Parašė Garbanius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.
 
 Sprendimą, kad autonominės eigos nereikia, priėmė Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai. Nesu tikras, kad dauguma jų yra viešojo transporto specialistai.Ne. Taryba svarstė klausimą dėl finansavimo skyrimo greta ES pinigų tiems keliems troleibusams nusipirkti. Komitetai (politikai) pasiūlė kaip reikalavimą įtraukti autonominę eigą. Tai reikštų, kad troleibusus su ja reikėtų pirkti nepriklausomai nuo to ar specialistai mato tam poreikį ar ne. Tai tokį pasiūlymą taryba atmetė ir leido perkantiems specialistams patiems nuspręsti reikalingumą. Patį finansavimą skyrė.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 #10486 sako, kad specialistai norėjo vienaip, o politikai nusprendė kitaip. Ar ne/
 
 Jeigu nepirks, panašu, kad specialistai nemato tam poreikio.
 
 Kalba ėjo apie naudotojų apklausas dėl dalykų, kurie jiems labiau trukdo dėl VT. Pagrindiniai trūkumai nurodyti: greitis, patogumas, švara, dažnumas, patikimumas, po to seka kaina. Apie naujo VT reikalingumą apklausos nemačiau. Bet kiek mačiau žiniasklaidos organizuotų apklausų, tai yra daug palaikančių metro idėją.Parašė John Rodyti pranešimą
 Nesiimu spręsti apie autonominės eigos poreikį. Tiesiog paaiškinau, kodėl remtis "keleivių apklausomis" tokiose diskusijose iš principo yra visiškas faux pas.
 
 https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...imas/?id=80436Parašė Petr Rodyti pranešimąKas nors žino kur rasti oficialią nuorodą į tarybos sprendimą?
 
 Bet čia nerasi komiteto siūlymo. Reikėtų žiūrėti posėdžio įrašą (yra Youtube VilniusVideo).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai reikia didesnių troleibusų? 2 problemą (pagrindinė masė keleivių nuo Antakalnio iki centro, o ne stoties) galima išspręsti 14 grąžinant į pirminę trasą - ne per Žirmūnų ir Šilo tiltus, nes realiai 14 orą vežioja tokia trasa sukinėdamasis. 7 galima tankinti, galima daugiau triašių skirti, nuimant juos nuo kokio 10 ar 6.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl T2 daug nevažinėju, bet kai važiuoju pastoviai būna prisigrūdęs 5 aukštais. T7 važinėju dažnai, kursavimo dažnis tikrai labai geras, bet žmonių net vėlai vakare ar savaitgalį būna sočiai. Dabar ryte reguliariai važiuoju į centro pusę. Vienu metu atvažiuoja sena prisigrūdus Škoda T7 ir apytuštis ilgasis Solaris T1. Negano to, T3 pradėjo važinėt taip pat ilgas Solaris. Kur logika?
 
 Ir šiap jei jau populiarinam VT, man sunku patikėt kur tie žmonės tilps jei važiuos trumpi autobusai ir troleibusai?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trukt už valdžių, vėl iš pradžių. Taigi tau jau buvo paaiškinta, kodėl apklausų naudojimas tokiais klausimais yra bergždžias. Ir vėl jis su savo "apklausomis".Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 
 
 Kalba ėjo apie naudotojų apklausas dėl dalykų, kurie jiems labiau trukdo dėl VT. Pagrindiniai trūkumai nurodyti: greitis, patogumas, švara, dažnumas, patikimumas, po to seka kaina. Apie naujo VT reikalingumą apklausos nemačiau. Bet kiek mačiau žiniasklaidos organizuotų apklausų, tai yra daug palaikančių metro idėją.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ?Parašė John Rodyti pranešimąTrukt už valdžių, vėl iš pradžių. Taigi tau jau buvo paaiškinta, kodėl apklausų naudojimas tokiais klausimais yra bergždžias. Ir vėl jis su savo "apklausomis".
 
