Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Atrodo, šios naujienos nebuvo.

    VVT pirks 15 trumpų ir 9 ilgus dyzelinius autobusus, ne senesnius nei 10 metų.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=317413
    Ne 10, o 11 metų. 2017 m. sausį baigiasi pateikimas, tai autobusai bus 11likmečiai

    Glumina kiekis. Labai trūksta ilgų, tai pirktų bent 20 vieno modelio ilgų. Dabar 9, vienas sudegs, vieną sudaužys. Liks 7 kokio nors keisto modelio 2006 metų. Ir tada vargelis su detalėmis. Galiausiai laukia kampas autobusų parke, "nes per daug knebeknės"...

    Comment


      20 tai dar daug. Rajoniniuose parkuose iš viso gerai jei 2 ar 3 būna vieno modelio iš 20-30 autobusų...

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Ne 10, o 11 metų. 2017 m. sausį baigiasi pateikimas, tai autobusai bus 11likmečiai
        Autobusų, kaip ir žmonių, amžius skaičiuojamas nuo jų gimimo/1-osios registracijos dienos, o ne nuo Naujųjų metų.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Autobusų, kaip ir žmonių, amžius skaičiuojamas nuo jų gimimo/1-osios registracijos dienos, o ne nuo Naujųjų metų.
          Briedis pateikdamas trumpai esmę parašė, kad "nesenesni nei 10 metų". Skelbime yra "pagaminti ne anksčiau nei 2006 m." Šiuo metu tai yra tapatu, bet skelbimas galioja iki 2017 m. sausio. Po to visos procedūros. Tad autobusas kol bus gautas pagal numatytus etapus/partijas, gali būti jau įpusėję dvyliktieji autobuso metai jei jis pagamintas 2006-01. Aišku čia tik detalės, bet iškalbingos apie VVT "atjauninimą". Nes 15 metų senumo galima turbūt dovanų gauti, nes Vakaruose brangiau gali būti utilizuoti.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Briedis pateikdamas trumpai esmę parašė, kad "nesenesni nei 10 metų". Skelbime yra "pagaminti ne anksčiau nei 2006 m." Šiuo metu tai yra tapatu, bet skelbimas galioja iki 2017 m. sausio. Po to visos procedūros. Tad autobusas kol bus gautas pagal numatytus etapus/partijas, gali būti jau įpusėję dvyliktieji autobuso metai jei jis pagamintas 2006-01. Aišku čia tik detalės, bet iškalbingos apie VVT "atjauninimą". Nes 15 metų senumo galima turbūt dovanų gauti, nes Vakaruose brangiau gali būti utilizuoti.
            Tai nėra žadėtas atnaujinimas. Čia perkama skylėms užkamšyti. Atnaujinimas yra atskira tema, kuri jau buvo paliesta. Ir tai vykdoma.

            Comment


              straipsnio apie eismo organizavimo pokyčius Vilniaus šiaurėje:
              Nutiesus Pavilnionių gatvę keisis laikini važiavimo maršrutai: pvz., bus panaikintas arba pakeistas eismo organizavimas Leičių g. jungtyje su Gabijos g., panaikinta esama reguliuojama sankryža Ukmergės gatvėje ties įvažiavimu į Gabijos gatvės rajoną, viešojo transporto žiedas perkeltas į Skalvių žiedą ir pan.“, – aiškino V.Pauža.
              Kaip suprantu, kalbama apie 5 maršruto žiedo naikinimą. Kažin, ar tikrai taip jau verta ilginti šį maršrutą iki Skalvių st. ? Juk Perkūnkiemio gyventojų susisiekimą su Centru užtikrina 40 ir 52 maršrutai, tai kam ten dar vienas ? Be to, šitaip pabloginamas susisiekimas Gabijos gatvės gyventojams, kadangi nueiti iki artimiausios stotelės Ukmergės gatvėje užtruks nemažai laiko

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                straipsnio apie eismo organizavimo pokyčius Vilniaus šiaurėje:

