Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Viso dabar esančio KT rekonstrukcija į greitaeigį kainuotų +-15 mln. €. Tiesa, šaltinis yra VBS iš troleibusų parko, bet žinant, kad keisti reikia tik iešmus, kryžmes, suapvalinti vingius, rekonstruoti elektros pastotes, tai šiaip visai reali suma.
    O galima nuorodą į šaltinį? Kažin ar nėra tie skaičiavimai 10 metų senumo? Bet net jei skaičiai teisingi, tai 15 mln. eur yra 50 naujų, LNG varomų (ekologiškesnių) autobusų. Primenu, kad Vilnius tiek naujų autobusų iki šiol per dešimtmetį gaudavo.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Troleibusų fanatikai ir mylėtojai niekada nesutiks, kad ši VT priemonė būtų naikinama. Net tada, kai elektriniai autobusai bus pigesni už troleibusus.
      O VDV autobusų fanatikai niekad nesutiks su elektriniais autobusais?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        O VDV autobusų fanatikai niekad nesutiks su elektriniais autobusais?
        Reikia klaustų tų fanatikų. Spėju, kad ne, nes pvz. troleibusų fanatikai mėgsta juos ne dėl ekologiškumo, o dėl išvaizdos: elektros laidų, ragų ir pan. Nes jeigu mėgsti troleibusų už ekologiškumą, tai tau jokio skirtumo ar tai bus "troleibusas" ar "elektrobusas".

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Spėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
          Tačiau troleibuso eksplotaciniso laikas maždaug 2 kartus ilgesnis nei autobuso. Ar tai įskaičiavus troleibusai tikrai brangesni už autobusus?

          Comment


            Neblogas dalykas būtų hibridas: nedidelis akumas tam tikroms atkarpims ir ūsai įsikrovimui pakeliui.

            Comment


              Tai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
              СТ-6217М

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Nes jeigu mėgsti troleibusų už ekologiškumą, tai tau jokio skirtumo ar tai bus "troleibusas" ar "elektrobusas".
                Yra skirtumas - troleibuse nėra pavojingų atliekų (padangos, salono apdaila ir pan. nesiskaito - jų vienodai yra ir vienuose, ir kituose, ir normaliuose autobusuose), o štai elektrobusų akumuliatoriai - pavojinga atlieka (jos į šiukšliadėžę neišmesi).
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Tai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
                  СТ-6217М

                  Youtube video
                  Tobula.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Tai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
                    СТ-6217М

                    Youtube video
                    Atkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Tačiau troleibuso eksplotaciniso laikas maždaug 2 kartus ilgesnis nei autobuso. Ar tai įskaičiavus troleibusai tikrai brangesni už autobusus?
                      Iš kur tokie duomenys? Tiesą sakant man tai atrodo nelogiška. Net jei variklis ir tarnautų ilgiau, tai troleibusas gi yra kur kas daugiau, nei vien variklis. Juk nėra taip, kad troleibuso kėbulas rūdija dvigubai lėčiau, ar kokia važiuoklė dvigubai ilgiau tarnauja.

                      Comment


                        Troleibuso kėbulas yra mažiau veikiamas vibracijų nei autobuso. Visa kita tas pats. Juk unifikacija su autobusais yra. Elektros įranga tarnauja 2-3 kartus ilgiau nei dyzelinis variklis, todėl apsimoka kėbulą patvarkyti ir eksploatuoti troleibusą toliau. Autobuso atveju ir kėbulą reikia tvarkyti, ir variklis dažniausiai jau būna sudrožtas, o pavarų dėžė tai keičiama ir ne kartą per eksploatacijos periodą.

