Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.
-
Štai čia, anksčiau ten buvo Valstiečių laikraščio pastatasParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSenas apleistas pastatas? Kurioje maždaug vietoje buvo?
http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5d,stops,zebra
Comment
-
Tiksliau - "Lietuvos avialinijų" pastatas. Ir ne toks jis senas 80-ųjų statybos, rekonstruotas 1993 m.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Štai čia, anksčiau ten buvo Valstiečių laikraščio pastatas
Gana įdomus postmodernizmo pavyzdys buvo, bet niekas kažkodėl neverkė kaip dėl Kelių policijos pastato.
Comment
-
Nuo spalio 2 d. keičiasi dalies autobusų tvarkaraščiai, be 88/88N privatininkui atitenka dar ir 41 maršrutas. Detaliau: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1050
Comment
-
Jau yra naujieji 1,2 ir 3G maršrutų tvarkaraščiai, sprendžiant pagal žemėlapį, nuo pirmadienio autobusų stotelė prie oro uosto perkeliama prie pagrindinio įėjimo į terminalą, t.y. praktiškai ten pat, kur ji buvo iki reformos. Įdomu, kur dabar bus taksi aikštelė.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.
Comment
-
Naujo tvarkaraščio nėra dar, iš kur tokia info? Pagal šio maršruto nebuvimą stoties stotelių schemoje?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTaip pat nuo pirmadienio 88-as nebeužsuks į Stotį
Comment
-
Sįsp komentaras po atnaujinta Stoties schema.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Naujo tvarkaraščio nėra dar, iš kur tokia info? Pagal šio maršruto nebuvimą stoties stotelių schemoje?
Comment
-
53 atstovos bus StotyjeParašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kad ten neparašyta, kad konkrečiai nuo pirmadienio. Manau, pakeis vėliau, kitaip būtų paskelbę kartu su kitais pokyčiais.
Kokie čia perorganizavimai ? Nebestovės Kaimelio žiede ?
Comment
-
Prieš savaitę.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Neseniai teko būti oro uoste trumpam. Tai vietoje buvusio seno apleisto pastato visi parkingai ir autobusų sustojimai yra pilnai baigti. Dabar vyksta darbai aplink patį uosto pastatą (tame tarpe ir buvusioje taksi sustojimo vietoje) bei privažiavime prie išvykimo terminalo. Nežinau tik ar čia susiję kas ar ne.

- 2 patinka
Comment
-
Paskelbti nauji 88-o tvarkaraščiai.
Trumpai apibūdinant - maršrute dirbs 3 autobusai. Didžiosios atstovos (po 15 minučių) - Lvovo gatvėje.
Sakykim ekspresinis maršrutas nuo Oro uosto iki Kudirkos/Europos aikščių - stos tik 4 stotelėse: Oro uostas, Aušros vartai, Vinco Kudirkos aikštė ir Europos aikštė. Per centrą važiuos Vikingų, Žirnių, Liepkalnio, Aušros vartų, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, Konstitucijos prospektu iki Europos aikštės. Atgal - ta pačia trasa
Comment
-
Man čia šiek tiek nesąmonė atrodo. Bent jau centre turėtų būti daugiau stotelių - tikrai turėtų stoti Trakų, Žaliojo tilto stotelėse. Naktinis turėtų užsukti ir į stotį, nes tikrai bus vėlyvų keleivių atvykstančių traukiniais ar tolimojo susisiekimo autobusais.
Bet yra ir vienas vienareikšmiškas privalumas - po ketverių metų pertraukos, Naujasis miesto centras vėl turės tiesioginį susisiekimą su Senamiesčiu.
