Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Seniau, vežę daugiau nei pusę keleivių, troleibusai dabar akivaizdžiai veža gal tik 40 proc., nors jų gatvėse sumažėjo mažiau nei 20 proc. pagal išleidžiamų troleibusų kiekį, o pagal ridą dar mažiau.
    Reikia plėsti KT centre.

    Greitieji yra vienas iš gerųjų pastarojo meto dalykų. Jų negalima atsisakyti.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Utopija nebent terminai. Anksčiau ar vėliau turės viskas keistis, nevažinės amžinai Škodos ir MB laužai
      Nevažinės amžinai, labai sutinku. Bet mes čia ir diskutuojame, kada, kaip ir kas važinės. Ir sakome, kad planas 100 vnt. 2017 kovą, po 50 2018-19 m. sunkiai įgyvendinamas.

      Taip pat klausimas - kas bus su Vilniaus autobusų parku (VAP), jo infrastruktūra, transporto priemonėmis ir darbuotojais? Ne įmone, nes tokios nebėra, bet, kaip čia pasakius, struktūra ar organizacija?

      Jei bus pereita prie modelio 60 proc. privatininkas, 40 proc. VAP (kažkur buvo minėta), ir laikyti, kad planas pavyks, tai reikštų 2019 m. ~200 privatininko autobusų ir ~140 VAP autobusų esant dabartiniam reisų skaičiui.

      Kas toliau? Galima toliau didinti po 50 kasmet ir gauti 2021 m. 300 privatininkas, 200 VAP proporciją. Ir tyliai atsikratyti troleibusų. Ar čia to ir siekiama su fraze "100 per 10 mėnėsių ir po to po 50 kasmet?".

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Reikia plėsti KT centre.

        Greitieji yra vienas iš gerųjų pastarojo meto dalykų. Jų negalima atsisakyti.
        Kur centre dar galima nutiesti KT, išskyrus Maironio g.? Be to, kol nebus KT pro Baltupius iki Kaimelio žiedo, jis ten neapsimokės.
        Todėl tai reiškia, kad reikia galiausiai nutiesti tą KT Ateities, Kalvarijų gatvėse į Santariškes(ir 2G/16, ir 1G trasa), galbūt į Pilaitę (4G/19), Ozo/Buivydiškių/Rygos gatvėmis(5G).

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Nevažinės amžinai, labai sutinku. Bet mes čia ir diskutuojame, kada, kaip ir kas važinės. Ir sakome, kad planas 100 vnt. 2017 kovą, po 50 2018-19 m. sunkiai įgyvendinamas.

          Taip pat klausimas - kas bus su Vilniaus autobusų parku (VAP), jo infrastruktūra, transporto priemonėmis ir darbuotojais?
          Kiek aš supratau, tai bus įsileista 100 naujų autobusų iš privataus vežėjo, o tie 50 naujų per metus, tai čia VAP atnaujinimas.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Reikia plėsti KT centre.
            Tuo tarpu pradėtas KT demontavimas Naugarduko gatvėje (buv. 13-jo troleibuso trasoje).
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              T.y. pačioje gatvėje, o ne tik sankryžoje su Švitrigailos g., kur buvo išmontuoti visi iešmai ir kryžmės?
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                T.y. pačioje gatvėje, o ne tik sankryžoje su Švitrigailos g., kur buvo išmontuoti visi iešmai ir kryžmės?
                Bent jau vakar ryte, Naugarduko žiede KT buvo išmontuotas.

                Comment


                  Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                  Bent jau vakar ryte, Naugarduko žiede KT buvo išmontuotas.
                  Pagaliau, bent jau neatsitiks kaip su Valakampių atkarpą, kai nebeliko ką išmontuoti, nes viską išvogė

                  Comment


                    Kiek mačiau, tai tinklas išardytas tik žiede ir vienoje pusėje gatvės. Kitos pusės KT užžiedintas, t.y. sujungtas su Žemaitės g. KT. Bent jau taip buvo prieš porą savaičių.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Reikia plėsti KT centre.

                      Greitieji yra vienas iš gerųjų pastarojo meto dalykų. Jų negalima atsisakyti.
                      Greitieji yra gerai, bet jie neturi atimti keleivių iš troleibusų, kurie kaip ir bet koks elektrinis transportas, turėtų būti aukščiau pagal hierarchiją bet kokių autobusų, net ir greitųjų. Greitųjų sistema nėra ideali ir yra kur ją tobulinti. Tačiau manau, kad 5 maršrutų yra per akis. Reikia atskirti srautus. Tokiu būdu ir kiti maršrutai, ypač troleibusų, einantys tomis pačiomis gatvėmis, bus geriau išnaudojami, ir greitieji nebus taip nepagrįstai apkrauti. Ko pasekoje reikės mažiau autobusų, kurių trūksta kitiems maršrutams.
                      Centre troleibusų linijų pakanka. Reikėtų eismo atnaujinimo Gedimino pr., bet ten šiais laikais troleibusai jau gali važiuoti su akumuliatoriais. Turiu omenyje naujus troleibusus, ne turimus.

