Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    88N taip pat?

    Beje, įdomu, ar nuo spalio dar nesikeis miesto autobusų sustojimo vietą oro uoste? Buvo minėta, kad su VNO prieigų rekonstrukcija ir miesto autobusų stotelė bus perkelta į kitą vietą. Tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų terminalas ("mini autobusu stotis") jau turėtų būti baigtas - tarptautinis vežėjas Ecolines skelbia, kad jau nuo spalio 1 dienos maršruto Minskas-Vilnius-Kaunas autobusai sustos "naujai įrengtame terminale prie oro uosto".
    Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.

    Comment


      Senas apleistas pastatas? Kurioje maždaug vietoje buvo?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Senas apleistas pastatas? Kurioje maždaug vietoje buvo?
        Štai čia, anksčiau ten buvo Valstiečių laikraščio pastatas
        http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5d,stops,zebra
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

          Štai čia, anksčiau ten buvo Valstiečių laikraščio pastatas
          Tiksliau - "Lietuvos avialinijų" pastatas. Ir ne toks jis senas 80-ųjų statybos, rekonstruotas 1993 m.
          Gana įdomus postmodernizmo pavyzdys buvo, bet niekas kažkodėl neverkė kaip dėl Kelių policijos pastato.

          Comment


            Nuo spalio 2 d. keičiasi dalies autobusų tvarkaraščiai, be 88/88N privatininkui atitenka dar ir 41 maršrutas. Detaliau: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1050

            Comment


              Nežymiai Stotyje keisis stotelių išsidėstymas: Stotis K stotelė (1, 2, 4, 88 autobusai) bus naikinama - minėtieji trys maršrutai bus perkelti į Stotis J stotelę. Stotis L stotelė bus pervadinta į Stotis K stotelę.

              Taip pat nuo pirmadienio 88-as nebeužsuks į Stotį
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.
                Jau yra naujieji 1,2 ir 3G maršrutų tvarkaraščiai, sprendžiant pagal žemėlapį, nuo pirmadienio autobusų stotelė prie oro uosto perkeliama prie pagrindinio įėjimo į terminalą, t.y. praktiškai ten pat, kur ji buvo iki reformos. Įdomu, kur dabar bus taksi aikštelė.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Taip pat nuo pirmadienio 88-as nebeužsuks į Stotį
                  Naujo tvarkaraščio nėra dar, iš kur tokia info? Pagal šio maršruto nebuvimą stoties stotelių schemoje?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Naujo tvarkaraščio nėra dar, iš kur tokia info? Pagal šio maršruto nebuvimą stoties stotelių schemoje?
                    Sįsp komentaras po atnaujinta Stoties schema.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Tai kad ten neparašyta, kad konkrečiai nuo pirmadienio. Manau, pakeis vėliau, kitaip būtų paskelbę kartu su kitais pokyčiais.

                      53-iojo maršruto autobusų eismo tvarkaraštis dėl transporto atstovų perorganizavimo Fabijoniškių žiede.
                      Kokie čia perorganizavimai ? Nebestovės Kaimelio žiede ?

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Tai kad ten neparašyta, kad konkrečiai nuo pirmadienio. Manau, pakeis vėliau, kitaip būtų paskelbę kartu su kitais pokyčiais.


                        Kokie čia perorganizavimai ? Nebestovės Kaimelio žiede ?
                        53 atstovos bus Stotyje

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.
                          Prieš savaitę.




                          Comment


                            Paskelbti nauji 88-o tvarkaraščiai.
                            Trumpai apibūdinant - maršrute dirbs 3 autobusai. Didžiosios atstovos (po 15 minučių) - Lvovo gatvėje.
                            Sakykim ekspresinis maršrutas nuo Oro uosto iki Kudirkos/Europos aikščių - stos tik 4 stotelėse: Oro uostas, Aušros vartai, Vinco Kudirkos aikštė ir Europos aikštė. Per centrą važiuos Vikingų, Žirnių, Liepkalnio, Aušros vartų, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, Konstitucijos prospektu iki Europos aikštės. Atgal - ta pačia trasa
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Man čia šiek tiek nesąmonė atrodo. Bent jau centre turėtų būti daugiau stotelių - tikrai turėtų stoti Trakų, Žaliojo tilto stotelėse. Naktinis turėtų užsukti ir į stotį, nes tikrai bus vėlyvų keleivių atvykstančių traukiniais ar tolimojo susisiekimo autobusais.

