Ketvirtas kartas? Jau jam reikia į durnyną pasigydyti, nes jau manija kažkokia...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo rašyta kažkur, jog visi trys nuvaryti autobusai - senieji dujiniai "saffle", kurie šiai dienai visi nurašyti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAUtobuso likutinė vertė 700 eur. Tai ką jis ten nuvarė, gal tikrai daugiau vertas dalimis?
 Ironiška, jog straipsnį į šią temą patalpino pats Tanana   
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
 
 Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?Parašė Mettal Rodyti pranešimąNors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
 
 Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
 + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
 + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot 
 Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare. ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.Parašė 4114 Rodyti pranešimą
 Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
 + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
 + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot 
 Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare. ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip būna jeigu buhalterijoje nustatomas neteisingas naudojimo laikotarpis ir blogai skaičiuojamas ilgalaikio turto nusidėvėjimas. Įmonės dažnai tokia galimybe naudojasi nes nusidėvėjimas yra sąnaudos mažinančios apmokestinamą pajamų dalį, todėl greičiau nurašant apskaitoje reikia mažiau mokesčių mokėti.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad ten skarda, dar turbūt gerai surūdijusi, ir dar maišyta su kitomis atliekomis (apmušalai ir tt). Su automobiliais už toną gauni apie šimtą eurų lauže, čia manau bus mažiau nes panaudotino metalo kiekis dar mažesnis.Parašė evvt Rodyti pranešimą
 tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bus 51 maršrutas nes, 3 nebus nes ten kur jo žedas toliau jau VVT negali varyti nes kelias per mažas o kas dėl 78 tai galėtu ir ji iki kokiu "Keturiasdešimt Totorių" pratęsti, bet geriau butu jai butu 9 maršrutas iki 51 žedo pratęstas butu bent jau logika ir nauda iš 9 maršruto.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip kada... Buna pilnas buna vos pilnas bet kad visada tai ne.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąTuriu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar rugpjūčio gale buvo pastebėti nauji Isuzu prie Gariūnų. Pagal mano turimą informaciją, jie keliavo iškart į Altas gamyklą (Pikuliškes, Vilniaus rajoną) montuotis komposterių. Parke jų dar nėra, o kada išvažiuos - kolkas nežinia.Parašė valentinole Rodyti pranešimąJau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?
 
 Kas liečia Karsan'us, tai jiems jau padarytos įkrovimo stotelės parke, galimai ir pristatyti elektrobusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?Parašė 4114 Rodyti pranešimąBus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.Parašė valentinole Rodyti pranešimą
 Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20. Bet visi elektromobiliai pritaikyti šaltam klimatui turi baterijų pašildymo sistemas kurios automatiškai įsijungia prie tos minimalios temperatūros.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.
 
 Kitas aspektas yra tas kad kasdien važinėjant ir kraunant, baterija pati sušyla dėl šilumos nuostolių ir kadangi turi neblogą izoliaciją, Lietuvos sąlygomis gali ir nenukristi iki tų -15.
 Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik ant popieriaus. Realybėje užtenka ir -8C kad baterijų įkrovimas taptu nepateisinamai lėtu.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
 Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20.
 
 Taip, šildymo sistemos yra, bet jos tai pat naudoja tū baterijų energiją nebent visą laiką laikai ikištą į pakrovimą.
 
 Nežinau kokia jūsų EV kad per savaitę stovėjimo temperatūra nesusinormalizavo. Matyt tiesiog pašildė ir jūs to nemasptebėjote.
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiam laikui?Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąAš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
 Kaimyno Leaf (nenaujas) nešildomame garaže prie -15 C per savaitę beveik išsikrovė. 
 
 
 Comment









Comment