Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ir taip nieko nedaro, prieita iki to, kad autobusų maršrutus dalina privatininkams, troleibusai seni, autobusai seni... Kažkiek dabar palopys, nupirks autobusų, troleibusų, išdalins dalį maršrutų privatininkams ir vėl 10 metų nieko rimto nedarys.
    Kuom remiantis teigi, kad po to 10 metų nieko nedarys? Krištoliniu rutuliu? Ar tai, kad dabar kažką daro, parodo, kad daugiau jau tikrai tikrai nieko nebedarys? Aš kažkaip priešingai galvočiau.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Kuom remiantis teigi, kad po to 10 metų nieko nedarys? Krištoliniu rutuliu? Ar tai, kad dabar kažką daro, parodo, kad daugiau jau tikrai tikrai nieko nebedarys? Aš kažkaip priešingai galvočiau.
      O ką darys? Paviešinkite prašome, gal žinote daugiau nei savivaldybė. Senų troleibusų/autobusų remonto ir A juostų pabraižymo neskaitykime.Gal bent e-bilietą patobulins?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        O ką darys? Paviešinkite prašome, gal žinote daugiau nei savivaldybė. Senų troleibusų/autobusų remonto ir A juostų pabraižymo neskaitykime.Gal bent e-bilietą patobulins?
        Kam tie e bilietai šiais laikais reikalingi, kai yra tokie patogūs įrankiai kaip m. Ticket?
        Flickr

        Comment


          Elektroniniai bilietai visame pasaulyje šiais laikais yra pagrindinė atsiskaitymo priemonė, o ne visokie mobilieji priedai. Pirma, tai iš dalies anonimiška (nori, kad visur sektų?; aišku, anonimiškumas tai gerai keleiviui, bet valdžia nori sekimo), antra, ne visi išmaniuosius telefonus turi, ne visi nori juos turėti ir naudotis. O kur dar atvykėliai iš užsienio? Vilniuje trūksta bilietų pardavimo automatų, kurie yra visose civilizuotose šalyse. Trenktis į prekybos centrą ne išeitis, kai reikia važiuoti. Kioskų vis mažėja ir jie nedirba nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro. Todėl bilietų automatai pagrindinėse stotelėse yra būtini.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Elektroniniai bilietai visame pasaulyje šiais laikais yra pagrindinė atsiskaitymo priemonė, o ne visokie mobilieji priedai. Pirma, tai iš dalies anonimiška (nori, kad visur sektų?; aišku, anonimiškumas tai gerai keleiviui, bet valdžia nori sekimo), antra, ne visi išmaniuosius telefonus turi, ne visi nori juos turėti ir naudotis. O kur dar atvykėliai iš užsienio? Vilniuje trūksta bilietų pardavimo automatų, kurie yra visose civilizuotose šalyse. Trenktis į prekybos centrą ne išeitis, kai reikia važiuoti. Kioskų vis mažėja ir jie nedirba nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro. Todėl bilietų automatai pagrindinėse stotelėse yra būtini.
            Išmaniuosius telefonus turi beveik visi, programėlėje gali įvesti kiek nori kalbų, tad bus aišku ir užsieniečiams, taip, kad programėlė pats paprasčiausias ir greičiausias būdas pirkti bilietus, nereikia pirkti papildomų kažkokių kortelių, gali sekti kada baigiasi pusvalandinis ir t.t. Aišku, yra pensininkų, kurie jais nesinaudoja, tai dar galim palikti ir fizinius bilietus, bet į tai nebelabai yra prasmės investuoti, prie kiekvienos stotelės automatų nepristatysi.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kam tie e bilietai šiais laikais reikalingi, kai yra tokie patogūs įrankiai kaip m. Ticket?
              Kai kam gal taip. Kitiems, kad su 2-3 telefonais kaip Kalėdų eglė nevaikščioti. Bet tai detalės.
              Labiau turėjau galvoje bendrą el.bilietą su universaliu galiojimu visame šalies VT, įskaitant nuomą ir taksi, gal net ir už šalies ribų.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kai kam gal taip. Kitiems, kad su 2-3 telefonais kaip Kalėdų eglė nevaikščioti. Bet tai detalės.
                Labiau turėjau galvoje bendrą el.bilietą su universaliu galiojimu visame šalies VT, įskaitant nuomą ir taksi, gal net ir už šalies ribų.
                Kam tie 3 telefonai? Juk nereikia atskiro telefono tai programėlei. Ateityje aišku bus viskas integruota, bet tai bus telefone, tikrai ne kažkokiose kortelėse. Realiai ir dabar nebereikia fizinių bilietų turėti nei VT, nei keliaujant LG, taxi, lėktuvais ir t.t.
                Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.02, 09:37.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ne tik narkomanai, bet ir čigonai. Iš tiesų tai jų būna nedaug, kartais tik po didesnį būrelį. Bet taboro ir narkomanų problemos sprendimui nėra politinės valios, dangstomasi visokiom nesąmonėm apie mažumas ir t.t. Todėl ir autobusų priekinių durų tvarka nieko ten nepakeis. Nebent policininkai autbusuose važinėtų. Ir tai, manau, kad nieko nepakeistų. Po dienos kitos imtų žiūrėti į narkomanus ir čigonus pro pirštus, svarbu, kad jie autobusuose nedarytų bardako ir važiuotų tyliai.
                  Nežinau, ar mano patirtis pakankamai didelė, bet čigonai dažniausiai važiuoja tyliai, na, nebent gal čigoniukai triukšmauja. Pastaruoju metu net pastebėjau, kaip moteriškos lyties Taboro gyventojos sąžiningai kulniuoja pas vairuotoją pirkti bilieto ir jį pažymi. Jokio triukšmo taip pat nekelia.