                              Bet yra ir vienas vienareikšmiškas privalumas - po ketverių metų pertraukos, Naujasis miesto centras vėl turės tiesioginį susisiekimą su Senamiesčiu.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                O kam ta Stotis ? Gi yra traukiniai. Dėl dažnesnio sustojimo tai irgi ginčytina - iki Žaliojo gali važiuoti su dažnai kursuojančiu 3G, o Trakų stotelė, jeigu siūlai dėl geresnio susisiekimo su Senamiesčiu, irgi nereikalinga - iki Vokiečių gatvės ar Rotušės ten panašus atstumas kaip nuo Aušros vartų st. Jeigu dėl galimybės persėsti į kitus maršrutus - tai galima atlikti ir Vinco Kudirkos stotelėje, arba pavažiuoti iki Stoties su 1/2 autobusais ir ten persėsti.

                                Įdomu tik, kodėl atstova padaryta Lvovo gatvėje, o ne Oro Uoste. Su išvykimo laikais irgi šioks toks bardakėlis - galėjo padaryti visur :00 :20 :40, dabar gi atstova užtrunka 15min., ir visi laikai išsikraipo. Kažin kodėl nuspręsta atstovos nedaryti 10min. - būtų padaryta galimybė visiems reisams išvykti patogiu ir įsimenančiu laiku.
                                Paskutinis taisė 10.000; 2017.09.29, 14:15.

                                Comment


                                  Kalbėdamas apie Stotį, turėjau omeny, kad ten turėtų užsukti TIK naktinis autobusas. Dienos metu, taip, pilna kitų maršrutų iš stoties, dieniniam 88 užsukimo nereikia. Esmė, kad vėlyvais traukiniais ar autobusais atvykę turistai galėtų patogiai pasiekti, pavyzdžiui, Radisson Blue viešbutį prie Europos aikštės ar kitas nakvynės vietas, esančias Senamiestyje toliau nuo stoties.

                                  Būtent, kad Trakų stotelė aprėpia praktiškai visą Senamiestį, daug objektų (viešbučių, lankytinų vietų, darboviečių, kitų įstaigų) yra kur kas trumpesniu atstumu nuo jos nei no V. Kudirkos aikštės. Ne veltui ten greitasis stoja. Be to, 88 juk ne tik turistams skirtas, o ir miestiečiams - manau, nesiginčysite, kad geresnis tiesioginis susisiekimas tarp NMC ir Senamiesčio yra reikalingas. Todėl stoti Trakų stotelėje reikia - tuo labiau, kad oro uosto kryptimi prie jos vistiek reikės stabtelti, nes apvažiuoti ten sustojusių transporto priemonių nėra galimybės.

                                  Žaliojo tilto stotelėje verta stoti jau vien dėl keleivių srautų joje. Be to, taip būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai. Pernelyg didelė prabanga leisti 3 midubusus vien dėl oro uosto. Jei jau suplanuota tokia maršruto trasa, reikia išnaudoti maršrutą maksimaliai efektyviai. Papildomų dviejų stotelių pilnai užtenka.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Kalbėdamas apie Stotį, turėjau omeny, kad ten turėtų užsukti TIK naktinis autobusas. Dienos metu, taip, pilna kitų maršrutų iš stoties, dieniniam 88 užsukimo nereikia. Esmė, kad vėlyvais traukiniais ar autobusais atvykę turistai galėtų patogiai pasiekti, pavyzdžiui, Radisson Blue viešbutį prie Europos aikštės ar kitas nakvynės vietas, esančias Senamiestyje toliau nuo stoties.
                                    Tai aš ir turėjau omenyje naktį. Na, bet jeigu traukinys naktimis nevažinėja, tuomet atsiprašau, argumentą priimu. Nors... Stotis gi ir dabar turi labai neblogą naktinį susisiekimą (102 ir 103 maršrutai)

