta dainų šventė - štai papildomi autobusai. O privatininkas turi X autobusų reisams ir kažkiek procentų dėl gedimų atsargos. Reikia papildomų? Nėra, nes niekas nelaikys priemonės, kuri neneša pelno, kaip ir vairuotojų. Rugsėjo pirmą išaugo srautai ne 10, o 20 proc.? Štai atšaukiam nurašymą, veža senienos, bet veža Nelabai aš įsivaizduoju privatininko šioje srityje. Sutars X naujų autobusų + Y kilometrų + Z už kilometrą. O jei poreikis pakito? Kuro kaina? MMA? O jei padarome įleidimą pro priekines (10 proc. daugiau laiko - reikia 10 proc. daugiau autobusų, kad išlaikyti dažnį)? Arba vasarą jungti kondicionierių ar nejungti? Gal nejungti, nesupras keleiviai...

                  Pakraščiuose ar keliuose maršrutuose - ok. Dabar šviečiasi, kad arba paslaugos bus prastos, arba reikės gerokai daugiau mokėti. Nes pastovus dydis - tik pelno marža

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Kalbasi = savivaldybė mėgina įsisiūlyti net tiems, kas tokia veikla net neužsiima?
                    <..>
                    Abu mes galime prigalvoti interpretacijų ir formuluočių, kurios neva pagrįs mūsų nuomones. Tu pasakei taip, aš pasakysiu "derasi su 17 investuotojų, kurie turi konkrečius pasiūlymus ir yra pasiryžę dirbti jau nuo rudens". O tiesa slypi kažkur per vidurį. Ir akivaizdu, kad jos dabar nesužinosime, nes vyksta pirkimas (nors jis sustabdytas, bet pasiūlymai kaip supratau jau yra pateikti).

                    Todėl galime tik laukti. Spekuliacijos ir nervai dėl neva nesąžiningo konkurso mikriukų atžvilgiu yra ne kas kita, kaip beprasmės kalbos. Neįvyks konkursas tai neįvyks, būsit teisūs. O gal įvyks. Pažiūrėsim. Šitos kalbos, kurios dažnu atveju yra gerokai per daug suinteresuotos vienu ar kitu atžvilgiu, neduoda jokios naudos ir niekaip nedaro įtakos konkurso rezultatams.

                    Savivaldybės teigimu reikalaujama suma veiklos rezultatų lygiui yra pagal pirkimų įstatymą. www.vilnius.lt yra komentaras tuo klausimu. Ten nurodyta, kad įstatymas reikalauja taikyti nuo 1.5xpirkimo vertės dydį iki 0.5xpirkimo vertės ir mažesnius dydžius, priklausomai nuo sutarties trukmės. Neatsimenu dabar kokios vertės yra šis pirkimas, bet tikrai ne 6 mln. eurų. Vien 100 autobusų (ar net 50, jeigu tikrai sumažintas tas skaičius) kainuos bent po 800-900 tūkst. eurų. Tai smulkiųjų vežėjų reikalavimas taikyti vos 1 mln. apyvartos lygį yra irgi santykinai visiškai menkavertis. Po to konkursus ir laimi visokie dušmanai, kurie veža su išrūdijusiais mikriukais su neaišku kur įsigytu kuru. Juk norint visiškai liberalaus pirkimo to reikalavimo išvis nereikėtų. Tada galėtų eilinis taksistas dalyvauti konkurse. O juk tai yra absurdas.

                    Rimtas konkursas - rimti ir reikalavimai. Aš be Kautros daugiau nežinau jokių lietuviškų įmonių, kurios dirbtų toje srityje tokiomis apimtimis. Na, neskaitant savivaldybių įmonių. Ar tikrai Lietuvoje yra daugiau įmonių, kurios gebėtų įsigyti kad ir tuos 54 naujus autobusus? Labai abejoju.

                    Comment


                      Dar kartą klausiu, iš kur pinigai, Zina? VT pelningas biznis? Tie laikai jau seniai praėjo, tai buvo laukiniai 90-ieji ir 2000-ųjų pradžia, kai bet kas vežė bet kaip ir su bet kuo. Nuo ko nukentėjo tiek valdiški vežėjai, tiek aplamai VT įvaizdis. Dabar pelningas tik tuomet, kai valdžia moka stabiliai ir sutartą kainą. Tik iš kur ji pinigus paims, kai saviems vežėjams neranda? Yra tik du atsakymai - liberalai nori prichvatizuoti VT (palaipsniui, iš pradžių tik įleidžiant privatininką, kuriam bus sudarytos šiltnamio sąlygos VVT sąskaita) ir tada privatininkas diktuos sąlygas savivaldybei. Kaip su šilumos ūkiu. Arba liberalai yra kvailiai. Visgi nepanašu, kad tokie yra.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 19:32.

                      Comment


                        Šią vasarą greičiausiai 36 ir 66 dirbs trumpi autobusai, nes nuo š.m. birželio mėn. 1 d., iki rugpjūčio mėn. 31 d., bus rekonstruojama Žaliųjų ežerų g. ir Visalaukio g. / Ragučio g. sankirtos (sankryžos). O nuo š.m. liepos mėn. 1 d., iki rugpjūčio 31 d. 36 ir 66 autobusų maršrutai nuo st. Verkių Riešė bus nukreipti laikina gatve, tada Ragučio g., Balsių g. toliau senąją trasa. O į miesto pusę nuo Ragučio st. bus nukreipti tokiomis gatvėmis Aukuro g., Ragučio g., laikinąją gatve, toliau senąją trasa. Kaip matote šią vasara norint atvažiuoti į Žaliųjų ežerų paplūdimį teks pasispausti ir pasitrombuoti autobusuose.