 Kokiais "tokiais" klausimais? Kažkur kažkas ne taip suprato mano teiginius. Siūlyčiau iš naujo pasiskaityt apie kokias apklausas kalbu. Nu nebent tu sakai, kad vartotojų patirtis naudojantis paslaugomis geriau žino specialistai nei vartotojai. Tai čia tu ką tik pasiūlei revoliuciją user experience suvokime, siūlyčiau iš karto varyt į kokią tarptautinę konferenciją dėstyt savo idėjas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fobija - tai nepagrįsta baimė. Aš tuo tarpu pateikiau du pagrindimus:Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Čia tik tavo niekuo nepagrįsta troleibusofobija.
 1. Troleibusai kainuos vos ne 2 kartus brangiau, nei autobusai, net ir be autonominės eigos. Žinoma galima bus prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad valdžia specialiai autobusus pigiau, o troleibusus brangiau perka. Bet būtent tokios konspiracijos ir yra niekuo nepagrįstos.
 2. Troleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.
 
 Tai kas yra ta 'nepagrįsta troleibusofobija'? O gal čia nepagrįsta troleibusofilija, kada galvojama, kad troleibusai kainuos tiek pat, kiek autobusai ir jų eksplotacinės išlaidos bus mažesnės?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trukt už vadžių, vėl iš pradžių... Kažkam užtenka tik paminėt troleibusus ir supuola visokie troliai ar šiaip nesigaudantys aplinkoje.
 Elektrinės transporto priemonės, bet ir kokios bebūtų, visad yra brangesnės ir jokia čia naujiena. Dabar, kuomet klimato kaito ir ekologijos temos yra neatsiejamos nuo kasdienybės, siūlymas nurinkt laidus ir užpirkt "dvigubai" autobusų yra visiškas analfabetiškas, dabar gali įvykti nebent Rusijos mieste.
 Ir ką tuo laidų nuimimu ir troleibusų atsisakymu pasiektume, būtume didžiausias Europos miestas be jokio elektrinio VT?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, 5 elektriniai Karsanai trukdys gaunant šį skambų titulą.Parašė lukass Rodyti pranešimą<...>
 Ir ką tuo laidų nuimimu ir troleibusų atsisakymu pasiektume, būtume didžiausias Europos miestas be jokio elektrinio VT?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT užsimena apie T16 pratęsimą iki Santariškių arba T19 į Pilaitės pusę. Bet tokie kalbėjimai, be konkrečių paskaičiavimų, be strategijos - vargu ar yra rimti. Juk tarkim jeigu iki Santariškių iš Laisvės prospekto važiuotų troleibusai ne rečiau nei kas 10 minučių, o į tas pačias Santariškes dar važiuotų ir nuo miesto centro tiesiai Kalvarijų gatve ir vėl 5-10 minučių intervalu - vargu ar pagrįstas būtų baterijų naudojimas, nes tokio intensyvumo eisme ekonomiškai labiau pasiteisina kontaktinis tinklas. Bet vėl, apie tai diskutuoti nėra prasmės, tai planai, parašyti šakėmis ant vandens.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kokius iš esamų troleibusų maršrutų būtų galima pratęsti be KT? Tinklo demontavimas prie operos ir baleto teatro ar Basanavičiaus gatvėje yra profanacija tokia pati, kokia padaryta Rygoje nuo geležinkelio stoties iki Akmeninio tilto.
 Ne sykį mėginau jiems kalbėti, kad Basanavičiaus gatvė yra labiausiai netinkama vieta autonominei eigai, bet jie užsispyrę ir jokie argumentai - net ir būtent analogiškoje trasoje atsiradusi troleibusų kontaktinio tinklo atkarpa Prahoje - jų neįtikina. „Užsakysim galingesnes baterijas!“ - toks girdimas argumentas...
 
 Prieš 15 metų buvo padaryta didelė klaida, perkant ne 12 ir 18 metrų, o 15 metrų troleibusus. Pasirodė, kad šios modifikacijos TP yra ir techniškai problematiška (kalbu ir apie techninę priežiūrą, ir apie manevringumą), o ir pervežamų keleivių skaičius nekažką jau ten ir didesnis nei 12m transporte.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGeras pastebėjimas, neaišku, kodėl neperkami ilgesni troleibusai kaip prieš 15 metų, tada pinigų buvo, o dabar jau nebėra.... po to verkiama, kad normalūs žmonės nenori važinėti pergrūstu VT.
 
 Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tikrai reikia didesnių troleibusų? 2 problemą (pagrindinė masė keleivių nuo Antakalnio iki centro, o ne stoties) galima išspręsti 14 grąžinant į pirminę trasą - ne per Žirmūnų ir Šilo tiltus, nes realiai 14 orą vežioja tokia trasa sukinėdamasis. 7 galima tankinti, galima daugiau triašių skirti, nuimant juos nuo kokio 10 ar 6.Be abejo reikia didesnių troleibusų. Ir 2T, ir 7T turėtų kursuoti ne mažiau negu 18 m ilgio troleibusai. Dabar gi 7T intervalai piko metu jau iš esmės pasiekia proto ribas ir vis tiek tuo metu žmonės lieka už durų, kas būtų lengvai išspręsta tinkamos talpos troleibusų dėka. 14T intervalas - 15-20 minučių, jo sugrūdimas į tą pačią trasą nieko neišspręstų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDėl T2 daug nevažinėju, bet kai važiuoju pastoviai būna prisigrūdęs 5 aukštais. T7 važinėju dažnai, kursavimo dažnis tikrai labai geras, bet žmonių net vėlai vakare ar savaitgalį būna sočiai. Dabar ryte reguliariai važiuoju į centro pusę. Vienu metu atvažiuoja sena prisigrūdus Škoda T7 ir apytuštis ilgasis Solaris T1. Negano to, T3 pradėjo važinėt taip pat ilgas Solaris. Kur logika?
 Vasarą, pasirodžius T10, T14 maršrutuose triašiams Solariams, klausiau - kur logika? Atsakymas lengvai šokiravo - vairuotojai, kurie dirba tuose maršrutuose, tokį troleibusą „pasiėmė“, todėl taip ir yra. Jeigu tai yra tiesa, kad vairuotojai nusprendžia, ar triašis važiuos T3, ar T2... tada sunku kažką toliau komentuoti.
 
 Apie kitokio kiekio troleibusų įsigijimą nebuvo kalbama – ar su baterijomis, ar be jų - 8 vnt. ir viskas, tebuvo diskusija dėl to, kokie jie turėtų būti.Parašė Horn Rodyti pranešimąMan vistiek atrodo daug geriau dar vienas naujas troleibusas, nei akumai.
 
 Jei jau ponas taip mėgstate skaičius, pasiimkite „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ ataskaitas prieš įmonių sujungimą. Ir pamatysite, kad troleibusai gyveno su pliusu, nebijojo ir to meto naujovių wifi, salono vaizdo stebėjimo, keleivių skaičiavimo išmėginti - kai tuo tarpu autobusai vos gynėsi nuo bankroto. Tai gal būtų verta susimąstyti, kodėl dabar tie troleibusai tokie nuostolingi patapo.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTroleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.
 
 5 Karsanai yra nupirkti, taip, bet va kažin kodėl 89 maršrute važinėja dyzelinis Isuzu?Parašė Briedis Rodyti pranešimąDeja, 5 elektriniai Karsanai trukdys gaunant šį skambų titulą. Už Vilnių be tramvajų! Už Vilnių be tramvajų!
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur duomenys, kad troleibusai kainuos beveik dvigubaI brangiau? Eksploatacinės išlaidos viso naudojimo ciklo metu reikia skaičiuoti. Pavyzdžiui, Volvo autobusai ir Solaris troleibusai Vilniuje pirkti vienu metu. Volvo autobusai dar ištemps 2-3 metus ir bus pakeisti. Solaris troleibusai dar laisvai važinės apie 10 metų. Jei dar būtų geresnė priežiūra ir kapitalinis remontas, tai dar ir 15 metų ištemptų. P.S. Šveicarijoje troleibusu ir tramvajus kapitalina kelis kartus, kol nurašo. Autobusų - ne. Šveicarai debilai?Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Fobija - tai nepagrįsta baimė. Aš tuo tarpu pateikiau du pagrindimus:
 1. Troleibusai kainuos vos ne 2 kartus brangiau, nei autobusai, net ir be autonominės eigos. Žinoma galima bus prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad valdžia specialiai autobusus pigiau, o troleibusus brangiau perka. Bet būtent tokios konspiracijos ir yra niekuo nepagrįstos.
 2. Troleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.
 
 Tai kas yra ta 'nepagrįsta troleibusofobija'? O gal čia nepagrįsta troleibusofilija, kada galvojama, kad troleibusai kainuos tiek pat, kiek autobusai ir jų eksplotacinės išlaidos bus mažesnės?
 
