Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Ar nepernelyg sutirštini spalvas ? Kaina perkant iš vairuotojo yra 1€, nelabai įsivaizduoju, kokia dar galėtų būti patogesnė mokėjimui/vairuotojui kaina. Su tais €500 tai išvis prajuokinai, pirmas dalykas, didesnė dalis VT keleivių (pensininkai, studentai, vargingesni dirbantieji) tokių pinigų per mėnesį neužsirba, antras dalykas, gi niekur Lietuvoje niekas tokio dydžio banknotų neturi (bankomatai neišdavinėja), o jei ir turi - tai tikrai naudoja kitokiems tikslams, nei bilietėlių autobuse pirkimas
    Na pažiūrėkite kaip viskas brangsta. 1 eur dabar, po pusantrų metų bus 1,2 ir ką tada? Laikys eurą nes nepatogu?

    500 eur negauna vairuotojai? Bet 3 klientai po 50 irgi nieko geri?

    Studentai turi važinėti su mėnesiniu, o ne trukdyti vairuotoją.
    Vargingesni dirbantys tikrai neperka tų po eur. O turi mėnesinis arba 20x30 min. Negi norite pasakyti, kad jie kartą mėnesį vyksta į darbą?
    Pensininkai 80+ turi metinį bilietą. 65-80 jei aktyvūs, visur lankosi - mėnesinį bilietą.

    Ne ta rinka yra "pas vairuotoją".
    "Mašina servise pro kur čia į autobusą įlipti"; "stipriai pašventėme"; "atvykau pas daktarą į Santariškes".
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.10.06, 22:28.

    Comment


      Tiesą sakant, nelabai supratau kažkur apie pusės šito pranešimo teksto, tai ir atsakyti kažką nelabai galiu. Aš nenoriu pasakyti, kad vargingesnieji kartą per menėsį vykdta į darbą (aš to niekad ir nesakiau, nelabai suprantu, iš kur tu išvis šitą mintį "išpešei"), aš tiesiog noriu pasakyti, kad jie, su pensininkais ir moksleiviais/studentais sudarydami pagrindinę keleivių dalį viešajame transporte, tikrai neatsiskaitinėja kupiūromis po €500. Ir iš vis - Lietuvos bankomatai tokių kupiūrų neišdavinėja, negi tu rimtai manai, kad ya žmonių (tegul ir retai VT besinaudojančių), kurie yra ant tiek durni, kad duotų tokius pinigus viešajame transporte ?!?

      Comment


        Manau kad jis rimtai taip mano

        Comment


          Paaiškėjo 150 naujų autobusų sostinėje konkurso nugalėtojas

          Long story short: laimėjo „Solaris Bus & Coach S.A.“ ir AB DNB Bankas

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Paaiškėjo 150 naujų autobusų sostinėje konkurso nugalėtojas

            Long story short: laimėjo „Solaris Bus & Coach S.A.“ ir AB DNB Bankas
            Pirmieji 30 autobusų į Vilniaus gatvės išvažiuos kitų metų balandį, likusieji – vasaros pabaigoje.
            Tai ne vienintelis šiemet įvykęs Vilniaus viešojo transporto atnaujinimo konkursas. Šį rudenį į sostinės gatves išriedėjo ir pirmieji privataus vežėjo autobusai. Pagal sutartį iki kitų metų pavasario privatus vežėjas iš viso turi išvažiuoti į gatves su beveik 100 naujų autobusų. Naujo vežėjo parinkimo konkursą, sudarytą iš dviejų etapų, laimėjo dviejų bendrovių – UAB „Transrevis“ ir Latvijos „Rīgas mikroautobusu satiksme“ – konsorciumas.
            Savivaldybė atnaujina ne tik autobusų, bet ir troleibusų parką. Per ateinančius dvejus metus iš ES struktūrinių fondų lėšų ketinama įsigyti ir daugiau kaip 40 troleibusų.
            Iš esmės atnaujinus viešojo transporto parką – įskaičiuojant tiek naujo vežėjo autobusus, tiek ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ perkamus autobusus, Vilniaus gatvėse kasdien važiuos daugiau kaip pusė naujų (53 proc.) viešojo transporto priemonių.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Taigi, iki rugsėjo Solaris turi spėti pagaminti 191 transporto priemonę vien tik Vilniui. Kažin ar spės...