                        SĮ „Susisiekimo paslaugos“
                        Sveiki, Vasaros tvarkaraščiai įsigalios nuo birželio 13 d. Apie numatomus pakeitimus informuosime kaip įprastai – likus savaitei iki jų įsigaliojimo, o klausimas dėl triašių autobusų 36 ir 66 autobusų maršrutuose nagrinėjamas – atliekami keleivių srautų tyrimai ir išanalizavus gautus duomenis bus priimtas sprendimas.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Nuo pirmadienio - viešojo transporto maršrutų ir tvarkaraščių pokyčiai
                          SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo gegužės 23 d. (pirmadienio) keičiasi 1, 2, 12, 16, 19, 32, 61 ir 82 maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai.

                          Siekiant užtikrinti patogesnį Naujininkų rajono gyventojų susisiekimą su prekybos centrais „Nordika“ ir „Ikea“, 1 Stotis–Oro uostas maršruto autobusai nukreipiami į Vikingų g. Atitinkamai koreguojamas šio maršruto autobusų eismo tvarkaraštis. Autobusai, važiuodami pakeista trasa, nestos Eišiškių plentas, Dariaus ir Girėno, Felikso Vaitkaus stotelėse (abiem kryptimis), tačiau papildomai stos Vikingų slėnis ir Vikingų stotelėse. Stotelės, kuriose nestos 1 maršruto autobusai, aptarnaujamos kitų maršrutų – 3G, 4 ir 88. Atsižvelgiant į pokyčius 1 Stotis–Oro uostas autobusų maršrute koreguojamas ir 2 Stotis–Liepkalnio–Vikingų g.–Oro uostas maršruto autobusų eismo tvarkaraštis.

                          12 Stotis–Rudamina–Skaidiškės, 16 Stotis–Nemėžis–Skaidiškės, 19 Stotis–Lydos pl.–Salininkai, 61 Stotis–Nemėžis–Kuprioniškės ir 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai keičiami dėl reisų įveikimo laikų korekcijos – autobusai nuo šiol maršrutus įveiks greičiau.

                          32 Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai maršruto autobusai, važiuodami link Pašilaičių, nevažiuos Laisvės pr., Justiniškių, Viršilų g. bei Viršuliškių skg., o važiuos tiesiai Pilaitės pr. iki jungiamosios gatvės su Sidaronių g., kur Sidaronių g. jau važiuos senąja trasa.

                          Comment


                            Taip pat keičiami 1G ir 6G tvarkaraščiai sekmadieniais ir šventės dienomis

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą
                              Taip pat keičiami 1G ir 6G tvarkaraščiai sekmadieniais ir šventės dienomis
                              Čia vieną dieną keitimas grafikų dėl Danske bank bėgimo maratono

                              Taip pat nuo pirmadienio 2-am autobusų maršrute atsiranda garantuotas žemagrindis autobusas (žymimi visi reisai žemagrindžio reisu). Taip pat nuimamas pertraukiamas darbo dienų ir savaitgalio vienpamaininis grafikas
                              Paskutinis taisė ssnaiperis; 2016.05.17, 16:10.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Dėl 1 autobuso naujienos džiugios, seniai taip reikėjo padaryti, tik ta Vikingų slėnio stotelė visai be ryšio.

                                Comment


                                  15min.lt yra interviu su SP vadove.

                                  Nuo vasaros paleidžiame naują maršrutą Pilaitė–Centras.

                                  Comment


                                    Nuo š.m. birželio mėn. 13 d. grąžinamas autobuso maršrutas nr. 30 Pilaitė - Centras.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      Nuo š.m. birželio mėn. 13 d. grąžinamas autobuso maršrutas nr. 30 Pilaitė - Centras.
                                      Yra koks šaltinis, nuoroda, ar čia tik gandai nepatvirtinti?

                                      Comment


                                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                        Yra koks šaltinis, nuoroda, ar čia tik gandai nepatvirtinti?
                                        Prašom
                                        SĮ „Susisiekimo paslaugos“
                                        Viešojo transporto eismo organizavimo darbo grupės posėdyje pritarta 30 autobusų maršruto atstatymui nuo š.m. birželio 13 d. Primename, kad 30 maršruto autobusai jau važiavo Vilniaus gatvėmis. Dėl to maršrutui suteiktas jau buvęs numeris, o ne naujas. Apie visus numatomus pokyčius vasaros metu informuosime kaip visada, likus savaitei iki jų įsigaliojimo.
                                        ir čia yra negandas. Bus ir daugiau drastiškų ir rimtų pakeitimų VT maršrutuose nuo š. m. birželio mėn. 13 d.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                          Prašom

                                          ir čia yra negandas. Bus ir daugiau drastiškų ir rimtų pakeitimų VT maršrutuose nuo š. m. birželio mėn. 13 d.
                                          O tai naujas 30 važiuos iki pedagoginio žiedo, per tiltą, Goštauto gatvė ir į Vasario 16-osios ? Ar per žvėryną ar kokiu kitokiu maršrutu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X