Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kažkas iš Antakalnio bendruomenės pasakė, kad A juosta Antakalnyje, tik didins automobilizmą. Idėja, kad jei VT turės savo juosta, automobiliai gaus net dvi !!

    O savivaldybė tuo naudodamasi, kad "atsižvelgia" į miestiečių poreikius, o iš tiesų, greičiausiai taupydama skatikus paliko Antakalnį be A juostos.

    Ir važiuoja dabar troleibusai nuo Antakalnio žiedo iki Olandų žiedo 25-30 min. piko metu.
    As asmeniskai kalbu ne apie gatviu platinima kad sukurti papildomas A juostas, o daryti A juostas is jau egzistuojanciu juostu. Tokiu budu automobiliu vaziuoti butu labai nemalonu, o VT galetu vaziuoti be vargo ir nestrigti kamsciuose. Taip yra padaryta daugelyje Europos miestu, jeigu gatve turi 4 juostas, 2 is ju bus skirtos VT pirmyn ir atgal.

    Ir kaip auksciau minejau, ta galima padaryti ir per nakti. Manau po poros menesiu, tikrai daugiau zmoniu sestu i VT jeigu suprastu kad kamsciai gali buti visiskai pasalinti pasirenkant autobusa ar troleibusa.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.10.01, 20:49.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Kažkas iš Antakalnio bendruomenės pasakė, kad A juosta Antakalnyje, tik didins automobilizmą. Idėja, kad jei VT turės savo juosta, automobiliai gaus net dvi !!

      O savivaldybė tuo naudodamasi, kad "atsižvelgia" į miestiečių poreikius, o iš tiesų, greičiausiai taupydama skatikus paliko Antakalnį be A juostos.

      Ir važiuoja dabar troleibusai nuo Antakalnio žiedo iki Olandų žiedo 25-30 min. piko metu.
      Jo, ta bendruomenė tai viena iš "geresnių". Jų noru, Antakalnio gatvėje turėjo būti A juosta padaryta atimant iš automobilių (kaip pvz. Švitrigailos gatvėje). O gatvės plėtima užblokavo grynai teisiniais dalykais - jei daro remontą, t.y. gatvės parametrų nekeičia - leidimų ir projekto nereikia, jei plečia - reikalingas projektas, tada kažkas nebeatitinka higienos normų, bendruomenė nepritaria, viskas - projektas stoja.

      Comment


        Antakalnio g. platint gal tikrai nereikėjo ir iš principo gerai, kad to nedarė.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Antakalnio g. platint gal tikrai nereikėjo ir iš principo gerai, kad to nedarė.
          Šviesoforiniu reguliavimu srautų nesutvarkė, taip, kad viskas liko kaip ir buvę.
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.10.02, 11:45.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Info iš SĮSP puslapio

            Informuojame, kad šiandien nuo 12 iki 15 val. dėl generolo A. Ramanausko-Vanago laidotuvių ceremonijos keisis 6G, 10, 11, 27, 33, 34 bei 37 autobusų maršrutų ir 2, 3, 4, 14, 17 bei 20 troleibusų maršrutų trasos, o 89 maršruto autobusai nekursuos. Kaip pakeistos trasos
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              visgi nauji vilniaus troleibusai turės 4, o ne 3 kartos kaip buvo numatyta.

              Comment


                Gaila tik dėl spalvų, naujam kėbule jos prastai žiūris, raudona būtų daug geriau...

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Gaila tik dėl spalvų, naujam kėbule jos prastai žiūris, raudona būtų daug geriau...
                  Raudona ir ryškesnė geltona irgi visai nieko būtų.

                  Comment


                    Nuoširdžiai nesuprantu, kodėl visas VT negali būti vienos spalvos?

                    Numerių dubliavimasis? Tuomet pasirinktas primityviausias sprendimo būdas. Jau geriau būtų T raidę užėję ar davę kitus numerius, juk visų parkų šeimininkas vienas.

