Parašė sleader
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė John Rodyti pranešimąMan sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai. Nu nes nebūna taip, kad skaidriai ir tvarkingai valdoma įmonė atrodytų kaip Krasnodaro ar Petrozavodsko vietinių korumpų tvarkomas kromelis: turtas niokojamas, vairuotojai savivaliauja, apie bet kokius customer service įgūdžius net neverta kalbėti.Parašė andyour Rodyti pranešimą
 Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...O galėtų važinėti ir reiktų priversti. Nežinau, kaip civilinėj aviacijoj, bet karinėse oro pajėgose, kad išlaikytum licenciją (ar pan.) turi per metus kažkiek valandų išbūti ore. VVT vadovams konkursų į tarnyba metu, turėtų būti reikalavimas išvažinėti kažkiek kilometrų viešuoju transportu, kuriam ir samdomi vadovauti. Elementarios Vilniečio kortelės pakaktų (gal ją patobulinus būtent jiems), kad būtų galima nustatyti ar buvo visi kilometrai išvažinėti.Parašė John Rodyti pranešimąKitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nematau čia jokio problemos atliekant aptarnavimą (keičiant tepalus) suspaustu oru prapūsti ir radiatorių, jei tai yra probleminė vieta, kuriai reikia skirti priežiūros. Ar autobusų parke nėra oro ir kompresoriaus.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
 Radiatoriai užsiteršia dulkėmis, lapais, šiukšlėmis ir pro juos nepraeina normalus oro srautas. Eksploatuojant miesto sąlygomis, reikia periodiškai išpūtinėti su suspaustu oru. Ypač, jei interkūleris stovi prieš vandens radiatorių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čekijoje užfiksavo naujuosius Vilniaus troleibusus – suerzino viena detalė https://www.lrytas.lt/auto/rinka/201...vemis-8102639/Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO gal kokiu naujienu yra apie naujus torleibusus? Laukiam nesulaukiam...
 Dabar jau aišku, kad Lenkijos gamintojai šias transporto priemones pristatyti vėluos. Mat pirkimo sutartyje buvo numatyta, kad pirmieji penki troleibusai Vilnių turėjo pasiekti rugsėjo 17-ąją. O visus troleibusus lenkai turi atvežti iki lapkričio 16-osios. Tačiau išriedėję iš gamyklos Lenkijoje Vilniui skirti troleibusai dar spalio pradžioje buvo pastebėti Čekijos mieste Pilzene. Ant jų švietė užrašas „Vilnius“. Paskelbus nuotraukas iš Pilzeno kilo nepasitenkinimas troleibusų dizainu. Ne taip kaip nauji „Solaris“ autobusai, jie nudažyti ne viena raudona, o raudona ir gelsva spalvomis. Pasak kritikų, ypač neįprastai atrodo siauros raudonos juostos troleibuso apačioje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia labiausiai kopijuota iš troleibusas.lt, tik labai sutrumpinta, todėl ir atrodo, kad samonės srauto technika rašytaParašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus troleibusai jau bandymuose.
  
 Šaltinis : Plzeňské trolejbusy fb grupė
 https://www.facebook.com/plzensketrolejbusy/
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?
 
 Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
 https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY
 
 Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas nepasikeitė. Bendrai tada troleibusai važinėjo greičiau. Ir dabar galėtų. Pats vakar mačiau, kaip Kauno g. per sankryža su Švitrigailos Solaris pravažiavo labai greitai, labai nedaug pristabdant. Kai 99 proc. važiuoja lėtai. Viskas dirbtinai padaryta - grafikai ištempti.Parašė Petr Rodyti pranešimąMan atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?
 
 Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
 https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY
 
 Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/
 Svarbu dar padidinti A juostų kiekį.Toks sprendimas buvo priimtas siekiant žmones paskatinti naudotis viešuoju transportu ir sumažinti kamščius gatvėse. Ir jiems tai pasisekė. Viešojo transporto populiarumas Taline išaugo 8 procentais. Be to, miesto savivaldybės teigimu, Talinui nemokamas transportas atneša po 20 mln. eurų per metus. Dabar nebereikia bilietų sistemos, IT sistemos, sumažėjo administravimo, kontrolės kaštai. Be to, norėdami naudotis nemokamu transportu tūkstančiai gyventojų, kurie nebuvo prisiregistravę Taline, suskubo deklaruoti savo gyvenamąją vietą. O kuo mieste daugiau žmonių, tuo daugiau pinigų jam nubyra.
 Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.06, 20:19.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo kažkur išsakytos labai geros mintys apie nemokamą transportą.
 