                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Spėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
                        Greitaeigis tinklas tai visai ne tai, apie ką galvoji. Tiesiu ruožu bet kokiu kokybišku KT troleibusas gali važiuoti greitai. Greitaeigių "elementų" reikia tik kreivėse, kad KT staiga neužsuktų 45 kampu, o sklandžiai didelio radiuso kreive darytų vingį. Taip pat tai būtų spec. konstrukcijos iešmai (automatiniai) ir kryžmės, per kurias troleibusas, nors šiek tiek ir sumažindams greitį, bet pravažiuotų nestabdydamas kaip dabar iki 5-10 km/h.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Dabar kainuotų brangiau elektrobusai. Prieš penkis metus būtų kainavę dvigubai brangiau. Prieš 10 - gal ir keturgubai brangiau. Tendenciją matai?

                        Kasmet baterijų kaina krenta smagiai kiekvienais metais, net nežiūrint į tai, kad poreikis auga taipogi smagiai.

                        Atvaizdas
                        Tendencijos tokios dabar, kai elektromobilių dar mažai. Juk ir benzinas kažkada nieko nekainavo ar kainavo centus. Kol jis netapo pagrindiniu transporto kuru.
                        Kadangi akumuliatoriams naudojamas brangus elementas litis, kuris dar ir pavojingas, ir šiaip akumuliatoriai yra kur kas pavojingesni ir ekologiškai nešvaresni nei švino, tai kai prasidės masinė elektromobilizacija, akumuliatorių kainos išaugs. Aš iš viso manau, kad masinė elektromobilizacija neįvyks tol, kol nebus alternatyvių ličio jonų technologijai akumuliatorių.
                        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 20:37.

                        Comment


                          Nauji troleibusai Ženevoje.
                          New battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva

                          New battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva

                          On January 21, 2014 the first of altogether 33 new battery trolleybuses was presented to the public at a festive rollout.
                          The innovative battery trolleybuses of the type Exqui.City have been equipped with electrical equipment from Vossloh Kiepe. Transports Publics Genevois (TPG), the public transport operator in Geneva, is going to replace its old vehicles with these state-of-the-art vehicles.
                          http://www.vossloh-kiepe.com/news/pr...enf-uebergeben

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Atkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
                            Pas mus dar tarybinių laikų Škodos važinėja.

                            Comment


                              Tai būtent, kad jos 1981m konstrukcijos, o Rusyne 201x metų visiški laužai, teko pasivažinėt, nei sukurt, nei prižiūrėt moka.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Atkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
                                Troleibusą kaip tik lengviau pagaminti. Todėl TSRS jie taip ir paplito, nes nebuvo normalių autobusų. Vėliau atsirado, bet troleibusai jau buvo pasiteisinę su kaupu.
                                Kas dėl priežiūros, tai pažiūrėk į Lenkiją ar netgi Latviją, ten autobusai ir troelibusai geriau prižiūrimi. Taip kad, deja, pasigirti priežiūros ir eksploatavimo kultūra negalime... Aišku, ji kiek aukštesnė už rytų kaimynų, kur transporto priemonė drožiama, kol važiuoja, o paskui išmetama, bet ir lygintis net su lenkais negalime...

                                Beje, štai kaip Gruzijoje 1999 metais lopė troleibusų padangas: hardcore

                                http://transphoto.ru/photo/969725/
                                Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 20:46.

                                Comment


                                  Todėl kad mes nieko naujesnio neįperkam.

                                  Comment


                                    Nei tada, nei dabar nesugeba. TSRS laikais visa galva geresni buvo Vengriški Ikarus ir Čekoslovakiškos Škodos.

                                    Comment


                                      Buvo bendras ekonominis blokas. Pirko iš jų. Ir ką? Tarybiniais laikais transporto priemonių amžius (ne vidutinis, o realus) neviršijo 10 metų, nes buvo nuolatinis atnaujinimas.

                                      Comment


                                        Per daug nukrypom nuo temos.

                                        Comment


                                          Tai ir Vilnius pirko keliasdešimt jau nurašytų Čekijoje ir Slovakijoje. Tai pas mus ilgiau važinėja, negu ten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X