                                    Būtent, kad Trakų stotelė aprėpia praktiškai visą Senamiestį, daug objektų (viešbučių, lankytinų vietų, darboviečių, kitų įstaigų) yra kur kas trumpesniu atstumu nuo jos nei no V. Kudirkos aikštės. Ne veltui ten greitasis stoja. Be to, 88 juk ne tik turistams skirtas, o ir miestiečiams - manau, nesiginčysite, kad geresnis tiesioginis susisiekimas tarp NMC ir Senamiesčio yra reikalingas. Todėl stoti Trakų stotelėje reikia - tuo labiau, kad oro uosto kryptimi prie jos vistiek reikės stabtelti, nes apvažiuoti ten sustojusių transporto priemonių nėra galimybės.
                                    Na, aš kiek kitaip rašiau. Jeigu reikia persėsti - vietoj Trakų galima išlipti Kudirkos stotelėje. Jeigu reikia į Senamiestį - vietoj Trakų galima išlipti Aušros Vartų stotelėje. Nuo jos nei kiek ne toliau. O dėl stabtelėjimo - na, esu daugybę kartų matęs kaip 1G ne visai legaliai aplenkia Vingrių stotelėje stovinčias TP. Tai ir 88 galės daryti taip pat - midibusai gi manevringesni

                                    Žaliojo tilto stotelėje verta stoti jau vien dėl keleivių srautų joje. Be to, taip būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai. Pernelyg didelė prabanga leisti 3 midubusus vien dėl oro uosto. Jei jau suplanuota tokia maršruto trasa, reikia išnaudoti maršrutą maksimaliai efektyviai. Papildomų dviejų stotelių pilnai užtenka.
                                    Nieko jis ten nenukrautų. Važiuoja tik 3 kartus į valandą, o ir talpa tik midibusinė. Taigi, jei vienu 1G ar 53 reisu važiuotų vidutiniškai kokiais 2-3 žmonėm mažiau, nuolatos perpildytuose šių maršrutų reisuose jie net nepasijaustų. Be to, visi tie keleiviai vis tiek turėtų Žaliajame Tilte "sugrįžti" į 1G ar 53. Be to, nestojimas ten sutaupo gana daug laiko (kadangi neretai reikia dar ir palaukti prie ŽT, kol galėsi įvažiuot į stotelę), taigi tai sutaupys laiko tiems keleiviams, kurie dabar pvz.: važiuoja nuo Vinco Kudirkos iki Žaliojo ir ten persėda į Šeškinės krypties maršrutus.

                                    Comment


                                      Bet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus. Be to, buvo puiki galimybė nuvykti nuo Europos aikštės iki pvz. Rotušės, arba nuo Maironio gatvės į Stotį - dabar to nebeliks. Na ir tikrai įdomu kaip jis ten pravažiuos visą Pylimo gatvę per 6 minutes
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.09.29, 15:01.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Bet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus
                                        Senamiesčio gyventojai ar svečiai viešbučiuose mažiausiai naudojasi VT paslaugomis į oro uostą važiuoti, juolab jis visai šalia ir pigiai gaunasi su taxi arba uberiu.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Bet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus. Be to, buvo puiki galimybė nuvykti nuo Europos aikštės iki pvz. Rotušės, arba nuo Maironio gatvės į Stotį - dabar to nebeliks. Na ir tikrai įdomu kaip jis ten pravažiuos visą Pylimo gatvę per 6 minutes
                                          Man tai nesąmonė buvo jo maršrutas pro Rotušę, ir raitymasis tuo siauru senamiesčiu, kur viskas kojomis per kelias minutes pasiekiama. Ir šiaip, neaiški jo paskirtis buvo - nei tai susisiekimui (geriausiu atveju pusvalandį kratytis nuo NMC iki Stoties - teko patirti - ačiū - ne), nei tai rekreacijai (turistai ima arba taksi, arba užsakinėja busus, arba - geriausia - eina pėsčiom). Dabar bent kokios prasmės iš jo bus!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X