                    Ir toliau tęsis karnavalas Vilniaus gatvėse.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Toks karnavalas, koks buvo iki šiol, kai važinėjo 20+n skirtingų dažymo schemų autobusai, jau nebepasikartos. O tai, kad yra skirtingos spalvos skirtingoms VT rūšims, iš esmės yra logiška ir taikoma daugelyje miestų.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        visgi nauji vilniaus troleibusai turės 4, o ne 3 kartos kaip buvo numatyta.
                        Nelabai supratau, čia tie prieš metus nupirkti troleibusai, kurie jau rugsėjį turėjo atkeliauti, bus 4 kartos, kai pirkti buvo 3-ios? Kaip tokie dalykai nutinka?

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                          Nelabai supratau, čia tie prieš metus nupirkti troleibusai, kurie jau rugsėjį turėjo atkeliauti, bus 4 kartos, kai pirkti buvo 3-ios? Kaip tokie dalykai nutinka?
                          Prieš pradedant gaminti tikriausiai pakeistos sutarties sąlygos abipusiu sutarimu.

                          Comment


                            Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                            Norint nematyti asocialių keleivių problemos VVT, reikia nebent užsimerkti. Nors ir tuomet užuosi, girdėsi...



                            Solidus bendrakeleivis po treniruotės ir nevažiuoja varvantis nuo prakaito, o prieš tai nusiprausia po dušu. Tą patį reikėtų padaryti ir po darbo sode, o ne lipti į autobusą tiesiai kaip iš arklidės.
                            Po darbo sode? Gal visuose soduose yra vandentiekis ir galimybė nusiprausti? Deja, bliūde ar iš kibiro nenusiprausi taip duše.

                            Mažiau kliedėti reikia apie bomžus. Jų VT yra visur, net ir V. EUROPOS miestuose. Net ir metro, kur šiaip jau dažniausiai yra įėjimo kontrolė (turniketai).

                            Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                            Nėra skirtumo, ar keleivis maratoną bėgo, ar laužus kūrė. VT yra VIEŠASIS transportas – vieša vieta. Visose viešose vietose reikia gerbti aplinkinius. Vingio parke yra normalu sportuoti, todėl ten galiu drąsiai bėgioti ir taškytis prakaitu, tačiau tai nereiškia, kad po to tiesiai užeisiu į Pacų restoraną pavakarieniauti. Dabar tik reikia nuspręsti, kuriame skalės gale kaip vieša vieta yra VT. Mano nuomone, bent jau ten, kur prasideda elementari higiena ir kultūra.
                            Visi turi galimybę sportuoti nemokamai (bėgioti) prie savo namų ? O laužus kūrenti gamtoje tai jau negalima? Būtina turėti mašiną, kad netrikdyti VT keleivių dūmų kvapu? Taksistas irgi gali atsisakyti vežti dėl kvapo... Su tuo savo aplinkinių gerbimu galima nusiristi iki absurdo. Tie, kuriems vaidenasi bakterijos ir kiekvienas kvapas juos vos ne vimdo, tai jie patys dažniausiai turi rimtą psichinės sveikatos problemą. O, beje, kaip su šunų vežimu VT? Gi leidžiama. Bet juk irgi "švaros specialistai" prisikabins, kad nehigieniška...
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.10.07, 07:35.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              O laužų deginimą Vilniuje aš įsivaizduoju tik per Užgavėnes arba Jonines.

                              O tai, kad daugiau nei pusė populiacijos virš 45 m. nenaudoja antiprespirantų, drabužius keičia kas pora dienų, o maudosi kartą į savaitę yra kita tema.
                              Laužus galima kūrenti įrengtose ugniavietėse. Galima šašlykus ar dešreles kepti. Tai gal visą tai irgi uždrausti reikia?
                              Kas dėl kasdienio drabužių skalbimo ir t.t, tai neekologiškai ir mąstai. O dezodoranto ir paprakaitavusio kūno kvapas būna netgi stiprenis ir šlykštesnis, ypač priklauso nuo paties dezodoranto...