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Taigi, iki rugsėjo Solaris turi spėti pagaminti 191 transporto priemonę vien tik Vilniui. Kažin ar spės...
                Per metus, pasak Wikipedia, Solaris pagamina 1000-1200 autobusų. Manau spės

                Comment


                  Iš prieš pora metų gautų naujų autobusų Solaris dizainas man atrodė pats prasčiausias, maždaug toks pats, kaip ir prieš dešimtmetį gautų troleibusų. Tačiau regis jie jau spėjo atnaujinti dizainą, tikiuosi kalba eina apie šituos:





                  Čia kažkas vis bandė įrodyti, kad troleibusų kaina yra tokia pati, kaip ir autobusų. Bet dabar turim konkrečius skaičius: 41 troleibusas už 15,8 mln € ir 150 autobusų už 40,5 mln €, t.y. troleibuso kaina - 385.000 €, autobuso - 270.000 €. Jeigu atsižvelgtumėm dar ir į tai, kad trečdalis autobusų bus triašiai, tai kainos skirtumas išvis vos ne dvigubas gaunasi. Aišku galima prikurti konspiracijos teorijų, kad neva už troleibusus permokėjo, o va už autobusus tai ne, bet realiai tai daugiau mažiau toks kainos skirtumas ir yra. Džiaugiuosi, kad nebuvo sublūdyta ir visgi prioritetas buvo skirtas autobusų parko atnaujimui.

                  Comment


                    Taip, buvo permokėta ir stipriai Nes bus perkami troleibusai su Škodos įranga, kuri yra brangesnė maždaug 20% už kokį nors Cegelec (dabartiniuosie Solariuose) arba Medcom (Lenkijos troleibusuose). Geriau tuos pinigus būtų skyrę autonominei eigai...

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Iš prieš pora metų gautų naujų autobusų Solaris dizainas man atrodė pats prasčiausias, maždaug toks pats, kaip ir prieš dešimtmetį gautų troleibusų. Tačiau regis jie jau spėjo atnaujinti dizainą, tikiuosi kalba eina apie šituos:





                      Čia kažkas vis bandė įrodyti, kad troleibusų kaina yra tokia pati, kaip ir autobusų. Bet dabar turim konkrečius skaičius: 41 troleibusas už 15,8 mln € ir 150 autobusų už 40,5 mln €, t.y. troleibuso kaina - 385.000 €, autobuso - 270.000 €. Jeigu atsižvelgtumėm dar ir į tai, kad trečdalis autobusų bus triašiai, tai kainos skirtumas išvis vos ne dvigubas gaunasi. Aišku galima prikurti konspiracijos teorijų, kad neva už troleibusus permokėjo, o va už autobusus tai ne, bet realiai tai daugiau mažiau toks kainos skirtumas ir yra. Džiaugiuosi, kad nebuvo sublūdyta ir visgi prioritetas buvo skirtas autobusų parko atnaujimui.
                      Troleibusai beabejo brangesni, bet ir jų tarnybos laikas daugiau kaip dvigubai ilgesnis nei autobusų. Taigi ilgalaikėje perspektyvoje, troleibusus pirkti apsimoka labiau. Štai toks ir sublūdijimas.

                      Comment



                        Vargu ar tas dvigubai ilgesnis tarnavimo laikas yra taikomas pvz. troleibuso kėbului - kaip suprantu rudyti tiek vieni, tiek kiti turi pradėti vienodai. Ir nelabai aišku, ką reiškia tas 'dvigubai ilgesnis tarnavimo laikas'. Jeigu tai, kad jais važinės 20 metų - tai nieko gero. Elektrobusai į rinką ateis kur kas ankščiau, o tada jau bus bėda, nes bus priripirkta brangių ir ilgai tarnaujančių troleibusų.

                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Taip, buvo permokėta ir stipriai Nes bus perkami troleibusai su Škodos įranga, kuri yra brangesnė maždaug 20% už kokį nors Cegelec (dabartiniuosie Solariuose) arba Medcom (Lenkijos troleibusuose). Geriau tuos pinigus būtų skyrę autonominei eigai...

                        Aš žinoma neturiu kaip patikrinti, ar tas 20% permokėjimas yra tiesa. Tačiau jeigu tai ir tiesa, tai tie 20% vistiek nepakeičia fakto, kad troleibusai už autobusus yra daug brangesni.
                        Paskutinis taisė Eidvis; 2017.10.09, 19:39.