                  Comment


                    OK, nukrypom nuo temos. Kokie esminiai VT pertvarkymai žadami ateinančių 5-10 metų perspektyvoje?

                    Comment


                      Niekas niekur nenaikina elektroninių bilietų ir daug kur galioja ir galios popieriniai bilietai, parduodami automatuose. Bilietų formų įvairovė tik suteikia patogumo. Išmaniųjų telefonus turi ne visi ir nereikia spręsti pagal save. Be to yra užsieniečiai, kurių telefonai pas mus gali normaliai neveikti ar reikės mokėti didelę kainą už ryšį (jei iš ne ES šalies).
                      Popieriniai bilietai išliks (tegul ir pirkti internetu), nieko ten į telefonus nesuintegruos, ypač tarptautinėse kelionėse, kur telefonas gali pavesti ir liksi neišvykęs.
                      Niekam čia jokie integruoti bilietai nereikalingi. Lietuvoje nėra kur su juo važinėti, išskyrus kelis miestus. Kelionės tarpmiestyje, priemiestyje yra ne kasdienės ir retos, todėl vėlgi, nėra jokios prasmės integruotų bilietų. Pakanka veikiančių savame regione (priemiestinių, miesto), o tarpmiestyje iš viso nereikalingi tokie dalykai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        OK, nukrypom nuo temos. Kokie esminiai VT pertvarkymai žadami ateinančių 5-10 metų perspektyvoje?
                        Naujų A juostų tiesimas, o ne papaišymas, kaip kažkas komentavo bei išlaikymas (neužstatymas) esamų suformuotų juostų skirtų ateities metro kasimui.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Niekas niekur nenaikina elektroninių bilietų ir daug kur galioja ir galios popieriniai bilietai, parduodami automatuose. Bilietų formų įvairovė tik suteikia patogumo. Išmaniųjų telefonus turi ne visi ir nereikia spręsti pagal save. Be to yra užsieniečiai, kurių telefonai pas mus gali normaliai neveikti ar reikės mokėti didelę kainą už ryšį (jei iš ne ES šalies).
                        Popieriniai bilietai išliks (tegul ir pirkti internetu), nieko ten į telefonus nesuintegruos, ypač tarptautinėse kelionėse, kur telefonas gali pavesti ir liksi neišvykęs.
                        Niekam čia jokie integruoti bilietai nereikalingi. Lietuvoje nėra kur su juo važinėti, išskyrus kelis miestus. Kelionės tarpmiestyje, priemiestyje yra ne kasdienės ir retos, todėl vėlgi, nėra jokios prasmės integruotų bilietų. Pakanka veikiančių savame regione (priemiestinių, miesto), o tarpmiestyje iš viso nereikalingi tokie dalykai.
                        Turėjau bendradarbę, kuri jau metai laiko kaip iš Kauno kasdien traukiniu važiuodavo į Vilnių dirbti. Įskaitant bent jau VVT. Gal ir Kaune dar su viešuoju kapoja. Į Vilnių net neketina kraustytis dėl NT kainų, nes senamiesčio neįpirktų, o mikrorajonuose nenori. Taigi poreikis integruotų bilietų yra.
                        Paskutinis taisė dondc; 2017.08.02, 17:44.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Taigi rašiau, kad be didmiesčių niekur nėra adekvataus transporto, kad būtų racijos integruoti. LG yra viena įmonė. O kiek autobusų parkų ir kitų vežėjų dirba tarpmiestyje? Kokia nauda ir kam? Vis tiek nei mėnesinių bilietų tarpmiestyje yra, nei bus. Visos Lietuvos mastu daryti nėra jokios prasmės. Nes kokiam Kupiškiui ar N. Akmenei nafig e-bilietas reikalingas.