 1. Vilniuje juo naudojasi daugiausiai mažiau uždirbantys, studentai. Taigi jeigu naujų registruojančių ir bus (o tai daugiausiai irgi yra arba studentai arba tolimesnių rajonų gyventojai), tai GPM nebus toks didelis padidėjimas;
 2. Didelė apklausose dalyvaujančių dalis sako, kad kaina nėra lemiantis veiksnys, kuris lemtų jų persėdimą. Svarbiausia greitis, patogumas, švara. Nemokamas transportas to negarantuoja.
 
 Būtų įdomi analizė kiek Taline kainuoja VT išlaikymas, kiek gauta papildomų pajamų ir pan. Grynus skaičius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai/jei bus nauji autobusai, troleibusai, jie važinėtų ištisinėmis A juostomis, o ne kaip dabar 200m yra/200m nėra/ vėl gal yra, tada ir ne varguoliai važinės.
 Ypač kai pristatys naujų verslo centrų Konstitucijos pr.- Saltoniškių g. rajone, nes ten parkavimo vietų tikrai neužteks. Kiek jau yra ten centrų ir kiek dar stato (Telia, SEB ir t.t.)Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Poliklinikose prisiregistravę Vilniaus rajono ir netgi Trakų, Šalčininkų ar kai kurie Švenčionių rajono gyventojai. Gerai, iš Vilniaus atimkite mažiau, tai mažiau tiems rajonams ir teks, o gyventojai vis tiek į Vilnių nepertekės. Lietuva tai ne tik Vilnius. Vilnius privalo dotuoti likusią Lietuvą. O nemokamas VT, kaip matyti, Taline nieko neišsprendė. Tie 8 proc. padidėjimas - menkniekis. Norint, kad neliktų kamščių ir t.t., į VT reikia persodinti apie pusę automobiliais važinėjančių.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/
 
 Svarbu dar padidinti A juostų kiekį.
 Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip sakė vienas politikas, atrodo Stalinas - "Sažatj nado"Parašė Al1 Rodyti pranešimąį VT reikia persodinti apie pusę automobiliais važinėjančių.
 
 Atsiprašau už "offtopic'ą",
 Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
 Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".Paskutinis taisė Romas; 2018.11.06, 22:21.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas ir užsienyje iš automobilių į VT nepersėda, kad ir koks geras VT būtų. Persodinama jėga - dideliais mokesčiais už automobilį, įskaitant ir brangų draudimą, brangų remontą, brangiu parkavimu, parkavimo vietų trūkumu, eismo ribojimais, gatvių siaurinimu atiduodant jas VT ir t.t. Automobilis mieste tampa prabanga vidutiniam sluoksniui, šeima gali išlaikyti tik vieną tačkę, o ne dvi ar tris.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paklausinėjau kolektyve, kodėl nesinaudojama viešuoju transportu. Beveik visi važinėja nuosavais automobiliais, tik 2 iš 12 su VT. Nei vienas nepaminėjo kainos. Vienas iš dviejų renkasi viešąjį, nes jam gaila kiekvieną dieną drožti mašiną, o kitas negali naudotis automobiliu, nors ir labai norėtų. Greitis, nėra galimybių atvykti iš rajono, mažam atstumui įveikti reikia persėdimų, ir kitos priežastys. Bet ne kaina.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne komjaunuoliškas, o progresyvus. Realybė tokia, kad esama automobilių, su vidaus degimo varikliais, koncentracija mieste yra destruktyvi visomis prasmėmis. O žmonėms keisti savo įpročius, ypač žalingus, yra sunku.Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip sakė vienas politikas, atrodo Stalinas - "Sažatj nado"
 
 Atsiprašau už "offtopic'ą",
 Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
 Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".
 
 - 1 patinka
 Comment




 O kitokie kolkas nenurašomi. Senųjų atsisakyta ganėtinai nedaug, lyginant su tuo, kiek gauta.
 O kitokie kolkas nenurašomi. Senųjų atsisakyta ganėtinai nedaug, lyginant su tuo, kiek gauta.
							
						


Comment