Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Fanatikų kliedesiai ir tiek.

    Comment


      Baisios konspiracijų teorijos

      Comment


        Nors kai kas ir perdedama, tačiau iš esmės tiesa. Ir nėra jokia paslaptis, kad troleibusai laikomi "pažangos" VT stabdžiu, "sovietiniu reliktu", brangia, niekam tikusia transporto priemone. Bendrai tai, kad nauji autobusai bus ne perkami, o nuomojami, yra VVT žlugdymas ir rengimas prichvatizacijai.

        Comment


          Nelogiška, tik kad ruošiasi susprogdint 250 naujų autobusų bombą, kam pirkt velnias žino kokių 50dėvėtų laužų.

          Comment


            Ruošiasi susprogdinti VT Vilniuje. Kokie dar 250, jei kalbama apie 150.

            Comment


              Tai 150 nuomosis, o su 100 atkeliaus privatininkas. Bus matyt, kažkaip buvo daug kalbų apie 2017, kurie jau ant nosies

              Comment


                Kodėl sostinė nesugeba susitvarkyti transporto,kai Kaunas apsieina be nuomos ir vis atnaujina VT parką. Kitas metais pirks Kaunas naujų troleibusų ir autobusų,o Vilnius nė iš vietos.

                Comment


                  Ar bus privatininkas? Įtariu, kad jo nebus, vietoj jo nuomojami autobusai. Nes VVT tiesiog nepatemps privatininko ir naujų autobusų nuomos - juk viskas eis iš vieno katilo, į kurį suplaukia pinigai už bilietus, lengvatų kompensacijos ir skurdžios dotacijos.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Tai 150 nuomosis, o su 100 atkeliaus privatininkas. Bus matyt, kažkaip buvo daug kalbų apie 2017, kurie jau ant nosies
                    Konkursas buvo sustabdytas visokių mikriukininkų. Po teismo dabar yra tęsiamas, tad rezultatai automatiškai nusikėlė.

                    Comment


                      Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                      Kodėl sostinė nesugeba susitvarkyti transporto,kai Kaunas apsieina be nuomos ir vis atnaujina VT parką. Kitas metais pirks Kaunas naujų troleibusų ir autobusų,o Vilnius nė iš vietos.
                      Gal dėl to, kad Kauno biudžetas vienam gyventojui yra didesnis už Vilniaus? Tik spėju

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ar bus privatininkas? Įtariu, kad jo nebus, vietoj jo nuomojami autobusai. Nes VVT tiesiog nepatemps privatininko ir naujų autobusų nuomos - juk viskas eis iš vieno katilo, į kurį suplaukia pinigai už bilietus, lengvatų kompensacijos ir skurdžios dotacijos.
                        Tikrai atskiri konkursai.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Konkursas buvo sustabdytas visokių mikriukininkų. Po teismo dabar yra tęsiamas, tad rezultatai automatiškai nusikėlė.
                        Bet lyg teismas atmetė jų skundus, dar Šimašius FB rašė.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Gal dėl to, kad Kauno biudžetas vienam gyventojui yra didesnis už Vilniaus? Tik spėju
                          Kaunas supirkinėja visokius laužus, kurių koks 20-30proc. dėl gedimų stovi parke, tai nežinau ar čia labai jau gerai. Vilniuj aišku laužynas nemažesnis, bet čia kalba eina apie parko atnaujinimą NAUJAIS autobusais.

                          Comment


                            Atskiri nieko nereiškia. Nepavyko prastumti su privatininkais su 100 autobusų, tai stumia su 150 autobusų nuoma. Dar kartą kartoju kad 250 autobusų ir dar žadamų su ES kofinansavimu VVT nepatemps. Nebent čia jau visiškai nagla prichvatizacija, kai po poros metų nepatempiantis įsipareigojimų už transporto priemones VVT bus parduotas...

                            Comment


                              Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                              Kodėl sostinė nesugeba susitvarkyti transporto,kai Kaunas apsieina be nuomos ir vis atnaujina VT parką. Kitas metais pirks Kaunas naujų troleibusų ir autobusų,o Vilnius nė iš vietos.
                              Nėra ta nuoma joks velnias pirma. O šiaip Vilniaus savivaldybė naudojasi VT kaip viena iš vyriausybės šantažo geresniam finansavimui priemone ir šiaip pastumdėliu, kuriam gali nemokėt ir niekas nenutiks. Kaip ir kiemsargiams.