                        Comment


                          Kaip tai nepakeičia? Na, sutiksiu kad tas skirtumas nėra būtent 20 %, nors būtent taip teko skaityti vienoje čekų svetainėje. Tuo labiau, prieš dešimt metų pirko dabar esančius pusantrinius Solarius, sakė, kad su Škodos įranga troleibusai būtų apie 200tūkst. litų brangesni, na tai būtų maždaug 70tūkst. eurų. Čia ir gautusi apytiksliai 20 procentų. Ir troleibusai kainuotų ne 380 tūkstančius, o 310. Žinant, kad troleibusas yra ekologiškesnis (man kaip vilniečiui (arba kauniečiui)) daug geriau, jeigu tie teršalai atsirastų elektrinėje kur nors Švedijoje nei čia po mano nosimi) ir DAUG ilgaamžiškesnis (daug matot autobusų senesnių nei 1990? o tokių troleibusų virš pusšimčio. Autobusai tesiog tiek neatlaikytų), tai tas 40tūkst. skirtumas beveik nublanksta.
                          Troleibusai yra ilgaamžiškesni ne dėl kėbulo, o dėl to, kad juose nėra tokios vibracijos kaip autobusuose. Na tai ir nieko baisaus, tegul tie troleibusai važinėja dar 20 metų, kai galbūt jau bus normalūs elektrobusai. Va, Vilniuje vasarį buvo elektrobusas. Ryte pavažiuoja 3 valandas, tada privalo grįžti į parką, ten krautis vos ne pusdienį, ir tik vakare išvažiuoja dar 4 valandom. Tai nafig tokius, jei Vilnius jau turi laidus laidiniams elektrobusams.
                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.10.09, 19:47.

                          Comment


                            Nors kažkokiame čekų forume kažkada skaitytos žinios apie 20% pigesnę alternatyva nebūtinai yra teisingos, tačiau netgi jeigu jie būtų 20% pigesni, tai vistiek yra 310.000 eurų už troleibusą, kai tokio pačio ilgio autobusas yra vos ne trečdaliu pigesnis (dabar moka 270.000 eurų už autobusą, bet čia įskaitant, kad trečdalis jų yra triašiai). Ir tas ilgesnis tarnavimo laikas tikrai manęs neįtikina, nes yra ne tik variklis, yra ir kėbulas ir salonas. Netikiu, kad kėdės troleibuse tarnauja dvigubai ilgiau, nei autobusuose. Ir tai, kas dabar yra Vilniuje, kai važinėja kažkokie senienos troleibusai - tikrai nėra geras pavyzdys. Viešasis transportas turi tarnauti ne ilgiau 10 metų, net jeigu jo variklis ir galėtų toliau tarnauti, bet pati transporto priemonė po tokio laiko jau yra morališkai pesenusi. O kas dėl taršos, tai man rodos labiausiai teršia tie 15+ metų autobusai. Jeigu Vilnius dabar būtų pirkęs pagrinde naujus troleibusus, o ne autobusus - atnaujinti būtų galima buvę kur kas mažesnį kiekį transporto priemonių, o tai reiškia, kad gatvėse toliau būtų likusios tos senienos, kurios ir yra pagrindinės oro teršėjos.

                            Comment


                              Aš sutinku, kad pirmiausia reikia likviduoti duminančias senienas, tarp kitko čia kaip tik pliusas elektrinei transporto priemonei, kad su amžiumi ji nepradeda teršti, tik pradeda būti labiau triukšminga. Tačiau nereikia ir apie troleibusus pamiršti, nes jie irgi nėra amžini. 40 troleibusų yra lašas jūroje.
                              Kėbulai dabar dažniausiai aliumininiai, tai jie nerūdyja, nesvarbu troleibusas ar autobusas. O dėl salono, tai pigiau yra padaryti salono remontą, nei pirkti visiškai naują transporto priemonę. Čia maždaug kaip statyti naują namą vien dėl to, kad baldai pabodo, nors visi inžineriniai tinklai yra dar nauji.
                              Na ir dar, niekas netrukdo grąžinti troleibusams tą dalį, kuri buvo prieš reformą. Per ją apie 60 troleibusų buvo pakeista autobusais. Iš vienos pusės, kai kuriems tapo mažiau čekų, iš kitos pusės tų duminančių laužų tapo daugiau.