Comment
-
O kam ta Stotis ? Gi yra traukiniai. Dėl dažnesnio sustojimo tai irgi ginčytina - iki Žaliojo gali važiuoti su dažnai kursuojančiu 3G, o Trakų stotelė, jeigu siūlai dėl geresnio susisiekimo su Senamiesčiu, irgi nereikalinga - iki Vokiečių gatvės ar Rotušės ten panašus atstumas kaip nuo Aušros vartų st. Jeigu dėl galimybės persėsti į kitus maršrutus - tai galima atlikti ir Vinco Kudirkos stotelėje, arba pavažiuoti iki Stoties su 1/2 autobusais ir ten persėsti.
Įdomu tik, kodėl atstova padaryta Lvovo gatvėje, o ne Oro Uoste. Su išvykimo laikais irgi šioks toks bardakėlis - galėjo padaryti visur :00 :20 :40, dabar gi atstova užtrunka 15min., ir visi laikai išsikraipo. Kažin kodėl nuspręsta atstovos nedaryti 10min. - būtų padaryta galimybė visiems reisams išvykti patogiu ir įsimenančiu laiku.Paskutinis taisė 10.000; 2017.09.29, 15:15.
Comment
-
Kalbėdamas apie Stotį, turėjau omeny, kad ten turėtų užsukti TIK naktinis autobusas. Dienos metu, taip, pilna kitų maršrutų iš stoties, dieniniam 88 užsukimo nereikia. Esmė, kad vėlyvais traukiniais ar autobusais atvykę turistai galėtų patogiai pasiekti, pavyzdžiui, Radisson Blue viešbutį prie Europos aikštės ar kitas nakvynės vietas, esančias Senamiestyje toliau nuo stoties.
Būtent, kad Trakų stotelė aprėpia praktiškai visą Senamiestį, daug objektų (viešbučių, lankytinų vietų, darboviečių, kitų įstaigų) yra kur kas trumpesniu atstumu nuo jos nei no V. Kudirkos aikštės. Ne veltui ten greitasis stoja. Be to, 88 juk ne tik turistams skirtas, o ir miestiečiams - manau, nesiginčysite, kad geresnis tiesioginis susisiekimas tarp NMC ir Senamiesčio yra reikalingas. Todėl stoti Trakų stotelėje reikia - tuo labiau, kad oro uosto kryptimi prie jos vistiek reikės stabtelti, nes apvažiuoti ten sustojusių transporto priemonių nėra galimybės.
Žaliojo tilto stotelėje verta stoti jau vien dėl keleivių srautų joje. Be to, taip būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai. Pernelyg didelė prabanga leisti 3 midubusus vien dėl oro uosto. Jei jau suplanuota tokia maršruto trasa, reikia išnaudoti maršrutą maksimaliai efektyviai. Papildomų dviejų stotelių pilnai užtenka.
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš ir turėjau omenyje naktį. Na, bet jeigu traukinys naktimis nevažinėja, tuomet atsiprašau, argumentą priimu. Nors... Stotis gi ir dabar turi labai neblogą naktinį susisiekimą (102 ir 103 maršrutai)Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKalbėdamas apie Stotį, turėjau omeny, kad ten turėtų užsukti TIK naktinis autobusas. Dienos metu, taip, pilna kitų maršrutų iš stoties, dieniniam 88 užsukimo nereikia. Esmė, kad vėlyvais traukiniais ar autobusais atvykę turistai galėtų patogiai pasiekti, pavyzdžiui, Radisson Blue viešbutį prie Europos aikštės ar kitas nakvynės vietas, esančias Senamiestyje toliau nuo stoties.