                              Comment


                                Labai gerai, kad ima veiklos nuoma - modernus ir teisingas požiūris į transporto pirkimą. Buvo komentarų, kad geriau lizingas nei nuoma - taigi veiklos nuoma, tas pats lizingas, tik su likutine verte, tad net pigesnis už lizingą. Neskaitant mažesnių įmokų privalumai: 1) Jeigu autobuso modelis nepasiteisins/bus pernelyg sudrožtas veiklos nuomos gale atiduosi lizingo bendrovei už likutinę. Jeigu tiks - eksploatuosi toliau, pasirašęs naują išsimokėjimo sutartį, ar išpirkęs už visą likutinę kainą. 2) Dėl to, kad galima grąžinti tiesiog už likutinę gale laikotarpio, atsiranda suinteresuota pusė - lizingo bendrovė, kuriai rūpi, ką tu grąžinsi, dėl to už gerą kainą gali įeiti ir papildomos serviso ar aptarnavimo paslaugos. Nežinau, ar tai įmanoma miesto autobusams (kad aptarnavimą darytų ne pats VVT, o pvz tiekėjas). Su dabartinėmis skolinimosi palūkanomis - tai net labai geras variantas miestui gauti greitai ir ne per brangiai naujus autobusus.

                                Comment


                                  Troleibusų pakeitimas naujais autobusais būtų tai, kas geriausio gali nutikti su Vilniaus VT. Tie kledarai, laidai ir tuos laidus laikantys stulpai bene labiausiai gadina Vilniaus vaizdą. Na dar sovietiniai daugiabučiai 'nepuošia'.

                                  Comment


                                    Ir kur transporto ekologiškumas? Visame normalesniame pasaulyje vystomas būtent elektrotransportas, jam teikiamas realus prioritetas plėtrai ir maršrutinė hierarchija.
                                    Labiausiai miestą gadina krūvos automobilių gatvėse, kurių tik daugės, nes VT yra tiesiog žlugdomas. O visiems sovietoheiteriams pirmiausia siūlau pasižiūrėti į save, dauguma tikriausiai yra to laiko "produktas".
                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.21, 18:20.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                      Labai gerai, kad ima veiklos nuoma - modernus ir teisingas požiūris į transporto pirkimą. Buvo komentarų, kad geriau lizingas nei nuoma - taigi veiklos nuoma, tas pats lizingas, tik su likutine verte, tad net pigesnis už lizingą. Neskaitant mažesnių įmokų privalumai: 1) Jeigu autobuso modelis nepasiteisins/bus pernelyg sudrožtas veiklos nuomos gale atiduosi lizingo bendrovei už likutinę. Jeigu tiks - eksploatuosi toliau, pasirašęs naują išsimokėjimo sutartį, ar išpirkęs už visą likutinę kainą. 2) Dėl to, kad galima grąžinti tiesiog už likutinę gale laikotarpio, atsiranda suinteresuota pusė - lizingo bendrovė, kuriai rūpi, ką tu grąžinsi, dėl to už gerą kainą gali įeiti ir papildomos serviso ar aptarnavimo paslaugos. Nežinau, ar tai įmanoma miesto autobusams (kad aptarnavimą darytų ne pats VVT, o pvz tiekėjas). Su dabartinėmis skolinimosi palūkanomis - tai net labai geras variantas miestui gauti greitai ir ne per brangiai naujus autobusus.
                                      Likutinė vertė todėl ir maža, kad per nuomos laikotarpį sumokama visa kaina ir dar su kaupu. Taip kad nereikia čia sekti pasakų apie veiklos nuomos naudą. Ji naudinga tik nuomotojui. Nereikia painioti trumpalaikės nuomos - tada ji tikrai yra ekonomiškai pagrįsta.

                                      Comment


                                        Ko jau ko, bet Al1 kliedesių mažiausia reiketų klaustyt. Pagal jį nereikia jokių, Railbaltikų, jokių privačių verslų, Lietuva greitu metu bus okupuota, rusam paprasčiau bus tvarkytis

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Likutinė vertė todėl ir maža, kad per nuomos laikotarpį sumokama visa kaina ir dar su kaupu. Taip kad nereikia čia sekti pasakų apie veiklos nuomos naudą. Ji naudinga tik nuomotojui. Nereikia painioti trumpalaikės nuomos - tada ji tikrai yra ekonomiškai pagrįsta.
                                          Įtariu, kad nelabai žinai, ką reiškia "likutinė vertė"..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X