                Kaip suprantu, kalbama apie 5 maršruto žiedo naikinimą. Kažin, ar tikrai taip jau verta ilginti šį maršrutą iki Skalvių st. ? Juk Perkūnkiemio gyventojų susisiekimą su Centru užtikrina 40 ir 52 maršrutai, tai kam ten dar vienas ? Be to, šitaip pabloginamas susisiekimas Gabijos gatvės gyventojams, kadangi nueiti iki artimiausios stotelės Ukmergės gatvėje užtruks nemažai laiko
                Manau, jei jau bus naikinamas 5-ojo maršruto žiedas, tai kaip alternatyva tikrai atsiras nauja stotelė Ukmergės gatvėje kur nors ties Norfa.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Kurie maršrutai priklauso 1 poskyrio 1 brigadai, kuriuose dirba tik ilgi autobusai?

                  Ar 1 poskyrio 1 brigada aptarnauja pastoviai šiuos maršrutus su ilgais autobusais:

                  A1G, A2G, A3G, A4G, A5G, A6G, A7, A16, A17, A19, A22, A23, A24, A29, A31, A37, A46, A53, A63, A74, A78?
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Iš paminėtų maršrutų 1 poskyrio ilgi autobusai dirba tik 1G, 2G, 6G, 16, 19, 31, 74 ir 78. Visais kitais arba ilgi šiuo metu nevažinėja, arba nevažinėja išvis, arba jie yra 2 poskyrio.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Nuo sausio 2d. 1G stos J. Kazlausko st. (kam?!).
                      61 savaitgaliais važiuos dažniau, nes pridedamas 1 mikriukas.
                      Šaltinis >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=950
                      Paskutinis taisė Mantas95; 2016.12.27, 13:10.

                      Comment


                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                        Nuo sausio 2d. 1G stos J. Kazlausko st. (kam?!).
                        61 savaitgaliais važiuos dažniau, nes pridedamas 1 mikriukas.
                        Konkretaus šaltinio dar nėra, bet tvarkaraščiai jau tai rodo : http://stops.lt/vilnius/#vilnius
                        Dėl 1G viskas aišku kodėl jis nuo Sausio 2 (1) d. stos Jono Kazlausko stotelėje, SĮSP, VMS, VVT AP atsižvelgė į vairuotojų prašymą, kad galėtų pamanai pasikeisti ne tik Pramogų Arena ar Baltupiai, bet ir Jono Kazlausko stotelėje, nuo kurios yra netoli nueiti iki parko ar namų.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                          Dėl 1G viskas aišku kodėl jis nuo Sausio 2 (1) d. stos Jono Kazlausko stotelėje, SĮSP, VMS, VVT AP atsižvelgė į vairuotojų prašymą, kad galėtų pamanai pasikeisti ne tik Pramogų Arena ar Baltupiai, bet ir Jono Kazlausko stotelėje, nuo kurios yra netoli nueiti iki parko ar namų.
                          Man atrodo "Technopolis" (biurų centras) turėjo didesnės įtakos, nei vairuotojai.

                          Comment


                            Man atrodo, jau ne už kalnų ta diena, kai greitieji autobusai taps įprastais, stojančiais visose stotelėse
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Man atrodo "Technopolis" (biurų centras) turėjo didesnės įtakos, nei vairuotojai.