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Nuoširdžiai nesuprantu, kodėl visas VT negali būti vienos spalvos?

                                Numerių dubliavimasis? Tuomet pasirinktas primityviausias sprendimo būdas. Jau geriau būtų T raidę užėję ar davę kitus numerius, juk visų parkų šeimininkas vienas.

                                Ir toliau tęsis karnavalas Vilniaus gatvėse.

                                Užtai, kad šitą reikalą sprendė žemos kvalifikacijos žmonės. Būtų pasitelkta į profesionalų nuomonę, gal net iš užsienio, tad tokio dalyko nebūtų įvykę. Dabar valdininkai nusprendė, kad bobutė neatskirs autobuso nuo troleibuso ir nusprendė nuolaidžiaut bobutei.

                                Comment


                                  Kurgi ne, būtinai reikia profesioanalo iš užsienio už milijoną? Labai gerai, kad autobusų ir troleibusų spalvos skiriasi. Būtinai visi jie turi būti vienodi? Net ir jūsų šlovinamuose Vakaruose skirtingos transporto rūšys dažomos skirtingai, netgi kartais nėra vieningos dažymo schemos netgi autobusams ir nieko. Mažiau kompleksuoti reikia.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.10.07, 09:40.

                                  Comment


                                    Na, jei jau siekis parodyt, kad Vilniaus VT atvertė naują persitvarkymo puslapį, kur kas solidžiau atrodytų tiek naujutelaičių raudonų autobusų-troleibusų. Dabar ta gelsvai raudona, kiek naftalinu atsiduoda. Siekiant pritraukt žmonių dėmesį, svarbios ir tokios detalės. Na ir senam kėbule ir Škodose jis gan gerai žiūrėjos, tai IV kartos kėbule labai jau blankiai. Gal kiek padėtį pataisytų raudonai dažmos arkos, kas IV kartoj pagal kėbulo linijas ir derėtų
                                    Paskutinis taisė Garbanius; 2018.10.07, 09:47.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kurgi ne, būtinai reikia profesioAnalo iš užsienio? Labai gerai, kad autobusų ir troleibusų spalvos skiriasi. Būtinai visi jie turi būti vienodi? Net ir jūsų šlovinamuose Vakaruose skirtingos transporto rūšys dažomos skirtingai, netgi kartais nėra vieningos dažymo schemos netgi autobusams ir nieko.
                                      Tarybinių laikų reliktas, ilgai neužtrukome, kol atsikratėme geltonų Ikarusų, vis dėl to su Škodom atrodo liko ir tarybinė dvasia. Iki šiol troleibusus žymim raudonai, o autobusu mėlynai.

                                      Prahoje, Rygoje VT visas vienodų spalvų ir problemų nekyla, kažkaip neįlipa bobutė į tramvajų, kai jai reikia autobuso. Kai vieną dieną Vilniuje atsiras tramvajus, reikės jį žaliai nudažyti, kad tik bobutė važiuodama iš Kalvarijų turgaus neįliptų į troleibusą.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Mes nežinome, kaip ten atrodys tie nauji troleibusai. Ir iš viso neaišku, ar tikrai bus IV kartos kėbulas. Kur 100 proc. garantija, kad būtent toks kėbulas? Žmonių dėmesiui kaip tik geriau skirtingi autobusai ir troleibusai. Svarbiausia, kad jie būtų tvarkingi ir ne margi. Dvi dažymo schemos ir viskas OK. Blogiausia, kad Vilnius bukai nukopijavo Kauną. Ten raudoni autobusai, ir Vilniuje jie raudoni. Kaunas troleibusų bent jau raudonai nedažo...

                                        Comment


                                          Pasiskolinta iš FB Plzeňské trolejbusy grupės. Nesupyks gal entuziastai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X