                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                      Pagaliau, bent jau neatsitiks kaip su Valakampių atkarpą, kai nebeliko ką išmontuoti, nes viską išvogė
                      Niekas ten nieko neišvogė. Demontavo dar tais pačiais metais. Kol kas neatrodo, kad Naugarduko g. nuims KT. Toks jis dar gali ilgai kabėti. Nuėmė ten, kur trukdė - žiede, nes rekonstruojama sankryža ir sankryžoje su Švirtigailos g. Čia reikėjo seniai nuimti, nes 10 ir 17 troleibusai be reikalo buvo stabdomi, tam, kad pravažiuotų iešmus ir kryžmę.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.22, 19:09.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Kiek mačiau, tai tinklas išardytas tik žiede ir vienoje pusėje gatvės. Kitos pusės KT užžiedintas, t.y. sujungtas su Žemaitės g. KT. Bent jau taip buvo prieš porą savaičių.
                        Kiek mačiau, prieš porą savaičių ir net mėnesių Naugarduko gatvės KT tikrai nesijungė su Žemaitės gatvės atkarpa. Juk nebuvo jokių iešmų. Nebent nesijungiantys, bet šalia esantys laidai laikomi jungtimi? Nesuprantu tokio "nutraukto" posūkio iš Žemaitės g. į Savanorių prospektą (į dešinę). Ar jis išvis kam nors reikalingas? Gal tiesiog ta atkarpėlė palikta, kad nereikėtų demontuot?
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                          Kiek mačiau, prieš porą savaičių ir net mėnesių Naugarduko gatvės KT tikrai nesijungė su Žemaitės gatvės atkarpa. Juk nebuvo jokių iešmų. Nebent nesijungiantys, bet šalia esantys laidai laikomi jungtimi? Nesuprantu tokio "nutraukto" posūkio iš Žemaitės g. į Savanorių prospektą (į dešinę). Ar jis išvis kam nors reikalingas? Gal tiesiog ta atkarpėlė palikta, kad nereikėtų demontuot?
                          Gal apsižiūrėjau, reiks vėl žvilgtelėt pravažiuojant.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Prieš porą savaičių buvo viena, dabar ten visai kas kita. Net savaitės pradžioje dar buvo viena, o dabar jau kas kita. Posūkis iš Žemaitės į Savanorių dešinėn prieš daugiau nei 15 metų buvo laikinai naudojamas dėl remonto.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Kiek mačiau, tai tinklas išardytas tik žiede ir vienoje pusėje gatvės. Kitos pusės KT užžiedintas, t.y. sujungtas su Žemaitės g. KT. Bent jau taip buvo prieš porą savaičių.
                              Šiandien tą vietą praėjau - iš Švitrigailos gatvės pusės vienoje pusėje panaikintas iešmas (posūkiui į dešinę), o kitoje - iš sankryžos pašalinti laidai, bet nuo antrojo stulpo Naugarduko g. tie laidai dar yra.
                              Iš Žemaitės gatvės pusės - visi laidai nuardyti dar nepriėjus žiedo, jokio sujungimo su Žemaitės gatve nėra. Iš viso likusi, galima sakyti, tiktai tiesi Naugarduko gatvės atkarpa.

                              Comment


                                Grečiausiai atkarpą tarp Smolensko ir Žemaitės nurinko laikinai, kol nepastatys naujų stulpų, o vėliau sujungs su Žemaitės KT. Ko gero, Naugarduko g. bus arba avarinių atvejų KT, arba trumpins kažkurį maršrutą, pvz. 14. Nors jį jau seniausiai reikėjo pratęsti iki Karoliniškių...

                                Comment


                                  14 trumpinti iki Naugarduko nėra prasmės. Jį reikia paleisti ne per Žirmūnus, o tiesiai, kaip ir seniau, per Antakalnį ir centrą. Nes dabar 2 troleibusas būna perkrautas, ypač nuo Klinikų iki Pylimo g., o 14 veža orą per Žirmūnus. Žirmūnuose pakanka troleibusų ir taip.

                                  Comment


                                    Na, nesutiksiu dėl 14 ištiesinimo. Pačiam dažnai tenka matyti, kaip keleiviai važiuojantys nuo Europos aikštės, Šeimyniškių persėda į T14 ir važiuoja iki Sapiegos ar Petro Vileišio stotelių. Šis maršrutas ir taip yra privežamasis, todėl visai logiškas yra toks jo užsukimas. O dėl T2, tai jau seniausiai laikas nupirkti dvigubus troleibusus. Kad ir Ryga, šiemet planuoja nurašyti visas Škoda 15Tr(M) (apie 20) ir Škoda 14Tr(M) (apie 15), šiemet išparduoti apie 70 % jų, o kitąmet - likusius 30 %. Kitąmet planuoja dar ir šiek tiek senų Solarių Trollino parduoti.

                                    Comment


                                      Privežamieji turi būti autobusai ir tuo labiau ne miesto centrinėje dalyje. 14 turi važiuoti tiesiai, nes dabar jis pustuštis, o tie keli keleiviai, kuriems reikia, gali palaukti 12, kuris važiuoja pakankamai dažnai. Dėl troleibusų - tikriausiai nepirks, o jei pirks, tai nebent keletą paties VVT iniciatyva. Ir tikriausiai ne Škodas, o lauks Solarių - dalims keletą tikrai ne pro šalį būtų paimti. Juk autobusai - pats ekologiškiausias transportas, pagal kai kurių politikų supratimą...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.25, 16:43.

                                      Comment


                                        Smulkieji vežėjai: Vilniaus savivaldybė milijoninį pirkimą rengia vienai įmonei
                                        Paskutinis taisė liootas; 2016.05.10, 14:56.

                                        Comment


                                          Neveikia nuoroda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X