Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ketvirtas kartas? Jau jam reikia į durnyną pasigydyti, nes jau manija kažkokia...

    Comment


      AUtobuso likutinė vertė 700 eur. Tai ką jis ten nuvarė, gal tikrai daugiau vertas dalimis?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        AUtobuso likutinė vertė 700 eur. Tai ką jis ten nuvarė, gal tikrai daugiau vertas dalimis?
        Buvo rašyta kažkur, jog visi trys nuvaryti autobusai - senieji dujiniai "saffle", kurie šiai dienai visi nurašyti.
        Ironiška, jog straipsnį į šią temą patalpino pats Tanana
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.

          Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.

            Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
            Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
            + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
            + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
            Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.

            Comment


              Parašė 4114 Rodyti pranešimą

              Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
              + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
              + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
              Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
              tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
                Taip būna jeigu buhalterijoje nustatomas neteisingas naudojimo laikotarpis ir blogai skaičiuojamas ilgalaikio turto nusidėvėjimas. Įmonės dažnai tokia galimybe naudojasi nes nusidėvėjimas yra sąnaudos mažinančios apmokestinamą pajamų dalį, todėl greičiau nurašant apskaitoje reikia mažiau mokesčių mokėti.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                  tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.
                  Tai kad ten skarda, dar turbūt gerai surūdijusi, ir dar maišyta su kitomis atliekomis (apmušalai ir tt). Su automobiliais už toną gauni apie šimtą eurų lauže, čia manau bus mažiau nes panaudotino metalo kiekis dar mažesnis.

                  Comment


                    Tarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                      Tarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?
                      Bus 51 maršrutas nes, 3 nebus nes ten kur jo žedas toliau jau VVT negali varyti nes kelias per mažas o kas dėl 78 tai galėtu ir ji iki kokiu "Keturiasdešimt Totorių" pratęsti, bet geriau butu jai butu 9 maršrutas iki 51 žedo pratęstas butu bent jau logika ir nauda iš 9 maršruto.
                      Paskutinis taisė 4114; 2019.09.13, 18:47. Priežastis: up post

                      Comment


                        Turiu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?

                        Comment


                          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                          Turiu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?
                          Kaip kada... Buna pilnas buna vos pilnas bet kad visada tai ne.

                          Comment


                            Jau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?

                            Comment


                              Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                              Jau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?
                              Dar rugpjūčio gale buvo pastebėti nauji Isuzu prie Gariūnų. Pagal mano turimą informaciją, jie keliavo iškart į Altas gamyklą (Pikuliškes, Vilniaus rajoną) montuotis komposterių. Parke jų dar nėra, o kada išvažiuos - kolkas nežinia.

                              Kas liečia Karsan'us, tai jiems jau padarytos įkrovimo stotelės parke, galimai ir pristatyti elektrobusai.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Bus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj

                                Comment


                                  Parašė 4114 Rodyti pranešimą
                                  Bus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj
                                  Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?

                                  Comment


                                    Parašė valentinole Rodyti pranešimą

                                    Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?
                                    Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.
                                      Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20. Bet visi elektromobiliai pritaikyti šaltam klimatui turi baterijų pašildymo sistemas kurios automatiškai įsijungia prie tos minimalios temperatūros.

                                      Kitas aspektas yra tas kad kasdien važinėjant ir kraunant, baterija pati sušyla dėl šilumos nuostolių ir kadangi turi neblogą izoliaciją, Lietuvos sąlygomis gali ir nenukristi iki tų -15.
                                      Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
                                      Dear Sir,

                                      Comment


                                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą

                                        Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20.
                                        Tik ant popieriaus. Realybėje užtenka ir -8C kad baterijų įkrovimas taptu nepateisinamai lėtu.

                                        Taip, šildymo sistemos yra, bet jos tai pat naudoja tū baterijų energiją nebent visą laiką laikai ikištą į pakrovimą.

                                        Nežinau kokia jūsų EV kad per savaitę stovėjimo temperatūra nesusinormalizavo. Matyt tiesiog pašildė ir jūs to nemasptebėjote.



                                        Comment


                                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                          Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
                                          Kokiam laikui?
                                          Kaimyno Leaf (nenaujas) nešildomame garaže prie -15 C per savaitę beveik išsikrovė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X