                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, jau ne už kalnų ta diena, kai greitieji autobusai taps įprastais, stojančiais visose stotelėse
                              Žmonės tapo absoliučiais tinginiais, jie gi tingi paeiti iki Pramogų arenos kad isėsti į 1G, geriau gi kompanijoi susitars ir nusius didžiausia kaip poeto parašytą laišką su prašymu kad 1G sustotu papildomai. Bus tokia pati situacija kaip kadaise su 12Grt maršrutu, rašė rašė keleiviai dėl papildomų sustojimų, kol galiausiai visose stotelėse pradėjo stoti, o poto maršrutą ir uždarė, teisybe Vilnietizz sakote, dėl tokių keleivių verkšlenimų greitieji autobusai praras savo G ir stos visose stotelėse, elementarus pavizdys pagal mane yra 6G maršrutas, nuo Lelijų st iki pat žiedo autobusai stoja visose stotelėse ir važiuoja tokiu pat greičiu kaip ir 18 maršrutas ir visi kiti kurie važiuoja link žiedo. Man asmeniškai labiau patikdavo senieji maršrutai kai buvo 44, 45, 47 ir t.t. Apgailėtina matyt jog SISP atsižvelgia į bet koki keleivių verkšlenimą negu ka pasako pvz dirbantys vairuotojai.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Dėl 1G viskas aišku kodėl jis nuo Sausio 2 (1) d. stos Jono Kazlausko stotelėje, SĮSP, VMS, VVT AP atsižvelgė į vairuotojų prašymą, kad galėtų pamanai pasikeisti ne tik Pramogų Arena ar Baltupiai, bet ir Jono Kazlausko stotelėje, nuo kurios yra netoli nueiti iki parko ar namų.
                                Nesamones rašai. Antraip dar ir 4̶5̶ 5G maršrute įvestų Verkių stotelę, kuri jau tikrai patogesnė vairuotojams.

                                Keista, kad 61 maršrute papildomo grafiko laikai rodomi kaip normalaus autobuso, o ne mikriuko.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  1G visiškai nereikalingas sustojimas J. Kazlausko st., nelogiška

                                  Comment


                                    O kaip tuomet pasiekti biurus Ozo kvartale? Nuo Pramogų arenos pėdint nemažas gabalas
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Naikinti tuos G maršrutus kaip nepasiteisinusius. Atlaisvintais autobusais būtų galima sustiprinti kitus maršrutus, ir troleibusus labiau apkrauti, nes greitieji atima keleivius iš troleibusų, šie važinėja pustuščiai pagrindinėmis gatvėmis. Ar ne per didelė prabanga?

                                      Comment


                                        Jau užuodžiu 10 puslapių "diskusiją" apie nieką. Geriau net nepradėkit.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Kadangi pro šią stotelę kasdien pravažiuoju, manau, kad logiškas sprendimas, nes beveik visada yra keleivių per rytinį piką, kurie laukia centro kryptimi (kas yra keista, nes šiaip atrodo stotelė esanti beveik niekur). Per vakarinį irgi pastoviai vis kokių atsiranda santariškių kryptimi. O ofisų darbuotojų srautas šiaip pastebimai pagyvino veiksmą stotelėje
                                          Be to anksčiau ar vėliau tas turėjo įvykti (pvz kai bus šiaurinė g., toje vietoje garantuotai atsiras svarbus persėdimo taškas).
                                          Bet galima diskutuoti apie kitus dalykus:
                                          1. Stotelė centro kryptimi pastoviai kertasi su dideliu ofisinių darbuotojų lengvųjų automobilių srautu (ties posūkiu į degalinę), būna daaaaug avarinių situacijų, ir situacija tikrai nepagerės
                                          2. Stotelė santariškių kryptimi būna nepakankamo ilgio sutalpinti net ir dabartinių maršrutų autobusams piko valandomis ir pastoviai užkemša sankryžą, tai kas bus, kai prisidės 5 min intervalu atvažiuojantys ilgi autobusai...
                                          3. Stotelė santariškių kryptimi kenčia dėl idiotiškų šviesoforų tiek su žvalgų g., tiek kazlausko g. Gal pati stotelė ir neatimtų labai jau daug laiko iš maršruto įveikimo, bet šviesoforai tikrai tą padarys, nes pastoviai per piką arba vienas, arba kitas raudonas, o įprastai pakimba ant abiejų raudonų. Bet čia sisteminė bėda Vilniuje, kad viešajam transportui ties šviesoforais nesudaromas prioritetas, bei per piką VT dūsta bendrame eismo sraute.
                                          Siūlymai: trečia eismo juosta viešajam transprotui (ir, deja, sukantiems į dešinę) santariškių kryptimi nuo buvusios Kazlausko stotelės iki pat naujakiemio stotelės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X