Labai greit paiškėtų, kad dalis tų troleibusų/autobusų vairuotojų nebenori vairuot troleibusų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O kodėl? Kuom, tai taip nepatrauklu? Nukrenta "ūsai" ir tenka eiti darganu oru į lauką, bet kas dar ten labai blogiau?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąLabai greit paiškėtų, kad dalis tų troleibusų/autobusų vairuotojų nebenori vairuot troleibusų.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Taip, Gariūniniai autobusai po šiai dienai važinėja pilnokiParašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
<...>
Gariunai lyg ir taip leidzia savo transporta? Ar jau nebe?
Comment
-
Tai kad ta Maxima bazė jokios prasmės jau seniausiai nebeturi. Galbūt darbuotojus ir toliau vežios mikrobais nuo kokių nors Lazdynų ar Savanorių pr., Vakare apie 19 val. grįždamas iš Alytaus visada prasilenkiu su Maximos mikrobu iš Vilniaus kažkur ties Varėnos ir Trakų rajonu riba ties Merkiu... Vadinasi, Maxima vežioja darbuotojus net iš Varėnos rajono ir atgal...
Comment
-
Išeis iš VVT kur nors kitur, ir viskasParašė Al1 Rodyti pranešimąO kas jų turi klausti? Yra darbo sutartis, kurioje turėtų būti įrašyta autobuso ir troleibuso vairuotojas. Ką duoda, su tuo turi ir dirbti. Be to lygtai troleibusų vairuotojai gauna daugiau, tai kodėl turėtų nenorėti vairuoti?
VVT dabar ir taip vairuotojų trūkumas, tad niekas neužsiėminėtų tokiomis nesąmonėmis
Comment
-
Na dar reikalingas atidumas ir gebėjimas tų ūsų nepamesti. Ši problema aišku atkristų, turint modernų kontaktinį tinklą, bet gi kam investuoti, jei pirmoje vietoje ne paslaugos efektyvumas, o sutaupyti pinigai tų pačių vairuotojų sąskaita.Parašė dondc Rodyti pranešimą
O kodėl? Kuom, tai taip nepatrauklu? Nukrenta "ūsai" ir tenka eiti darganu oru į lauką, bet kas dar ten labai blogiau?
Comment
-
Kur išeis? Kodėl turi išeiti? Nereikia sekti pasakų. Troleibusus vairuoja daugiausiai moterys ir joms kitą vairuotojos darbą susirasti ne taip paprasta. Vairuotojų trūksta dėl mažos algos, o ne dėl to, kad kai kurie barankų sukiotojai iš principo nenori vairuoti troleibuso. Jei pašte dirba paštininkai iš Ukrainos, tai kodėl VT vairuoti negali vairuotojai iš Ukrainos. Ukrainoje jie gauna apie 300 eurų ir dirba po 16 valandų. Pats mačiau tuos pačius vairuotojus ir anksti ryte, ir vėlai vakare. Aišku, dieną turi pertrauką.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Išeis iš VVT kur nors kitur, ir viskas
VVT dabar ir taip vairuotojų trūkumas, tad niekas neužsiėminėtų tokiomis nesąmonėmisPaskutinis taisė Al1; 2019.11.11, 08:24.
Comment
-
Na nelabai jis mikro. Pilnas autobusas ir paprastai vienas iš tų kur dūmija taip, kad nematai kas važiuoja išvis. Nežinau kaip prie bazės, bet centre tai jis važiuja tuščias ir niekas į jį nelipa, tai gal todėl ir naikina.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. patyliukais panaikintas nemokamas (mikro)autobusas iš Lukiškių į Maxima bazę.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiai dienai nėra tiek autobusų ir jų vairuotojų, kad būtų galima keisti troleibusus autobusais. Per anksti keliat aistras, remdamiesi vieno žmogaus Facebook'o žinutėje paskelbta asmenine nuomone.
O aš gavau priešingą paaiškinimą - kad autobusai troleibuso maršrutu važiuoti gali nes trūksta troleibusų vairuotojų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kur išeis? Kodėl turi išeiti? Nereikia sekti pasakų. Troleibusus vairuoja daugiausiai moterys ir joms kitą vairuotojos darbą susirasti ne taip paprasta. Vairuotojų trūksta dėl mažos algos, o ne dėl to, kad kai kurie barankų sukiotojai iš principo nenori vairuoti troleibuso. Jei pašte dirba paštininkai iš Ukrainos, tai kodėl VT vairuoti negali vairuotojai iš Ukrainos. Ukrainoje jie gauna apie 300 eurų ir dirba po 16 valandų. Pats mačiau tuos pačius vairuotojus ir anksti ryte, ir vėlai vakare. Aišku, dieną turi pertrauką.
Jeigu tie vairuotojai iš Ukrainos vairuos taip, kaip statybininkai iš Ukrainos stato namus, tai geriau gal tada naikinam troleibusus...
Comment
-
nes Ukrainoj gali nupaisyti bet koki popiereli, atspausdini ji "ant" spalvojo printerio ir viskas - 10 metu nepriekaistingas stazas rankuose. Jei labai naglas tai dar gali susitarti su kuo nors is VT savo miesto parko, kad jei skambins, sakytum kad jojo cia pas mus toks dirbo, pazadejes jam simtuka atkatu nuo pirmos algos.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu tie vairuotojai iš Ukrainos vairuos taip, kaip statybininkai iš Ukrainos stato namus, tai geriau gal tada naikinam troleibusus...