                          Comment


                            Nu tai ok, ir integruokim didžiuosiuose miestuose, o ne Kupiškyje ir N.Akmenėje, kur čia kokia problema...

                            Comment


                              Reikia integruoti miestą ir priemiestį aplink didmiesčiu ir geležinkelius (regiono mastu, o ne visos Lietuvos; t.y., Vilniaus regione traukinių e-bilietai bendroje sistemoje tik Kauno, Turmanto, Trakų, Marcinkonių, oro uosto kryptimis). Vilnių ir Kauną integruoti tarpusavyje tikrai nebūtina. Bent jau pradžioje. O Klaipėdą, Šiaulius, Panevėžį su Vilniumi, Kaunu tuo labiau.

                              Comment


                                Šiandien ~9:00 ryte mačiau kaip iš troleibusų parką panašu link autobusų parko buvo tempiamas 607. Įdomu, koks jo likimas laukia toliau.
                                O pravažiuojant autobusų parką, pastebėjau, kad 382-asis jau kurį laika stovi su išdaužtu galiniu langu...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Reikia integruoti miestą ir priemiestį aplink didmiesčiu ir geležinkelius (regiono mastu, o ne visos Lietuvos; t.y., Vilniaus regione traukinių e-bilietai bendroje sistemoje tik Kauno, Turmanto, Trakų, Marcinkonių, oro uosto kryptimis). Vilnių ir Kauną integruoti tarpusavyje tikrai nebūtina. Bent jau pradžioje. O Klaipėdą, Šiaulius, Panevėžį su Vilniumi, Kaunu tuo labiau.
                                  Kodėl nebūtina ? Ar tu visada taip priešiniesi bet kokioms naujovėms ar kame bėdos ? Ką tau sudarys tas Vilniaus ir Kauno bilietų integravimas, kad taip jam nepritari ?

                                  Comment


                                    Turiu klausimą dėl tos pertvarkos autobusų parke: Kolega sSnaiperis minėjo, kad galbūt į pertraukiamus reisus pastatys vietoj Karosų Mercedesus. Gal žinote, ar į pertraukiamus reisus nepastatys pusiau žemagrindžių to modelio autobusų (tokių kaip 056, 509, 516 ir pan.)?

                                    Comment


                                      Kad vienetai pamainoje dirbančių Mercedes. Tad tikėtina, jog statys tiek pilnai aukštagrindžius, tiek pusiau žemagrindžius.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Kodėl nebūtina ? Ar tu visada taip priešiniesi bet kokioms naujovėms ar kame bėdos ? Ką tau sudarys tas Vilniaus ir Kauno bilietų integravimas, kad taip jam nepritari ?
                                        O kokią naudą duos? 1 papildoma kortelė piniginę ištąso? Aš turiu ir Vilniaus ir Kauno VT korteles ir nematau problemų jas nešiojantis kasdien.

                                        Comment




                                          Gal yra kokių atsiliepimų ar pastebėjimų dėl šitos tvarkos?
                                          Foto iš čia http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...iesta-2075616/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X