Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Įdomu tik, kodėl atstova padaryta Lvovo gatvėje, o ne Oro Uoste.
    Dabartinėje stotelės vietoje oro uoste tam visiškai nėra vietos. 1 ir 2 maišo 3-am G, o 88 maišo visiems trims. Jis negali nei stotelės pradžioje stovėti, nes tuomet kiti negali privažiuoti prie stotelės krašto, o stotelės gale irgi negali, nes tada 3G a) daužo atitvarus bandydamas pasukti; b) važiuoja "per viršų" rizikuodamas ten įstrigti.

    Kaip bus su nauja stotele - nežinau. Jeigu yra tik 1 juosta su atitvaru (t.y. tiesiog atiduodama taksi juosta autobusams), tai bus net blogiau. Čia kaip tramvajus turi aplenkti priekyje važiuojantį.

    Dėl keleivių srautų, tai buvo nusiminusių, kad jis nebevažiuos per Pamėnkalnio g. Dabar gi daug kam nepatiks, kad jis nevažiuoja per stotį. Kiek matydavau 88 stotyje, visada būdavo pilnas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Tai aš ir turėjau omenyje naktį. Na, bet jeigu traukinys naktimis nevažinėja, tuomet atsiprašau, argumentą priimu. Nors... Stotis gi ir dabar turi labai neblogą naktinį susisiekimą (102 ir 103 maršrutai)



      Na, aš kiek kitaip rašiau. Jeigu reikia persėsti - vietoj Trakų galima išlipti Kudirkos stotelėje. Jeigu reikia į Senamiestį - vietoj Trakų galima išlipti Aušros Vartų stotelėje. Nuo jos nei kiek ne toliau. O dėl stabtelėjimo - na, esu daugybę kartų matęs kaip 1G ne visai legaliai aplenkia Vingrių stotelėje stovinčias TP. Tai ir 88 galės daryti taip pat - midibusai gi manevringesni



      Nieko jis ten nenukrautų. Važiuoja tik 3 kartus į valandą, o ir talpa tik midibusinė. Taigi, jei vienu 1G ar 53 reisu važiuotų vidutiniškai kokiais 2-3 žmonėm mažiau, nuolatos perpildytuose šių maršrutų reisuose jie net nepasijaustų. Be to, visi tie keleiviai vis tiek turėtų Žaliajame Tilte "sugrįžti" į 1G ar 53. Be to, nestojimas ten sutaupo gana daug laiko (kadangi neretai reikia dar ir palaukti prie ŽT, kol galėsi įvažiuot į stotelę), taigi tai sutaupys laiko tiems keleiviams, kurie dabar pvz.: važiuoja nuo Vinco Kudirkos iki Žaliojo ir ten persėda į Šeškinės krypties maršrutus.
      Oro uosto traukinys naktį nevažiuoja.

      Na, jei nestojimą Žaliojo tilto stotelėje dar kažkiek galima pateisinti (nors, mano nuomone, tai nėra gerai), tai Trakų stotelėje sustoti reikia. Beje, ten nelabai apvažiuosi sustojusių transporto priemonių - skirtingai nei prie Vingrių st., antroji juosta priešinga kryptimi retai kada būna laisva - dažniausiai joje stovi automobiliai, laukiantys galimybės pasukti į Basanavičiaus g. arba važiuoja automobiliai, apvažiuojantys priešinga kryptimi esančioje stotelėje stovintį transportą.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.29, 15:28.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

        Dėl keleivių srautų, tai buvo nusiminusių, kad jis nebevažiuos per Pamėnkalnio g. Dabar gi daug kam nepatiks, kad jis nevažiuoja per stotį. Kiek matydavau 88 stotyje, visada būdavo pilnas.
        Na, nors ir nežinau 88 srautų toje miesto dalyje, bet nematau priežasčių, dėl ko Stoties praradimą reiktų apraudoti - į Oro uostą lieka dar 1 ir 2, Pylimo gatvei 1G, 53 ir troleibusai, Daukšos/Subačiaus g. 13,31,34 ir 74, į Konstitucijos pr., kaip jau kažkas rašė, joks sveiko proto žmogus su 88 nevažiavo, kai buvo kalnas persėdimo galimybių, su kuriomis atvažiuosi kone dvigubai greičiau. Vienintelė neaptarnaujama jungtis išlieka Stotis-Maironio gatvė, bet, kaip kasdieninis to maršruto keleivis, galiu drąsiai pareikšti, kad į Užupio st., autobusai atvažiuodavo beveik tušti, todėl, panašu, kad tokių keleivių nelabai ir buvo.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