                              Comment


                                Naujausias eismo patobulinimas Vilniuje virto tikru fiasko

                                Skaitykite daugiau: http://auto.lrytas.lt/naujienos/2017...tm_medium=Copy

                                Comment


                                  Galima imti pigiausius autobusus ir troleibusus su navarotais - jų kainos bus didesnės. Nereikia sekti pasakų, troleibusai yra tik šiek tiek brangesni. Be to konkursas buvo neskaidrus - tik vienas tiekėjas - ir kaina užkelta. O nutraukti konkurso nepanorėta, nes lygtai terminai spaudė - arba perki, arba ES neduos. Be to už troleibusus bankai plėšia didesnius procentus tai daliai, kurią dengia savivaldybė (gi už paskolą, o ne iš biudžeto), nes troleibusai yra nelikvidi prekė. Kam juos paskui įkiši? Ir dar kartą pasikartosiu - troleibusai tarnauja ilgiau. Ne kėbulas pagrindinis dalykas, o variklis. Be to ir troleibuso kėbulas yra veikiamas mažesnių vibracijų, todėl laikys ilgiau. Ir dar - reikia skaičiuoti visą naudojimo ciklo kainą, o ne tik paties troleibuso kainą. Elektra - pigesnis kuras. Elektrobusai nebus pigesni už troleibusus, nes sudėtingesni, todėl nereikia čia pasakų, kad greitai elektrobusai pakeis autobusus. Pirmiausia juos tegul pakeičia, o troleibusai spės atitarnauti.
                                  10 metų VT yra nesąmonė. Tokių terminų nėra net Vakarų Europoje. VT turi tarnauti tiek, kiek gali, o ne tiek, kiek kažkas nori, ypač vis greitinti vartojimo spiralę, kuri įsukta lengvųjų automobilių rinkoje. Nuo to geriau tik gamintojams ir bankams, tuo labiau, kad transporto priemonės darosi vis labiau vienkartinės ir netinkamos remontui. Remontuoti, aišku, visada galima, bet kiek tai kainuoja? O daiktas, normaliai pagamintas, galėtų tarnauti dvigubai ilgiau.
                                  Lietuvoje iš viso nemokama normaliai prižiūrėti VT priemonių. Net tokioje Lenkijoje jos kapitalinamos iš pagrindų. Ikarusai tarnauja apie 20 metų, ateis laikas, greitai ir Solarius pradės taip kapitalinti, nes jau daug pirmosios kartos Solarių Lenkijoje baigia savo dienas. Atkapitalins ir toliau važinės. Šieme teko pasivažinėti Ikarusais 280 Čenstochovoje. Taip, pilnai atkapitalinti. Nauji varikliai, automatinės pavarų dėžės, kėbulai suremontuoti, salonai irgi, nors iš dalies originalūs, tik sėdynės naujos. Dinamika net geresnė už originalius, aišku, varikliais ir pavarų dėžės kitos kartos, tai ne apie 80-ųjų.

                                  Grįžtant prie troleibusų. Štai 1979 m. "Komunistinio rytojaus" laikraštyje išspausdinta žinutė. Ant kiek degradavo Vilniaus VT tiek pagal pervežamų keleivių skaičių (dabar per dieną visas VT perveža 1,5 karto mažiau nei tada vien tik troleibusai), tiek pagal troleibusų kiekį. Iš pradžių nepatikėjau, galvojau, suklydo dėl troleibusų skaičiaus. Ne. suskaičiavau vien tik Škodas 8 Tr ir 9Tr iki 1979 m. - tiek tikrai buvo ir dar su rezervu. Į Viršuliškes pratęsė 16 trol.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.10.09, 21:56.

                                  Comment


                                    Ilgesnis eksploatavimo laikas reiškia, kad per tą patį periodą už troleibus reiks išleisti mažiau lėšų nei už autobusus. Tai yra tą patį maršrutą aptauti pirkti troleibusus yra pigiau nei autobusus, nes autobusus teks dažniau keisti dėl nusidėvėjimo. O elektrobusai kiek žinau kainuoja žymiai brangiau už troleibusus, taigi nemanau, kad Vilnius bus pajėgus po 20 metų iškarto visą parką atnaujinti elektrobusais.

                                    Comment


                                      Keisime senus Neoplanus ir Mersus,kai reiktų, apie Volvo keitimą pradėti galvoti.

                                      Beja ar kas žino, kokia oficiali VVT spalva bus? Geltona, pilka, balta, raudona? Ar nėra oficialios?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Troleibusai raudonai smėlio spalvos, autobusams nauja spalva - raudona.
                                        Volvo dar 5 drąsiai dirbs. Troleibusus reikia atnaujinti. Visos tarybinių laikų Škodos jau atitarnavo. Tik pirktos po 1995 m. dar galės tarnauti penkmetį ir daugiau. Troleibusus galima gerokai atpiginti pareikalavus konkurse jų surinkimo Lietuvoje. Tada kaip nors prasukti baltarusiškų BKM, MAZ ar ukrainietikšų Bogdanų surinkimą Lietuvoje. Nes tiesiogiai ne iš ES už ES pinigus nupirkti neišeis.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 08:16.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Raudonųjų komposterių ("krokodilų") neturėtų likti tada, kai bus gauti nauji elektromechaniniai. Kai bus nauja e-bilieto sistema, neliks ir tų - bilietai bus spausdinami kaip čekiai. T.y. negalėsi pirkti 10 bilietų iškart. Link to yra tikrai einama, tiesiog turi būti atlikta daug darbų, kurių mes, paprasti vartotojai, nematome. Per artimiausius kelis metus pokyčiai tikrai bus.
                                          Tikrai, kažkas vyksta
                                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2017-915982

                                          Comment

                                          Working...
                                          X