 Taip, paskutinis troleibusų pirkimas buvo ne visai skaidrus, nes buvo tik vienas tiekėjas, kuris ir užkėlė kainą. Metinės ataskaitos dar nieko nereiškia. Man nereikia sekti pasakų, kad jose yra manipuliuojam skaičiais. Taip ir čia - surašė visus troleibusų nuostolius ir gaunasi, kad brangu... O iš kur nuostoliai? Didžioji parko dalis jau nupezusi, iš ten ir nuostoliai. Tuo tarpu didelė autobusų dalis - nauji. Tai ir nuostoliai sumažėjo.
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 16 pratęsimas turėjo logikos kol nebuvo graitųjų autobusų. Dabar jau jokios logikos pratęsti nėra. 19 pratęsimas į Pilaitę irgi be jokios logikos, nes dubliuotų 4G.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąVVT užsimena apie T16 pratęsimą iki Santariškių arba T19 į Pilaitės pusę. Bet tokie kalbėjimai, be konkrečių paskaičiavimų, be strategijos - vargu ar yra rimti. Juk tarkim jeigu iki Santariškių iš Laisvės prospekto važiuotų troleibusai ne rečiau nei kas 10 minučių, o į tas pačias Santariškes dar važiuotų ir nuo miesto centro tiesiai Kalvarijų gatve ir vėl 5-10 minučių intervalu - vargu ar pagrįstas būtų baterijų naudojimas, nes tokio intensyvumo eisme ekonomiškai labiau pasiteisina kontaktinis tinklas. Bet vėl, apie tai diskutuoti nėra prasmės, tai planai, parašyti šakėmis ant vandens.
 Ne sykį mėginau jiems kalbėti, kad Basanavičiaus gatvė yra labiausiai netinkama vieta autonominei eigai, bet jie užsispyrę ir jokie argumentai - net ir būtent analogiškoje trasoje atsiradusi troleibusų kontaktinio tinklo atkarpa Prahoje - jų neįtikina. „Užsakysim galingesnes baterijas!“ - toks girdimas argumentas...
 Dabar, kai tikriausiai ir toliau bus perkami troleibusai be autonominės eigos, joks KT nuėmimas Basdanavičiaus g. negresia. Kur labiausiai reikėtų autonominės eigos, tai padarius troleibusų sugrąžinimą į Gedimino pr. Nereikėtų jokių KT, o ir renginių metų būtų galima apvažiuoti esamu KT Žygimantų gatve. VT sugrąžinimas į Gedimino pr. yra būtinas. Prospektu privalo važiuoti VT, o ne tik "elitas" su savo tačkomis. Prospektas - ne vieta masiniams renginiams, tokiems kaip mugės ir panašiai, kurie trunka kelias dienas. Turėtų būti leidžiamos tik trumpalaikis prospekto uždarymas eisenoms ir tai ne visoms iš eilės, o svarbioms.
 
 Paskutinis taisė Al1; 2019.10.18, 19:53.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik norėjau apie tai parašyti, bet jau aplenkei. VVT visada gyvavo tokia tvarka, kad viskas priklauso nuo vairuotojų. Kodėl 16 ir 19 buvo tiek daug triašių Solarių? Todėl, kad ten dirba elitas su savo "elitiniais" troleibusais. O visokie 15, 18 - jiems lieka tai, kuo elitas pasinaudojo ir išmetė. Analogiškai buvo su raudonaisiais Oslo MAN Lion's City bei paprastais MAN NG313. Dauguma buvo priskirti elitui, dirbančiam tik piko metu, o tuo tarpu pamaininiais važinėjo 30-mečiai nežemagrindžiai Mercedes Benz O405G. Ir dar anksčiau taip buvo su ilgais autobusais, kurie buvo perduoti į 2-ąjį troleibusų parką. Ten vairuotojai užsispyrė visada važinėti su "savo" autobusais, todėl pastoviai būdavo tokių resursų švaistymų, kaip kad ilgi autobusai savaitgaliais 43, 54, 73, o tuo metu 4G dirbo dviduriai Mercedes O405 iš 80-ųjų.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąVasarą, pasirodžius T10, T14 maršrutuose triašiams Solariams, klausiau - kur logika? Atsakymas lengvai šokiravo - vairuotojai, kurie dirba tuose maršrutuose, tokį troleibusą „pasiėmė“, todėl taip ir yra. Jeigu tai yra tiesa, kad vairuotojai nusprendžia, ar triašis važiuos T3, ar T2... tada sunku kažką toliau komentuoti.
 