          Dėl keleivių srautų, tai buvo nusiminusių, kad jis nebevažiuos per Pamėnkalnio g. Dabar gi daug kam nepatiks, kad jis nevažiuoja per stotį. Kiek matydavau 88 stotyje, visada būdavo pilnas.
          Būdavo pilnas, nes stodavo kiekvienoje stotelėje ir surinkdavo keleivius. Dabar jis tiek nebesurinks. Be to kaip bus su Dariaus ir Gireno g. susisiekimu, kai 88 nebestos kiekvienoje stotelėje,o 3 G irgi nestoja visose stotelėse. 4 per retai kursuoja.

          Comment


            Klausimas ar su dabartiniu dažniu A4 didelio užtenka? Ar negeriau paleisti du midibusus vietoje vieno didelio?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kuo narkomanai važinės?

              Comment


                Dar vienas dalykas: peržvelgęs pranešimą apie pokyčius nuo spalio, atkreipiau dėmesį į tai, kad niekur nėra minima apie 88/88N maršrutų pokyčius - tik tiek, kad jais važinės nauji autobusai. Tačiau, kad tie autobusai stos iš viso tik 5 stotelėse, iš kurių 3 yra visiškai naujos šiam maršrutui, o tvarkaraščiai taip pat keičiasi, neužsimenama nei puse lūpų. Atskiro pranešimo apie tai, taip pat nėra. Rimtas priekaištas SĮSPui

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kuo narkomanai važinės?
                  Pataisysiu ir iškart atsakysiu:
                  Kuo narkomanai važinėja? - 3G.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Pataisysiu ir iškart atsakysiu:
                    Kuo narkomanai važinėja? - 3G.
                    O paprastas 3, 4 narkomanų nevežioja?
                    Tiek 41, tiek 42, tiek 78 papuola nakrkomanų. Gal 41-am jų nebus?
                    ​​
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Šiaip tai jei 88 tampa ekspresu, tai Dariaus ir Girėno g. nuo Eišiškių plento sankryžos oro uosto link lieka tik vienas 4 maršrutas, o 3G stos tik Dariaus ir Girėno stotelėje. F. Vaitkaus stotelė ir net Eišiškių plento stotelės, kuriose kaip tik ir yra daugiausia keleivių, o ne Dariaus ir Girėno stotelėje, lieka tik su 4 maršrutu, kuris važiuos 1 kartą per valandą. Kam nuo to geriau? Arba 4 reikia tankinti iki bent 3 per valandą reisų (dalis galėtų tiesiog neužvažiuoti į Kirtimus, bet važiuotų iki Rodūnios sodų, kur labiau reikalingas VT), arba kurti naują maršrutą, kad ir 6, kuris važiuotų tik iki Rodūnios sodų. Kartu tai būtų ir galimybė nuvažiuoti į stotį be persėdimo iš oro uosto ar atvažiuoti į jį. Tam pilnai tiktų autobusų parko mikrobai, kurie atsilaisvina ir neaišku, kur juos kišti. Bet kol kas tokių pokyčių nebus.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai jei 88 tampa ekspresu, tai Dariaus ir Girėno g. nuo Eišiškių plento sankryžos oro uosto link lieka tik vienas 4 maršrutas, o 3G stos tik Dariaus ir Girėno stotelėje. F. Vaitkaus stotelė ir net Eišiškių plento stotelės, kuriose kaip tik ir yra daugiausia keleivių, o ne Dariaus ir Girėno stotelėje, lieka tik su 4 maršrutu, kuris važiuos 1 kartą per valandą. Kam nuo to geriau? Arba 4 reikia tankinti iki bent 3 per valandą reisų (dalis galėtų tiesiog neužvažiuoti į Kirtimus, bet važiuotų iki Rodūnios sodų, kur labiau reikalingas VT), arba kurti naują maršrutą, kad ir 6, kuris važiuotų tik iki Rodūnios sodų. Kartu tai būtų ir galimybė nuvažiuoti į stotį be persėdimo iš oro uosto ar atvažiuoti į jį. Tam pilnai tiktų autobusų parko mikrobai, kurie atsilaisvina ir neaišku, kur juos kišti. Bet kol kas tokių pokyčių nebus.
                        Daugiausiai keleivių susirenka kaip tik į Dariaus ir Girėno st., kurioje stoja 3G. Felikso Vaitkaus man išvis atrodo nereikalingas sustojimas, kai nedideliu atstumu yra oro uostas.