Comment
-
Bendra kategorija tiktų autobusų vairuotojams, bet tektų atleisti pusę troleibusų vairuotojų. Turėjau kaimynę, vairuoja troleibusą jau apie 25 metus, buvau šokiruotas, kad ji tik prieš porą metų gavo B kategorijos teises (ir iki šiol nemoka parkuotis). Dar labiau nustebau, kai sužinojau, kad tokių ten vos ne pusė (bent jau praktiškai visos moterys). Dabar pagalvokite kiek jiems reiktų išleist laiko, pastangų ir kiek tam prireiktų pinigų, kad jie gautų kategoriją autobusams.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tokį, kokį ir autobusų vairuotojų - rengiant VVT patiems vairuotojus, rengti ne atskirai autobusų ar troleibusų vairuotojus,o kartu troleibusų ir autobusų kategorijos vairuotoją. Nori jis to ar nenori, teorija ta pati, tik praktikos reikėtų daugiau. Ir du egzaminus laikyti.
Comment
-
Tai pilnas ar tuščias? Apsispręskit. Ir nereikia čia tirštinti spalvų dėl dūmingumo. Ten dirbo padorūs autobusai ir mikroautobusai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na nelabai jis mikro. Pilnas autobusas ir paprastai vienas iš tų kur dūmija taip, kad nematai kas važiuoja išvis. Nežinau kaip prie bazės, bet centre tai jis važiuja tuščias ir niekas į jį nelipa, tai gal todėl ir naikina.
Tai yra pavieniai atvejai, o ne pilnas maršruto keitimas visam laikui. Pilnam keitimui reikėtų papildomų autobusų su rezervu bei papildomų vairuotojų brigadų.O aš gavau priešingą paaiškinimą - kad autobusai troleibuso maršrutu važiuoti gali nes trūksta troleibusų vairuotojų.
Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
- 1 patinka
Comment
-
Primesk, kad reikia. Ir visada reikėjo. Troleibusas tai ne autobusas. Barankos sukiojimas tas pats, bet pedalai ir važiavimo ypatumai - ne. Transporto priemonėms su priekaba irgi reikia papildomos kategorijos. Traktoriui irgi netinka B ar C kategorija. O kai kur ir paspirtukininkams ar dviratininkams reikia "teisių"...
Nieko nereikėtų atleisti. Tie, kurie dirba, ir dirbtų toliau. Jų priversti neišeis, jei nenorės. Reikalas liestų tik tuos, kurie įgytų D ir T kategorijas VVT kuruose ir įmonės sąskaita.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Bendra kategorija tiktų autobusų vairuotojams, bet tektų atleisti pusę troleibusų vairuotojų. Turėjau kaimynę, vairuoja troleibusą jau apie 25 metus, buvau šokiruotas, kad ji tik prieš porą metų gavo B kategorijos teises (ir iki šiol nemoka parkuotis). Dar labiau nustebau, kai sužinojau, kad tokių ten vos ne pusė (bent jau praktiškai visos moterys). Dabar pagalvokite kiek jiems reiktų išleist laiko, pastangų ir kiek tam prireiktų pinigų, kad jie gautų kategoriją autobusams.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.11, 14:35.
Comment
-
Ne, troleibusams yra T kategorija teisėse, autobusams D. Kursai ir egzaminas irgi atskiri. Panašiai kaip ir su automobiliu ir motociklu.Parašė John Rodyti pranešimąPalaukit, tai troleibusams dar reikia ir atskirų vairuotojų? Ta prasme bet kuris autobuso vairuotojas negali vairuoti troleibuso?

https://www.arv-auto.lt/t-kategorija
Comment
-
Kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Varšuvoje ar Prahoje, tokie pakaitiniai maršrutai netgi turi atskirą numeraciją.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
Comment
-
Pilnas autobusa ta prasme, kad pilno dydžio, ne pilnas žmonių.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai pilnas ar tuščias? Apsispręskit. Ir nereikia čia tirštinti spalvų dėl dūmingumo. Ten dirbo padorūs autobusai ir mikroautobusai.
Na kokie ten dirbo nesigilinau, bet dūmų iš jų tikrai ėjo daug kai užtaikydavau susitikti pravažiuojantį. Net pagalvojau kad viešojo pakeitė tai va čia seną įkišo.
Dabar pavieniai - poto žiurėk opt ir "neturim vairuotojų" bet turim "sprendimą". Atsižvelgiant kad VMS sistemingai stengiasi to pasiekti...Tai yra pavieniai atvejai, o ne pilnas maršruto keitimas visam laikui. Pilnam keitimui reikėtų papildomų autobusų su rezervu bei papildomų vairuotojų brigadų.
Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
Comment
-
Troleibusas, kuriame lyja: vilnietė viešajame transporte norėjo išskleisti lietsargį https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/troleibusas-kuriame-lyja-vilniete-viesajame-transporte-norejo-isskleisti-lietsargi-221-1230288
Per pastaruosius beveik dvejus metus viešojo transporto parką, skaičiuojat abiejų vežėjų transporto priemones, papildė iš viso 265 nauji autobusai (šiemet –10 mažos talpos dyzelinių ir 5 elektra varomi), taip pat 41 troleibusas. Šiuo metu UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vykdo 50 dujinių triašių autobusų pirkimą, kuriuos įsigyti planuojama iki 2020 metų rudens, taip pat planuojama pirkti 70 hibridinių autobusų. Be to, Susisiekimo ministerijai perskirsčius ES struktūrinių fondų nepanaudotas lėšas, planuojama įsigyti 8 troleibusus, kurie į Vilnių atvykti turėtų 2020 metų pabaigoje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
NET 8? Ramiau, neišsišokim - dar subankrutuosim...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBe to, Susisiekimo ministerijai perskirsčius ES struktūrinių fondų nepanaudotas lėšas, planuojama įsigyti 8 troleibusus, kurie į Vilnių atvykti turėtų 2020 metų pabaigoje.
Comment
Comment