Na, aš kiek kitaip rašiau. Jeigu reikia persėsti - vietoj Trakų galima išlipti Kudirkos stotelėje. Jeigu reikia į Senamiestį - vietoj Trakų galima išlipti Aušros Vartų stotelėje. Nuo jos nei kiek ne toliau. O dėl stabtelėjimo - na, esu daugybę kartų matęs kaip 1G ne visai legaliai aplenkia Vingrių stotelėje stovinčias TP. Tai ir 88 galės daryti taip pat - midibusai gi manevringesniBūtent, kad Trakų stotelė aprėpia praktiškai visą Senamiestį, daug objektų (viešbučių, lankytinų vietų, darboviečių, kitų įstaigų) yra kur kas trumpesniu atstumu nuo jos nei no V. Kudirkos aikštės. Ne veltui ten greitasis stoja. Be to, 88 juk ne tik turistams skirtas, o ir miestiečiams - manau, nesiginčysite, kad geresnis tiesioginis susisiekimas tarp NMC ir Senamiesčio yra reikalingas. Todėl stoti Trakų stotelėje reikia - tuo labiau, kad oro uosto kryptimi prie jos vistiek reikės stabtelti, nes apvažiuoti ten sustojusių transporto priemonių nėra galimybės.
Nieko jis ten nenukrautų. Važiuoja tik 3 kartus į valandą, o ir talpa tik midibusinė. Taigi, jei vienu 1G ar 53 reisu važiuotų vidutiniškai kokiais 2-3 žmonėm mažiau, nuolatos perpildytuose šių maršrutų reisuose jie net nepasijaustų. Be to, visi tie keleiviai vis tiek turėtų Žaliajame Tilte "sugrįžti" į 1G ar 53. Be to, nestojimas ten sutaupo gana daug laiko (kadangi neretai reikia dar ir palaukti prie ŽT, kol galėsi įvažiuot į stotelę), taigi tai sutaupys laiko tiems keleiviams, kurie dabar pvz.: važiuoja nuo Vinco Kudirkos iki Žaliojo ir ten persėda į Šeškinės krypties maršrutus.Žaliojo tilto stotelėje verta stoti jau vien dėl keleivių srautų joje. Be to, taip būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai. Pernelyg didelė prabanga leisti 3 midubusus vien dėl oro uosto. Jei jau suplanuota tokia maršruto trasa, reikia išnaudoti maršrutą maksimaliai efektyviai. Papildomų dviejų stotelių pilnai užtenka.
Comment
-
Bet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas
Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus. Be to, buvo puiki galimybė nuvykti nuo Europos aikštės iki pvz. Rotušės, arba nuo Maironio gatvės į Stotį - dabar to nebeliks. Na ir tikrai įdomu kaip jis ten pravažiuos visą Pylimo gatvę per 6 minutes 
Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.09.29, 16:01.
Comment
-
Senamiesčio gyventojai ar svečiai viešbučiuose mažiausiai naudojasi VT paslaugomis į oro uostą važiuoti, juolab jis visai šalia ir pigiai gaunasi su taxi arba uberiu.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas
Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus
Comment
-
Man tai nesąmonė buvo jo maršrutas pro Rotušę, ir raitymasis tuo siauru senamiesčiu, kur viskas kojomis per kelias minutes pasiekiama. Ir šiaip, neaiški jo paskirtis buvo - nei tai susisiekimui (geriausiu atveju pusvalandį kratytis nuo NMC iki Stoties - teko patirti - ačiū - ne), nei tai rekreacijai (turistai ima arba taksi, arba užsakinėja busus, arba - geriausia - eina pėsčiom). Dabar bent kokios prasmės iš jo bus!Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet tai kokia nesamonė tas 88 maršrutas
Nenustebsiu jeigu jį po kurio laiko uždarys. Įdomu, labai daug keleivių nuo Oro Uosto važiuoja būtent į Aušros vartus ar būtent į Europos aikštę? Nesamonė kažkokia. Geriau būtų palikę mikrobus ir maršrutą pro Rotušę, dabar absoliuti nesąmonė bus. Be to, buvo puiki galimybė nuvykti nuo Europos aikštės iki pvz. Rotušės, arba nuo Maironio gatvės į Stotį - dabar to nebeliks. Na ir tikrai įdomu kaip jis ten pravažiuos visą Pylimo gatvę per 6 minutes 
Comment
Comment