                        Comment


                          Tiems žmonėms, kurie ateina iš Dariaus ir Girėno gatvės galo, J. Dobkevičiaus, Geologų ir kitų g. tai dar papildomi 300 metrų. Visai normalus atstumas tarp stotelių. Eišiškių plento stotelė yra pagrindinė, o ne Dariaus ir Girėno. Ten keleiviai būna tik kai važiuoja į darbą (iš miesto išlipantys) ir grįžta po darbo (miesto link).

                          Comment


                            Nesutinku, kad Eišiškių pl. svarbesnė už Dariaus ir Girėno. Antraip ji nebūtų pridėta pirmą mėnesį po maršrutų reformos.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Ne visos greitųjų stotelės yra paaiškinamos ir pateisinamos. Kiek teko važinėti iki reformos, būtent Eišiškių plento stotelė ten yra pagrindinė, o Dariaus ir Girėno dažniausiai būdavo tuščia arba mažai kas įlipdavo ir išlipdavo. Joje tik piko metu, kai žmonės važiuoja į darbą ar iš jo, gali būti daugiau keleivių, būtent dėl to ir pridėjo sustojimą greitajam, o Eišiškių plento stotelėje nuolat yra keleivių.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne visos greitųjų stotelės yra paaiškinamos ir pateisinamos. Kiek teko važinėti iki reformos, būtent Eišiškių plento stotelė ten yra pagrindinė, o Dariaus ir Girėno dažniausiai būdavo tuščia arba mažai kas įlipdavo ir išlipdavo. Joje tik piko metu, kai žmonės važiuoja į darbą ar iš jo, gali būti daugiau keleivių, būtent dėl to ir pridėjo sustojimą greitajam, o Eišiškių plento stotelėje nuolat yra keleivių.
                                Eišiškių plento stotelė aktuali šiuo metu nebent dėl to, kad neseniai ten persikėlė Kazimiero Simonavičiaus universitetas. Keleivių ten praktiškai nėra, stojo tik 4 ir 88, dabar belieka tik 4..
                                Dariaus ir Girėno būna tiek piko metu žmonių įlipančių/išlipančių tiek šiaip dienos metu. Pats ta stotele dažnai naudojuos, tai vienas praktiškai niekada neįlipu.
                                Prieš reformą, taip, buvo kitaip srautai pasiskirstę.

                                Comment


                                  Šita schema naudingas dalykas.

                                  Comment


                                    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                    Eišiškių plento stotelė aktuali šiuo metu nebent dėl to, kad neseniai ten persikėlė Kazimiero Simonavičiaus universitetas. Keleivių ten praktiškai nėra, stojo tik 4 ir 88, dabar belieka tik 4..
                                    Dariaus ir Girėno būna tiek piko metu žmonių įlipančių/išlipančių tiek šiaip dienos metu. Pats ta stotele dažnai naudojuos, tai vienas praktiškai niekada neįlipu.
                                    Prieš reformą, taip, buvo kitaip srautai pasiskirstę.
                                    Vienas iš galimų Eišiškių plento stotelės problemos sprendimo būdų - perorganizuoti Eišiškių plentu (link Dilgynės) važiuojančių autobusų stotelę taip, kad ji būtų arčiau sankryžos: važiuojant nuo Naujininkų - priartinti esamą arba įrengti naują stotelę, o važiuojant link Naujininkų - įrengti stotelę iškart už sankryžos (ji tiktų ir 4 maršrutui, beje).

                                    Comment


                                      Deja, ten nėra kur tų stotelių daryti. Nei Eišiškių plente, nei Dariaus ir Girėno g., nes nuolatinis didelis automobilių srautas ir eilės ties sankryža.

                                      Comment


                                        Oro uostas.



                                        Naujoji stotelė.







                                        Comment


                                          Buvusi.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X