Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      "Susisiekimo paslaugos" ir "Lietuvos geležinkeliai" pasirašė ketinimų protokolą dėl geležinkelių (Vilniaus apskrities ribose) integravimo į miesto VT sistemą.

      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=937
      Pirmas žingsnis į priekį. Geležinkeliai gali atvežti ir išvežti žymiai daugiau žmonių kurie Vilniuje gyvena ar dirba. Gaila, kad tiek reikėjo laukti.

      Comment


        Taip pat, 15-ojo troleibusų maršruto pokytis viso labo toks, kad vienas iš 3 troleibusų pervedamas į dviejų pamainų grafiką ir dirbs visą dieną.

        Sprendimas 26 maršrutą leisti į Bajorus labai keistas, juk ten ir 57 daug keleivių neperveža.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          2G rato įveikimo trukmė savaitgaliais pailgėja 6 min. (5 min. link stoties ir 1 min. link Santariškių), o 3G - visomis 10 min. (po 5 min. abiejomis kryptimis)
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Įdomiai čia: 49 ir 69 bent jau dabar prie pertraukiamų-nulinių reisų rašomi tik popietiniai, iš autobusų parko į Ateities g., naujuose grafikuose situacija tokia pati. Gal čia viso labo importavimo klaida ?
            Nėra čia jokios klaidos. Tiesiog dienos metu į parką važiuojama be keleivių, o iš parko - su keleiviais. Lygiai tokia pati situacija 2G,55.

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            2G rato įveikimo trukmė savaitgaliais pailgėja 6 min. (5 min. link stoties ir 1 min. link Santariškių), o 3G - visomis 10 min. (po 5 min. abiejomis kryptimis)
            Šviesoforų reguliavimo pasekmė.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              2G rato įveikimo trukmė savaitgaliais pailgėja 6 min. (5 min. link stoties ir 1 min. link Santariškių), o 3G - visomis 10 min. (po 5 min. abiejomis kryptimis)
              O tai reiškia, kad jeigu dabar važiavimo trukmė yra arti 30min, tai pagal naują grafiką jau gali viršyti 30min, t.y. kelionė bus brangesnė.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Ar yra prasmė važiuoti pilną maršrutą 2G, kai yra 1G?
                Nebent dėl vaizdų pro langą...

                PS
                Dar yra 10 min VVT kontrolės tolerancija, bet niekada neteko aiškintis su kontrole ar ji praktiškai egzistuoja.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Dar yra 10 min VVT kontrolės tolerancija, bet niekada neteko aiškintis su kontrole ar ji praktiškai egzistuoja.
                  Mane vieną kartą patikrino po 35min - nepasakė ne žodžio.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Viena iš žmonių nesinaudojimo VT priežastis, jo lėtumas, tad naujienos labai nekokios.

                    Comment


                      Artėja žiema, tai viena, gatvės bus slidžios. Be to spūstys mieste...

                      Comment


                        Tuoj visi greitieji taps tokie kaip 5G. Pastarąjį dažnai Ozo gatvėje aplenkia 7 autobusas.

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                          Tuoj visi greitieji taps tokie kaip 5G. Pastarąjį dažnai Ozo gatvėje aplenkia 7 autobusas.
                          Demagogija tęsiasi. Šimtas priežasčių kodėl nespėja, tada ilgina grafiką. Ir taip per sezoną du kartus.

                          Comment


                            [projektas]
                            Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
                            1. Įpareigoti uždarąją akcinę bendrovę „Vilniaus viešasis transportas“ 2017 metais atnaujinti vietinio reguliaraus susisiekimo viešojo transporto priemonių parką, numatant 150 (vieno šimto penkiasdešimties) naujų žemagrindžių miesto tipo autobusų viešąjį pirkimą, sandorį apmokant veiklos nuomos būdu.
                            Maždaug pusė autobusų. Įspūdinga
                            Volvo 7700 bus seniausias (darant prielaidą, kad nurašys pradėdami seniausiais).

                            PS
                            Žemagrindžių nurodo, naujų nurodo.
                            Kondicionierių - ne, durų skaičius - ne, ilgis - ne.

                            Comment


                              Ką reiškia veiklos nuomos? Atiduodant maršrutus privatininkui ir už tai jam mokant? Ar visgi bukai nuomojant naujus autobusus. Tai visiškas VT krachas, nes su tokia nuoma kuo toliau, tuo labiau VVT skęs skolose...
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 16:28.

                              Comment


                                Privati įmonė skęstų jei jai tiek nemokėtų, kaip VVT nemokama. O nuo kitų metų VVT lups iš savivaldybės viską kas priklauso. Nes nuomos niekas neatidės. Vėluoji - teismas. Savivaldybė sumokės visas dotacijas ir skolas į VVT.

                                Dabar viskas vyksta "nu dar pakentėkit, tikrai kitais metais" būdu. O pinigų kaip nėra, taip nėra.

                                Comment


                                  Nieko panašaus. VVT už viską atsakys, o ne savivaldybė. Ne pati savivaldybė tiesiogiai sudarys sutartį, o įgaliojusi VVT tik kaip VVT savininkė. Taigi, kaip nemokėjo, taip ir toliau nemokės. Blogiausiu atveju. Ne tame esmė. Esmė tame, kad nuoma yra blogis. Tai visada brangiau, o ir turtas (autobusai) ne įmonės nuosavybė ir niekada ja nebus. Juk tai net ne lizingas. Žodžiu, už poros metų VVT užsilenkinės totaliai. Tada pigiai privatizuos. Prie to juk ir einama. Pinigų nuomai kaip ir sukrapšto, o tai ką, ta suma bankui ne argumentas, kad būtų sudaryta sutartis? Juk iš apyvartinių lėšų bus mokama nuoma, lygiai taip pat jos galėtų eiti bankui, bet galiausiai autobusai po kelių metų būtų VVT nuosavybė.

                                  Comment


                                    Gal kas žino, kokios RAL spalvos yra naudojamos VVT autobusų ir troleibusų dažymui?
                                    Paskutinis taisė IMIS; 2016.11.18, 09:18.

                                    Comment


                                      Parašė IMIS Rodyti pranešimą
                                      Gal kas žino, kokios RAL spalvos yra naudojamos VVT autobusų ir troleibusų dažymui?
                                      VVT Solaris autobusai RAL 9006, 7043

                                      Daugiau negaliu pasakyti

                                      Comment


                                        Parašė Anonimas Rodyti pranešimą
                                        VVT Solaris autobusai RAL 9006, 7043

                                        Daugiau negaliu pasakyti
                                        Ačiū. Pagal viešųjų pirkimų puslapyje rastą sąrašą sakyčiau, kad troleibusams yra naudojamos RAL 1015 ir 3020, o autobusams - 1028 ir 5017. Minėtos 9006 ir 7043 ten irgi yra.

                                        Comment


                                          http://www.troleibusas.lt/?p=3829 Ka manot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X