 Ta atkarpa, kurioje taip norisi matyti troleibusus, savaitgaliais yra apskritai uždaroma eismui ir paverčiama pėsčiųjų zona. T.y. pagaliau yra padaryta tai, apie ką buvo svajota 2004 m. rekonstruojant šią atkarpą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąProspektas - ne vieta masiniams renginiams, tokiems kaip mugės ir panašiai, kurie trunka kelias dienas. Turėtų būti leidžiamos tik trumpalaikis prospekto uždarymas eisenoms ir tai ne visoms iš eilės, o svarbioms.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir tai yra blogai, nes žadėjo, kad iš viso bus pėsčiųjų zona su minimaliu automobilių eismų. Dabar gi darbo dienomis automobilių eismas net intensyvesnis nei buvo iki rekonstrukcijos. VT eilinė kartą buvo atitolintas nuo centro ir senamiesčio ir ko paskui stebėtis, kad visi lenda į ten su automobiliais. Prospektas tikrai ne vieta pėstiesiems ir turėtų būti naudojamas išimtinai VT, uždraudžiant bet kokį kitų automobilių eismą nuo Jogailos g. iki Katedros.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Ta atkarpa, kurioje taip norisi matyti troleibusus, savaitgaliais yra apskritai uždaroma eismui ir paverčiama pėsčiųjų zona. T.y. pagaliau yra padaryta tai, apie ką buvo svajota 2004 m. rekonstruojant šią atkarpą.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau buvo proga pamatyti naujutelius Solaris troleibusus sulipdytais lipnia juosta. Stiklo paneles viduje ties tureklais buvo sulipdytos visokiom juodom lipniom juostom - net metai nepraejo, ir jau Lietuviu "engineers" ar gal koks Vladas is Belarusijos spejo prisidarbiauti "taisydami" naujus troleibusus. Deje nuotrauku neturiu, bet per kokias 2 savaites maciau kokius 5 trulikus taip suklijuotus. Geda tokius dalykus matyti, nesugeba jokios elementarios tvarkos palaikyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 labas vakaras, pradėjau dažniau naudotis viešuoju transportu, bet deja vėl turėjau nesmagia patirti. Į troleibusą isėdo keli neblaivus asmenys , pradėjo gerti alų iš "bambalio" po kurio laiko numetė "bambali" . Labai buvo sunkus tvardytis, galvojau iškviesti policiją arba nueiti pas vairuotoja ir papasakoti kas vyksta troleibuso gale, bet nepadariau to. Tada pradėjau serachinti kada visgi nepasiteisino tas būdas lipti keleiviam per priekines duris ir neradau paaiškinimo normalaus kodėl buvo nutrauktas lipimas per priekines duris. Gal kas galėtu pasidalinti šaltiniu arba paaiškinti. Taip pat norėčiau parašyti laiška į savivaldybę, ką tokiu atveju reiktu daryti, jei pamatai taip besielgenčius asmenis. Kas kokios patirties yra turėje?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai skaitau, kad tokių priemonių nepakanka ir reikia tarpduryje dar kaip minimum metalo detektoriaus ir milicininko arba FSB pareigūno. Ai pala pala, čia gal žmogus rimtai klausia?Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąlabas vakaras, pradėjau dažniau naudotis viešuoju transportu, bet deja vėl turėjau nesmagia patirti. Į troleibusą isėdo keli neblaivus asmenys , pradėjo gerti alų iš "bambalio" po kurio laiko numetė "bambali" . Labai buvo sunkus tvardytis, galvojau iškviesti policiją arba nueiti pas vairuotoja ir papasakoti kas vyksta troleibuso gale, bet nepadariau to. Tada pradėjau serachinti kada visgi nepasiteisino tas būdas lipti keleiviam per priekines duris ir neradau paaiškinimo normalaus kodėl buvo nutrauktas lipimas per priekines duris. Gal kas galėtu pasidalinti šaltiniu arba paaiškinti. Taip pat norėčiau parašyti laiška į savivaldybę, ką tokiu atveju reiktu daryti, jei pamatai taip besielgenčius asmenis. Kas kokios patirties yra turėje?
 Comment









Comment